Şimdi Ara

Dacia Duster eco g kullananlar klübü (27. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.355
Cevap
21
Favori
181.834
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Bende tarif ettiğiniz ses yok, ancak sürücü koltuğunda boşluk var. Servise götürmeyi düşünüyorum
    Bu koltuk konusunda servis deneyimlerinizi bekliyoruz
  • Dacia Duster eco g kullananlar klübü
    Arkadaşlar bu sabah Duster sitesinde ve bir kaç grupta yeni fiyatlara rasladım.
    Bunlar bayi fiyatları tabiki bayilerde ufak tefek indirimler olabilir ama Duster ve diğer rakiplerindeki fiyat artışı çok ciddi .
    Duster'imizin kıymetini bilelim , bakımlarını orijinal parça kullanarak yaptıralım .




  • M.Üçok kullanıcısına yanıt
    Hocam bizler Kasım-Aralikta 100bin TL fiyatlara alirken Euro 6 küsürdü. Şuan 7.70i gecti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.Üçok kullanıcısına yanıt
    30 küsür binlik dizel farkının tek açıklaması var, dizel almayın satmak istemiyoruz diyorlar dolaylı olarak.

    En alınası versiyon en ucuz olan 1.0 turbo bence. Ne kadar az para verilirse o kadar iyi, dacia'nın mantığı bu zaten.

    Eco versiyon da mantıklı ama atmosferik tat vermiyor, 1.0 hem daha canlı hem litre bazında daha az yakıyor hem de vergisi daha az. Yakıtı çok gelirse lpg uyumu var zaten, en ucuz kit bile sorunsuz oluyor, sonradan takılabilir istenirse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 1 Mayıs 2020; 14:53:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    30 küsür binlik dizel farkının tek açıklaması var, dizel almayın satmak istemiyoruz diyorlar dolaylı olarak.

    En alınası versiyon en ucuz olan 1.0 turbo bence. Ne kadar az para verilirse o kadar iyi, dacia'nın mantığı bu zaten.

    Eco versiyon da mantıklı ama atmosferik tat vermiyor, 1.0 hem daha canlı hem litre bazında daha az yakıyor hem de vergisi daha az. Yakıtı çok gelirse lpg uyumu var zaten, en ucuz kit bile sorunsuz oluyor, sonradan takılabilir istenirse.
    Zaten kampanyasi olan tek Duster versiyonu 1.0 TCE
    Mayıs ayında 126400 TLye bırakıyorlar.
    En çok tercih edilen ise halen ECO-G
    Ama 2 aydir kampanya yok. En son gecen ay 121-127bin TL arasına verdi bayiler.
    Bu ayki fiyati 133-137 arası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Carsever kullanıcısına yanıt
    126 bin bedava

    Bu fiyatlarda eco versiyonun hiçbir mantığı kalmıyor kendi adıma.

