Şimdi Ara

DELL TEKNİK SERVİS (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
256
Cevap
5
Favori
17.168
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lemansky kullanıcısına yanıt
    Dell merkeze (Türkiye değil) güzel bir mail hazırlıyorum. Vaktim oldukça eklemeler yapacağım (sorun yaşadığım cihazlar ve serileri de olacak, bazı arkadaşlar salladığımı düşünüyor) bu maile size de eklerim. Bi kaç arkadaş daha var. Dayanışma iyidir.
    Eğer davalık bir durum olursa da ilk haber vereceklerimden olursunuz. Teşekkür ederim
  • Sorunlarınızı zaman zaman ilgiyle takip ediyorum. Benimde geçen sene başıma gelenleri sizler ne yazık ki hala yaşıyorsunuz. Geçen sene laptopun biosu kitlenince laptopu hemen teknik hizmet vermekten aciz Koç sisteme göndermiştim. Onayım olmamasına rağmen anakart değiştirilerek sorun çözülmüş şekilde bana geri gönderilmişti. Fakat gelen laptopun kasasında onarımdan kaynaklanan bir sorun olunca sorunu Dell'e resimli ve belgeli olarak ispatlamıştım. Sonrada Dell merkezini "Doa" raporunu almak için sıkıştırmaya başladım. Önce İspanya'daki Dell merkezine resim ve yazışmalarımı gönderdim. Oradan sonuç alamayınca Dell'e Fransa, Almanya, İngiltere ve ABD'dedeki merkezlerine üç farklı dilde yazarak başvuracağımı söyleyince aynı gün içinde "Doa" raporunu mail ile bana göndermişlerdi. Anında laptopu aldığım firmayla iletişime geçerek sorunlu laptopu gönderip yerine başka bir marka laptop seçerek Dell'den kurtulmuştum.
    Bende bir tane daha Dell laptop var. Onunda garantisi geçen yıl bitimine yakın sata HDD'si yanmıştı. Tekrar Koç sisteme gönderir miyim? Tabii ki asla. SSD bir HDD ile kendim değiştirip sorunumu çözdüm. Yeni laptopumu bir yıldır kullanıyorum. En ufak bir sorunum yok. Olsa dahi teknik servisi profesyonel bir anlayışla daima müşterilerinin yanındalar.
    Profesyonel bir bilgi işlemci olarak Dell'in hala bir dünya markası olduğunu iddia ediyorum ama Dell Türkiye'yi yönetenlerin hala müşterilerinin mağduriyetlerini görmemeye inatla devam etmeleri durumunda pek yakında Dell marka hiçbir ürünü Türkiye pazarında satamayacaklarını ve pazardan silineceklerini rahatlıkla söyleyebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ettu -- 7 Nisan 2015; 14:42:58 >




  • Xps 13 2015 i inceleyen ve begenen arkadasimiz var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erendiz001

    Sorun yaşadığım ürün seri numarasını da verebilirim. Hatta kaybolan ve üç ay sallayan koç sistemin bulamadığı dizüstünü dell merkezi aradıktan ve size yenisini göndereceğiz dedikten sonra bulan koç sistem eğer bağcı ise bu bağcı idam edilsin be.
    Dell i hiç bir zaman kötülemem dell listemin en üstünde bile olsa, koç sistem umurumda değil... Ve bir gün kullanıcı şikayetleri biriktikçe Dell koç sistemden alınacaktır buna da eminim. O zaman bu mesajı açar okursunuz...


    Merhaba ;

    Sorun yaşadığınız cihazların servis tag numaralarını sizden rica edebilirmiyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erendiz001

    Ayrıca belirtmekte fayda var bir bilgisayara parça geldi gelecek diye insan üç ay oyalanmaz-oyalanamaz. Başka bir galaksiden geliyorsa o başka. Aliexpress satıcıları bile bazen 15 güne ürün gönderebiliyorken :)
    Koç sistem=komedi. Türkiyede koç gücünün artisliğini yapıyor hepsi o kadar ama bu bir gün bitecektir ve Dell koç sistemden alınacaktır. Kötü olanı söylerim hemde her yerde. Ben Dell' i gözüm kapalı alırım sadece DELL olduğu için...

