Şimdi Ara

DELL TEKNİK SERVİS (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
256
Cevap
5
Favori
17.168
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nohackmove

    Valla arkadaşlar,

    Dell XPS 13 serisine hastayım. Dell Inspiron serisini şahsi olarak sevmem. Ancak Geçen sene Vostro 5470 aldım ve canavar gibi çok memnunum. Bu yüzden pedere de iş yerinde kullansın diye 2. elden bir vostro 5470 aldık 2-3 ay önce. Şansa geçen hafta anakart arızalandı. Korka korka Mecidiyeköy de 1 yıldır açık olan Dell servisine bıraktım. Ertesi gün parça sipariş edildi diye mesaj geldi. 3. gün ise cihaz teslime hazır mesajı geldi anakart değişmiş.

    Çok memnun kaldım hizmetten.

    Mecidiyeköydeki servisin adı nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hideaways H kullanıcısına yanıt
    Gogan İletişim Çzümleri
    info@goganiletisim.com mail adresi

    Kartvizit almıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: many@ik

    Taktun Bey kusura bakmayın bir sorum daha olacak. İnspiron n5010 laptopumun ekran kartı(ati radeon hd5650) bozuldu. Kaça yaparsınız?

    Merhaba ;

    Ne yazık ki chip tamiri yapmıyoruz :( Sadece orjinal parça değişimi

    Saygılarımla
  • 8 eylül 2015 tarihinde bilişimport sitesinden laptop satın aldım. ""DELL INSPIRON Notebook i5-5200U 4GB 500GB 15.6" VGA 2GB DOS 3543-B20F45C Notebook"" siparişlerim sayfasında bu yazıyor.

    Sorun 1: Ben de laptopu İnspiron 3543 olarak biliyorum ubuntu olarak geldi evet sorun yok hala windows'a çevirdim driver falan yükledim. Sıkıntısızdı sadece donanımsal bir sıkıntım vardı ona ikinci bölümde geleyim. Neyse geçen wifidan atmaya başladı bağlantı kopuyordu ki hala bu sorunu çözemedim windows 10!! Driver yüklemek istedim, normalde manuel yapardım bu işlemi ama bu sefer Dell System Detected yükledim otomatik bulsun diye beni İnspiron 3542 sayfasına atıyor onun driverlerı uyuyor genel olarak tamamı değil bios güncellemesi vardı 3542 gördüğü için denedim yüklenmedi çünkü laptopun driverlar 3542 bios 3543 uyumlu ve 3543 biosunu indirdim sorunsuz güncelledi Öncelikle bu bir sorun teşkil eder mi?

    Sorun 2: Laptop geldiği günden beri sol hoparlöründen sesler tize çıktıkça cızırtı geliyor biraz bozuluyor ses ve laptopun genel anlamda sesi çok az çıkıyor sıradan bir laptoptan da daha az (evde 4 tane laptop var en kötüsünün 2 kat fazla sesi çıkıyor test ettim). Bunu garantiye yollayarak çözebilrim fakat sesin az çıkması olayını çözebilir miyim?

    Sorun3: Ekranda çok çok dikkatli bakıldığında 2mm kadar bir solukluk var beyaz gri gibi renklerde farkediliyor ama rahatsız etmedi beni hiç şimdiye kadar sizce ekran problemini de belirtmeli miyim garantiye ileride sıkıntıya yol açabilir mi?


    Ve son olarak 4 gb ram takviyesi yapmak istiyorum üzerinde;

    http://www.amazon.com/Hynix-PC3-12800-DDR3-1600-PC3L-12800S-11-13-B4-HMT451S6BFR8A-PB/dp/B00YHF569E

    bu ram var. Önerileriniz nelerdir?
    Belirtmek de isterim çok memnunum laptoptan fakat bu sorunlar da kafamı kurcalıyor :)
    Şimdiden Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 3543 Dell Hakkında...


    Arkadaşlar kusura bakmayın ama bu zamana kadar 20 tane Laptop kullanmış biri olarak bu kadar sorunlu bir Laptop gördüğümü hatırlamıyorum. Önce aldıgımdan 15 gün sonra ekranda ölü pixelleri fark ettim, iade talep ettim kabul edilmedi. Mecbur Ekranı değiştirdik, sonra 3 Ay sonra hdd arıza verdi, hdd yi değiştirdik.... Şimdide fan arıza verdi.... Şimdi bakacağız ne olacak. Sonucu yazarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ssd takmak garanti dışı bırakır mı?
  • taktun T kullanıcısına yanıt
    Tolga bey merhaba,


    Öncelikle burayi takip edip insanlarin sorunlariyla ilgilenmeniz çok hoş, çok teşekkürler.

