Şimdi Ara

DELL TEKNİK SERVİS (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
256
Cevap
5
Favori
17.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • :ArHaus: kullanıcısına yanıt
    Doğru söylüyorsunuz sanırım, Kandırıldım!

    Mantıklı , Benim cihazın ekranının değişmesi , ayıplı olmadığı anlamına gelmez...

    Benide kandırdılar dediğiniz gibi sanırım...

    Ne yapmam gerek bu durumda?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manilafortuna

    Doğru söylüyorsunuz sanırım, Kandırıldım!

    Mantıklı , Benim cihazın ekranının değişmesi , ayıplı olmadığı anlamına gelmez...

    Benide kandırdılar dediğiniz gibi sanırım...

    Ne yapmam gerek bu durumda?

    Ayrıca 5 ölü piksel kuralı gibi bir şey de yok artık.
    www.hurriyet.com.tr
    TV’de ’ölü piksel’ oyunu bozuldu
    http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/23622410.asp


    Normalde birebir değişim, onarım ya da para iadesi seçeneğiniz vardı ama size zorla da olsa onarım kabul ettirilmiş. Servis tarafından yanlış bilgilendirildiğinizi nasıl ispatlarsınız bilemiyorum, elinizde size söylediklerine dair yazılı bir şey varsa, email yazışmaları vs. onlara karşı kullanabilirsiniz. Ekranın değişmiş olması işleri zora sokuyor. Uzlaşmaya gidilip sorun çözülmüş görünüyor böyle.




  • Merhaba

    Yerinde servis hizmeti olduğunu düşünerek aldığım dizüstü bilgisayarın ekranının sol tarafında yukarıdan aşağıya doğru bir çizgi belirdi. Dell ile yaptığım görüşmede yerinde hizmetin geçici bir süre tüm ürünlere verildiği, şu anda ise sadece belirli ürünlerde olduğu söylendi. Buradaki yorumları okuduktan sonra 20 gün beklemek istemediğim için, çoğunlukla iş için kullandığım bilgisayarı, daha kısa sürede tamir olur mu düşüncesiyle Mecidiyeköy'de bilgisayar işleri ile uğraşan bir arkadaşıma göndererek elden Dell Mecidiyeköy servisine teslim etmesini rica ettim. Arkadaşım ekranın değişmesi gerektiğini, kendisinin garantisi biten ürünlerde 30 dk içerisinde yapabildiğini bana söyledi. Mecidiyeköy servisine hafta başında teslim ettik.

    Bugün servis ile görüşüldüğünde alınan cevap : Normalde 20 iş günü içerisinde çözdükleri, merkezden parça bekledikleri, erken çözmeye çalışacakları ama en az bir hafta daha süreceği, parçanın geç geldiği vs. vs. bir sürü yalana muhatap olundu. Büyük ihtimalle makine açılıp daha bakılmadı.

    Sonuç olarak ürünlerini bir daha almayı düşünmüyorum.

    Teşekkür ederim




  • Merhaba

    Bende Dell marka 5558 son model bir laptop satın aldım 27.10.2015'de sıfır açılmamış kutusunda neyse ürünü kullanmaya başladım üç gün sonra ekranında pembe yeşil renkler çıkmaya başladı Dell servisi Koç sistemmiş aradım kardeşim benim pc yeni daha 1 haftalık pc kapandı açılmadı bir daha dedim , istemiyorum bu PC'den soğudum bak tamir
    Edecekseniz hiç almam bilesiniz falan dedim , tamam not aldık değişim talebinizi gönderin yurt içi ile dediler gönderdim 10 gün sonra Dell team'dan bana doa raporu geldi mail olarak yani değişim falan birşeylerden bahsediyor aldığın yer le görüş diyor Mail'de, aldığım yerde izmir de bir beyaz eşya spotçusu bu arada yani pc Bayii falan bir yer değil aradım kardeşim senin sorunun Dell ile ben arada çorbacıyım al sat yapıyorum diyor, madem doa raporun elinde faturanın orjinalide Elinde göndersinler sana bir tane aynısının yenisinden diyorlar şimdi benim ne yapmam gerekiyor, bu PC'yi arena bilgisayar distribütörlüğünü yapıyor onlar bana direkt gönderse olmuyormu sistem Nasıl işliyor bilen varmı? Doa raporunun altında 20 gün süreçden falan bahsediyor , yardım edin lütfen, saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tatli45 -- 26 Kasım 2015; 2:17:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tatli45 T kullanıcısına yanıt
    Hocam Doa raporu aldıysanız muhattabınız ürünü aldığınız yer olması gerekiyor ya size para ieadesi yada yeni ürün vermek zorundalar artık teknik servisle bir iliskisi kalmamış.
  • Valla arkadaşlar,

    Dell XPS 13 serisine hastayım. Dell Inspiron serisini şahsi olarak sevmem. Ancak Geçen sene Vostro 5470 aldım ve canavar gibi çok memnunum. Bu yüzden pedere de iş yerinde kullansın diye 2. elden bir vostro 5470 aldık 2-3 ay önce. Şansa geçen hafta anakart arızalandı. Korka korka Mecidiyeköy de 1 yıldır açık olan Dell servisine bıraktım. Ertesi gün parça sipariş edildi diye mesaj geldi. 3. gün ise cihaz teslime hazır mesajı geldi anakart değişmiş.

