|
_____________________________
< AMD FX Kullananlar Klübü >[/link] [/center] |

|
_____________________________
< AMD FX Kullananlar Klübü >[/link] [/center] |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi espial -- 8 Şubat 2016; 19:42:08 > |
|
_____________________________
Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı.
Ama, hiç mi günahı yok yönetmenin? İyi ki, günah çıkartmak yok bizde, Beklemekten, derman kalmazdı dizde. |
|
_____________________________
< AMD FX Kullananlar Klübü >[/link] [/center] |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi espial -- 8 Şubat 2016; 20:24:12 > |
|
_____________________________
Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı.
Ama, hiç mi günahı yok yönetmenin? İyi ki, günah çıkartmak yok bizde, Beklemekten, derman kalmazdı dizde. |
|
_____________________________
< AMD FX Kullananlar Klübü >[/link] [/center] |
|
|
_____________________________
Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı.
Ama, hiç mi günahı yok yönetmenin? İyi ki, günah çıkartmak yok bizde, Beklemekten, derman kalmazdı dizde. |
|
_____________________________
< AMD FX Kullananlar Klübü >[/link] [/center] |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|