Şimdi Ara

D-smart Teknik Yardım (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
810
Cevap
15
Favori
132.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ryan Gosling

    quote:

    Orijinalden alıntı: bc_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerc86

    Merhaba d smart hd uydu alıcım var..uydu alıcı fişe takıp çalıştırdıktan 4-5 gün sonra 56k modemle internete baglanır gibi yavaslıyor..kumandadan kanal degistrme komutlarını 10 saniye sonra algılıyor..cihazın fişini çekip tekrar takınca ya da kutu üzerindeki reset tuşuyla resetleyince sorun düzeliyor fakat 3-4 gün sonra yine yavaşlıyor..sizce bu problemin kaynagı nedir? Ayrıca hd kumanda üzerinden cihaza reset atma komutu var mıdır?Teşekkürler..

    Merhaba,

    Cihazınızı kullanmadığınız zamanlarda kapalı (stand-by) konumunda tutmanız gerekmektedir. Eğer cihazı kapatmadan sadece TV'yi kapatıyorsanız cihaz 24 saat açık kalıyorsa bu durum buna etken olmuş olabilir.

    Bunun dışında yaşanan bu problem genel bir d-smart kullanıcısı problemidir ve cihaz kaynaklı olmaktadır. Eğer aboneliğiniz cihazın garanti kapsamında olduğu bir abonelikse, müşteri hizmetlerini arayarak cihaz değişim talebinde bulunmanızı öneririm.



    Hocam selam,
    elimde pace hd uydu alıcı var. benim sıkıntım kayıtlı kanallar artık 1000'den sonra gelmesi.
    yani örnek verirsem 22 veya 25 nolu kanalları geçiş yapmak istediğimde siyah ekran çıkıyor kanal yok yazıyor
    ama bütün kanallar karışık bir şekilde, 1000'inci kanaldan sonra çıkıyor. ve epg bilgi barıda çıkmıyor.
    dsmart'ı aradım, fabrika ayarlarına döndürdüm, tp1, tp5 hepsini denedim yine aynı. bu sorunla ilgili bir bilginiz varmı?


    Sinyal gücü ve sinyal kaliteniz kaç olarak gözükmekte? Fabrika ayarlarına döndürüldükten sonra sorun giderilmemiş ise yazılım güncelleme işlemi yapıldı mı?

    Güncellemek için cihazın fişini çıkardıktan sonra, cihazdaki CH- Tuşuna basılı tutunuz ve fişi tekrar takınız. Yazılım güncelleniyor uyarısı çıkana kadar elinizi CH - düğmesinden çekmeyin, daha sonra Cihaz kendini güncelleyecektir.

    Eğer bu şekilde de sorun giderilmezse cihazda mı yoksa çanakta mı problem var bunu anlamak için cihazınızı farklık bir yerde denemenizi önereceğim. Çanakta problem varsa sıkıntı çözülür ancak cihaz kaynaklıysa sorun cihazınız garanti kapsamındaysa değişimini talep etmenizi öneririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRMaroon

    Dsmartın eski sürümü olan alet var.Bazen takılıyo yani saat ve dsmart donuyor kumandadan hiçbir şekilde işlemiyor.Fişi çekip takınca geliyor sizce sorun ne ?

    Genellikle cihaz kaynaklı problemdir. Cihazı kullanmadığınız zamanlarda stand-by konumuna alınız. (Bazen sadece TV kapatılıyor ve d-smart cihazı açık bırakılıyor)

    Eğer uzun süre (tatil-seyahat gibi) cihazı fişten çıkarınız.
    Yine sorun giderilmezse cihazın teknik servise gitmesi gerekir. Teknik serviste de çözüm sağlanmayabilir.

    Eğer cihazınız eski bir cihaz ise d-smart'ın cihaz değişim kampanyaları işinizi görebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bc_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ryan Gosling

    quote:

    Orijinalden alıntı: bc_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerc86

    Merhaba d smart hd uydu alıcım var..uydu alıcı fişe takıp çalıştırdıktan 4-5 gün sonra 56k modemle internete baglanır gibi yavaslıyor..kumandadan kanal degistrme komutlarını 10 saniye sonra algılıyor..cihazın fişini çekip tekrar takınca ya da kutu üzerindeki reset tuşuyla resetleyince sorun düzeliyor fakat 3-4 gün sonra yine yavaşlıyor..sizce bu problemin kaynagı nedir? Ayrıca hd kumanda üzerinden cihaza reset atma komutu var mıdır?Teşekkürler..

