Şimdi Ara

-D900 ve D900i-(samsungmobile FaNcLuB)-<ANA TOPİC>- (482. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9.630
Cevap
9
Favori
672.650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 1...241...479480481482
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • görüşme yaparken nasıl kayıt yapolıyo ki, d900i de olmuyo sanıyodum,
    _____________________________
  • bide benim telefonun versiyonu eski galiba, versiyon özelliklerinde H/W VERSİON MP 0.902
    S/W VERSİON D900İXAGE1 12:46:36 02 MAY 2007 böyle yazıyodu, daha yeni sürümü çıkmıştır heralde, nerden guncelleyebilirim...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emregreen

    bide benim telefonun versiyonu eski galiba, versiyon özelliklerinde H/W VERSİON MP 0.902
    S/W VERSİON D900İXAGE1 12:46:36 02 MAY 2007 böyle yazıyodu, daha yeni sürümü çıkmıştır heralde, nerden guncelleyebilirim...

    Benimde mesajım var ama konu yukarı çıksın bilen biri yadımcı olabilir..
    _____________________________
  • d900i

    versiyon D900XAFI1

    radyo kısmını bulamadım bir yardımcı olun bilenler.
  • 2007 de alındı, hala çalışıyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BabyIcey


    quote:

    Orijinalden alıntı: emregreen

    bide benim telefonun versiyonu eski galiba, versiyon özelliklerinde H/W VERSİON MP 0.902
    S/W VERSİON D900İXAGE1 12:46:36 02 MAY 2007 böyle yazıyodu, daha yeni sürümü çıkmıştır heralde, nerden guncelleyebilirim...

    Benimde mesajım var ama konu yukarı çıksın bilen biri yadımcı olabilir..

    servise verip yazılımı güncelletmek lazım.

    hala ekranda Tr Telsim yazıyor
    _____________________________
  • 2006 yaz tatiline girmeden almistim hala kullaniyorum telefonumu

    Telefonum hala saglam ama gorsel olarak bayagi bozulmalar yasadi:
    On kapaktaki krom kaplamalar tamamen kayboldu.
    Arka kapak kenarlarinda bayagi bir renk degismesi oldu.
    Kulaklik girisini kapatan ufak plastik parca koptu.
    1- 2 gun sarji gidiyor orjinal bataryasini kullaniyorum hala.

    Bi 6 ay once falan kapagi kaydirinca isiklari yanmamaya basladi. Baglanti Kablosunu degistirdim 20 liraya. Telefoncu amca bir 3-4 ay goturur seni bu kablo dedi bunlarin boyle kaydirakli oldugu icin kablolari cabuk asiniyor falan dedi. Diyemedim amcaya ben 2006dan beri kullaniyorum bu telefonu daha ilk defa kablosu degisti ne 3 -4 ayi 3-4 yil daha gider bu yeni kablo diye utandim biraz

    Yazasim geldi bi an. Saglam telefondur zamaninda az para bayilmamistik
    _____________________________




  • Harika bir telefon 2009'da alıp 2013'ün sonuna kadar kullanabildim ve ön panel tuşları bozuldu.. Bu aralar yaptıracağım... Bilgisayar kadar kaliteli sesi var, S4'ün bile b*k gibi.. Sırf MP3 dinelemek için yaptıracağım.
    _____________________________
  • Bu telefonun temasını nasil iphone de kullanabiliriz acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • nostaljiye bakın.

    bir efsaneydi bence.

    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1...241...479480481482
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.