    Çok memnun kaldım hizmetten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tatli45

    Merhaba

    Bende Dell marka 5558 son model bir laptop satın aldım 27.10.2015'de sıfır açılmamış kutusunda neyse ürünü kullanmaya başladım üç gün sonra ekranında pembe yeşil renkler çıkmaya başladı Dell servisi Koç sistemmiş aradım kardeşim benim pc yeni daha 1 haftalık pc kapandı açılmadı bir daha dedim , istemiyorum bu PC'den soğudum bak tamir
    Edecekseniz hiç almam bilesiniz falan dedim , tamam not aldık değişim talebinizi gönderin yurt içi ile dediler gönderdim 10 gün sonra Dell team'dan bana doa raporu geldi mail olarak yani değişim falan birşeylerden bahsediyor aldığın yer le görüş diyor Mail'de, aldığım yerde izmir de bir beyaz eşya spotçusu bu arada yani pc Bayii falan bir yer değil aradım kardeşim senin sorunun Dell ile ben arada çorbacıyım al sat yapıyorum diyor, madem doa raporun elinde faturanın orjinalide Elinde göndersinler sana bir tane aynısının yenisinden diyorlar şimdi benim ne yapmam gerekiyor, bu PC'yi arena bilgisayar distribütörlüğünü yapıyor onlar bana direkt gönderse olmuyormu sistem Nasıl işliyor bilen varmı? Doa raporunun altında 20 gün süreçden falan bahsediyor , yardım edin lütfen, saygılar

    Aynen DOA Raporu ile servis aldığınız yere yönlendirerek Fatura bedelindeki bedeli iade alma hakkınız veya birebir değişim hakkınız olduğunu belirtmiş oluyor. Bilgisayarı satın aldığınız yer adınıza Fatura kestiyse bu iki seçenekten birine uymak zorunda. Aksi taktirde hakem heyetine başvurmanızı tavsiye ederim. Bir daha da bu şekilde küçük esnaftan böyle bir meblağda ürün almamalısınız bence. Amacım kötülemek değil ama bazı kural/kanunları bilmiyorlar gibi duruyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nohackmove

    quote:

    Orijinalden alıntı: tatli45

    Merhaba

    Bende Dell marka 5558 son model bir laptop satın aldım 27.10.2015'de sıfır açılmamış kutusunda neyse ürünü kullanmaya başladım üç gün sonra ekranında pembe yeşil renkler çıkmaya başladı Dell servisi Koç sistemmiş aradım kardeşim benim pc yeni daha 1 haftalık pc kapandı açılmadı bir daha dedim , istemiyorum bu PC'den soğudum bak tamir
    Edecekseniz hiç almam bilesiniz falan dedim , tamam not aldık değişim talebinizi gönderin yurt içi ile dediler gönderdim 10 gün sonra Dell team'dan bana doa raporu geldi mail olarak yani değişim falan birşeylerden bahsediyor aldığın yer le görüş diyor Mail'de, aldığım yerde izmir de bir beyaz eşya spotçusu bu arada yani pc Bayii falan bir yer değil aradım kardeşim senin sorunun Dell ile ben arada çorbacıyım al sat yapıyorum diyor, madem doa raporun elinde faturanın orjinalide Elinde göndersinler sana bir tane aynısının yenisinden diyorlar şimdi benim ne yapmam gerekiyor, bu PC'yi arena bilgisayar distribütörlüğünü yapıyor onlar bana direkt gönderse olmuyormu sistem Nasıl işliyor bilen varmı? Doa raporunun altında 20 gün süreçden falan bahsediyor , yardım edin lütfen, saygılar

    Aynen DOA Raporu ile servis aldığınız yere yönlendirerek Fatura bedelindeki bedeli iade alma hakkınız veya birebir değişim hakkınız olduğunu belirtmiş oluyor. Bilgisayarı satın aldığınız yer adınıza Fatura kestiyse bu iki seçenekten birine uymak zorunda. Aksi taktirde hakem heyetine başvurmanızı tavsiye ederim. Bir daha da bu şekilde küçük esnaftan böyle bir meblağda ürün almamalısınız bence. Amacım kötülemek değil ama bazı kural/kanunları bilmiyorlar gibi duruyor.