    Yurt dışında var mı bilmiyorum ama niye otomatik seçeneği yok akıl alır gibi değil. Cliodaki gibi kombinle işte 1.0 turboyu cvt ile, katla satışını.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Romanya'daki fabrika covid-19 nedeniyle şu an üretimde değil stok satışı yapılıyor.
    Dacıa Renault+Nissan grubuna geçtikten sonra ilk hamle olarak araçlarında ciddi değişime girdi ve pazar payını donanım + fiyat performansı ile artırdı .
    2018 yılında tutan bu taktik ihracaat yaptığı her ülkenin pazar durumuna göre araç üreterek pazar payını artırma stratejisi edindi.
    2019 yılı sonunda özellikle Duster 2 araç ile ülkemizde satışlar zirve yaptı çoğumuz 100-110 bin tl bandında bu araçları alan kişileriz , daha uygun alan arkadaşlarda var .
    Duster 2 en ciddi rakipleri şu an 200-280 tl bandında fiyat yazıyorlar , Maliyet + Vergi ve Kur artışı ve Covid-19 ile genel dünya düzeninin etkileri ile her araç zamlandı , duster'de buna uydu .
    Aslında bizler bu araçlara şartlar uygun olsa 65-75 bin tl bandında binerdik ama uygulanan vergi ve engellenemeyen Kur artışı araçları bu fiyata çıkardı bur da aracın bir suçu yok .
    Bazı arkadaşlar bu fiyata bu arabaya binilirmi diyorlar arabanın fatura fiyatına bakılmalı çünkü arabanın sunduğu fatura fiyatı ve donanımı o seviyede ülkendeki vergi ve kur arabaya negatif yüklenmemeli.
    sanırım Romanya fabrika ARGE ekibi Türkiye'deki genel durumu değerlendirdi ve bazı modelleri öne çıkarmaya piyasaya sürmeye karar verdi .
    2020 böyle gider her ay arabalara düzenli 3-5 bin tl zam gelir zira diğer araçlarada aynı oranda hatta daha fazla zam geliyor , sahip olduğumuz 2.ellerede buna paralel zam geliyor genel durum 2021'de belli olur piyasa oturur .
    Bugün sıfır Duster fiyatına 75.000 km civarında 2016 model 2-3 parça boyalı ağır masrafları gelmiş Duster'in rakiplerinimi almak istersiniz yoksa cillop gibi sıfır Duster 2'mi almak istersiniz.
    Tabi para kimdeyse istediği aracı seçer , Duster 2 Renault güvencesinde hâla en çok satılan SUV özellikle 1,6 Eko-G uzun vadede düşünülürse tercih edilecek bir model .
    yok Atmosferikmiş , yok Turboymuş 100 km hızlanmada fark modele göre 1 sn veya 1,5 saniye.
    ister 4x2 isterse 4x4 araç alın ister 1.0 Turbo benzinli , ister 1.3 Turbo benzinli isterseniz 1.6 Atmosferik Eko-G araç alın DUSTER iyi bir tercih fiyat / performans / donanımı tatmin edici ve yeterli .
    Hep yazıyorum baktın hoşuna gitmedi 2.eli kuvvetli Duster'ın .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    126 bin bedava

    Bu fiyatlarda eco versiyonun hiçbir mantığı kalmıyor kendi adıma.

    Yurt dışında var mı bilmiyorum ama niye otomatik seçeneği yok akıl alır gibi değil. Cliodaki gibi kombinle işte 1.0 turboyu cvt ile, katla satışını.
    Şu an kullanılan Bio yakıtlara tek alternatif elektirikli araçlar , fabrikalar yavaş yavaş elektirikli araçlara geçmeye çalışıyor ama hem yatırım maliyeti hemde enerji istasyonu maliyeti ayrıca AKÜ teknolojisinde istenilen seviyenin yakalanaması şu anda Bio yakıtları halen popüler kılıyor .
    Şu an Bio yakıtlar ucuzladı eyvallah ama ihtiyaç varken bu ne kadar böyle devam eder.
    Tüm Dünya dizel yakıt ekzoz emilsyonundan dolayı bu tip motorları ilk başta terk etme kararı aldı yapılan üretim sayısı bunu destekliyor.
    Benzin şu an popüler , fiyat olarak en ucuz yakıt LPG dolayısıyla önümüzdeki 30-50 yıl çok büyük değişim olmaz Bio yakıtlar bir müddet daha kullanımda kalır.
    Dünyada çok olmasada Bio yakıt var ama enerji için lazım olan su ciddi ciddi sorun yaratacak düzeyde bunları göz önüne alırsanız Eko yakıt Benzin + LPG uzun vadede iyi bir tercih , performans olarak tabiki LPG özelliğinden dolayı 1 sn veya 1,5 saniye performans geriliği gösterebilir ama maliyeti ile LPG zaten 20 yıldır ülkemizde nerdeyse her araca takılıyor.
    Otomatik konusunda bende Dacıa fabrikasına kızıyorum , koy araçlara otomatik vites , koy araçlara geri görüş kameralı multimedya birde yan aynaları tüm modellerde elektirikli yap bak o zaman araç nasıl oluyor.
    sanırım bu dediklerim 2021 ve sonraki yıllarda gündemde olur.




