Şimdi Ara

D-SMART+Smile İnternet Kampanyası İle İlgili Herşey (56. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.133
Cevap
5
Favori
116.111
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar ben dsmart internete dün geçtim daha 1 gün oldu cayma hakkım varmı 24 ay tahhüt verdim çünkü geri vazgeçsem iptal ederlermi
    _____________________________
  • Bende D-Smart'ta 1mbit limitsizden, 8mbit limitsize geçiş için başvurdum 1 Ağustos dediler. 1 Ağustos geldi ama internet hızı değişmedi. Müşteri hizmetlerini aradığımda size 8 geliyor gözüküyor ama siz 1 mbit kullanıyosunuz 48 saat içinde çözülür dediler, çözülmedi tekrar aradım durumun aciliyeti not ediyorum falan dedi şimdi de bayram arası girdi. Neden böyle bişey oluyo olabilir?
    _____________________________
  • D-Smart ile ipleri kopardım, aşağıdaki metni hakem heyetine ve BTK'ya göndereceğim.

    BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE İLETİŞİM KURUMU’na

    **** nolu D-Smart Net ADSL abonesiyim. Nisan 2013 tarihinde yeni taşındığım apartmanda hat değerlerim daha iyi olduğu için 8 mbit’e kadar 50 gb adil kullanım noktası bulunan tarife yerine 16 mbit’e kadar 50 gb adil kullanım noktası bulunan tarifeye geçmek için D-Smart Net müşteri hizmetlerine başvurdum.

    “Kampanya kapsamında internet paketleri hız değişikliği üst paketlere yapılabilir, alt paketlere geçilemez.”https://www.dsmart.com.tr/Kampanyalar/internet-fiyatina-d-smart--internet (Kampanya koşulları nelerdir?)

    Aşağıdaki tablohttps://www.dsmart.com.tr/Kampanyalar/internet-fiyatina-d-smart--internet adresinden alınmıştır ve kullanmakta olduğum tarife 8 MB’e kadar limitsiz (50 GB AKN) + HD MAXI tarifesidir. Bu tarifenin aylık ücreti 69 TL’dir ve geçmek istediğim üst tarife olan 16 MB’e kadar limitsiz (50 GB AKN) + HD MAXI tarifesi ise 74 TL’dir. Böylelikle faturama aylık 5 TL daha eklenecek ancak internet hızım artmış olacaktı. Ancak müşteri hizmetleri yetkilisi bana 16 mbit’e kadar 50 gb AKN tarifeye geçemeyeceğimi, adil kullanım noktası olmayan tarifelere geçebileceğimi belirtti ki bu tarifenin aylık ücreti 135 TL’dir.

     D-SMART+Smile İnternet Kampanyası İle İlgili Herşey



    İmzalamış olduğum sözleşmede tarife değişikliği hakkında bilgi yer almazken D-Smart Net internet adresinde abonesi olduğum tarife/kampanya seçenekleri yukarıdaki şekilde açıkça ilan edilmiş olmasına rağmen müşteri hizmetleri yetkilileri 16 MB’ye kadar üst tarife olarak yaklaşık 2 katı ücreti olan (69 TL-135 TL) tarifeye geçebileceğimi belirttiler.

    Müşteri “üst paket” ifadesinden daha pahalı olan ve/veya daha hızlı olan her tarifeyi/paketi anlar ancak D-Smart Net bana “bir üst tarife” yerine “4 üst tarifeyi” verebileceklerini ifade etmiştir. Bu nedenlerden dolayı D-Smart Net, internet sitelerinde açıkça belirttiği halde müşterisini yanıltmıştır çünkü “üst paket” kavramlarını olması gerektiği gibi uygulamıyorlar.