    Merhaba,

    Cihazınızı kullanmadığınız zamanlarda kapalı (stand-by) konumunda tutmanız gerekmektedir. Eğer cihazı kapatmadan sadece TV'yi kapatıyorsanız cihaz 24 saat açık kalıyorsa bu durum buna etken olmuş olabilir.

    Bunun dışında yaşanan bu problem genel bir d-smart kullanıcısı problemidir ve cihaz kaynaklı olmaktadır. Eğer aboneliğiniz cihazın garanti kapsamında olduğu bir abonelikse, müşteri hizmetlerini arayarak cihaz değişim talebinde bulunmanızı öneririm.



    Hocam selam,
    elimde pace hd uydu alıcı var. benim sıkıntım kayıtlı kanallar artık 1000'den sonra gelmesi.
    yani örnek verirsem 22 veya 25 nolu kanalları geçiş yapmak istediğimde siyah ekran çıkıyor kanal yok yazıyor
    ama bütün kanallar karışık bir şekilde, 1000'inci kanaldan sonra çıkıyor. ve epg bilgi barıda çıkmıyor.
    dsmart'ı aradım, fabrika ayarlarına döndürdüm, tp1, tp5 hepsini denedim yine aynı. bu sorunla ilgili bir bilginiz varmı?


    Sinyal gücü ve sinyal kaliteniz kaç olarak gözükmekte? Fabrika ayarlarına döndürüldükten sonra sorun giderilmemiş ise yazılım güncelleme işlemi yapıldı mı?

    Güncellemek için cihazın fişini çıkardıktan sonra, cihazdaki CH- Tuşuna basılı tutunuz ve fişi tekrar takınız. Yazılım güncelleniyor uyarısı çıkana kadar elinizi CH - düğmesinden çekmeyin, daha sonra Cihaz kendini güncelleyecektir.

    Eğer bu şekilde de sorun giderilmezse cihazda mı yoksa çanakta mı problem var bunu anlamak için cihazınızı farklık bir yerde denemenizi önereceğim. Çanakta problem varsa sıkıntı çözülür ancak cihaz kaynaklıysa sorun cihazınız garanti kapsamındaysa değişimini talep etmenizi öneririm.


    Cevabiniz icin tesekkür ederim.
    dediginiz gibi güncelleme yapiyorum ama yazilim bilgisi hic degismiyor. Versiyon hep 2012 yilinda yapilmis son versiyonda kaliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba ,

    Bende SD yayın alan 2008 öncesi aktivasyonlu cihaz var, ben şimdi Dsmart uyumlu HD uydu alıcısı alıp içindeki kartı cihaza taksam uyum sağlar mı?
    Özetle , normal kanalları HD açık olan belgesel kanallarını SD izleyebilirmiyim?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birdy Dizzy B kullanıcısına yanıt
    Gelen cihazın kullanılmış cihaz olduğu belli ediyor kendini zaten. Teşekkür ederim bir de ben deneyeyim değişim şansımı
  • bc_ kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim cevabınız için sorunum devam ediyor hatta bazen çıldırtacak kadar geç algılıyor. En yakın zamanda değişim talep edicem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rufuk

    Arkadaşlar merhaba ,

    Bende SD yayın alan 2008 öncesi aktivasyonlu cihaz var, ben şimdi Dsmart uyumlu HD uydu alıcısı alıp içindeki kartı cihaza taksam uyum sağlar mı?
    Özetle , normal kanalları HD açık olan belgesel kanallarını SD izleyebilirmiyim?