  • M.Üçok kullanıcısına yanıt
    Bence de tüm Duster versiyonları birilerine bir şekilde hitap ediyor ve ihtiyaçlarını karşılıyor, her birinin kendine gore tercih edilme sebepleri var ve herbirini kendine gore avantajları mevcut.

    1.0 TCE= Sahip olma imkanı uygun, motor hacmine göre verimli, benzinle dahi binilebilen nadir motorlardan.

    1.6 ECO-G= LPGden vazgecemeyen, ekonomi odaklı kullanim bekleyenler için fabrikasyon bir dönüşüm avantaji ve uzun ömürlü atmosferik motor

    1.3 TCE= Performans önceliği olanlar için, bastin mi gitsin diyenler icin.

    1.3 TCE 4X4= 4ceker ihtiyaci olanlar için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba dacia duster eco g ile ilgili start stop sistemi ile ilgili yazı bulamadım yada bu motor ile ilgili sistemin nasıl çalıştığı ile ilgili bilgisi olan paylaşabilir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamza06018

    Arkadaşlar merhaba dacia duster eco g ile ilgili start stop sistemi ile ilgili yazı bulamadım yada bu motor ile ilgili sistemin nasıl çalıştığı ile ilgili bilgisi olan paylaşabilir mi
    Şubat ayında paylaşmıştım, eskileri okumuyorsunuz sanırım. Bence bu konuyu baştan sona okuyun.

    ECO-G Landirenzo defult ayarlarındaki komutlar
    * Cold startta rolanti 1500 tut, 10 derecede 1300, 15 derecede 1200 , 20 derecede 1000 rpmye sabitle.
    *30 derece sicaklikta LPGye geç
    *Stop sonrası 30-50 derece arası benzinle start, 1 sn lpgye geç
    * Stop sonrası 50 derece uzerinde LPG ile start
    * Hareket halinde LPG ile rolanti devrinde devir artır (100-200 rpm)
    * LPG ile rolanti devrinde hareket halinde (45 sn uzeri) start-stop'u devreden çıkar/uyarı ver.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 3 Mayıs 2020; 14:48:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Şubat ayında paylaşmıştım, eskileri okumuyorsunuz sanırım. Bence bu konuyu baştan sona okuyun.

    ECO-G Landirenzo defult ayarlarındaki komutlar
    * Cold startta rolanti 1500 tut, 10 derecede 1300, 15 derecede 1200 , 20 derecede 1000 rpmye sabitle.
    *30 derece sicaklikta LPGye geç
    *Stop sonrası 30-50 derece arası benzinle start, 1 sn lpgye geç
    * Stop sonrası 50 derece uzerinde LPG ile start
    * Hareket halinde LPG ile rolanti devrinde devir artır (100-200 rpm)
    * LPG ile rolanti devrinde hareket halinde (45 sn uzeri) start-stop'u devreden çıkar/uyarı ver.

    Alıntıları Göster
    Bunu okudum ama benim sistemle ilgili öğrenmek istediğim star stop hangi durumlar devrede hangi durumlarda devre dışı star mars motoru ile mi yoksa sarj dinamosu ile mi vb teknik bilgiler acısından demiştim ben söyle birşeyler buldum bunun üstüne eklemek isteyen varsa bilgilendirici olur bizim icin
    Dacia Duster eco g kullananlar klübü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Şubat ayında paylaşmıştım, eskileri okumuyorsunuz sanırım. Bence bu konuyu baştan sona okuyun.

    ECO-G Landirenzo defult ayarlarındaki komutlar
    * Cold startta rolanti 1500 tut, 10 derecede 1300, 15 derecede 1200 , 20 derecede 1000 rpmye sabitle.
    *30 derece sicaklikta LPGye geç
    *Stop sonrası 30-50 derece arası benzinle start, 1 sn lpgye geç
    * Stop sonrası 50 derece uzerinde LPG ile start
    * Hareket halinde LPG ile rolanti devrinde devir artır (100-200 rpm)
    * LPG ile rolanti devrinde hareket halinde (45 sn uzeri) start-stop'u devreden çıkar/uyarı ver.

    Alıntıları Göster
    Hocam landirenzo ile alakalı bu bilgileri nerden edindiniz?

