Şimdi Ara

ꕥ DEATH STRANDING ꕥ | PS4 | PS5 ANA KONU | Türkçe | 08.11.2019 | (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.792
Cevap
59
Favori
367.513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: navolta

    Oyun TPS mi FPS mi acaba?

    Tps

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss


    quote:

    Orijinalden alıntı: navolta

    Oyun TPS mi FPS mi acaba?

    Tps


    Mgs



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ps4_Neo -- 12 Şubat 2017; 4:34:34 >
  • Hideo Kojima ile Röportaj!

    Death Stranding fikri hep orada mıydı yoksa Sony Interactive Entertainment ile olan yeni işbirliğiniz de hemen aklınıza mı geldi?

    Bu soruyu oldukça çok alıyorum. Yeni Stüdyomuzu kurduğumuzda, birden fazla fikirlerim vardı. Ancak Death Stranding'i seçtik çünkü şu soruları cevapladı; "Şimdi ne oyunu yapmalıyım? Market şuan ne tür oyunları istiyor? Ne tür oyunları yapabiliriz? Biz gerçekten çok değişik bir şey yapmak istiyorduk. İşte tam bu anda, Death Stranding ismi bunları cevapladı.

    İnsanlar bazen çocukken bir fikirle ortaya çıkar ve o fikirle büyüyünce onu bir oyun haline dönüştürmek ister. Ama ben bunun o yaklaşımla olacağını düşünmüyorum çünkü her gün hayatlarımız değişiyor. Toplum her gün değişiyor ve şu an içinde yaşadığımız dünyayla özdeş olan ve topikal olan bir şey yapmamız gerekiyor.

    Death Stranding nasıl bir oyun olacak?

    Death Stranding oyununu bir aksiyon oyunu olarak düşünebilirsin. Oldukça çok kişi aksiyon oyunlarını oynuyor ve bende onlara çok sezgisel bir oyun yapmak istiyorum. Böylece çok kolay bir şekilde tecrübe edinebilirler ama oyunu oynadıkları zaman farkına varıp aslında bunun çok daha farklı yeni bir derinliğe sahip olduğunu ve bunu daha önceden hiç görmediklerini görecekler.

    Oynanış hakkında bize bir şey söyleyebilir misin?

    Şuanda bunun hakkında konuşamam ama, bu bir aksiyon ve açık dünya oyunu. Oldukça özgürsünüz. İstediğinizi yapabilirsiniz, araçlara binip gezebilirsiniz vs. Savaşçı isen ona göre imkanların olacak. Eğer öyle biri değilsen, daha değişik yönler de var. Şuanda gerçekten fazla konuşamam ama bu bir sezgisel aksiyon ve açık dünya oyunu. Oyuna bir kere girdiğinizde ve oyunu keşfetmeye çıktığınızda biz umuyoruz ki daha önce hiç görmediğiniz bir şey göreceksiniz.

    Söylendi ki Death Stranding aslında yeni bir online oyunu sunacak. Bunun hakkında bize bir şeyler söyleyebilir misin?

    Tekrardan söylüyorum bu şuanda konuşabileceğim bir şey değil. Ama oyunu sadece tek başına oynamak istiyorsanız bu tamamen size bağlı. Tek başına oynayabilirsiniz. Ancak bizim bir online modumuz var. İnsanların beklentileri dışında bir online türü olacak, oldukça değişik online modu var. Bir çok oyunun "Campaign Mode" vardır ve bunu bitirdiğinizde online moduna girip oynayayım diyorsunuz. Bu öyle bir oyun değil.

    Mark Cerny (PS4'ün Baş Sistem Mimarı) ile olan stüdyo turunuz da ne tür bir oyun motoruyla ilgili vizyonunuz vardı?

    Mark Cerny ile beraber 15 stüdyo gezdik. Bundan sonra bir 6 ay daha tanıdığım insanların stüdyolarını gezdik. Yani toplamda oyun motoru için 30 kere stüdyo gezdik. Gerekli olan motor türüne ilişkin bir vizyonum vardı, çünkü oluşturmak istediğim oyun türünü biliyordum.

    Yani ilk önce, ben bir açık dünya oyunu yaratmak istiyordum. O yüzden motorun bunu desteklemesi lazımdı. Görsel olarak ise oldukça foto gerçekçi bir sunum arıyordum. Yani motorun bunları kesinlikle desteklemesi lazımdı.

    Ayrıca kullanacağım araçlarında kolay kullanılması gerekiyordu. Bazı motorlarla, araçlar genelde "kara-kutu" dediğimiz şeyin arkasında oluyordu. Bizim amaçlarımız için motoru optimize ve düzenlememize imkan sağlamalıydı. Motor arayışlarımızda bu kriterleri taşıması gerekiyordu. Bildiğiniz gibi bazı ticari amaçlı motorlar bulunuyor. İşte bunlar "kara-kutu" olarak adlandırdığımız motorlardır.

