Şimdi Ara

DayZ [ANA KONU] (245. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.150
Cevap
65
Favori
237.831
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 243244245246247
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler bana dayz de eşlik edecek varsa aliyim dayz yi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taaa Nisan'da gelecek olan bisikletler hala gelemedi mi? Uzun süredir takip edemiyorum patch notları dışında ve gözüme de ilişmedi araçlarla ilgili bir gelişme. Sözde bu oyun bitecek 1 yıl içinde. Nah biter. Torunlarıma bırakayım Steam hesabımı bari, onlar benim yerime oynar.

    Villu Lapsu öldi mu
    Bisiklet geldi mu
    Ödlek DayZ beta oldu mu
    Emdi yürek yırtılur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Villi Lapsi

    Taaa Nisan'da gelecek olan bisikletler hala gelemedi mi? Uzun süredir takip edemiyorum patch notları dışında ve gözüme de ilişmedi araçlarla ilgili bir gelişme. Sözde bu oyun bitecek 1 yıl içinde. Nah biter. Torunlarıma bırakayım Steam hesabımı bari, onlar benim yerime oynar.

    Villu Lapsu öldi mu
    Bisiklet geldi mu
    Ödlek DayZ beta oldu mu
    Emdi yürek yırtılur

    2014'ün sonunda gelicek . Veya 2015'in ilk çeyreğinde . Ondan sonra beta olucak .
  • bayadır girmemiştim. bugün bir bakayım dedim acaba neler olmuş diye.o zombilere ne olmuş arkadaş. öldürsen ölmüyor. kaçsan peşini bırakmıyor. bunlardan nasıl kurtulacaz yahu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarı&kırmızı

    bayadır girmemiştim. bugün bir bakayım dedim acaba neler olmuş diye.o zombilere ne olmuş arkadaş. öldürsen ölmüyor. kaçsan peşini bırakmıyor. bunlardan nasıl kurtulacaz yahu

    oldurebiliyorsun gene firefighter axe ile teke geliyor hepsi ama biraz kalabaliklar.
    fire stationa kacarken arkamda 10 tane vardi merdivenlerde oldurudm hepsini tektek.
    boyle biraz daha survival olmus guzel ama tek oynamak zorluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AsosyalBilgisayar

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarı&kırmızı

    bayadır girmemiştim. bugün bir bakayım dedim acaba neler olmuş diye.o zombilere ne olmuş arkadaş. öldürsen ölmüyor. kaçsan peşini bırakmıyor. bunlardan nasıl kurtulacaz yahu

    oldurebiliyorsun gene firefighter axe ile teke geliyor hepsi ama biraz kalabaliklar.
    fire stationa kacarken arkamda 10 tane vardi merdivenlerde oldurudm hepsini tektek.
    boyle biraz daha survival olmus guzel ama tek oynamak zorluyor

    valla full gear adamım vardı don gömlek kaldık. üstüne de 5 defa öldüm tek başına zorluyor cidden.




  • varmı steam'de dayz grubu felan ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • s.a kapıları açamıyorum arkadaşlar neden acaba eksik bişeylermi var daha önce böyle bişey yoktu
  • Tipim nasıl arkadaşlar?





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sp4rtacus -- 8 Ağustos 2014; 20:33:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarı&kırmızı

    bayadır girmemiştim. bugün bir bakayım dedim acaba neler olmuş diye.o zombilere ne olmuş arkadaş. öldürsen ölmüyor. kaçsan peşini bırakmıyor. bunlardan nasıl kurtulacaz yahu

    Baltayla tek vurusta gidiyor. Etrafında tırmancak yer varsa tırmanıp catıda saga sola kos takılıyorlar bazen , vurmayı bi garip hale getirmisler 10kere içinden geciyor :)

    1-2 gün önce





  • Sp4rtacus kullanıcısına yanıt
    Çadır mı arkadaki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Praétorian

    Çadır mı arkadaki?

    Aynen, kamp kurmuştuk onun fotolarınuı da yükleyeceğim.