    Bu arada sandero eko g'si olan bir arkadaşımın lpg filtresi değişmemişti ilk bakımda, genel müdürlükten teyit etti servis ve kendisi, gaz kaçağı olursa değişecekmiş ancak öyle her bakımda "kesin" değişme gibi bir durum yokmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba hocam Duster fabrikasyon lpgli almayı düşünüyoruz da bu fiyatlara hala mantıklı bir araç mı? Forumlarda bu devirde 1,6 motor alınmaz vergiden dolayı diye düşünenler var, siz ne düşünüyorusunuz bu konu hakkında, forumu baştan sona okudum emeklerinize sağlık.4
    1.0 modeli hakkında ne düşünüyorsunuz, fabrika çıkışlı lpgli mi bu modeller de? 1.6 eco g modeli ile bariz çekiş farkı var mı yani 1.0 motor arabaya yeterli mi hem şehir içinde hem de arazide.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökbörüü -- 5 Mayıs 2020; 18:6:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökbörüü

    Merhaba hocam Duster fabrikasyon lpgli almayı düşünüyoruz da bu fiyatlara hala mantıklı bir araç mı? Forumlarda bu devirde 1,6 motor alınmaz vergiden dolayı diye düşünenler var, siz ne düşünüyorusunuz bu konu hakkında, forumu baştan sona okudum emeklerinize sağlık.4
    1.0 modeli hakkında ne düşünüyorsunuz, fabrika çıkışlı lpgli mi bu modeller de? 1.6 eco g modeli ile bariz çekiş farkı var mı yani 1.0 motor arabaya yeterli mi hem şehir içinde hem de arazide.
    Arkadaşım şu an Duster üç Benzinli motor versiyonu ile geliyor. Duster Team Türkiye Facebook sayfasında bu konuyu halen tartışıyoruz.
    Olay şu seçeceğin araç senin beklentine uygun olacak Duster bir SUV araç ve yerden 210 mm yüksek şu an Türkiyedeki 2. en yüksek araç ilk sırada Volvo 238 mm ile başta .
    şimdi bu ne demek ; Duster yasal limitlerde çok rahat gider 180 Km Rahat çıkar ama yüksek süratte ön rüzgar ve yan rüzgarlara daha dikkat etmeniz gerekir , aracın altına hava yükseklikten dolayı fazla girer aracın temel özelliği bu çünki SUV.
    şimdi gelelim motor ve vergi olayına 1.0 Turbo benzinli motor yeterli bir motor Karadenizde ve Doğuda yüksek yerlerde yaşamıyorsanız sıkıntı hiç olmaz zaten ülkemizin 4/3'ü düz çok yokuş değil.
    1.0 motor vergisi daha az siz çoğu düz olan bir yerdeyseniz tercih edebilirsiniz ama aman aman performans beklemeyin 100 metreye 13,5 saniyede rahat rahat çıkarsınız çünkü araç Turbo benzinli.
    1.3 Turbo Benzinli araç 100 metreye en çabuk çıkan araç 10,5 sn . güzel bir araç vergisi 1.6 Eko-G ile aynı .