    Guerilla Games'in motoruna sizi yönelten tam olarak neydi?

    Ben dünya genelinde çok fazla stüdyo gezdim, güzel insanlarla tanıştım. Amsterdam'daki Guerilla Games: Onların teknolojileri her yerden çok daha ötesindeydi. Bildiğiniz gibi onların yeni bir oyunu çıkıyor, Horizon Zero Dawn. Şubatta çıkacak. Sanatsal bir yapısı var, özellikle kullandıkları renklerle bizim yaptığımız oyun için çok önemliydi çünkü bizde foto gerçekçilik arayışındaydık.

    Onların motoru onların amaçları için yapıldı. Yapmak istedikleri dünya için, ve dediğim gibi, bizde çok temel seviyelerde bile çok farklı görünen bir oyun yaratmak istedik. Bu yüzden, motoru amaçlarımıza uyacak şekilde ne kadar ileri ayarlayabileceğimizi görmek için test etmeye ihtiyaç duyduk.

    Genelde bir motoru satın veya ödünç alırken, birisi çıkar "bize ismini söyle" veya ücret talep eder. Guerilla Games ile hiç bir kontratımız olmadı. Ama onlarla tanıştığımız anda bize bir kutu verdiler. Çok şık bir kutu. Kutuyu açtığımızda içinde bir USB flash vardı. Onun içindeyse motorun kaynak kodu yer alıyordu.

    Bu aşamada onlarla hiçbir kontratımız yoktu. Ona rağmen yine de temelde çabalarının yıllarca olan kristalleşmesini bize öylece verdiler. Kısaca "Bay Kojima, lütfen bu motoru kullanın" dediler. Ve biz bu insanların inanılmaz olduklarını düşündük.

    Sadece tek şartları vardı. Oda Kojima Production'un motoru kullanmakla kalmayıp aynı zamanda motoru Gurellia Games ile geliştirmekti. Yani o yüzden gerçekten onların tavırlarıyla hayrete düştük. Bu motorla bu kadar açık olmaları bizi şaşırttı ve dedik ki "Vay canına, işte bu insanlarla çalışmamız gerekiyor".

    Guerrilla Games ile olan bu işbirliği motoru benimsedikten sonra nasıl gelişti?

    Gerçekçi bir sunum arıyorduk. (TGA için TGA = The Game Awards ödülleri) o yüzden motora çeşitli düzenlemeler ve diğer ayarlamalar yapmamız gerekiyordu. 6 ay boyunca, kodu Gerilla Games ve Kojima Production arasında ileri geri aktardık ve aynı kod tabanı üzerinde çalıştık. Bu noktada kodumuz tamamen birleşmişti. Bize verdikleri motordan çok farklıydı, o yüzden karar verdik ki bizim bu motora bir isim bulmamız gerekiyordu. Decima. (Hollanda ve Japonya'nın Edo döneminde ticaret yapacakları Japonya'da yapay bir ada olan Dejima'dan türetilmiştir). Ben gerçekten hissediyorum ki ikimizin bu motor üzerindeki çalışmayla başardığımız işi iki kat hızına çıkartarak harika bir şey inşa ediyoruz.


    Norman Reedus ve Mads Mikkelsen bu projede çalışıyorlar; dolayısıyla gelecekte projede daha fazla Hollywood yıldızının ortaya çıkmasını bekleyebilir miyiz?

    Ne yazık ki şu an Death Stranding ile ilgili olarak gerçekten bir şey söyleyemiyoruz, ancak oyunlarda bu tür bir yöntem (Hollywood yıldızları ve aktörlerle birlikte çalışmak) gelecekte norm olacak gibi hissediyorum. Filmler ve oyunlar artık birbirine çok yakın yapılıyor.

    Ana karakteri yaratırken Reedus aklınızda mıydı?

    Bağımsızlığıma düştüğümde aklımdaki ilk oyunumu düşünüyordum, Norman'ın bu karakteri oynadığını gördüm. Bu karakterin görselleri Norman Reedus'u emsal olarak kullanmaya dayanıyordu.

    Son olarak oyunun gelişmesinin şimdiye kadar nasıl gittiğini söyleyebilir misin?

    Bildiğiniz gibi Tokya da yeni bir ofisimiz var. Ve biz hala bizimle çalışmak isteyen ek personel arıyoruz. Biz hala oyunun üstünde testler uyguluyoruz. Ancak biz bunu çerçevenin hazırlandığı aşamaya getirdik. Bu yıl tümüyle sıkı üretim ve geliştirme üzerine olacak. Bu yüzden lütfen yolumuza devam ederek emeğimizin meyvelerini bekleyin.

    Kesinlikle bekleyeceğiz Kojima-san.

    Not: Amatör çeviridir. Eksiklikler vardır.