    Bu kapsamda D-Smart Net müşteri temsilcilerinin ifadesi benim abone olduğum tarihte 16 mbit’e kadar 50 GB adil kullanım noktalı tarifeleri olmadığı için ancak sözleşme imzalamış olduğum tarihte var olan paketlere geçebileceğimi ifade ediyorlar. Bu önermeyi kabul etsek dahi yine uygunsuz bir nokta var ki; sözleşme imzalamış olduğum tarihte FİBER İNTERNET paketleri de yoktu ama üst tarife olarak fiber internete geçebileceğimi ifade ettiler.

    16 mbit’e kadar (50gb AKN) tarifeye geçmek konusunda defalarca müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmeler sonucunda olumlu bir netice elde edemedim. Bunun üzerine yani taşınmış olduğum apartmanda fiber internet altyapısı olduğunu hem Türk Telekom Tokat Bölge Müdürlüğü’nden hem de TTNET müşteri hizmetlerinden öğrendim ve müşterisi olduğum D-Smart Net’e fiber internete geçmek için Nisan 2013 döneminde başvurumu yaptım.

    Oturmakta olduğum adres: *****
    Bağımsız bölge kodu: *****

    Oturduğum apartmanın inşaatı biteli yaklaşık 1 sene oldu ve Türk Telekom’un bu bölgede Fiber İnternet altyapısı olduğu için apartmana kadar fiber internet hattı döşenmiş durumda ve T11 denilen dolap çalışır vaziyette, yani altyapıda herhangi bir problem yok. TTNET müşteri hizmetlerini arayıp fiber internet abonesi olmak istiyorum dediğimde herhangi bir sıkıntı olmadığını, hemen satın alıp kullanabileceğimi öğrenmeme rağmen abonesi olduğum D-Smart Net müşteri hizmetleri ile 4 aydır bu konuda mutabık kalamadık. D-Smart Net 4 ay boyunca kendi sistemleri üzerinden yaptıkları kontrollerde altyapımın fibere uygun olmadığını belirttiler.

    Ağustos 2013 tarihinde D-Smart Net müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmede nihayet kendilerinin Türk Telekom ile görüştüklerini ve altyapımın Fiber İnternet desteklediğini öğrendiklerini belirttiler. Bunun üzerine 5 Ağustos tarihinde evime gelen Türk Telekom yetkilisi tarafından aranarak telefon hattımın fibere bağlantıya dönüştürüldüğünü ve artık sadece D-Smart Net’in tarife değişikliği yapmasının yeterli olduğunu öğrendim.

    Bu noktada farklı bir problemler silsilesi karşılaştım. Türk Telekom yetkilisine fiber internet kullanabilmek için bu altyapıyı destekleyen bir modem tahsis edip etmeyeceklerini sorduğumda Türk Telekom’un sadece TTNET müşterilerine fiber internet modemi verdiklerini ve D-Smart Net müşterilerinin D-Smart Net’ten talep etmeleri gerektiğini belirtti. Bunun üzerine D-Smart Net müşteri hizmetleri ile görüştüm ve kendileri ise kesinlikle Türk Telekom’un bana modem vermesi gerektiğini ifade ettiler. Tekrar Türk Telekom yetkilisi ile bu bilgiyi paylaştıysam da tarafıma modem verilmedi.

    Bu konu hakkında defalarca D-Smart Net müşteri hizmetlerini aradım ve her defasında bana farklı bilgiler verildi:

    1. Modem Türk Telekom tarafından verilmeliydi
    2. Bizim verdiğimiz ADSL modem zaten fiber interneti destekliyor
    3. Bizim verdiğimiz ADSL modem fiber interneti desteklemiyor
    4. Bilgisayarcıdan fiber internet destekleyen modem satın almalısınız
    5. İnternetiniz hala ADSL fibere geçiş yapılmamış (oysa Telekom yetkilisi gelip bağlantı yapmıştı)
    6. İnternetiniz fiber internete geçmiş, biz de tarifenizi en kısa sürede değiştireceğiz.
    7. Altyapınız fiber internet desteklemiyor.
    8. Biz tarifenizi değiştirelim de sonrasında Telekom size modem getirecek.
    9. Telekom dairenize kadar fiber kablo çekmeliydi ve Tılgın marka modem vermeliydi.
    10. Mevcut bakır telefon kabloları üzerinden fiber internet alacaksınız
    11. Mevcut bakır telefon kabloları üzerinden fiber internet alamazsınız zaten
    12. Apartmanınızda fiber dolabı yok
    13. Bölgeniz fiber internet destekliyor, altyapı var
    14. Bölgeniz fiber internet desteklemiyor, altyapı yok

