Şimdi Ara

Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.339
Cevap
53
Favori
726.753
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umiterkan

    Bunlar da oynanmış Duster'lar. Modifiyecilere ilham olsun

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    Alıntıları Göster
    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    bu güzel renault bu tip cross country tarzında şeylerde üretiyor dusterda da yapar belki scenic de yapmışdı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    bu güzel renault bu tip cross country tarzında şeylerde üretiyor dusterda da yapar belki scenic de yapmışdı..

    Alıntıları Göster
    Dacia Duster sevmeyenlere, marka takıntısı olanlara, tıpkısının aynısı Renault Duster

    Renault Duster Offroad Performansı

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu




    Alternatif video linki:
    http://video.i.ua/user/3194517/40636/194346/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umiterkan -- 28 Ağustos 2010; 22:55:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umiterkan

    Dacia Duster sevmeyenlere, marka takıntısı olanlara, tıpkısının aynısı Renault Duster

    Renault Duster Offroad Performansı

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu




    Alternatif video linki:
    http://video.i.ua/user/3194517/40636/194346/

    Alıntıları Göster
    2010 Asya Tur'una katılan Duster Zorlu Parkuru Başarı ile Tamamlamıştır. 15.000km'lik bir parkur

    Parkurun Süresi: 21 Gün
    6 Gün Kazak Çölünde geçti
    Duster'ın bu parkurda diğer araçlara göre en iyi avantajının Yakıt olduğu söyleniyor.

    Bu resim en yakın BP'nin kaç km ileride olduğunu gösteriyor
    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu




    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    Diğer resimler için:
    http://www.azsia-tura.hu/galeria_01.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umiterkan -- 29 Ağustos 2010; 0:16:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umiterkan

    2010 Asya Tur'una katılan Duster Zorlu Parkuru Başarı ile Tamamlamıştır. 15.000km'lik bir parkur

    Parkurun Süresi: 21 Gün
    6 Gün Kazak Çölünde geçti
    Duster'ın bu parkurda diğer araçlara göre en iyi avantajının Yakıt olduğu söyleniyor.

    Bu resim en yakın BP'nin kaç km ileride olduğunu gösteriyor
    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu




    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    Diğer resimler için:
    http://www.azsia-tura.hu/galeria_01.html

    Alıntıları Göster
    Bazı insanlar Duster'ı eleştirirken bazıları da Duster'a binip hayatın zevkini çıkarıyorlar. Hayat da bu olsa gerek. Birileri konuşur birileri yapar

    Bakın birileri Ralli yapıyor

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    Asya Tur 2010'a katılan araçtır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umiterkan -- 28 Ağustos 2010; 22:57:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umiterkan

    Dacia Duster artık modifiyeli. Alman Elia Tuning şirketi Duster'a el attı. Araçta kapsamlı bir operasyon yapılmamış olsa da motoru güçlendirildi, jant alternatifleri eklendi, koruma barları eklendi. İşte fiyatlar:


    Araç Dışı
    # Paslanmaz çelik, 63mm çaplı ön koruma barı 499€
    # Paslanmaz çelik, 50 mm çaplı arka koruma barı 299€
    # Paslanmaz çelik yan basamaklar 555€
    # Ön, arka koruma barları ve yan basamak seti 1.255€
    # EWG-BE marka 80 mm egzoz ucu 56€

    Araç İçi
    # Siyah deri koltuk kaplaması 389€

    Jant
    # ELIA Ventis 6,5x16 - Yaz jantı 109€
    # ELIA Opal II 8x18 - Cilalı siyah. (Siyah araç üzerindeki jantlar) 185€
    # ELIA Opal II 8x18 gümüş 169€

    Mekanik
    # Tekerleklerin 20 mm dışarda görünmesini sağlayacak hafif alüminyum aparat. 255€

    Motor
    # 1.5 dCi motorların 12 beygir ve 30 NM tork artışını sağlayacak ara çip uygulaması. 589€