  • Çadır
  • Kamp kurduk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sp4rtacus -- 8 Ağustos 2014; 22:52:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sp4rtacus



    Çadır

    Oha grupca cadır koyunca guzel oluyormus. Suan buglar ne alemde . ben konu dısına bir konu acmıstım ; alma felan yazdılar bana cok bug var diye

    birde sizden duymak istiyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Her seferinde en az 4 kişi oynuyoruz, bazen de 8 kişi oynadığımız oluyor, o yüzden eğlenceli geçiyor her anımız...
    Açık konuşayım, biz bug'u unuttuk neredeyse, şuanki en büyük sıkıntımız "hile" oldu...
    Sayıları artmaya başladı, oyun tam sürüme geçtiğinde hileciler banlanacaktır bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sp4rtacus

    Her seferinde en az 4 kişi oynuyoruz, bazen de 8 kişi oynadığımız oluyor, o yüzden eğlenceli geçiyor her anımız...
    Açık konuşayım, biz bug'u unuttuk neredeyse, şuanki en büyük sıkıntımız "hile" oldu...
    Sayıları artmaya başladı, oyun tam sürüme geçtiğinde hileciler banlanacaktır bence.

    ne yapayım alayımmı ?

    dayz fan sitesinde duyduguma göre 0.49'da bahcıvanlık guncellemesi gelicekmiş mekan kurup bir şeyler ekme ile ilgili ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Riqus -- 8 Ağustos 2014; 22:36:22 >
  • Sp4rtacus kullanıcısına yanıt
    http://www.dayzfan.net/forum/index.php?topic=8510


    dayzfan sitesinde yazan yazıya göre bunlar :

    Herkese merhaba, Dayz haftalık raporu bu kez dolu dolu, yazının uzunluğuna bakmayın sonuna kadar sabırla okuyun :)

    Geçtiğimiz günlerde, 0.47 sürümü yayınlandı.
    Daha önce belirtildiği gibi bu sürüm ve beraberindeki yapı, Dayz sunucusunun nasıl çalıştığının yanı sıra
    oyun mekanikleri, düzeltme ve eklemeler açısından oldukça kapsamlı değişiklikler içeriyor.
    Stabil bir sürümü yayınlamak için bu hafta hotfix üzerinde çalıştık.

    Bu hotfix (0.48) için hedef ayın ikinci haftası düzenli bakım esnasında yayınlamak (13 Ağustos Çarşamba)
    Hotfix, dövüş mekaniği, kalıcı depolama içeriği, global ses düzenlemesi, bazı kamera açı düzeltmelerini içeriyor.
    Eminim birçok oyuncu kalıcı depolama ve öğeler için heyecanlıdır.

    Ek olarak Ağustos güncellemesi olan 0.49 üzerinde çalışıyoruz.Baş tasarımcımız Peter bu sürüm için tasarım hedeflerinin bazıları hakkında (bahçıvanlık dahil) bilgi verecek. (Bknz. Baş Tasarımcı Peter)

    Private Sunucular

    Önümüzdeki birkaç hafta içinde merkez sunucu için gerekli son adımları başlatmak için, oyun sunucu sağlayıcılarıyla birlikte çalışıyor olacağız. Bu özel Dayz dünyalarını yaratmak için topluluklara olanak sağlayacak. (Kiralanabilir Private/özel sunucular)

    Bu, Dayz için özel sunucu database mimarisi nedir ve Arma 2 Mod'dan da bilinen özel sunuculardan neden farklıdır anlayabilmek için önemlidir.

    Yapılabilir:
    -Şifreli sunucu.
    -White list/Beyaz liste (BEC-BattlEye Extended Controls/BattleEye Genişletilmiş Kontrol) ile.
    -Kick/Ban
    -Sunucu oyun kuralları (örn: RolePlay, PvE, PVP, vb)

    Yapılamayan:
    -Adminin oyuncu base'lerine ve oyun yapılandırmasına (loot miktarı, dinamik sunucu olaylarının miktarı-örn:Yağmur yağış sıklığı, helikopter spawnı, araçlar vb.) erişimi.
    -Hosting kurallarınca bildirilen isimlendirme kuralı ihlali (Bu gibi yeni bireysel paylaşım özellikleri yansıtılacak şekilde güncellenecektir)
    -Veritabanına erişim
    -Onaylanmış BEC (BattlEye Genişletilmiş Kontroller) dışında herhangi bir 3. parti yazılım "Yönetici araçları" kullanımı.
    -Erişim hata ayıklama günlükleri (henüz, performans ve kullanıcı gizliliği için mevcut değil)
    -Örnek Başına mevcut maksimum oyuncu limitini aşmak (40, bu durum raporunun yazımı süresince)
    Örn: MMORPG oyunlarında bir zindana yada boss'a gittiğinizde bosu öldürmek için sıraya girmiş onlarca oyuncu görürsünüz, ama buna şöyle bir çözüm getirilir, bossa giden yolda bir geçiş/kapı vardır, oradan geçtiğinizde artık sadece size ait bir alanda bossu öldürmeye gidebilirsiniz, yani aynı anda başka boyutlarda onlarca oyuncu aynı bossu öldürebilir


