Şimdi Ara

DELL SE2717H EKRAN SORUNU!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
591
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ürünü 24.11.2018'de Efsane Cuma Kampanyasıyla Hepsiburada.com 898 üzerinden satın aldım.
    Ürün bugün elime ulaştı,kutusu yanlardan ezilmiş,ayakkabı izi ve birkaç yerinde yırtık vardı bunu da fazla önemsemedim sineye çektim ama ürünü açıp çalıştırdığımda bir kısmının mor renkte olduğunu gördüm(arkaplan fotoğrafım siyah) daha ilk 5 dakikadan sıkıntılı olduğunu anladım değişim isteyeceğim ama fiyatı indirim yaptık diye arada ki farkı isterler mi?
    Altta ürünün fotoğraflarını paylaşacağım.
    Bu mor kısım nedir?
    Nasıl bir yol izlemeliyim?
    Yardımcı olursanız sevinirim.
    DELL SE2717H EKRAN SORUNU!!DELL SE2717H EKRAN SORUNU!!DELL SE2717H EKRAN SORUNU!!DELL SE2717H EKRAN SORUNU!!DELL SE2717H EKRAN SORUNU!!DELL SE2717H EKRAN SORUNU!!DELL SE2717H EKRAN SORUNU!!DELL SE2717H EKRAN SORUNU!!DELL SE2717H EKRAN SORUNU!!DELL SE2717H EKRAN SORUNU!!DELL SE2717H EKRAN SORUNU!!DELL SE2717H EKRAN SORUNU!!DELL SE2717H EKRAN SORUNU!!DELL SE2717H EKRAN SORUNU!!DELL SE2717H EKRAN SORUNU!!







  • Kargo sorununada benzemiyor ,diğer taraflarda kutuda ezilme falan varmı üzerine basmış olsa o ezilmeden kutunun ortası çökerdi ,bilemiyorum ya kargonun işi yada HB iade aldı hiç bakmadan sana gönderdi.
  • geberit kullanıcısına yanıt
    Hocam cevabın için teşekkür ederim.
    Büyük ihtimalle iade alınmış bir üründü bu, dediğin gibi bana gönderdiler.Zaten kutuyu ilk gördüğümde anladım kargo görevlisine de söyledim ancak o da bantı göstererek açılmamış diye düşünüyorum dedi.
    Eve gelip açtığımda ise ürünün daha önce açılıp toplandığına kanaat getirdim çünkü çok salaş bi şekilde paketlenmişti.
    Ürüne gelecek olursam 1-2 pikseli sorun etmeyebilirdim ama şu an ki durumu görüntüyü berbat ediyor.
    Takıldığım kısım şu ben bu üründen memnun kaldım iade değil de değişim talebi verme imkanım var mıdır? Varsa eğer şu an ki satış fiyatıyla aldığım fiyat arasındaki farkı talep ederler mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hb değişim yapmaz dostum değişim icin ürünü teknik servise göndermeniz gerek onlar değişim raporu sunarsa Hb değişim yapıyor. Hb yeni alınan ürünün birebir değişimine hic yanaşmıyor servis raporu istiyor. bunun dışında Hb nin yapacağı ürünü 14 gün içinde geri gönderirsen para iadesi olur. Eğer urun hoşuna gittiyse teknik servis ile iletişime geç ürünü dell e gönder