    Edit: Her türlü sözüme dava açacağınızı söylemişsiniz sonradan farkettim. Bende karşılık olarak hukukun bana verdiği savunma hakkımı sonuna kadar kullanacağım. Türk hukuk mahkemelerinin kapısı herkese açık banada sizede. Ben size hakaret etmedim zorunuza giden şey nedir anlamda veremedim. İnsanlarla bir şekilde burada yada dışarıda sohbet yada karşılıklı görüşmeyi tolere edemiyorsanız bence siz lütfen forumdan ayrılın ve mahkemede de insanları tolere edemediğinizi de belirtin.
    Mesela sizin firmanıza direk gelen bir insan olsam orada zorda kalınca hemen size dava açarım diye tehdit mi edeceksiniz kusura bakmayın da sadece gülünür buna. Dava açacak birileri varsa burada sizin firmanızdan zarar gören insanlardır. Ayrıca belirttiğim olayların firma kayıtları da mevcuttur.
    Siz demekki alışmışsınız ciddiyetsizliğe sorununu anlatanlara yardımcı olmayıp dava vs.. ile tehdit ediyorsunuz insanları. İşiniz burada insanlara hoş görünmekse burada asıl sizin amacınız ortaya çıkıyor.

    Burası insanların düşüncelerini insanlara küfretmeden şaka yolluda olsa analatabileceği bir forum sitesi burası devletin yada bir kurumun prosedürlerinin uygulandığı bir kurum değil. Herkes te bu ülkede dilediğini mahkemeye verme özgürlüğüne sahiptir. Ben isnatlarımı her türlü ispatlarım.
    Tekrar size firmanızla mutluluklar diliyorum...

    Merhaba ;

    Konuşmalarda ve cevaplarda insanların şahıslara ve şahsına ; yapmış olduğu işe alaycı bir üslup ile yaklaşmak ileride hakaret derecesine varacağı için ( daha önce yaşanmış olan tecrübeler mevcuttur için ) dosthane bir şekilde ikaz etmek zorunda kaldım.
    Sizin memnuniyet ya da memnuniyetsizliğiniz her şekilde ben ve şirketimle ilgili olduğu için ; bundan önce de ve bundan sonra da yardımcı olmaya devam edeceğim ve edeceğiz. Maduriyetinizi gidermek için bir önceki mesajımda da belirttiğim gibi cihazınızın ya da cihazlarınızın servis taglarını öğrenebşilirmiyim.

    Saygılarımla




  • taktun T kullanıcısına yanıt
    pm gönderdim. herhangi bir destek beklemiyorum. saygılarımı sunuyorum. iyi çalışmalar... hakeret etmedim varmaz da beni tanımıyorsunuz. bundan sonra cevap yazma gereğini duymuyorum. sorun bir firma yada markaysa değiştiriyorum olup bitiyor.
    tekrar iyi çalışmalar takkun bey.
  • Mar00N kullanıcısına yanıt
    Selam, bende DELL İNSPİRON 5521 i7 windows 8 var ve ben çok memnunum. Ancak yeni aldığımda uğraşırken recovery bozdum. Sersvise yolladım. bilgisayara format atıp göndermişler. recovry yapmamışlar. telefon açtım. orjinal fabrika çıkış imajını neden atmadınız diye, onlarda da bulunmuyormuş, ancak başka bir dell inspiron 5521 i7 window kullanıcısından alabilirsin dediler. Aceba dell inspiron i7 işlemci laptop kullanan varmı, varsa bana bu imaj cd sini gönderebilirmi. buda sanırım 4-5 dvd cd si oluyormuş, eğer bundan ücret talep ederse arkadaşlar onuda karşılarım. Ben biraz takıntılıyım bu konuda. farklı recovry ler denedmi ama hiç biri hoşuma gitmedi. bana orjinal ilk alındığındaki imajı lazım. ilginiz için şimdiden teşekkür ederim.