    Merhaba,

    Malesef her kart tek bir cihaza tanımlanabildiği için farklı bir cihazda çalıştıramazsınız.
  • Number-One HD kanalını izleyemiyorum sürekli donuyor kanal fakat NR1-Türk'ü kesintisiz izleyebiliyorum. Genel bir sorun mu yoksa benden mi kaynaklı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bc_

    quote:

    Orijinalden alıntı: TRMaroon

    Dsmartın eski sürümü olan alet var.Bazen takılıyo yani saat ve dsmart donuyor kumandadan hiçbir şekilde işlemiyor.Fişi çekip takınca geliyor sizce sorun ne ?

    Genellikle cihaz kaynaklı problemdir. Cihazı kullanmadığınız zamanlarda stand-by konumuna alınız. (Bazen sadece TV kapatılıyor ve d-smart cihazı açık bırakılıyor)

    Eğer uzun süre (tatil-seyahat gibi) cihazı fişten çıkarınız.
    Yine sorun giderilmezse cihazın teknik servise gitmesi gerekir. Teknik serviste de çözüm sağlanmayabilir.

    Eğer cihazınız eski bir cihaz ise d-smart'ın cihaz değişim kampanyaları işinizi görebilir.



    Hocam sağol ya, çok yardımcı oldun..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bc_

    quote:

    Orijinalden alıntı: TRMaroon

    Dsmartın eski sürümü olan alet var.Bazen takılıyo yani saat ve dsmart donuyor kumandadan hiçbir şekilde işlemiyor.Fişi çekip takınca geliyor sizce sorun ne ?

    Genellikle cihaz kaynaklı problemdir. Cihazı kullanmadığınız zamanlarda stand-by konumuna alınız. (Bazen sadece TV kapatılıyor ve d-smart cihazı açık bırakılıyor)

    Eğer uzun süre (tatil-seyahat gibi) cihazı fişten çıkarınız.
    Yine sorun giderilmezse cihazın teknik servise gitmesi gerekir. Teknik serviste de çözüm sağlanmayabilir.

    Eğer cihazınız eski bir cihaz ise d-smart'ın cihaz değişim kampanyaları işinizi görebilir.

    Teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba geçen ay abone oldum d-smart sorun şu sinyal seviyesi çok kötü TRT HD izleyemiyorum sinyal yok gözüküyor diğer kanallarda ise sinyal kalitesi 10% sinyal seviyesi ise 55% yağmur olduğunda yayın gidiyor ilginçtir ki, bana ait olan HD uydu alıcımı taktığımda sinyal seviyesi %80 sinyal kalitesi ise %70 oluyor evin yakınındaki uyducuyu çağırdım sinyal seviyesi iyi sorun yok dedi d-smart servisini çağırsam çözülür mü sorun? Acaba uydu alıcısında sorun olabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Portraitclub -- 18 Şubat 2015; 1:10:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar birkaç gündür ntvspor hd yayini yok kanalda sorun var ya da sinyal yok uyarısı ekranda duruyor tp denedim epey ama yok olmadi atv ve ona bağlı kanalar da gidiyor du böyle sıkıntı olmuyordu ama ntvspor olmadan olmuyor sizde de var mi acaba yoksa bana has bir problem midir diye sormak isterim??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenan9593

    Sd kutudan HD dsmart kutuya geçtim ancak kurulduğundan beri (1 ay) Trt ve Trt Spor Hd kanalları sinyal yok hatası alıyorum. Diğer kanallarda sorun yok. Ne yapmam lazım? Sorun kutuda mı yoksa çanakta mı?

    Sorun çanaktanmış. Servis çanağın yönünü oynayınca çekmeyen kanallar düzeldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bc_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ConnorMcLeod

    Arkadaşlar, soruyu yanlış yerde soruyor olabilirim. şimdiden özür dilerim.
    Elime D-smart'ın DS830NDS Pace modeli geçti. D-smart üyeliğimiz yok. ancak uydunun çalışır durumda olduğunu söylediler sadece güç adaptörü yok.
    bu cihaz ile Türksat uydularındaki kanalları normal uydu kullanır gibi izleyebilir miyim ?
    Bilgi verebilirseniz çok sevinirim..