    Müşteri hizmetlerini defalarca aradım ve her defasında yukarıdaki 14 seçenekten birini söylediler ve hangisinin doğru hangilerinin yanlış olduğunu artık bilemez hale geldim. 7 Ağustos’ta cep telefonuma “Değerli abonemiz, nakil işleminiz tamamlanmıştır” şeklinde mesaj gelmesine rağmen halen fiber internet kullanamıyorum ve müşteri hizmetlerini her aramamda yukarıdaki 14 seçenekten birini dinliyorum.
    D-Smart Net her defasında 48 saat içerisinde size konuyu araştırıp geri dönüş yapacağız demesine rağmen bu 48 saatler asla bitmiyor ve bana herhangi bir geri dönüş yapılmadığı gibi çözüme yönelik de hiçbir gelişme olmuyor. Buna karşın TTNET ise kendilerinden satın aldığım takdirde birkaç gün içerisinde dilersem 57 mbit hıza kadar bağlantı sağlayabileceklerini belirtiyorlar.

    Yukarıda yazanlar D-Smart Net ile yaşadığım sıkıntıların sadece birkaçı. Son aylarda günde 16 defaya kadar (müşteri hizmetlerinin ifade ettiği rakamdır) internet bağlantım kopuyor ve yeniden bağlanması dakikalar, bazen ise saatler alıyor. İnternet kopmaları hakkında müşteri temsilcisine kablo ile bağlanıp modem arayüzündeki bilgileri okuyabildiğimi ifade etmeme rağmen “kablonuzda problem vardır, kablonun modeme giren ucunu bilgisayara, bilgisayara giren ucunu modeme bağlayın” şeklinde çözüm önerileri aldığım da oldu ama hiçbir zaman kendi altyapılarında problem olabileceğine ihtimal dahi vermeden hep müşteriden kaynaklı ihtimalleri dile getirdiler. Söyledikleri tüm önermelerin yanlış çıktığını anladıklarında ise “Türkiye genelinde altyapı iyileştirme çalışması olabilir” diyorlar. Günde 15’den fazla defa internetim kopuyor ve bu sıkıntıyı aylardır yaşıyorum dediğimde ise hiçbir cevap veremeden görüşmeyi sonlandırmaya çalışıyorlar.

    Özetle, D-Smart Net hem sözleşmeye aykırı davranıyor, hem müşteri problemleriyle ilgilenmiyor hem de müşterisini yanlış yönlendiriyor. Kendileri ile olan 2 senelik taahhüdüm 02.10.2014 tarihinde sonlanıyor ancak son derece kalitesiz bir hizmet aldığım için ve yukarıdaki nedenlerden dolayı üyeliğimi sonlandırmak istediğimde 8 Ağustos tarihi itibari ile 694,41 TL cezai bedel ödemem gerektiğini ifade ediyorlar. Cezai bedel bilgisini de defalarca kendilerinden yazılı olarak talep etmeme rağmen yazılı olarak veremeyeceklerini sadece telefonda sözlü olarak öğrenebileceğimi ifade ettiler. Ayrıca, bu miktar kesin olmayabilirmiş ve daha fazla/daha az olabilirmiş.

    Tüm anlattıklarım çerçevesinde mağdur olduğumu düşünüyorum ve bu cezai bedeli ödemeden aboneliğimi sonlandırmak istiyorum.