    Ben dizüstü bilgisayarları aynı cep telefonu servisleri gibi birebir değişim yapıyor sanıyordum meğerse doa raporu servis veriyor muhatap satın alınan yer, nerden bilirsin böyle olacağını, hayat bir okul işte daha neleri öğreneceğiz bilmiyorum, zaten bundan böyle teknolojik aletleri kurumsallaşmış ciddi büyük firma harici bir yerden asla satın almam' sonuçda muhatap sağlam , at önüne raporu faturayı cihazı ister paranı al ister sıfırını :-((

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dell XPS L502X serisi laptop Batarya Pili bitti.(%0 kullanılabilir.(prize takılı dolmuyor)) uyarısı veriyor.Yenisini nereden alabilirim.
    (servis tag 35N6RS1)
  • Merhaba ;

    Çağrısını açtırıp fiyat teklifi isteyelim. Bizlere imza da bulunan bilgilerden ulaşabilirsiniz. Yarın size pm olarak fiyatı göndermiş olurum

    Saygılarımla
  • taktun T kullanıcısına yanıt
    Artık anladığım kadarıyla 2014-2013'de ki gibi öyle gecikmeli iş yapılmıyor? Sormak istediğim dell ıns. 5521 mevcut elimde temizletme olayı ne kadara patlar bana garantisi 1 yıl önce bitti.
  • Lemansky kullanıcısına yanıt
    Merhaba ;

    Sizlerin yorumunuz birşey katmayacağım. Temizlikten kastınız fan heatsink temizliği ve macunların yenilenmesi ise yardımcı olmaya çalışırız.

    Bu arada winter is coming :)

    Saygılarımla
  • taktun T kullanıcısına yanıt
    Aynen fan temizliği macun yenilenmesi başka bir şey yok. Gelde Sivas'a winter is coming gör hocam.
  • taktun T kullanıcısına yanıt
    Merhaba Taktun Bey bir ay içinde dell inspiron 5558 i3 işlemcili modelini almayı düşünüyorum. Bu modellerde herhangi bir kronik sorun var mıdır? Ve 3542 serisinden farkı nedir?

    Yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum. Şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lemansky kullanıcısına yanıt
    :) Tekrar Merhaba ;

    Valla istanbulda göremiyoruz bol bol tadını çıkartınız :)

    Rahatsızlığımdan dolayı geç dönüş yapabildim kusura bakmayın. Ürünün normal servis ücreti 30 usd + kdvdir. Lakin size 50 tl kdv dahil işlem yapabilirim. İşlem süresi 1 iş günüdür.

    Saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: many@ik

    Merhaba Taktun Bey bir ay içinde dell inspiron 5558 i3 işlemcili modelini almayı düşünüyorum. Bu modellerde herhangi bir kronik sorun var mıdır? Ve 3542 serisinden farkı nedir?

    Yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum. Şimdiden teşekkürler.



    Merhaba ;

    Bu ürün ile ilgili kronik bir pil ya da driver sorunu ile karşılaşmadık. Çok fazla da bizlere gelmiyor. Gönül rahatlığı ile alabilirsiniz. İmkanınız var ise SSD takmanızı öneririm.

    Saygılarımla
  • abtani A kullanıcısına yanıt
    Merhabalar;

    Rahatsızlığım yüzünden geç cevap verebildim özür dilerim.

    Dellden fiyatınız 90 usd + Kdv olarak bizlere geldi. Ürün stoklarında mevcut. Siparişiniz halinde 2 iş günü içinde elinizde olur.

    Saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taktun

    quote:

    Orijinalden alıntı: many@ik

    Merhaba Taktun Bey bir ay içinde dell inspiron 5558 i3 işlemcili modelini almayı düşünüyorum. Bu modellerde herhangi bir kronik sorun var mıdır? Ve 3542 serisinden farkı nedir?

    Yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum. Şimdiden teşekkürler.



    Merhaba ;

    Bu ürün ile ilgili kronik bir pil ya da driver sorunu ile karşılaşmadık. Çok fazla da bizlere gelmiyor. Gönül rahatlığı ile alabilirsiniz. İmkanınız var ise SSD takmanızı öneririm.

    Saygılarımla

    İlginiz için çok teşekkür ederim taktun bey. Önümüzdeki haftalarda bir terslik çıkmazsa alacağım inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • taktun T kullanıcısına yanıt
    Taktun Bey kusura bakmayın bir sorum daha olacak. İnspiron n5010 laptopumun ekran kartı(ati radeon hd5650) bozuldu. Kaça yaparsınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • taktun T kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim,uygun olduğumda sizinle iletişime geçeceğim.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.