    Size ufak bir önerim olacak. Servisinizin websitesine cihazın servisteki durumunu kontrol edebileceğimiz bir yer koyarsanız oldukça faydalı olur. Çoğu servisin böyle sistemi var, takip numarasını girince adım adım hangi gün teslim edilmiş ne zaman ne işlem yapılmış gösteriyor. Şu an serviste ürünüm var ve arayıp bilgisayardan "urununuzun onarim süreci devam etmektedir" cümlesini duymaktansa böyle bir sistemi tercih ederdim. Bir kere aradığımda "parça bekleniyor" demişti, parça mi geldi yanlış mı söyledi gibi sorular oluşuyor böyle kafada. :) Iyi çalışmalar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birdost1236 -- 8 Şubat 2017; 14:54:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde ekran kartı yandı sanırım.Dell servis nasıl düzelme var mı bide bunu direk yerine götürüp tamir ettirebiliyor muyuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gogan İletişim müthiş bir teknik servistir 13/02 de verdiğim laptopun bugün bittiğine dair arandım.Laptopun anakartını değiştirmişler ve ekranda olan ışık sızması sorununu gidermişler. Dell teknik servis olarak hiç düşünmeden Gogan iletişime bilgisayarınızı emanet edebilirsiniz
  • Merhaba Dell inspiron 3537 sahibiyim anakartım su teması olduğu için kullanılamaz olmuş, yeni anakart nereden bulabilirim, fiyatları ne kadardır ?

    Saygılarımla.
  • taktun T kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Forumu kullanıyor ve kullanıcıların sorularına cevao veriyorsanız sormak ve söylemek istediklerim var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sailyn

    Arkadaşlar ssd takmak garanti dışı bırakır mı?

    Bilgisi olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrekaya17


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sailyn

    Arkadaşlar ssd takmak garanti dışı bırakır mı?

    Bilgisi olan var mı?

    CRU ürünleri değiştirilebilir. SSD, Ram ve HDD yani.
    Yalnız teknik bilginiz iyi değilse, bulaşmayın; Servise verin. Olası bir sorunda garanti dışı kalıyor.
  • ekran chipi dahil olmak üzere pekçok parça değiştirilebiliyor.İyi olan bir servis lazım.Benim ekran chip değiştirildi dell n5010
  • İyi Günler;

    Dell Vostro 5468 kullanıcısıyım. Geçen gün elektrik, şarj açısından hiç bir sorun yokken power tuşuna bastığım halde bilgisayar açılmadı. Hiç elektrik gelmedi. Yakklaşık 10 dakika power tuşuna bastım aralıklarla sonra açıldı. 1-2 gün sonra yine tekrar etti bu sorun. Bilgisayar açılıyorda sistem gelmiyor değil. Bilgisayara hiç bir şekilde elektrik gelmiyor. 1 aylık bilgisayar. Durup dururken olmuş bir durum. Akşam çalışıyordu kapatmıştım. Sabah açtığımda böyle bir sorun oldu. Şu anda olmuyor. Ama tekrar etme riski var. Ne yapmalıyım? Bilgisayarı yoğun bir şekilde kullanıyorum. Daha önce rast gelinen bir arıza mıdır?

    İyi Çalışmalar
    Saygılar
  • 20 yıllık bilgisayar kullanıcısıyım, gördüğüm en iyi teknik servis DELL'in teknik servisidir.

    HDD - SSD değişimi yaptım, garanti dışıdır diye bahane etmediler. Başka firmalar olsa alakasız sorunlarda bile bunu garantiyi bozacak bir şey olarak görürler.

    Fanım arızalandı, anında, birebir e-posta ile telefonda konuşarak teknik servis çalışanı ile irtibat halinde olarak testleri uyguladım, gönderdiği update'leri yaptım. Fandan çıkan sesi kaydedip kendisine ilettim ve fanın arızalı olduğunu onayladı. Bir kaç gün sonra da eve bir servis elemanı gelerek fanı değiştirdi gitti.

    Bize gönderin bakalım, 30 iş günü beklersiniz gibi saçma sapan yersiz zaman kayıpları yok. Adamlar net bir şekilde çözüm üretip kendilerini de seni de oyalamıyor. Basit bahanelerle 3-5 kuruşluk fan parasına tenezzül etmiyorlar.

    5468 kullanıyorum. Üründen de, servis kalitesinden de çok memnunum.




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.