    Bu konuda tarafınızın görüşünü rica eder,
    Gereğini saygılarımla bilgilerinize sunarım.



    ŞİKAYET EDEN:
    ***




    ŞİKAYET EDİLEN:
    DOĞAN TV DIGITAL PLATFORM İŞLETMECİLİĞİ A.Ş.
    19 Mayıs Mah. 19 Mayıs Cad. Dr. Hüsnü İsmet Öztürk Sok. Şişli Plaza D Blok No:1 Şişli 34360 İstanbul

    Telefon Numarası:
    D-Smart Abonesi: 0850 266 0266
    Faks Numarası : 0212 478 03 33
    E-Posta Adresi : info@dsmart.com.tr

     D-SMART+Smile İnternet Kampanyası İle İlgili Herşey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iyaan -- 10 Ağustos 2013; 0:18:51 >
    _____________________________
  • aklı olan almasın.. ilk önce herşey güzel gelirde.. işiniz düştüğünde anlarsınız denilmek istenileni.. gerçek dışı mesajlar + bilgi harici ücretlendirilme vb.. hele müşteri hizmetlerinden aldığınız cevaplarla sinir krizlerine girmeniz işin tadı tuzu.. D-smile pişmanlıktır.. bir kaç tane bekleme süresi ekliyorum..  D-SMART+Smile İnternet Kampanyası İle İlgili Herşey
     D-SMART+Smile İnternet Kampanyası İle İlgili Herşey
     D-SMART+Smile İnternet Kampanyası İle İlgili Herşey D-SMART+Smile İnternet Kampanyası İle İlgili Herşey
    _____________________________
  • 2014 mart ayında 2 yıllık taahüt sürem dolacak.bu süre zarfında internet bağlantımda da dsmart da çok şükür bir sorun yaşamadım.sadece bir kere geçen kış şimşek çakması sonucu sokağımızdaki tüm telefon hatları zarar görmüş ve buradan gelen akım modemimi bozmuştu.dsmartı aradığımda modemi yollamamı ellerine geçer geçmez yeni modemi yollayacaklarını söylemişlerdi fakat 1 hafta geç yolladılar.bu nedenle benimde şikayetim doğrultusunda o 1 haftalık dönem ücreti olan 15tl yi bir sonraki faturamdan düşmüşlerdi.

    sonuç olarak genelde sıkıntısız bir kullanım yaşadım.mart ayında taahüt sonrası eğer iyi bir teklif olmaz ise daha uygun bir paket tarife arayışı içine gireceğim.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgty89

    2014 mart ayında 2 yıllık taahüt sürem dolacak.bu süre zarfında internet bağlantımda da dsmart da çok şükür bir sorun yaşamadım.sadece bir kere geçen kış şimşek çakması sonucu sokağımızdaki tüm telefon hatları zarar görmüş ve buradan gelen akım modemimi bozmuştu.dsmartı aradığımda modemi yollamamı ellerine geçer geçmez yeni modemi yollayacaklarını söylemişlerdi fakat 1 hafta geç yolladılar.bu nedenle benimde şikayetim doğrultusunda o 1 haftalık dönem ücreti olan 15tl yi bir sonraki faturamdan düşmüşlerdi.

    sonuç olarak genelde sıkıntısız bir kullanım yaşadım.mart ayında taahüt sonrası eğer iyi bir teklif olmaz ise daha uygun bir paket tarife arayışı içine gireceğim.

    ne kadar şanslısınız..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrounD_ZerO

    quote:

    Orijinalden alıntı: cgty89

    2014 mart ayında 2 yıllık taahüt sürem dolacak.bu süre zarfında internet bağlantımda da dsmart da çok şükür bir sorun yaşamadım.sadece bir kere geçen kış şimşek çakması sonucu sokağımızdaki tüm telefon hatları zarar görmüş ve buradan gelen akım modemimi bozmuştu.dsmartı aradığımda modemi yollamamı ellerine geçer geçmez yeni modemi yollayacaklarını söylemişlerdi fakat 1 hafta geç yolladılar.bu nedenle benimde şikayetim doğrultusunda o 1 haftalık dönem ücreti olan 15tl yi bir sonraki faturamdan düşmüşlerdi.