    Peter/Baş Tasarımcı
    Yakın zamanda Chernarus'da bulunan evcil hayvan sayısını artırmak için domuz ekledik ve bu yönde çalışmalarımız devam ediyor.
    Bunun yanı sıra, sanatçılarımız yeni bandana, modüler çelik yelek (Yelek ve Buttpack içeren) ve CR527 gibi başka yeni öğeler ve silahlarda ekledi.
    Bunun dışında, bahçecilik/bahçıvanlık diye de bilinen yeni büyük bir işe başladık.
    Bu Chernarus'un düşmanca ortamında hayatta kalabilmek için, ihtiyaç duyulan yiyeceğin temin edilmesinde avcılık ve toplayıcılığın (loot yapma) tamamlayıcısı olacak.
    Bahçe toprağını sürmek, tohum ekmek, bitki bakımı, mahsülün hasatı, yan ürün işçiliği mümkün olacak.

    Hepimiz şu anda dayz'in en tatsız şeylerinden birinin yakın dövüş sistemi olduğunu biliyoruz
    Yakın dövüş sorunları, çarpışma şekilleri ve vurma algılama olmak üzere iki konuya ayrılabilir. Yakın zamana kadar yakın dövüş sistemi prototiplerini ve silah savurma sırasındaki
    algılama mekaniğini oluşturduk ancak bu oyunda lag ve desync'ye sebep oldu. Bunu düzeltmek ve daha iyi vuruş ve algılama mekaniğini oluşturmak için zamana ihtiyacımız var.

    Yine de üzülmeyin çünkü kısa menzilli silahlar ve gizli yaklaşma ile ilgili iyi haberlerim var.
    Yeni sistem hazır olana kadar boşluğu doldurmak amacıyla vuruş algılama özelliğini kapattık ve geçici olarak basit gösterge algılayıcısı koyduk.
    Bununla birlikte çarpışma şekilleri amaçladığımız yakın dövüş sistemlerine paralel olarak düzeltildi.
    Bina içinde baltayı savururken oluşan blok sorunu giderildi artık neye hedef alırsanız vurabileceksiniz
    Chernarus'da görüşürüz.

    Victor/Baş Animasyoncu
    Amaçlanan tüfek hareketlerinin hepsini başarıyla tamamladık.
    Silahı kaldırmak için (Shift+W) ya bastığınızda yeni animasyonlar gerçekleşecek.
    Yeni animasyonlar karakterin silahı kaldırıp indirmesini hem oyuncuya hemde diğer oyunculara daha anlaşılır kılacak.
    Artık kelepçelenmiş oyuncuların koşabilmesi için yeni bir yol var. Kelepçelenmiş oyuncular şimdiye kadar sadece yürüyebiliyorlardı, ama şimdi hızlı animasyonlar eklediğimiz için artık Shift+W'yu kaçmak (koşarak) içinde kullanabilirsiniz. Kelepçeli oyuncular için gelecek hafta yeniliklerden bahsetmeye devam edeceğiz.
    Aynı zamanda fırlatma animasyonu üzerinde çalışmaya başlayacağız. Bu animasyonlar hemen hemen oyunun başından beri mevcut. Fırlatma animasyonlarını geliştirmek önceliklerimizden biri.

    Raist / Kıdemli Programcı
    Kalıcı objeler ile ilgili zorluklardan birisi böylesine büyük bir haritada kalabalık yapan binlerce eşyanın, oyuncular tarafından kelimenin tam anlamıyla er ya da geç bulunması,toplanması ve geriye kalan çöp eşyaların tekrar tekrar birikmesi.

    Spawn olan eşyalar oyuncu tarafından bulunup alınmadığı sürece sunucudan asla silinmeyecektir.

    Bizim eşya temizleme sistemimiz oldukça basit. Oyuncuların sahiplendiği ve yere koyduğu eşyalar kalıcı olacak ve silinmeyecektir. Fakat sunucuya göre kalıcı objelerin kalıcılık süresi değiştirilebilir olacaktır. Kalıcılık süresini tamamlamış olan eşyalar sunucudan silinerek haritanın herhangi bir yerinde yeni eşyaların spawn olmasına olanak sağlayacaktır.

    Eşyaların kalıcı olup olmamasını oyuncular kendileri belirleyebilecek,onları fırlatarak veya yere bırakarak. Çadır gibi önemli depolama eşyaları tamamen kalıcı olacak ve sunucudan asla silinmeyecektir.