    NASIL SORU SORACAĞIMI BİLMEDİĞİM İÇİN BÖLE BİR YOL DENEDİM.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tarık-38

    Selam, bende DELL İNSPİRON 5521 i7 windows 8 var ve ben çok memnunum. Ancak yeni aldığımda uğraşırken recovery bozdum. Sersvise yolladım. bilgisayara format atıp göndermişler. recovry yapmamışlar. telefon açtım. orjinal fabrika çıkış imajını neden atmadınız diye, onlarda da bulunmuyormuş, ancak başka bir dell inspiron 5521 i7 window kullanıcısından alabilirsin dediler. Aceba dell inspiron i7 işlemci laptop kullanan varmı, varsa bana bu imaj cd sini gönderebilirmi. buda sanırım 4-5 dvd cd si oluyormuş, eğer bundan ücret talep ederse arkadaşlar onuda karşılarım. Ben biraz takıntılıyım bu konuda. farklı recovry ler denedmi ama hiç biri hoşuma gitmedi. bana orjinal ilk alındığındaki imajı lazım. ilginiz için şimdiden teşekkür ederim.

    NASIL SORU SORACAĞIMI BİLMEDİĞİM İÇİN BÖLE BİR YOL DENEDİM.

    Bulmanız cok zor gibime geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mar00N kullanıcısına yanıt
    Evet gerçekten zor yaklaşık 6 aydır arıyorum. Bulamadım. Ama heralde burdan birileri çare olur diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taktun

    Merhaba @pascal Nouma

    Hdmi harici böyle sorunlar ile karşılaşma durumu ne yazık ki mevcut.
    1 ölü pikselde bile değişim hakkına sahipsiniz


    Saygılarımla

    Tolga bey, Doa raporu icin 6 ay demissiniz ama ben dell de 10 kisi ile konustum doa raporu için son 30 gun icinde bilgisayarı almis olmak gerekiyor deniyor. dell turkiye, dell kocsistem bana 30 diyor ama bilgisayarı teslim ederken doa raporu 3 ay deniyordu. Teslim alirken 3 ay dediler yuzume karşı teslim ettikten sonra 30 güne düştü. Bukonu hakkindane diyeceksiniz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manilafortuna


    quote:

    Orijinalden alıntı: taktun

    Merhaba @pascal Nouma

    Hdmi harici böyle sorunlar ile karşılaşma durumu ne yazık ki mevcut.
    1 ölü pikselde bile değişim hakkına sahipsiniz


    Saygılarımla

    Tolga bey, Doa raporu icin 6 ay demissiniz ama ben dell de 10 kisi ile konustum doa raporu için son 30 gun icinde bilgisayarı almis olmak gerekiyor deniyor. dell turkiye, dell kocsistem bana 30 diyor ama bilgisayarı teslim ederken doa raporu 3 ay deniyordu. Teslim alirken 3 ay dediler yuzume karşı teslim ettikten sonra 30 güne düştü. Bukonu hakkindane diyeceksiniz?

    Tolga bey saolsun beni aradi, doa raporunun 3 ay olduğunu söyledi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benimde basimdan geçenleri yazmak istedim uzun uzun. Hic firmayi karalama niyetim olmadan, tamamen objektif olarak anlatmak istiyorum, yasadiklarimi,

    Okuyan bilgilensin, prosuduru ogrensin.

    Dell 3543 model cihazimi yaklasik iki ay önce hizlial.com dan aldim. Kendim yurtdisinda yasadigim icin cihazi da yanima alıp ulkeden ayrilDim.2 ay once...Sonra cihazi kullanmaya basladim yaklasik 15 gun sonra ekranda ölü pixel farkettim, ülkeye gelince servise veririm , dedim ve 15 mayista ulkeye dondum,