    Röportajın ingilizce hali:http://play.st/2lznIU7



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LordMurat55 -- 24 Şubat 2017; 10:18:59 >




  • Cv mi yollayayım belki işe alır Kojima beni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ubisoft un wildlands oyunu gibi birşey olmasın da.. açık dünya beklemiyordum ilginç olmuş.
  • Death stranding bana ben de ona özelim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun guerilla motoruyla geliyor kesin bilgi acil yayatım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KOX B0SS

    Oyun guerilla motoruyla geliyor kesin bilgi acil yayatım

    "Gerçekçi bir sunum arıyorduk. (TGA için TGA = The Game Awards ödülleri) o yüzden motora çeşitli düzenlemeler ve diğer ayarlamalar yapmamız gerekiyordu. 6 ay boyunca, kodu Gerilla Games ve Kojima Production arasında ileri geri aktardık ve aynı kod tabanı üzerinde çalıştık. Bu noktada kodumuz tamamen birleşmişti. Bize verdikleri motordan çok farklıydı, o yüzden karar verdik ki bizim bu motora bir isim bulmamız gerekiyordu. Decima."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _conscript_


    quote:

    Orijinalden alıntı: KOX B0SS

    Oyun guerilla motoruyla geliyor kesin bilgi acil yayatım

    "Gerçekçi bir sunum arıyorduk. (TGA için TGA = The Game Awards ödülleri) o yüzden motora çeşitli düzenlemeler ve diğer ayarlamalar yapmamız gerekiyordu. 6 ay boyunca, kodu Gerilla Games ve Kojima Production arasında ileri geri aktardık ve aynı kod tabanı üzerinde çalıştık. Bu noktada kodumuz tamamen birleşmişti. Bize verdikleri motordan çok farklıydı, o yüzden karar verdik ki bizim bu motora bir isim bulmamız gerekiyordu. Decima."

    İşte bu süper oldu eyvallah hocam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni bir resim sızdırılmış, karakterin Emma Stone olduğu söyleniyor.

    &#42341; DEATH STRANDING &#42341; | PS4 | PS5 ANA KONU | Türkçe | 08.11.2019 |
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Yeni bir resim sızdırılmış, karakterin Emma Stone olduğu söyleniyor.

    &#42341; DEATH STRANDING &#42341; | PS4 | PS5 ANA KONU | Türkçe | 08.11.2019 |

    %99.9




  • Kojima baba yapıyor ya işte Sony farkı! iyi ki bu adamı aldı Sony helal olsun.
  • Kadro muazzam olacak anlaşılan.
  • merakla bekliyorum, umarım çok bekletmez. sadece mikkelsen bile yeterken diğer isimlerle birlikte kadro efsane..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kadro listesinde Idrıs Elba ile Kevin Durant'da olacak kesin. Kojima film tadında oyun yapıcak anlaşılan hikayesi baya etkileyici olucak. The Last of Us kadar ses getiricek bir yapımla karşı karşıya gelicez. Kesin GOTY ödülünü alır ondan şüphem yok. Kojima Oyunun 2020-2019 dan önce çıkacağını belirtmiş. Büyük ihtimal 2018 son çeyrek de çıkıcaktır oyun
  • Sonradan Horizon ve GT gibi Ps5 için geliştiriliyor ayağına 2020 lere filan ertelemezler umarım.



    Konaminin engellemelerine rağmen ortalama üstü bir oyun oldu Phantom Pain, bütün bu serbestlik ile Kojima efsane bir oyun yapıyor gibi duruyor.



    Beklemedeyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E3 2017'de umarım tatmin edecek kadar bir gameplay sunabilirler. God of War gibi ufak bir oynanış videosu iyi olabilir açıkçası çünkü oyun hakkında neredeyse hiç bilgi verilmiyor. Action türünde olduğunu söylemiş , FPS olacağını sanmıyorum yanılmıyorsam kontrol edeceğimiz karakter Norman Reedus olacak çünkü. Umarım oynanış süresi uzun soluklu olur , MGSV TPP'nin yaklaşık 100-120 saat gideri vardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi catho -- 26 Mart 2017; 13:34:15 >
  • Cypon kullanıcısına yanıt
    Kojima şuan çok rahattır, Konami çok kısıtlıyordu adamı. Sony Kojimaya özel stüdyo felan açtı keyfine göre takılıyor bu adam bu sefer çok sağlam iş başaracaktır. Sony exclusive oyunların kalitesi bellidir zaten ve bu kadroyla birlikte sağlam hikaye çıkartacaktır kesin. Mads Mikkelsen gibi sağlam oyuncu var sonuçta hikayenin dandik çıkacağını sanmam ve kadroda çok ünlü isimler var.
  • Korku ögeleri olursa gerci güzel olabilir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunun atmosferi sanki biraz gerilim yüklü gibi. Mekanlar nasıl olacak onu merak ediyorum. Kanalizasyonda geçen bölüm olacak gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.