Şimdi Ara

D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK] (166. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.515
Cevap
56
Favori
188.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kacanga kullanıcısına yanıt
    Hocam cok sagol destegin icin..tv min menusu vidoedaki gibi bendede ayni (nu8000 model)ama manuel arama kismina gelince pasif (bu islev kullanilamiyor )diyor🤔haliyle devam edemedim..
  • arkadaşlar sınırsız belgesel paketlı dsmartım var ilk cıktığı zamanlar almıştık. alet artık biraz ağır kalıyor bunun kartı tvye taksam yada başka cihaza taksam kullanabilir miyim?

  • tazmannia T kullanıcısına yanıt
    Kullanamazsin..hd yayin izlemek istersen mecburen aylik parali aboneliğe gecmen gerekiyor..
  • Hd ler var zaten hocam ve hepsi ucretsiz kullanamiyorsak boyle devam o zaman sagolun
  • Arkadaşlar ben de yeni modüle geçtim. Cihazım spybox s11 plus. Eski modül çok iyi çalışıyordu. Ama yeni modül çalışmıyor, çalışınca bazı kanalları açıyor bazılarını açmıyor. Bir türlü çözemedim bu sorunu. Aynı cihazı kullanıp çözüm bulabilen var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar ayda 11 tl ye bütün kanalların açık olduğu modülümü devaretmek istiyorum..isteyen olursa telefon numaram 0533 3275737


    1-modül eski tip


    2.Devir işlemlerinin nasıl yapıldığını bilmiyorum

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gürkanist34

    arkadaşlar ayda 11 tl ye bütün kanalların açık olduğu modülümü devaretmek istiyorum..isteyen olursa telefon numaram 0533 3275737


    1-modül eski tip


    2.Devir işlemlerinin nasıl yapıldığını bilmiyorum

    Devir işlemi yapılamaz.

  • Merhabalar

    Philips 43PUS6201 modelinde uzun bir süre Dsmart Modülü sorunsuz kullandım.

    Geçen hafta kanallar bir anda kayboldu tekrar Tv menüsünden uydu araması yapıp, Dsmart seçeneği seçtiğim ama bulunan kanal ve radyo 0 yazdı. Dsmart temsilcisi, modülü değiştir güncellendi dedi ve yeni tip kartsız modülü alıp taktım yine aynı sorun ile karşılaştım. Apartmanın mrk sistemde uydu sorun var düşüncesiyle Tv ve modülü başka bir mahallede arkadaşın evine götürdüm ama yine aynı sorun :)

    2 gün öncede Philips 50PUS8505 modeli ihtiyactan aldım. Modülü taktığımda TV ekranında çalıştığını aktif olduğunu görüyorum. Türksat 42e araması yaptığımda Dsmart şifreli kanalları modül sayesinde izleyebiliyorum ama sorun önceden olduğu gibi tv uydu aramasından sonra dsmart seçeneğinin çıkmaması ?

    Şimdi bu modülle mi Tv mu yoksa Mrk uydu sistemi ile alakalı ?


    Görüşü ya da aynı sorun ile karşılaşan varsa sevinirim.

    Selamlar.

    Sinan





  • Phillips tv'lerde nasıl oluyor bilmiyorum. Ancak manuel olarak uydu ayarı yapabilecek bir bölümü bulup 11977 H (yatay) 27500 değerlerini (ayrıca istiyorsa 5/6 değerini) girerek kanal tarama yapın. Diseqc ayarını da sırayla deneyin.

  • modullü üyelikte abonelik dondurma var mı? bilen var mı acaba?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: enorton

    modullü üyelikte abonelik dondurma var mı? bilen var mı acaba?

    ben dondurdum 1 ay kadar. soruyorlar kaç ay dondurucan diye ama belli bir sayısı var yılda 2 kere ama toplam kaç ay bilmiyorum modülde de var yani.