    Verilen fiyatlar Almanya için geçerlidir

    Modifiye listesinde en dikkat çekici öğe araç tekerleklerini 20 mm daha dışarda tutan disk parçaları. Aracın sportif ve off-road kimliğini güçlendirecek bu parça aynı zamanda tekerlerin çamurlukların darbelerde ezilmesine siper olmasını sağlayacak. Dezavantajları ise aerodinamik yapıya etkisi, aracın gövdesinin daha kolay çamurdan kirletmesi ve artan iz açıklığı nedeniyle aracın altının tümseklerde yere çarpmasını kolaylaştırması. Ara çip uygulaması ise aracın orijinal beynine hiçbir müdahale yapmadan sadece parçanın takılması ile etkisini gösteriyor. 12 beygirlik ve 30 NM'lik tork artışı büyük jantların takılmasıyla düşen çekişin yeniden kazanılmasını sağlıyor.

    İşte Resimler:





    Alıntıları Göster
    eline sağlık.çok uğraşmıssın
    artık senin duster gelince anlatırsın aracı detaylıca.hiç aracım olmadı ama alacak imkanım olsa listemin ilk sırasında bu araç var . bence bakılması gereken bir araç.tabi benim aracım senin aracını döver mantığını yenersek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -IceMan-

    eline sağlık.çok uğraşmıssın
    artık senin duster gelince anlatırsın aracı detaylıca.hiç aracım olmadı ama alacak imkanım olsa listemin ilk sırasında bu araç var . bence bakılması gereken bir araç.tabi benim aracım senin aracını döver mantığını yenersek

    İnşallah birgün iyi bir araban olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umiterkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: -IceMan-

    eline sağlık.çok uğraşmıssın
    artık senin duster gelince anlatırsın aracı detaylıca.hiç aracım olmadı ama alacak imkanım olsa listemin ilk sırasında bu araç var . bence bakılması gereken bir araç.tabi benim aracım senin aracını döver mantığını yenersek

    İnşallah birgün iyi bir araban olur.

    Alıntıları Göster
    zor be
    neyse bekliyoruz merakla.detaylı fotoları unutma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atlas06

    zor be
    neyse bekliyoruz merakla.detaylı fotoları unutma

    Alıntıları Göster
    duster güzel araçda şu var yukarda resimlerde verdiğiniz araçlar bilhassa özel modifikasyonlu özel yürüre ve motora sahip arçalardır yani nerden baksan en az bir 2.5 motoru ve offroad homologasyonu vardır o dusterda..

    çünkü firmalar bu tür reklam ve sponsorlukların çok işe yaradığını ve en ufak bir hatada arabayı bütün basının yerden yere vurucaklarını biliyorlar.. yani kısaca o resimdeki dusterlarda türkiyede üretilen 1.6 megan motoru ve dacia nın yürürü yokdur..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    duster güzel araçda şu var yukarda resimlerde verdiğiniz araçlar bilhassa özel modifikasyonlu özel yürüre ve motora sahip arçalardır yani nerden baksan en az bir 2.5 motoru ve offroad homologasyonu vardır o dusterda..

    çünkü firmalar bu tür reklam ve sponsorlukların çok işe yaradığını ve en ufak bir hatada arabayı bütün basının yerden yere vurucaklarını biliyorlar.. yani kısaca o resimdeki dusterlarda türkiyede üretilen 1.6 megan motoru ve dacia nın yürürü yokdur..


    Öyle yazmışsın ki duyan da bu aracı senin modifiye ettiğini zannedecek. Yukarıda gördüğün araç standart 1.5 dCi motora sahip 110bg'lik bir motordur. Motorda veya mekanikte herhangi bir oynanma yapılmamıştır.

    Oynanmış Duster işte bu: Andros Trophy yarışına katılıp ikinci oldu. Araca yapılan modifikasyonlar şöyle
    3000cc, 350bg, 6 Silindir, 4x4....