    Cihazın içerisinde bir kart yer almakta. Karttaki numara ile müşteri hizmetlerini arayarak cihaz hakkında (cihazın aktif olup olmadığı) bilgi almanız gerekir. Eğer cihaz aktif ve paketsiz/üyeliksiz kullanılabilir bir cihaz ise tabi ki sadece yerel ve ulusal kanalları izleyeceğiniz şekilde cihazı kurup yayın alabilirsiniz.

    merhaba. benim de benzer bir durumum söz konusu. benimde elime YE-9950 CIS modeli geçti next in dsmart uydusu.

    dediğiniz gibi çağrı merkezini aradım ama maalesef telefon çalmıyor bile. (0850 266 0266 olan) yani ordan hiçbirşey öğrenemiyorum..

    cihaza evde varolan türksat uydudan gelen hazır kabloyu bağlamaya çalıştım ama yuvaya oturmadı yani çevirerek taktım ama sabitlenmedi uydunun arka girişine. sadece yuvanın içinde temas eder halde duruyor kablonun ucundaki bakır uç. arama vb. şeyler yaptım hiç sinyal bulamıyor..

    acaba kablonun uymama durumu gibi bişey olabilirmi uyduya ? yoksa uydunun aktif olmaması ile ilgili midir bu durum ?




  • merhaba dsmart mega paket ve plus var
    merkezi anten kullanıyoruz plus özellğinn çlışması için çift kablo gelmesi gerekli dediler fakat tek kablo haakımız var aprtmanda
    nasıl bir çözümü var bu dururmun teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batucan57

    Arkadaşlar merhaba geçen ay abone oldum d-smart sorun şu sinyal seviyesi çok kötü TRT HD izleyemiyorum sinyal yok gözüküyor diğer kanallarda ise sinyal kalitesi 10% sinyal seviyesi ise 55% yağmur olduğunda yayın gidiyor ilginçtir ki, bana ait olan HD uydu alıcımı taktığımda sinyal seviyesi %80 sinyal kalitesi ise %70 oluyor evin yakınındaki uyducuyu çağırdım sinyal seviyesi iyi sorun yok dedi d-smart servisini çağırsam çözülür mü sorun? Acaba uydu alıcısında sorun olabilir mi?

    Merhaba,

    Çağırdığınız servise biraz sitem edeceğim. "Kardeşim madem sinyal seviyem iyi neden yağmur yağdığında TRT HD gidiyor. TRT HD kanalı bu kadar aciz bir kanal mı ki yağışlı havada yayın veremiyor bana."

    Gelelim konuya; Uydulardan gelen sinyaller ışık gibidir. Nasıl ki ışık koyu renk cisimlerden geçemiyorsa uydu sinyali de yoğun bulutlardan ve kar ile yağmur tanelerinden geçemez. Hatta çanağın önüne geçin tüm yayın kaybolur. Bence kaliteli bir servisten yardım almanızda fayda var. Çünkü çanak anten boyutu bile yayın almaya etkendir. İstanbul'da 60cm çanak anten yeterken örneğin Kırşehir, Kayseri gibi illerde 120cm çanak ile sınır seviyede yayın alınabiliyor.

    Sağlıklı yayın için sinyal gücü %60 üzeri, sinyal kalitesi %90 üzeri olmalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hidolgoo

    Merhaba arkadaşlar birkaç gündür ntvspor hd yayini yok kanalda sorun var ya da sinyal yok uyarısı ekranda duruyor tp denedim epey ama yok olmadi atv ve ona bağlı kanalar da gidiyor du böyle sıkıntı olmuyordu ama ntvspor olmadan olmuyor sizde de var mi acaba yoksa bana has bir problem midir diye sormak isterim??


    Yaşadığınız sorun çanak anten kaynaklı olabilir. Yağışlara veya kuvvetli rüzgara bağlı kış şartlarında sinyal kaybı mümkün olabiliyor. İyi bir teknik servisten veya d-smart teknik servisinden destek alırsanız cihaz ölçümlemeleriyle doğru sinyal ve frekans ayarlamalarını sağlayacaklardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scoth

    quote:

    Orijinalden alıntı: bc_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ConnorMcLeod

    Arkadaşlar, soruyu yanlış yerde soruyor olabilirim. şimdiden özür dilerim.
    Elime D-smart'ın DS830NDS Pace modeli geçti. D-smart üyeliğimiz yok. ancak uydunun çalışır durumda olduğunu söylediler sadece güç adaptörü yok.
    bu cihaz ile Türksat uydularındaki kanalları normal uydu kullanır gibi izleyebilir miyim ?
    Bilgi verebilirseniz çok sevinirim..