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç uğraşmayın. Ürünü direk hbye gönderip para iadesi isteyin. Bir başka kampanyada aradığınızı bulacağınızdan eminim. O yüzden de hiç üzülmeyin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sanırım teknık servıse gondermen gerekecek
  • Aerosol 34 kullanıcısına yanıt
    Hocam peki ürünü servise gönderdim onay çıkmazsa hepsiburada bu ürün servise gönderildi vs diye iade kabul etmeme durumu olabilir mi?
    veya
    Ürün bu servis zamanında 14 gün iade hakkı süresini doldurursa o zaman ne olacak?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Acer Leptop Ekran Kayması
    13 yıl önce açıldı
    Asus N56VZ Klavye Led Sorunu
    11 yıl önce açıldı
    LENOVO G550 EKRAN SORUNU
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 1520extreme 1 kullanıcısına yanıt
    Hocam şöyle bir durum var ben temmuz ayından bu yana takip ediyorum.Aklımda viewsonic vx2476 modeli vardı.O zamanlar fiyatı 850 tl civarıydı daha sonra malum dolar patlamasından fiyatı 1200 tl oldu ve aylarca bekledim 1000 tl nin altına düşürmediler.Ben de fiyatını 850 tl civarına gördüğüm için almak istemedim.Şu an ki monitör hem 27" hemde 75 hz açıkçası beni tatmin etti bu fiyata bu boyutta bir ekran bulamıyorum malesef şu an ki satış fiyatı bile 1170 tl olmuş o yüzden kampanyalardan umudu kestim ben.
  • Aqsesuar A kullanıcısına yanıt
    Göndermeyi istiyorum fakat servis uzun süre oyalarsa 14 gün iade hakkımı da kaybedeceğim o yüzden kafam karışık açıkçası.
  • albaycortez kullanıcısına yanıt
    Dostum burada senin karar vermen gerek, Hb servise gönderilen ürünü iade alacağını düşünmüyorum sen burada karar vereceksin para iadesi mi istiyorsun yoksa ürün değişimi mi, Hb urun değişimini raporsuz yapmaz eğer ürünü teknik servise gönderirsen 2 çözüm yolu ortaya çıkar ya ürünü tamir edecekler ya da değişim raporu tutacaklar ancak sen servisten ürün degisimi talep edebilirsin ama bu teknik servisin insiyatifinde olan bir şey yani tamiri mümkün olan bir mal ise servis tamir eder tamiri mümkün değilse de değişim yapar bunların dışında 14 günlük iade sürecini başlatıp para iadesi alıp farklı bir urun bakacaksın yani süreçler bu, ürün hoşuna gittiyse, kampanya fiyatı ile aldıysan ve ürünün su an ki fiyatı almış olduğun fiyattan yüksek ise teknik servis seçeneği daha makul, yok ürün hoşuna gitmediyse para iadesi ni sec , bunların dışında yani pek zannetmiyorum ama urun değişimi için Hb ye talep ac belki şansına kabul ederler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aerosol 34 -- 28 Kasım 2018; 12:22:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Görüntüde nasıl bir bozukluk var morluk mu var? eğer rahatsız etmiyorsa dursun ,hb ye geri göndereceksen hiç ağız yapma arızalı deme paketle ve direk memnun olmadım diye belirt yoksa durum uzar sen yaptın vs derler hiç gerek yok.
  • geberit kullanıcısına yanıt
    Hocam yukarı da fotoğraflar paylaştım ama mor bi alan var pikseller mor olarak gözüküyor ve bu sadece siyah ekranda oluyor onun dışında bir problem yok ama alan çok büyük 1-2 tane piksel olsa inanın sorun etmeyeceğim ama video izliyorum film izliyorum oyunlarda vs siyah alana geldiğinde mor gösteriyor o alan ben hepsiburadaya mesaj attım durumla ilgili bakalım ne dönüş yapacaklar söyledim ama malesef sorunlu olduğunu.
  • HEPSİBURADA'DAN GELEN MESAJ AYNEN KOPYALIYORUM.

    Kurulumu yapılmış ya da kullanılmış LCD Monitör ürünlerinin iade/ değişim işlemi , yetkili servis raporu doğrultusunda gerçekleştirilebilir. Ürününüzün kullanılmış/kurulumu yapılmış olmasından dolayı, ürün iadesi için servis iade raporunuz olmalıdır.

    İadeyle ilgili detaylı bilgiye web sitemizde yardım sayfasından veya buradan (http://www.hepsiburada.com/Liste/MyPage/FAQDetail.aspx?id=20) ulaşabilirsiniz.

    84528913 numaralı siparişinizde yer alan Dell SE2717H 27 '' 6ms 75Hz FreeSync (HDMI+ VGA) IPS Oyuncu Monitör ürününüzün servis işlemleri için garanti belgesinde belirtilen teknik servisle iletişime geçmenizi rica ederiz. Yetkili servis kontrolleri ardından iade raporu almanız durumunda işlemlerinizin tamamlanması için bize yeniden ulaşabilirsiniz.

    Teşekkür ederiz.
  • Bu nasıl bir mantıktır arkadaş ürünü kurmadan ben nasıl göreyim ürün hatalı mı değil mi diye.
  • Nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar yardımcı olun lütfen teknik servisi mi arayayım yoksa direkt iade olarak mı yollayayım hepsiburada'ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi albaycortez -- 28 Kasım 2018; 12:59:20 >
  • Keşke söylemeden geri yollasaydın ,sadece iade etmek istiyorum diyecektin.
  • geberit kullanıcısına yanıt
    Hocam valla bilmiyordum böyle olacağını
  • Dell desteği aradım ürün hasar almış o yüzden birşey yapamayız dediler.
    Büyük ihtimalle ekranı kabul etmeyecekler ayıplı malı bana gönderdiler.
  • Ürüne iade talebi oluşturdum.Yarın ürünü kargoyla geri göndereceğim.
    Kabul etmezlerse Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım,benden kaynaklanmayan problemin faturasını bana kesme hakları yok.
    Sonuçları buradan paylaşacağım belki bir gün birinin işine yarar,ilgilenen,cevap veren herkese teşekkür ederim.
  • albaycortez kullanıcısına yanıt
    Ürünü beğenmedim diyip iade talebi oluşturunuz.
    Ürün hasarlı şeklinde talep oluşturmayın !!!!!!!!!!!!!
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.