    sonuç olarak genelde sıkıntısız bir kullanım yaşadım.mart ayında taahüt sonrası eğer iyi bir teklif olmaz ise daha uygun bir paket tarife arayışı içine gireceğim.

    ne kadar şanslısınız..

    hocam şansta varda birde beklenti önemli.türkiyede ki hemen tüm internet sağlayıcılar 3 aşağı 5 yukarı aynı.alt yapıları kötü,müşteri hizmetleri berbat.mesela yukarda mesajımda yazdığım o bir haftalık süreçte dsmart müşteri hizmetlerini her modemim ne oldu diye aradığımda abartısız söylüyorum en az 30-40 temsilciyle görüştüm çünkü internet kanadında sorun vardı bir türlü aktaramıyorlardı,aktardıklarında da çok akıllı! temsilciler bana 2 yıl önceki ilk taahütüm başladığında yolladıkları modemin kargo takip numarasını sanki yeni modemi yollamışlarda onunmuş gibi söylüyorlardı.yani bu kadar ilgisiz ve bilgisizler.bu sadece internet sağlayıcılarında da değil malesefki çoğu firmanın müşteri hizmetleri aynı durumda.

    alt yapı olayında eğer bulunduğunuz bölgede sıkıntı yoksa sorunsuz kullanırsınız ama bölgeniz yenilenme aşamasındaysa hangi sağlayıcı olursa olsun vay halinize...birde bu yıldırım vs den çok etkileniyor bu meretler.özellikle benim gibi yağışın bol olduğu antalya gibi şehirlerdeyseniz kesinlikle elektrik akım koruyuculu pirizler kullanın.hatta bunların telefon hatlarınıda takıp koruyan modelleri var bunları kullanın.yoksa sonra benim gibi yaşadığım bu duruma maruz kalablirsiniz
    _____________________________
  • 2014 Mart'ına kadar D-Smart + Smile ADSL 16 MBit taahhüdüm var. 73 TL ödüyorum internet için.

    D-Smart bedava idi 17 aydır. 6,5 - 7 ayım var daha. İptal ettirmek istesem ne kadar fark öderim acaba bilen var mı?

    Eğer azami 20 TL'den D-Smart ücretini ödeyip cihazı iade edeceksem 20 x 17 = 340 TL diye hesapladım ama daha başka masraf çıkar mı ki?
    _____________________________
  • 2009 dan beri kullanıyorum özellikle son 2-3 aylık dönemde bağlantı rezil. 2 mb görmüyor bile. 20-30 dk tel de bekleyip çağrı merkezini düşürbilirseniz size söyliyeceği papağan gibi ' modemi açıp kapatın, splitteri iptal edin' başka bildikleri yok.çözüm yok.sanırım aynı porta birden fazla üye bağlıyorlar. akşamları siteler bile açılmıyor. şu haliyle tavsiye etmem uzak durun bence....
    _____________________________
  • Sırf D smart için aldım, dijiturk de böyle kampanya varmı acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Aklınız varsa sakın bulaşmayın. 4 Yıllık aboneleriyim. Müşteri hizmetleri akşam 8'den sonra kimse çıkmıyor mal, mal bekliyorsunuz. Adsl aboneliğimi iptal ettirmek için üç gün uğraştım. Şimdide diğer iss'in aktif olması için hattın boşalmasını bekliyorum. 2 gün süre verdiler. Kısaacası tamamen rezalet..
    _____________________________
  • Bende Mega paket+internet için kullanmayı düşünüyorum.. Sanırım aylık 73 Tl

    Şimdi kafama takılan birkaç soru var sakata gelmeyelim...