    Cihazın içerisinde bir kart yer almakta. Karttaki numara ile müşteri hizmetlerini arayarak cihaz hakkında (cihazın aktif olup olmadığı) bilgi almanız gerekir. Eğer cihaz aktif ve paketsiz/üyeliksiz kullanılabilir bir cihaz ise tabi ki sadece yerel ve ulusal kanalları izleyeceğiniz şekilde cihazı kurup yayın alabilirsiniz.

    merhaba. benim de benzer bir durumum söz konusu. benimde elime YE-9950 CIS modeli geçti next in dsmart uydusu.

    dediğiniz gibi çağrı merkezini aradım ama maalesef telefon çalmıyor bile. (0850 266 0266 olan) yani ordan hiçbirşey öğrenemiyorum..

    cihaza evde varolan türksat uydudan gelen hazır kabloyu bağlamaya çalıştım ama yuvaya oturmadı yani çevirerek taktım ama sabitlenmedi uydunun arka girişine. sadece yuvanın içinde temas eder halde duruyor kablonun ucundaki bakır uç. arama vb. şeyler yaptım hiç sinyal bulamıyor..

    acaba kablonun uymama durumu gibi bişey olabilirmi uyduya ? yoksa uydunun aktif olmaması ile ilgili midir bu durum ?

    Merhaba çanak anten girişi her cihazda olduğu gibi d-smart içinde aynıdır. Yani taktığınız kablonun tam olarak oturması gerekmektedir. Kablo tam oturmadığı için sinyal alamıyor olabilirsiniz. Kablo sıkı bir şekilde takılırsa sorun ortadan kalkacaktır.

    Bir diğer durumda elinize geçen cihazın akıbetidir. Müşteri hizmetlerine veya en yakın d-smart bayisine ulaşarak cihazınızın durumu hakkında bilgi almanız gerekir. Cihaz kimin adına kayıtlı, abonelik var mı, abonelik statüsü ne durumda, yayın alınabilir mi? gibi sorulara cevap bulmanız gerekmektedir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: southpark35

    merhaba dsmart mega paket ve plus var
    merkezi anten kullanıyoruz plus özellğinn çlışması için çift kablo gelmesi gerekli dediler fakat tek kablo haakımız var aprtmanda
    nasıl bir çözümü var bu dururmun teşekkürler

    Tek kablo hakkınız var ise yapılabilecek fazla alternatif yok ancak çanak antenden 2. bir kablo getirmenin yollarını aramalısınız. Sonuçta bir evde bir tane televizyon olmayabilir. Yani hem yatak odasında hem salonda hem mutfakta kullanıyor olabilirsiniz televizyon. Bu da 3 ayrı kablo demektir. Dolayısıyla apartman yönetiminizin uyguladığı politika bence yanlıştır. Mutlaka çanaktan bir kablo daha çekebiliyor olmanız gerekmekte. Aksi taktirde kayıt özelliğini kullanmanız mümkün gözükmüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bc_

    quote:

    Orijinalden alıntı: hidolgoo

    Merhaba arkadaşlar birkaç gündür ntvspor hd yayini yok kanalda sorun var ya da sinyal yok uyarısı ekranda duruyor tp denedim epey ama yok olmadi atv ve ona bağlı kanalar da gidiyor du böyle sıkıntı olmuyordu ama ntvspor olmadan olmuyor sizde de var mi acaba yoksa bana has bir problem midir diye sormak isterim??


    Yaşadığınız sorun çanak anten kaynaklı olabilir. Yağışlara veya kuvvetli rüzgara bağlı kış şartlarında sinyal kaybı mümkün olabiliyor. İyi bir teknik servisten veya d-smart teknik servisinden destek alırsanız cihaz ölçümlemeleriyle doğru sinyal ve frekans ayarlamalarını sağlayacaklardır.

    Teşekkürler cevap için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.