    aşağıda ki mesajda genel olarak modül ve dsmart için yazımdır


    valla ben yeni uzattım 4 ay falan oldu ama pişmanım 4 ayda 3 4 tane modül değiştirdik bir tane ücretli servis ödedim izin alıp gittiklerim oldu soğukta yasakta bayi peşinde koştum bizim burdaki kapatmış. bunlar modül işini beceremediler ölmezsek 1,5 sene sonra bedavada verse uzatmam artık ruhen çok yıprandım izin al bayiye git telefonda ayrı dert anlat uğraşılmaz aga bayide yapamıyor zaten sistem yok diyor savıyor başından yani şu 3 4 ay d smart bana kabus gibi oldu evdekiler artık üzülmeyim diye yayın gitti demiyorlar 1 haftadır söylemiyorlarmış




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugrelll -- 3 Nisan 2021; 19:31:15 >




  • zeusorcus Z kullanıcısına yanıt

    Philips 43PUS6201 model televizyonla ilgili bir değişiklik veya gelişme var mı? Bendeki eski model Philips Tv'de de aktive olmamıştı. Demek ki sorun TV'de.

  • Merhaba,
    49pus6262 ile D-Smart kullanıyoruz, modül değişimi için teknik servis geldi D-Smart kurulumu yaptığında kanallar sizdeki gibi oldu.

    Teknik servis TV markaları ile görüşülüp yazılım güncellemesi yapılacağını söyledi. Şubat Mart gibi yayınlanır demişti ama ne durumdadır bilmiyorum.

    Ben sorunu Tivibu kurulumu yaparak çözdüm sorunsuz izleniyor.
    Türksat kurulumunda da izleniyor fakat D-Smart kanalları çok karışık çıkıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba ;


    Benimde 12 yıldır modül üyeligim bulunmakta. Fakat 2 aydır yayın alamadıgım için mh görüştüğümde yayın kalitelerinde güncelleme oldugu için modulun değişmesi gerekiyormuş. bende kendilerine bu Cam ve modul bana ait bunu geri almayacaksınız diymi sordugumda evet alınmayacak , size bırakılan modul üyeliginiz bitince D-smart iade edeceksiniz dediler. bende bu durumda kayıt actırıp servis istedim. Gecen gunde servis gorevlisi randevu için aradı. Randevu için konusurken gorevliye modulu alıp almayacagını sorunca eski modülü sizden alıyoruz dedi bende bu modül benim modülüm size neden vereyim dedim işlemi yaptırmadan servisi geri gonderdim. Acaba bu konuda mh bilgi alanınız oldumu. İyi günler.

  • 24 tl mega paket +12 ay ek paketler açık cam modül üyeliği için yan oda olarak anlastım. Nasıl sizce ?

  • Merhaba,


    Ben de 8 yıldır Dsmart abonesiyim, yeni televizyon alacağım için cihazımı Cam Modül yada D-Fix denen modülle değiştirmek istedim. Müşteri temsilcileri bu modülden artık vermediklerini söyledi. n11'de falan satanlar var ama benim halihazırda taahhütlü aboneliğim olduğu için tekrar bir aboneliğe para vermek istemiyorum. Ne yapmam gerekiyor?

  • Yeni modüller sıkıntılı..modül değişimi yapıldı bir süre sonra tv modül arızası verdi, modül yeniden değişti sıkıntısız seyrederken kanalların çoğu kapatıldı.. Ve dsmart neden kapatıldığını çözemiyor bizde açık gözüküyor diyor.. Teknik servis vs yollayalım diyor... Bence D smart kurnazca modül işini bitirmek istiyor dostlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RİDEN7

    Yeni modüller sıkıntılı..modül değişimi yapıldı bir süre sonra tv modül arızası verdi, modül yeniden değişti sıkıntısız seyrederken kanalların çoğu kapatıldı.. Ve dsmart neden kapatıldığını çözemiyor bizde açık gözüküyor diyor.. Teknik servis vs yollayalım diyor... Bence D smart kurnazca modül işini bitirmek istiyor dostlar..

    Bitirmek istese .yeni modül çıkarmazdı bence .

    bence dsmart oturtamadı altyapısını

  • RİDEN7 R kullanıcısına yanıt

    Bu nedenden dolayı Dsmart aboneliğimi iptal ettim.

  • Galiba bende kapatacağım... Hiçbir kusurum olmadığı halde teknik servis 50 tl istiyor gelmek için.. Kaldıki sorun evde değil, merkezde bence..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.