    Performans istiyorsan hızlı yaşayan biri isen tercih edebilirsin .
    1.6 Atmosferik Eko-G Benzin + Lpg araç tam SUV mantığına ve tam ülkemize göre üretilmiş bir araç .
    Yakıt ucuz vergi 1.3 ile aynı 2.elde çok tutulan bir araç.
    Ben fabrikadan direkt bilgi aldım Eksoz süpapı ve pistonlar güçlendirilmiş ve LPG uyumu için Atmosferik bilinen ve tecrübe edilen bir motor kullanılmış .
    1.0 araç ve 1.3 araç Benzinli mantığı ile güçlendirilmiş , 1.6 Eko-G LPG de ortaya çıkan ısı nedeniyle güçlendirilmiş Eksoz sübabı ve piston başı ile üretilmiş , ben demiyorum fabrika diyor.
    100 metreye 12.5 sn çıkıyor hem benzin hem ucuz Lpg ile kullan .
    sen forumlarda yazılanlara bakma araba gitmesi gerektiği kadar rahat rahat gidiyor.
    klima açıkken bir çok yerde ve bir çok eğimde bizzat test ettim sıkıntı yok .
    Eko-G araçlar yağ eksiltiyormuş , bazı takıntılı insanlar ısrarla bunu pompalıyor Fabrikaya ve istanbul Duster merkezine yazılı sordum verilen cevap şu ana kadar tespit edilen 3-5 aracı geçmeyen ve iç servis bültenine yansıyan bir olay yok dediler.
    Satılan binlerce araç var her modelde ve araçta 3-5 sorun yaşanabilir bu çok doğal .
    Bildiğim ve ulaşabildiğim 10'larca araca sordum herkes çok memrun ve servise gidecek bir sıkıntı yok araçlar 5.000 ve 7.000 km civarında .
    kendi kullandığım 1.6 Eko-G Prestij araçta şu ana kadar bir soruna raslamadım , rastlarsam gideceğim yer RENAULT garantisi altında servis .
    Sonuç önce ne istediğini bil arkadaşım bugün Duster emsalleri 230.000 ile 280.000 tl bandında satılıyor aslında Duster Romanya fabrika fiyatı değişmedi şu anki artış EURO kur artışı ve vergi .
    Bu fiyata bu araba alınırmı arabanın ne suçu var kur + Vergi fazla yoksa arabanın üretim fiyatı makul .
    Dusterin eleştirdiğim yanları her araçta Çelik Jant olmalı ayrıca Geri görüş kameralı multimedya kesin olmalı , Yan aynalar elektirikli olmalı bunlar multimedya hariç prestij versiyonda var ama her Dusterde olmalı işte o zaman bu arabaya binmeye doyamassın.
    2018 den sonra Duster 2 olarak araç çok güzelleşti RENAULT + NİSSAN araca güzel dokunmuş müthiş bir araç Fiyat / Donanım / Ekonomik olarak şu an en çok satan SUV .
    Mutlaka aracı kullanarak al , deneme arabalarını bulmak zor ama kullanarak ve istiyerek al derim .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.Üçok -- 6 Mayıs 2020; 21:34:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.Üçok