    1- Mega pakette internet + d-smart ( bunun içinde şampiyonlar ligi+uefa ligi+la liga dahilmi?)

    2- Benim uydu cihazım ve iki tane uydum var. D-smarta geçtiğimde d-smartın cihazınımı almak zorundayım.

    3- İnternet içinde yine ayrı bir modem mi gerekiyor?

    4- Diyelim ki geçtik. Bu cihazların kurulumunu d-smart ücretsiz olarak mı yapıyor yoksa bayilerden birinde gidip ücret mi ödemem gerekiyor?

    5- Ayrıca arıza olduğunda diyelimki cihaz arızalandı. Teknik servis geldi onarım için para veriyor muyum?

    Not: Ben siteden yanlış anlamadıysam d-smart ntv-smart için yani la liga için 10 tl ekstra mı vereceği.. Birde sizin kurulum vb. için teknik servis uyanıklığı için değinmek istediğiniz birşeyler varmı?
    _____________________________
  • Benimde TT Net taahhüdüm dolduğu için yeni paket arayışına girdim. D Smart düşünüyordum. Şuanda internet + HD Sinedizi paketi 63 TL. acaba değer mi?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Menanty

    Bende Mega paket+internet için kullanmayı düşünüyorum.. Sanırım aylık 73 Tl

    Şimdi kafama takılan birkaç soru var sakata gelmeyelim...

    1- Mega pakette internet + d-smart ( bunun içinde şampiyonlar ligi+uefa ligi+la liga dahilmi?)

    2- Benim uydu cihazım ve iki tane uydum var. D-smarta geçtiğimde d-smartın cihazınımı almak zorundayım.

    3- İnternet içinde yine ayrı bir modem mi gerekiyor?

    4- Diyelim ki geçtik. Bu cihazların kurulumunu d-smart ücretsiz olarak mı yapıyor yoksa bayilerden birinde gidip ücret mi ödemem gerekiyor?

    5- Ayrıca arıza olduğunda diyelimki cihaz arızalandı. Teknik servis geldi onarım için para veriyor muyum?

    Not: Ben siteden yanlış anlamadıysam d-smart ntv-smart için yani la liga için 10 tl ekstra mı vereceği.. Birde sizin kurulum vb. için teknik servis uyanıklığı için değinmek istediğiniz birşeyler varmı?

    1-Mega pakette yıl sonuna kadar La Liga ve Euroleague ücretsiz. Ocak ayından sonra izlemek istersen Spor Xtra paketine üye olmalısınız ( +10 TL) ( UEFA Avrupa Ligi, Şampiyonlar Ligi, F1, Moto Gp, WWE, NBA gibi spor organizasyonlarıni, yetişkin kanallarını ve Sinema TV kanalları dâhil NTV Spor Smart HD hariç tüm kanalları izlersiniz)

    2-Evet kendi cihazını almak zorundasınız

    3-Evet, kablolu modem 1 TL, kablosuz modem 2 TL olarak faturaya yansıtılır

    4-40 TL aktivasyon bedeli alınıyor. 2 TL olarak 20 ayda faturaya yansitabilirsiniz

    5-Servis ücreti 30 TL dir. İsterlerse hiçbir şey ellemesinler sadece gelseler bile o parayi alıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozan_26 -- 23 Eylül 2013; 9:55:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    iRacer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozan_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: Menanty

    Bende Mega paket+internet için kullanmayı düşünüyorum.. Sanırım aylık 73 Tl

    Şimdi kafama takılan birkaç soru var sakata gelmeyelim...

    1- Mega pakette internet + d-smart ( bunun içinde şampiyonlar ligi+uefa ligi+la liga dahilmi?)

    2- Benim uydu cihazım ve iki tane uydum var. D-smarta geçtiğimde d-smartın cihazınımı almak zorundayım.