    Son hedefimiz biraz daha karmaşık, gelecek sistemde eşyanın hasar durumu da dikkate alınacaktır. Örneğin eşya bozulmamış (pristine) veya az yıpranmış (worn) durumda ise sunucudan silinme oranı daha az olacaktır.

    Eğer eşyanızın kaybolmasını istemiyorsanız, çadırın içine koyun!


    Mark / Harita Tasarımcısı
    Haritanın kuzeyini geliştirmek için çok zaman harcadık. Kuzeybatıyı geliştirmeye devam ediyoruz. Yakında Kuzeybatı Havalimanı'nın batısına Vavilovo ve Sinystok isimli iki küçük köy yerleştireceğiz. Batıda kalan diğer köyleri de geliştirmeye devam ediyoruz.

    Ayrıca Severograd isimli yeni büyük bir kasabanın çalışmalarına başladık. Diğer büyük kasabalarda bulunmayan benzersiz içerikler bu kasaba için tartışılmaya başlandı.

    Harita üzerine, daha çok yeni kasabalara olmak üzere "yiyecek tezgahları" yerleştirildi. Bu tezgahlar yağma oranı düşük olan köylere de daha fazla yağma olasılığı sağlayacaktır.

    Ağustos Ayı 1. Haftası İçin Genel Notlar

    Programlama

    Yeni kamera sistemi
    Sistem Temizleme
    Kalıcı eşyalar
    Kalıcı depolama
    Sunucu optimizasyonları
    Sunucu mesajlarında kısıtlamalar

    Animasyon

    Yeni koşma animasyonu (silah ile)
    Kelepçeli iken yürüme animasyonu
    Kelepçeli iken koşma animasyonu
    Yeni balık tutma animasyonu
    Çift elli silahları fırlatma animasyonu (balta,tüfek vb.)

    Ses

    Ortam/Ambiyans seslerinde geliştirmeler
    CR 527 sesleri
    Silah ses oranlarında dengelemeler
    Hayvan sesleri üzerinde çalışmalar
    Oyuncu sesleri üzerinde çalışmalar

    Çeşitli/Harita

    Severograd adlı yerleşim yeri
    Yeni yiyecek standları
    Vavilovo adlı yerleşim yeri
    Sinystok adlı yerleşim yeri
    Kuzeydeki köylerde geliştirmeler

    Tasarım

    Genel oyun hatalarında düzeltmeler
    Kıyafetler üzerinde değişiklikler
    Hayvanlar üzerinde değişikler
    Alternatif gıda kaynakları üzerinde çalışmalar (çiftçilik)
    Mekanikler üzerinde çalışmalar
    Tavşan tuzağı üzerinde çalışmalar
    Bahçıvanlık sistemi üzerinde çalışmalar
    Masa,tezgah vb. yerlerde item spawnları ile ilgili yeniden düzenlemeler.




  • Konu dısına alacagın cipsi sormak için bile konu acımıyor kimse forumun en boş yerine sormussun :) 35TL geliyor enpara ile al oyna cok birşey bekleme, 1 bug duzeltip 10bug getiriolar yeni :) Bunlara alısmak gerekiyor alıssanda sinirleniyorsun oynarken yapacak birşey yok ama zevk veriyor 3-5kişi avlıyorsun vsvs.Çadırlar güzel hoş ama fotograflık hiçbir espirisi yok oyunda daha onları zorunlu kılacak yada aktif olarak kullandırıcak kosullar eklenmedi .

    @spartacus dostum su fotoları simage alırmısın konu kopmus birde alıntı yapmıs arkadas..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mert1905x -- 8 Ağustos 2014; 22:43:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Riqus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sp4rtacus

    Her seferinde en az 4 kişi oynuyoruz, bazen de 8 kişi oynadığımız oluyor, o yüzden eğlenceli geçiyor her anımız...
    Açık konuşayım, biz bug'u unuttuk neredeyse, şuanki en büyük sıkıntımız "hile" oldu...
    Sayıları artmaya başladı, oyun tam sürüme geçtiğinde hileciler banlanacaktır bence.

    ne yapayım alayımmı ?

    dayz fan sitesinde duyduguma göre 0.49'da bahcıvanlık guncellemesi gelicekmiş mekan kurup bir şeyler ekme ile ilgili ?


    Base sistemi oyuna gelecek, fakat ona daha çok var... Gelse bile parça parça getirirler, ki base sistemi çok ayrıntılı olmalı/olacak... Şuan almak için erken, sürekli güncellemeleri takip edip buradan yapılacak yorumlara istinaden daha ileriki dönemlerde alabilirsin.




  • 
Sayfa: önceki 243244245246247
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.