    Şase

    Tubular steel chassis
    Double wishbone suspension

    Motor

    Renault-Nissan Alliance VQ 30
    Position: mid-rear
    Six cylinders (V6)
    Number of valves: 24
    Cubic capacity: 2,987cc
    Bore x stroke: 93mm x 73.3mm
    Maximum power: 257kW EEC (350hp) at 7,500rpm
    Maximum torque: 360Nm EEC at 5,500rpm

    Vites

    Six-speed SADEV sequential gearbox

    Frenler

    Front: 260mm-diameter vented steel discs
    Rear: 265mm-diameter steel discs

    Tekerlekler

    5.5" x 16" (magnesium)
    Tyres: Continental Racing Contact 3

    Ölçü ve Ağırlık

    Length: 4,001mm
    Width: 1,900mm
    Front/rear track: 1,690mm
    Wheelbase: 2,500mm
    Weight: 950kg

    Bunlar da resimleri:
    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umiterkan -- 29 Ağustos 2010; 15:33:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umiterkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    duster güzel araçda şu var yukarda resimlerde verdiğiniz araçlar bilhassa özel modifikasyonlu özel yürüre ve motora sahip arçalardır yani nerden baksan en az bir 2.5 motoru ve offroad homologasyonu vardır o dusterda..

    çünkü firmalar bu tür reklam ve sponsorlukların çok işe yaradığını ve en ufak bir hatada arabayı bütün basının yerden yere vurucaklarını biliyorlar.. yani kısaca o resimdeki dusterlarda türkiyede üretilen 1.6 megan motoru ve dacia nın yürürü yokdur..


    Öyle yazmışsın ki duyan da bu aracı senin modifiye ettiğini zannedecek. Yukarıda gördüğün araç standart 1.5 dCi motora sahip 110bg'lik bir motordur. Motorda veya mekanikte herhangi bir oynanma yapılmamıştır.

    Oynanmış Duster işte bu: Andros Trophy yarışına katılıp birinci oldu. Araca yapılan modifikasyonlar şöyle
    3000cc, 350bg, 6 Silindir, 4x4....


    Şase

    Tubular steel chassis
    Double wishbone suspension

    Motor

    Renault-Nissan Alliance VQ 30
    Position: mid-rear
    Six cylinders (V6)
    Number of valves: 24
    Cubic capacity: 2,987cc
    Bore x stroke: 93mm x 73.3mm
    Maximum power: 257kW EEC (350hp) at 7,500rpm
    Maximum torque: 360Nm EEC at 5,500rpm

    Vites

    Six-speed SADEV sequential gearbox

    Frenler

    Front: 260mm-diameter vented steel discs
    Rear: 265mm-diameter steel discs

    Tekerlekler

    5.5" x 16" (magnesium)
    Tyres: Continental Racing Contact 3

    Ölçü ve Ağırlık

    Length: 4,001mm
    Width: 1,900mm
    Front/rear track: 1,690mm
    Wheelbase: 2,500mm
    Weight: 950kg

    Bunlar da resimleri:
    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu







    nerden biliyorsun arkadaşım kaputunu açıp sende motorunamı bakdın ben sana genel firmaların yapdığı bir olaydan bahsediyorum bunu range roverda yapdı toyota landcruiserlarına dünya turu attırdı onlarda modifikasyonluydu bunda anormal bir şey yok sonuçda şehir içinde binek kullanmıycaklar adamlar ülkeler arası uzun soluklu tanıtım için kullanıcaklar illaki firma ek modifikasyonlar yapıcakdır kuvvetli motor kullanıcakdır.. neticede senin aracının 10 yılda görüceği iklim rakım aşınma değerlerini o araba 10 günde görücek belki ... sana bile desem gel şurdan bir dubai ye arabayla gidelim sen bile arabanın pek çok yerini elden geçirip kuvvetlendirirsin yani bundan doğal ne var neyini garipsedin anlamadım.. sen bile bunu düşünücekken koskoca renault aptalmı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umiterkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    duster güzel araçda şu var yukarda resimlerde verdiğiniz araçlar bilhassa özel modifikasyonlu özel yürüre ve motora sahip arçalardır yani nerden baksan en az bir 2.5 motoru ve offroad homologasyonu vardır o dusterda..

    çünkü firmalar bu tür reklam ve sponsorlukların çok işe yaradığını ve en ufak bir hatada arabayı bütün basının yerden yere vurucaklarını biliyorlar.. yani kısaca o resimdeki dusterlarda türkiyede üretilen 1.6 megan motoru ve dacia nın yürürü yokdur..