    Arkadaşım şu an Duster üç Benzinli motor versiyonu ile geliyor. Duster Team Türkiye Facebook sayfasında bu konuyu halen tartışıyoruz.
    Olay şu seçeceğin araç senin beklentine uygun olacak Duster bir SUV araç ve yerden 210 mm yüksek şu an Türkiyedeki 2. en yüksek araç ilk sırada Volvo 238 mm ile başta .
    şimdi bu ne demek ; Duster yasal limitlerde çok rahat gider 180 Km Rahat çıkar ama yüksek süratte ön rüzgar ve yan rüzgarlara daha dikkat etmeniz gerekir , aracın altına hava yükseklikten dolayı fazla girer aracın temel özelliği bu çünki SUV.
    şimdi gelelim motor ve vergi olayına 1.0 Turbo benzinli motor yeterli bir motor Karadenizde ve Doğuda yüksek yerlerde yaşamıyorsanız sıkıntı hiç olmaz zaten ülkemizin 4/3'ü düz çok yokuş değil.
    1.0 motor vergisi daha az siz çoğu düz olan bir yerdeyseniz tercih edebilirsiniz ama aman aman performans beklemeyin 100 metreye 13,5 saniyede rahat rahat çıkarsınız çünkü araç Turbo benzinli.
    1.3 Turbo Benzinli araç 100 metreye en çabuk çıkan araç 10,5 sn . güzel bir araç vergisi 1.6 Eko-G ile aynı .
    Performans istiyorsan hızlı yaşayan biri isen tercih edebilirsin .
    1.6 Atmosferik Eko-G Benzin + Lpg araç tam SUV mantığına ve tam ülkemize göre üretilmiş bir araç .
    Yakıt ucuz vergi 1.3 ile aynı 2.elde çok tutulan bir araç.
    Ben fabrikadan direkt bilgi aldım Eksoz süpapı ve pistonlar güçlendirilmiş ve LPG uyumu için Atmosferik bilinen ve tecrübe edilen bir motor kullanılmış .
    1.0 araç ve 1.3 araç Benzinli mantığı ile güçlendirilmiş , 1.6 Eko-G LPG de ortaya çıkan ısı nedeniyle güçlendirilmiş Eksoz sübabı ve piston başı ile üretilmiş , ben demiyorum fabrika diyor.
    100 metreye 12.5 sn çıkıyor hem benzin hem ucuz Lpg ile kullan .
    sen forumlarda yazılanlara bakma araba gitmesi gerektiği kadar rahat rahat gidiyor.
    klima açıkken bir çok yerde ve bir çok eğimde bizzat test ettim sıkıntı yok .
    Eko-G araçlar yağ eksiltiyormuş , bazı takıntılı insanlar ısrarla bunu pompalıyor Fabrikaya ve istanbul Duster merkezine yazılı sordum verilen cevap şu ana kadar tespit edilen 3-5 aracı geçmeyen ve iç servis bültenine yansıyan bir olay yok dediler.
    Satılan binlerce araç var her modelde ve araçta 3-5 sorun yaşanabilir bu çok doğal .
    Bildiğim ve ulaşabildiğim 10'larca araca sordum herkes çok memrun ve servise gidecek bir sıkıntı yok araçlar 5.000 ve 7.000 km civarında .
    kendi kullandığım 1.6 Eko-G Prestij araçta şu ana kadar bir soruna raslamadım , rastlarsam gideceğim yer RENAULT garantisi altında servis .
    Sonuç önce ne istediğini bil arkadaşım bugün Duster emsalleri 230.000 ile 280.000 tl bandında satılıyor aslında Duster Romanya fabrika fiyatı değişmedi şu anki artış EURO kur artışı ve vergi .
    Bu fiyata bu araba alınırmı arabanın ne suçu var kur + Vergi fazla yoksa arabanın üretim fiyatı makul .
    Dusterin eleştirdiğim yanları her araçta Çelik Jant olmalı ayrıca Geri görüş kameralı multimedya kesin olmalı , Yan aynalar elektirikli olmalı bunlar multimedya hariç prestij versiyonda var ama her Dusterde olmalı işte o zaman bu arabaya binmeye doyamassın.
    2018 den sonra Duster 2 olarak araç çok güzelleşti RENAULT + NİSSAN araca güzel dokunmuş müthiş bir araç Fiyat / Donanım / Ekonomik olarak şu an en çok satan SUV .
    Mutlaka aracı kullanarak al , deneme arabalarını bulmak zor ama kullanarak ve istiyerek al derim .