    Once satin aldigim hizlial i aradim kendileri saolsun baya yardimci olmaya calistilar, Doa raporu talep etmem gerektigini 3 y icinde boyle bir hakkim oldugunu soylediler, beni kocsistem e yonlendirdiler, kocsistem de cihazi teslim ederken (21 mayis ) doa raporu 3 ay icinde verebiliyoruz ama size doa raporu cikmayabilir sadece ekran degisimi olabilir denildi, bende neden dedim ekranimda cizgi halinde beyaz cizgi var dedim. 5 ölü pixel kurali var dediler, bakip karar verecegiz dediler,
    25 Mayisda kocsistem i aradim cihaz a islem baslatildimi diye cok şaşırdım baslamis ve parcasi geldi dediler, Sadece 3 günü icinde hızları olumlu etki yapti ama ben doa raporu istemistim ne parcasi geldi dedim. EKRAN gelmis . Ekran onarilacak denildi, Bende ekran onarimi degil , Doa raporu istedigimi ilettim , kendileri şartları karsilamadigimi doa raporu benim cihaza cikmadigini soylediler, gerekceniz nedir dedim, gerekceyi bulamadilar,
    Dell tr yi aradim ,Doa raporu 30 gun icinde veriliyor o yuzden sizin cihaz 30 gunu gecmis denildi, tekrar servisi aradim, bunlar 3 ay demeye devam ettiler ama gerekceyi bilmediklerini soylediler, Yaklaşık 10 tane yerle gorustukten sonra en son olarak artik 5 ölü pixel olmasi lazim sizinki şartlari karsilamamis denildi, Bende nerden bileyim 5 tane olmadığıni Belki 10 tane belki 1 tane dedim , bu onların insiyatifine mi kaldi yani dedim, servisteki kiz , biraz öyle dedi,,,, bende raporu görmek istediğimi soyledim, önce rapor abd den geliyor dendi, sonra biz olusturuyoruz dendi sonra kocsistem veriyor dendi, goremedik, Velhasil kelam 3 ay olan doa raporu suresi icinde cihazimda ölü pixel çıktıgi halde ihaza degisim verilmedi. Ekrandegisecek. Gelişmeleri buradan yazarim.


    Bu arada Mckoy Kocsistem servisindeki Tolga bey ilgili bir insan, kimseyi magdur etmek istemem o arkadas ilgili birisi ama kocsistem de is bitiyor. Merkezde problem var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dell Mc koy , 5. gün bilgisayarımın ekranını değiştirip teslim etti.. Gayet olumlu şu an görüşlerim...

    Değişim istesemde , 1 ayı geçtiği için değişim şartlarına uymadıgını söylediler...
  • Mecidiyeköy servisin direkt olarak numarası var mı? Yaklaşık olarak 20 dk dır cihazımdan hakkında bilgi almak için telefondayim. 2 defa telefon meşgule attılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dell Mc Koy 0850 441 24 42
  • Merhabalar ;

    Telefon hizmeti aldığımız firmanın Server taşıma sorunu yüzünden telefonlarımız aktif değildi. Arayıp ulaşamayan dostlardan firmam ve şahsım adıma özür dilerim. An itibari ile telefonlarımız aktiftir.

    Saygılarımla
  • Gogan iletişim gerçekten tam bir esnaf ahlakı ile çalışıyor,zaten içeri girdiğiniz anda gerçekten müşteri olduğunuzu anlıyorsunuz.Hizmet,müşteri ilişkileri gayet başarılı,laptop umdaki tüm problemleri sorunsuz çözdüler.

    umarım böyle firmalar ile daha çok karşılaşırız.
  • Bende telefon ile ilgili sorun giderildikten sonra laptopum hakkında bilgi aldım anakart değişimi yapılacakmış. Herhangi bir tarih veremediler ama telefon ile görüşmüş olduğum hanımefendinin cana yakın ve yardımsever tutumu cidden çok mutluluk verici umarım bu tutum tüm yetkili servislere yayılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manilafortuna

    Dell Mc koy , 5. gün bilgisayarımın ekranını değiştirip teslim etti.. Gayet olumlu şu an görüşlerim...

    Değişim istesemde , 1 ayı geçtiği için değişim şartlarına uymadıgını söylediler...

    Yalan söylemişler.

    Değişim hakkınız 2014'te yürürlüğe giren kanunla birlikte 6 ay süreyle geçerli. Yani bu süre içerisinde mal ayıplı çıkarsa değişim ya da para iadesi talep edebiliyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi :ArHaus: -- 14 Temmuz 2015; 2:12:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manilafortuna

    Benimde basimdan geçenleri yazmak istedim uzun uzun. Hic firmayi karalama niyetim olmadan, tamamen objektif olarak anlatmak istiyorum, yasadiklarimi,

    Okuyan bilgilensin, prosuduru ogrensin.