    Öyle yazmışsın ki duyan da bu aracı senin modifiye ettiğini zannedecek. Yukarıda gördüğün araç standart 1.5 dCi motora sahip 110bg'lik bir motordur. Motorda veya mekanikte herhangi bir oynanma yapılmamıştır.

    Oynanmış Duster işte bu: Andros Trophy yarışına katılıp ikinci oldu. Araca yapılan modifikasyonlar şöyle
    3000cc, 350bg, 6 Silindir, 4x4....


    Şase

    Tubular steel chassis
    Double wishbone suspension

    Motor

    Renault-Nissan Alliance VQ 30
    Position: mid-rear
    Six cylinders (V6)
    Number of valves: 24
    Cubic capacity: 2,987cc
    Bore x stroke: 93mm x 73.3mm
    Maximum power: 257kW EEC (350hp) at 7,500rpm
    Maximum torque: 360Nm EEC at 5,500rpm

    Vites

    Six-speed SADEV sequential gearbox

    Frenler

    Front: 260mm-diameter vented steel discs
    Rear: 265mm-diameter steel discs

    Tekerlekler

    5.5" x 16" (magnesium)
    Tyres: Continental Racing Contact 3

    Ölçü ve Ağırlık

    Length: 4,001mm
    Width: 1,900mm
    Front/rear track: 1,690mm
    Wheelbase: 2,500mm
    Weight: 950kg

    Bunlar da resimleri:
    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    Alıntıları Göster
    devamı...

    Dacia Duster, 31 Ocak Cumartesi günü Super Besse pistinde sona eren Trophée Andros yarışında ikinci oldu.




    Dacia Duster 3 birincilik ve genel sıralamadaki ikinciliği ile Trophée Andros kupasına ilk katılımında büyük bir başarı elde etti.


    Dacia, 2010 yılına hızlı girdi : Marka sportif başarı ile ticari performansı buluşturdu. Fransa’da sadece 5 yıldan beri var olan Dacia % 4’lük pazar payı ile Binek+ Hafif Ticari Araç pazarında 6. sıraya yerleşti. Türkiye’de ise 2009 yılında binek araç pazarında 13, hafif ticari araç pazarında ise 8ci marka oldu. 2010’da ise Dacia, 4x4 modeli Duster’ın gelmesiye hem satış adedini hem de Pazar payı artırarak ilk 10 marka arasına girmeyi hedefliyor.



    Dacia, SUV’un pahalı bir hayal olduğunu düşünenlere artık ulaşılabilir olduğunu DUSTER ile kanıtlayacak. DUSTER, sağlam, güçlü, çekici tasarımlı büyük bir SUV hayali kuranları hem alırken hem de kullanırken ekonomik olma fırsatını sunarak şaşırtacak. SUV dünyasında dengleri altüst edecek.


    Dacia ekibi Trophée Andros yarışında, Alain Prost’un kazandığı üç birincilik ve genel klasmandaki ikincilikle son derece başarılı bir performans sergiledi. Dacia Duster’ın pilotu Alain Prost ile sona eren sezon hakkında söyleşi yaptık.



    Starttan iki ay sonra Trophée Andros yarışı Super Besse’de sona erdi. Dacia ekibi ile ilk sezonunuz sonrasında nasıl bir değerlendirme yapıyorsunuz?

    « Öngördüğümüz yerde olduğumuzu söyleyebilirim. Otomobil sporunda her zaman daha iyisi yapılabilse bile, biz hedeflerimize ulaştık. Yepyeni bir otomobil ile ilk defa katıldığımız bu yarışta, son derece deneyimli ekipler karşısında ciddi bir rakip olabileceğimizi gösterdik. Böylesine önemli bir yarışmayı ikinci sırada bitirmemizi bu nedenle iyi bir sonuç olarak görüyorum. »



    Yarışın ilk iki hafta sonunda iki birincilik kazandığınıza göre, sezon sizin için çok iyi başlamış olmalı.