    Alıntıları Göster
    Hocam çok teşekkürler uzun uzadıya her şeye değinmişsiniz, millet bu bilgileri parayla satar
    İnşallah bir sıkıntı olmazsa 2018 prestij modeline karar verdik, dize, otomatik vites 2.el 80 bin kmde. Takasın üzerine bir miktar koyacağız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökbörüü -- 7 Mayıs 2020; 3:50:2 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökbörüü

    Merhaba hocam Duster fabrikasyon lpgli almayı düşünüyoruz da bu fiyatlara hala mantıklı bir araç mı? Forumlarda bu devirde 1,6 motor alınmaz vergiden dolayı diye düşünenler var, siz ne düşünüyorusunuz bu konu hakkında, forumu baştan sona okudum emeklerinize sağlık.4
    1.0 modeli hakkında ne düşünüyorsunuz, fabrika çıkışlı lpgli mi bu modeller de? 1.6 eco g modeli ile bariz çekiş farkı var mı yani 1.0 motor arabaya yeterli mi hem şehir içinde hem de arazide.
    1.0 LPG'li olan model Avrupa'da satılıyor, bizde hala yok. Muhtemelen üretilen 1.6 LPG'li modelleri bitirip öyle getirecekler.


    1.0 tce motorun performans verileri:

    max tork: 160 Nm / 2.750 rpm
    max güç:100 hp (74 kw) / 5.000 rpm
    yıllık vergi:578,00 TL x 2


    1.6 sce eko-g performans verileri:

    max tork: 156 Nm / 4.000 rpm
    max güç: 115 hp (84 kw) / 5.500 rpm
    yıllık vergi:1.007,00 TL x 2


    ___

    Değerlendirme: Hocam gördüğünüz gibi torkunu daha düşük devirmesi ve vergisinin düşük olması nedeniyle benim tercihim (şuan sandero eko-g kullanmama rağmen, hatta hep lpg'li araç kullanmış biri olarak.) 1.0 TCE motor olurdu. 1.6 sce'nin max torkunu 4000 devirde vermesi motorun bağıra çağıra yokuş çıkması demektir. 1.6 sce tercih edilmez değil, ama 2 motor arasında kıyaslama yaparsak 1.0 tce her türlü avantajlı ve öndedir.




  • Her ne kadar kağıt üzerinde böyle görünsede, 1.6 olan eko g aracımla rampalarda gayet de iyi yol alınıyor. Şöyle ki aracın vites oranları harika ayarlanmış, devir saati 3000 e geldiğinde dahi araçta çok doygun bir performans oluyor. Yani motor hacmi ile de biraz alakalı. Üstelik ben eco modda kullandım çok zaman. Bu 1.0 TCe LPG ile geldiğinde çok daha tercih edilesi olacak bence. Ama 1.0 zaten öyle çok çok yakıt tüketir mi onu kullanıcıların söylemesi lazım. Özellikle yük altında nasıl davranıyor en çok o önemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Her ne kadar kağıt üzerinde böyle görünsede, 1.6 olan eko g aracımla rampalarda gayet de iyi yol alınıyor. Şöyle ki aracın vites oranları harika ayarlanmış, devir saati 3000 e geldiğinde dahi araçta çok doygun bir performans oluyor. Yani motor hacmi ile de biraz alakalı. Üstelik ben eco modda kullandım çok zaman. Bu 1.0 TCe LPG ile geldiğinde çok daha tercih edilesi olacak bence. Ama 1.0 zaten öyle çok çok yakıt tüketir mi onu kullanıcıların söylemesi lazım. Özellikle yük altında nasıl davranıyor en çok o önemli
    Size katılıyorum arkadaşım ben verilere bakarım ama birde araba üzerinde yaşadıklarıma bakarım .
    Daha 2 saat önce aracımla 38 km yol yaptım klima açık araç LPG'de araçta üç kişi var ayrıca 100 kğ civarında yük var .
    4. viteste 2 km düz yoldan sonra 80 Km/h hız ile %40 eğimli 1 km yola giriş yaptım ve yokuş sonunda önce 3.vites sonra 2. vitese atarak diğer yola geçtim .
    Araba da ne bayılma ne bağırma nede bir sürat düşüşü oldu .
    Hani bir laf var ya '' At osmanlının altında kişner '' diye 1.6 Atmosferik Eko-G aracı kullanmasını bilirsen Benzin de ve LPG de sıkıntı yaşamazsın vites oranları müthiş .
    Başka bir örnek vereyim düz yolda 3. viteste LPG'de 30 Km/h kadar düşüyorum ve arabayı normal gaz ile hızlandırıyorum 80 Km/h hıza geliyorum en ufak bir bayılma , araçta sarsıntı , motorda vuruntu hissetmiyorum .
    Zaten aracıda şehir içinde çok uzun süre 3.viteste kullanıyorum .
    Ben fabrika verilerine , katalog verilerine tabiki inanırım ama 1.6 Eko-G araç kesinlikle rüştünü ispat etmiş bir motor ile donanımlı .
    Zaten satış verileri ve müşteri memruniyeti bunu destekliyor.
    1.0 Turbo Araç Benzin + Lpg li modeli ülkemize gelirse tabi tercih edilir .
    Hep yazıyorum her versiyonun artısı ve eksisi var en en en iyi diye bir şey yok sadece sizin tercihiniz var .




  • Dacia Duster eco g kullananlar klübü Ocak - Nisan SUV araç satış verileri , Nisan ayında Duster 2.sıraya düşmüş ama ellerinde araç kalmadı fabrika üretime ara verdi.
    Ne olursa olsun ilk 3.te her zaman Duster görülecektir.
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.