    3- İnternet içinde yine ayrı bir modem mi gerekiyor?

    4- Diyelim ki geçtik. Bu cihazların kurulumunu d-smart ücretsiz olarak mı yapıyor yoksa bayilerden birinde gidip ücret mi ödemem gerekiyor?

    5- Ayrıca arıza olduğunda diyelimki cihaz arızalandı. Teknik servis geldi onarım için para veriyor muyum?

    Not: Ben siteden yanlış anlamadıysam d-smart ntv-smart için yani la liga için 10 tl ekstra mı vereceği.. Birde sizin kurulum vb. için teknik servis uyanıklığı için değinmek istediğiniz birşeyler varmı?

    1-Mega pakette yıl sonuna kadar La Liga ve Euroleague ücretsiz. Ocak ayından sonra izlemek istersen Spor Xtra paketine üye olmalısınız ( +10 TL) ( UEFA Avrupa Ligi, Şampiyonlar Ligi, F1, Moto Gp, WWE, NBA gibi spor organizasyonlarıni, yetişkin kanallarını ve Sinema TV kanalları dâhil NTV Spor Smart HD hariç tüm kanalları izlersiniz)

    2-Evet kendi cihazını almak zorundasınız

    3-Evet, kablolu modem 1 TL, kablosuz modem 2 TL olarak faturaya yansıtılır

    4-40 TL aktivasyon bedeli alınıyor. 2 TL olarak 20 ayda faturaya yansitabilirsiniz

    5-Servis ücreti 30 TL dir. İsterlerse hiçbir şey ellemesinler sadece gelseler bile o parayi alıyorlar

    Teşekkür ederim
    _____________________________
  • İnterneti telefondan mı çekiyorlar yoksa d-smart uydusundan mı?D-smart var bu arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • arkadaşlar kampanya için beni aradılar. 18 mbit hattım destekliyormus kendilerine kontrol ettirdim. 16mbit + maxi d smart ı 68 liraya kabul ettim. sözleşmeye fiyat tan fazlasını ödemem tarzında maddeler koyabilirsiniz denildi. kurulum 7 gün içerisinde gerçekleştirilecek denildi. kimisi iyi diyor kimisi kötü hattım 1.6 mb çekerse çok iyi olur zaten ttnet e 63 ödüyordum 8 mbit için. bence bu kampanya eğer bi sıkıntı çıkmaz ise çok iyi. siz ne dersiniz. ??
    _____________________________
  • bugün bende yenilettim. aslında tam kapatma işlemlerini yaptırıyordum. siz ilk müşterilerimizdensiniz dediler 24 aylık veya 12 aylık tahahhüt sundular. ücret olarak 24 ay için ilk 12 ay 24.99 geri kalan 12 ay için 49 tl , 12 aylık iiçin 6 ay 29.99 geri kalan 6 ay için 49 tl teklif sundu 8 mb kadar sınırsız için. bende 12 aylık olan paketi aldım. ilerde fiber gelme ihtimali gelirse 12 ay sonra fibere geçeriz. memnundum açıkçası smiledan.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ben geri iptal ettim cayma hakkımı kullandım 3 gün içinde adamlar 40 tl ücret çıkardılar iç kurulum diye oysaki 5 dk bile durmadı gelen adam. Neyse verdim ürünlerini kurtuldum. Ttnet e geri geçeceğim. Gelen gideni aratır derler müşteri hizmetleri berbat ötesi 1 saat beklediğimi biliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkishCoder -- 8 Kasım 2013; 18:37:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • d smart smile internet aboneliginden ayrilali kisa sre oldu internetten memnundum fakat bi sorunun oldugunda d smart musteri hizmetleri amele kayniyo biri baska bisey diyo digeri baska bisey+ birgun cikmak istersen abonelikten zor cikarsin hakszligada ugratirlar adami yuksek ihtimal ,d smartin bu konu ile ilgili cok sikayet alior

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.