    « Jean-Philippe Dayraut [Skoda] ile şampiyonluk mücadelesi yapmak için, ilk yarışlardan itibaren başlarda olmamız gerektiğini ve sezonun ilk bölümünü mümkün olan en az fark ile tamamlamamız gerektiğini biliyorduk. Val Thorens ve Grandvalira’daki iki birincilik ile hedefimiz doğrultusunda başlangıç yaptık. Yıl sonunda Noel tatili sırasında, otomobilin geliştirilmesi sürecinde büyük bir adım atmayı öngörmüştük. Ancak otomobil sporu matematik gibi değil ve o anda umduğumuz performansı sahada bulamadık. Jean-Philippe Dayraut, yarışın ikinci bölümünün başlangıcında Isola 2000’da büyük bir atak yaptı. Yarışın kaderinin o anda çizilmiş olduğunu düşünüyorum. Saint-Dié-des-Vosges’da üçüncü birinciliğimizi kazanmadan önce Lans-en-Vercors’da büyük ilerleme gösterdiğimizi söyleyebilirim. »



    Şampiyonluğu kazanmanızı engelleyen eksiğiniz sizce neydi?

    « Sadece zaman! İki ayda yedi yarış ile Trophée Andros ekiplere çok az zaman bırakıyor. İki yarış arasında deneme sürüşü yapmak neredeyse imkânsız. Dacia Duster’ın henüz tamamını değerlendirmediğimiz çok büyük potansiyeli var. Son yarışa kadar, otomobili anlamak ve iyileştirmek için çalıştık. Şimdi topladığımız verileri analiz etmek, yeni çözümleri test etmek için kış sonundan yararlanacağız. Önümüzdeki sezon için henüz herhangi bir karar alınmadıysa da, biz geleceğe hazırlanma konusunda gönüllüyüz. »



    Dacia’nın otomobil sporuna girişi nasıl algılandı?

    « Yeni bir markanın katılımı, Trophée Andros ve genel anlamda otomobil sporu için iyi bir şey oldu. Bu durum zihniyetleri de değiştiriyor ; yani bir marka sırf « uygun fiyatlı araçlar » üretip satıyor diye performans ve güvenilirlik değerlerinden yoksundur anlayışı geçerli değil! Medyanın ve otomobil sporuna tutkusu olsun olmasın izleyicilerin şampiyonaya büyük ilgi duyduklarını hissettim. Dacia sahip olduğu ilgi ve sempati sermayesini bu yarışa katılarak daha da arttırdı. Bu açıdan bakıldığında, hedeflerimizi büyük oranda geçtiğimizi düşünüyorum!»



    Trophée Andros yarışının genel sıralaması : 1. Dayraut 860 puan – 2. Prost(Dacia Duster) 830 puan – 3. Panis 811 puan – 4. Balas 798 puan – 5. Dubourg 775 puan – 6. Lagorce 772 puan – 7. Thoral 761 puan – 8. Rivière 752 puan – 8. Thoral 750 puan – 9. Llorach 729 puan – 10. Pernaut 697 puan…

    Kaynak:http://www.autoclub.com.tr
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    quote:

    Orijinalden alıntı: umiterkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    duster güzel araçda şu var yukarda resimlerde verdiğiniz araçlar bilhassa özel modifikasyonlu özel yürüre ve motora sahip arçalardır yani nerden baksan en az bir 2.5 motoru ve offroad homologasyonu vardır o dusterda..

    çünkü firmalar bu tür reklam ve sponsorlukların çok işe yaradığını ve en ufak bir hatada arabayı bütün basının yerden yere vurucaklarını biliyorlar.. yani kısaca o resimdeki dusterlarda türkiyede üretilen 1.6 megan motoru ve dacia nın yürürü yokdur..


    Öyle yazmışsın ki duyan da bu aracı senin modifiye ettiğini zannedecek. Yukarıda gördüğün araç standart 1.5 dCi motora sahip 110bg'lik bir motordur. Motorda veya mekanikte herhangi bir oynanma yapılmamıştır.

    Oynanmış Duster işte bu: Andros Trophy yarışına katılıp birinci oldu. Araca yapılan modifikasyonlar şöyle
    3000cc, 350bg, 6 Silindir, 4x4....