    Dell 3543 model cihazimi yaklasik iki ay önce hizlial.com dan aldim. Kendim yurtdisinda yasadigim icin cihazi da yanima alıp ulkeden ayrilDim.2 ay once...Sonra cihazi kullanmaya basladim yaklasik 15 gun sonra ekranda ölü pixel farkettim, ülkeye gelince servise veririm , dedim ve 15 mayista ulkeye dondum,

    Once satin aldigim hizlial i aradim kendileri saolsun baya yardimci olmaya calistilar, Doa raporu talep etmem gerektigini 3 y icinde boyle bir hakkim oldugunu soylediler, beni kocsistem e yonlendirdiler, kocsistem de cihazi teslim ederken (21 mayis ) doa raporu 3 ay icinde verebiliyoruz ama size doa raporu cikmayabilir sadece ekran degisimi olabilir denildi, bende neden dedim ekranimda cizgi halinde beyaz cizgi var dedim. 5 ölü pixel kurali var dediler, bakip karar verecegiz dediler,
    25 Mayisda kocsistem i aradim cihaz a islem baslatildimi diye cok şaşırdım baslamis ve parcasi geldi dediler, Sadece 3 günü icinde hızları olumlu etki yapti ama ben doa raporu istemistim ne parcasi geldi dedim. EKRAN gelmis . Ekran onarilacak denildi, Bende ekran onarimi degil , Doa raporu istedigimi ilettim , kendileri şartları karsilamadigimi doa raporu benim cihaza cikmadigini soylediler, gerekceniz nedir dedim, gerekceyi bulamadilar,
    Dell tr yi aradim ,Doa raporu 30 gun icinde veriliyor o yuzden sizin cihaz 30 gunu gecmis denildi, tekrar servisi aradim, bunlar 3 ay demeye devam ettiler ama gerekceyi bilmediklerini soylediler, Yaklaşık 10 tane yerle gorustukten sonra en son olarak artik 5 ölü pixel olmasi lazim sizinki şartlari karsilamamis denildi, Bende nerden bileyim 5 tane olmadığıni Belki 10 tane belki 1 tane dedim , bu onların insiyatifine mi kaldi yani dedim, servisteki kiz , biraz öyle dedi,,,, bende raporu görmek istediğimi soyledim, önce rapor abd den geliyor dendi, sonra biz olusturuyoruz dendi sonra kocsistem veriyor dendi, goremedik, Velhasil kelam 3 ay olan doa raporu suresi icinde cihazimda ölü pixel çıktıgi halde ihaza degisim verilmedi. Ekrandegisecek. Gelişmeleri buradan yazarim.


    Bu arada Mckoy Kocsistem servisindeki Tolga bey ilgili bir insan, kimseyi magdur etmek istemem o arkadas ilgili birisi ama kocsistem de is bitiyor. Merkezde problem var.

    Garanti kapsamında ekran değişimi yapılıyorsa bu zaten malın ayıplı olduğunu gösterir.

    Ayrıca bu süre 1 ay ya da Koç Sistem'in iddia ettiği gibi 3 ay da değildir.

    2014'te yürürlüğe giren kanunla beraber ilk 6 ay içinde ürünün ayıplı olduğu anlaşılırsa birebir değişim ya da para iadesi isteyebiliyorsunuz.

    Sizin üç seçeneğiniz vardı önünüzde ya para iadesi ya da değişim ya da tamir etmek. Maalesef Koç Sistem yasalara aykırı biçimde bu hakkınızı gasp ederek sizi tamire yönlendirmiş. Ayrıca sizi yanlış bilgilendirmekten de çekinmemişler. Takdiri size bırakıyorum bence hakkınızı arayın daha vakit var. Ayıplı ürünü, içi açılmış tamir görmüş ürünü kullanmak zorunda değilsiniz.

    Ayrıca DOA aporunu verecek olan tek yer teknik servistir. Dell Amerika ile görüştük vs. dediklerine aldırmayın. Böyle bir şey iddia ederlerse onlara Türkiye'de faaliyet gösterdiklerini ve Türk tüketici kanunlarının kendilerini bağladığını hatırlatın.




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.