    Şase

    Tubular steel chassis
    Double wishbone suspension

    Motor

    Renault-Nissan Alliance VQ 30
    Position: mid-rear
    Six cylinders (V6)
    Number of valves: 24
    Cubic capacity: 2,987cc
    Bore x stroke: 93mm x 73.3mm
    Maximum power: 257kW EEC (350hp) at 7,500rpm
    Maximum torque: 360Nm EEC at 5,500rpm

    Vites

    Six-speed SADEV sequential gearbox

    Frenler

    Front: 260mm-diameter vented steel discs
    Rear: 265mm-diameter steel discs

    Tekerlekler

    5.5" x 16" (magnesium)
    Tyres: Continental Racing Contact 3

    Ölçü ve Ağırlık

    Length: 4,001mm
    Width: 1,900mm
    Front/rear track: 1,690mm
    Wheelbase: 2,500mm
    Weight: 950kg

    Bunlar da resimleri:
    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu







    nerden biliyorsun arkadaşım kaputunu açıp sende motorunamı bakdın ben sana genel firmaların yapdığı bir olaydan bahsediyorum bunu range roverda yapdı toyota landcruiserlarına dünya turu attırdı onlarda modifikasyonluydu bunda anormal bir şey yok sonuçda şehir içinde binek kullanmıycaklar adamlar ülkeler arası uzun soluklu tanıtım için kullanıcaklar illaki firma ek modifikasyonlar yapıcakdır kuvvetli motor kullanıcakdır.. neticede senin aracının 10 yılda görüceği iklim rakım aşınma değerlerini o araba 10 günde görücek belki ... sana bile desem gel şurdan bir dubai ye arabayla gidelim sen bile arabanın pek çok yerini elden geçirip kuvvetlendirirsin yani bundan doğal ne var neyini garipsedin anlamadım.. sen bile bunu düşünücekken koskoca renault aptalmı..

    Alıntıları Göster


    nerden biliyorsun arkadaşım kaputunu açıp sende motorunamı bakdın ben sana genel firmaların yapdığı bir olaydan bahsediyorum bunu range roverda yapdı toyota landcruiserlarına dünya turu attırdı onlarda modifikasyonluydu bunda anormal bir şey yok sonuçda şehir içinde binek kullanmıycaklar adamlar ülkeler arası uzun soluklu tanıtım için kullanıcaklar illaki firma ek modifikasyonlar yapıcakdır kuvvetli motor kullanıcakdır.. neticede senin aracının 10 yılda görüceği iklim rakım aşınma değerlerini o araba 10 günde görücek belki ... sana bile desem gel şurdan bir dubai ye arabayla gidelim sen bile arabanın pek çok yerini elden geçirip kuvvetlendirirsin yani bundan doğal ne var neyini garipsedin anlamadım.. sen bile bunu düşünücekken koskoca renault aptalmı..


    Ben kaputunu açıp bakmadım ama yarışa katılanların verdiği bilgi bu. Senin dediğin doğru tabi, büyük yarışlara katılan araçlar belli modifiyelerden geçiyorlar bu her türlü marka için geçerli. Fakat Duster'ın Asya Tur yarışındaki halinde herhangi bir modifiye yok lastik haricinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umiterkan



    nerden biliyorsun arkadaşım kaputunu açıp sende motorunamı bakdın ben sana genel firmaların yapdığı bir olaydan bahsediyorum bunu range roverda yapdı toyota landcruiserlarına dünya turu attırdı onlarda modifikasyonluydu bunda anormal bir şey yok sonuçda şehir içinde binek kullanmıycaklar adamlar ülkeler arası uzun soluklu tanıtım için kullanıcaklar illaki firma ek modifikasyonlar yapıcakdır kuvvetli motor kullanıcakdır.. neticede senin aracının 10 yılda görüceği iklim rakım aşınma değerlerini o araba 10 günde görücek belki ... sana bile desem gel şurdan bir dubai ye arabayla gidelim sen bile arabanın pek çok yerini elden geçirip kuvvetlendirirsin yani bundan doğal ne var neyini garipsedin anlamadım.. sen bile bunu düşünücekken koskoca renault aptalmı..


    Ben kaputunu açıp bakmadım ama yarışa katılanların verdiği bilgi bu. Senin dediğin doğru tabi, büyük yarışlara katılan araçlar belli modifiyelerden geçiyorlar bu her türlü marka için geçerli. Fakat Duster'ın Asya Tur yarışındaki halinde herhangi bir modifiye yok lastik haricinde.

    Alıntıları Göster


    Bu da link: ?ww.youtube.com/watch?v=PvLQNdB3-Kw
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umiterkan



    Bu da link: ?ww.youtube.com/watch?v=PvLQNdB3-Kw

    Alıntıları Göster
    4x4 Ticaret yapmak isteyenlere 425kg kargo kapasiteli, 1,61mt uzunluklu, 1636lt hacimli  Dacia Duster Fiskal. 4x2 olanı da var merak etmeyin  ;D
    Hem ticaret hem adrenalin diye buna derim. Araç Avusturya'da satışta. Fiyatı 10.000 Euro'dan başlıyor.


    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    Diğer Özellikleri:http://www.dacia.at/media/pdf-files/pricelists/att00031337/PL_Duster_VU.pdf
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umiterkan

    4x4 Ticaret yapmak isteyenlere 425kg kargo kapasiteli, 1,61mt uzunluklu, 1636lt hacimli  Dacia Duster Fiskal. 4x2 olanı da var merak etmeyin  ;D
    Hem ticaret hem adrenalin diye buna derim. Araç Avusturya'da satışta. Fiyatı 10.000 Euro'dan başlıyor.


    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    Diğer Özellikleri:http://www.dacia.at/media/pdf-files/pricelists/att00031337/PL_Duster_VU.pdf

    Alıntıları Göster
    Dacia Duster Türkiye Testleri

    Başka bir Türkiye testi

    http://www.otoplato.com/makale/63

    Bir başkası da burada

    http://www.dijimecmua.com/ankara-life/1208/index/978265_sayfa-92/

    Belgrad Ormanında yapılan Duster 1.5 dCi 4x4 testi

    http://www.daciakulubu.com/showthread.php?tid=1493
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umiterkan

    Dacia Duster Türkiye Testleri

    Başka bir Türkiye testi

    http://www.otoplato.com/makale/63

    Bir başkası da burada

    http://www.dijimecmua.com/ankara-life/1208/index/978265_sayfa-92/

    Belgrad Ormanında yapılan Duster 1.5 dCi 4x4 testi

    http://www.daciakulubu.com/showthread.php?tid=1493

    Alıntıları Göster
    Çok amaçlı Duster  ;D Oh keyfim çat :D

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umiterkan

    Çok amaçlı Duster  ;D Oh keyfim çat :D

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    Alıntıları Göster
    19 Eylül 2010 Dacia Pikniğine Davetlisiniz

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    Google'da "Neden Dacia Duster" diye bir aratmanızı tavsiye ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umiterkan -- 19 Eylül 2010; 21:30:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umiterkan

    19 Eylül 2010 Dacia Pikniğine Davetlisiniz

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    Google'da "Neden Dacia Duster" diye bir aratmanızı tavsiye ediyorum.

    Alıntıları Göster
    Aracı teslim aldık gezi ve tanıtım fotoları burada
    http://forum.donanimhaber.com/m_41870423/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umiterkan

    Aracı teslim aldık gezi ve tanıtım fotoları burada
    http://forum.donanimhaber.com/m_41870423/tm.htm

    Alıntıları Göster
    Merhaba Sevgili Dacia'cılar. Yepyeni Sandero Fun Club'ı ziyaret etmenizi, paylaşımlarınızla destek olmanızı ve Dacia'nızla hatasız kazasız günler geçirmenizi dilerim İyi geceler

    Sandero Kullanıcıları Klübü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*

    Merhaba Sevgili Dacia'cılar. Yepyeni Sandero Fun Club'ı ziyaret etmenizi, paylaşımlarınızla destek olmanızı ve Dacia'nızla hatasız kazasız günler geçirmenizi dilerim İyi geceler

    Sandero Kullanıcıları Klübü

    Alıntıları Göster
    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    Fatoş bu resimler : ))
    Arka tekerleğin açısı ön tekerlek gibi : ))
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.