Şimdi Ara

D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK] (158. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.514
Cevap
56
Favori
188.281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 156157158159160
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kasımın son haftası taahhüt verdim 2 yıllık. Cayma bedeli çıkarsa itiraz edeceğim.
  • 2013 yılından bu yana kalma mülkiyeti bana ait CI modül var. Oturduğum sitede SmartCity yayını var yani DVB-C'den alıyorum yayını. Yeni Qled televizyonum var, kutuya geçmek istemiyorum. Ocak ayında aradıklarında CI+ modül ile değiştirebileceklerini ama mülkiyetinin Dsmart'a ait olacağını söylemişlerdi. Kabul ettim, beni bayii arasın dedim. Arayan olmadı. Şimdi TV'de ekranda uyarı çıkıyor. MH aradım kutu ile değişmesi gerekiyor dedi. Geçen ay aradınız modül ile değiştirebiliriz demiştiniz. Bu mesaj CI+ olan arkadaşlara gelmiyor, bana geliyor dediğimde yeni modül veremiyoruz. Zaten yakında yeni modüller de kapanacak dedi MH. Bariz yalan söylüyorlar. Kendi sitelerinde halen Dfix modüllü paket satıyorlar. Yalan söylüyorsunuz dedim. Bendeki bilgi bu yönde dedi.


    İyi o zaman dedim ayın 15'i gelsin, yayın kesilsin o zaman arar sözleşmeyi feshederiz dedim. Tamam o zaman 15'inden sonra tekrar arayın iptal için dedi kapattı :) 17 Temmuz'a kadar geçerli taahhüdüm var. Ancak bu değişiklik benden kaynaklı değil. Cayma bedeli yansıtırlarsa itiraz ederim.


    Bu yeni modülü parayla satın alma imkanı yok mudur? Eticaret sitelerinde satılan modüller var ama onlar da içinde paket var. Ben zaten aboneyim, sadece modül ihtiyacım var. Bu arada internetten satılanların da aslında mülkiyeti dsmart a ait oluyor? Boşta Filbox CI+ modül var onu programlama imkanı olmaz mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okurtulmus -- 13 Şubat 2021; 21:9:48 >




  • Ben birkaç sene önce CI modülü CI+ modülle değiştirmiştim. Ne arayan var, ne soran. Ayrıca sizlerin ki gibi TV ekranında ikazda çıkmadı. CI+ modüller değişmiyor mu acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autebay -- 13 Şubat 2021; 21:27:34 >
  • Modül satan varsa talip olabilirim full paket fiyatı 20/25 arası olan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okurtulmus

    2013 yılından bu yana kalma mülkiyeti bana ait CI modül var. Oturduğum sitede SmartCity yayını var yani DVB-C'den alıyorum yayını. Yeni Qled televizyonum var, kutuya geçmek istemiyorum. Ocak ayında aradıklarında CI+ modül ile değiştirebileceklerini ama mülkiyetinin Dsmart'a ait olacağını söylemişlerdi. Kabul ettim, beni bayii arasın dedim. Arayan olmadı. Şimdi TV'de ekranda uyarı çıkıyor. MH aradım kutu ile değişmesi gerekiyor dedi. Geçen ay aradınız modül ile değiştirebiliriz demiştiniz. Bu mesaj CI+ olan arkadaşlara gelmiyor, bana geliyor dediğimde yeni modül veremiyoruz. Zaten yakında yeni modüller de kapanacak dedi MH. Bariz yalan söylüyorlar. Kendi sitelerinde halen Dfix modüllü paket satıyorlar. Yalan söylüyorsunuz dedim. Bendeki bilgi bu yönde dedi.


    İyi o zaman dedim ayın 15'i gelsin, yayın kesilsin o zaman arar sözleşmeyi feshederiz dedim. Tamam o zaman 15'inden sonra tekrar arayın iptal için dedi kapattı :) 17 Temmuz'a kadar geçerli taahhüdüm var. Ancak bu değişiklik benden kaynaklı değil. Cayma bedeli yansıtırlarsa itiraz ederim.


    Bu yeni modülü parayla satın alma imkanı yok mudur? Eticaret sitelerinde satılan modüller var ama onlar da içinde paket var. Ben zaten aboneyim, sadece modül ihtiyacım var. Bu arada internetten satılanların da aslında mülkiyeti dsmart a ait oluyor? Boşta Filbox CI+ modül var onu programlama imkanı olmaz mı?

    Aboneliğini iptal et,modülü teslim etme. O zaman sana modül bedeli çıkartacaklardır teslim etmediğin için. O bedeli ödediğin an modülün mülkiyeti senindir. Yalnız üyelik bitimine daha varsa cayma bedeli çıkartırlar. Bunun için üyelik bitimini beklemen iyi olur.



    Saygılar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • universteli U kullanıcısına yanıt

    Mevcut modülün mülkiyeti zaten bana ait. Onu geri isteyemezler. Bana yeni modül verseler veya parasıyla satsalar zaten sorun yok. Kullanmaya devam ederim. Modül yerine kutu öneriyorlar. Bunu ben kesinlikle kabul etmem. Eğer yeni modül vermezlerse sözleşme fesih halinde kalan 5 ay için cayma bedeli çıkarmamaları lazım çünkü sistemi değiştirenler ve benim elimdeki sistemi kullanmama engel olanlar onlar. Mega Paket için aylık 20 TL ödüyorum. Dsmart GO dahil. Eğer cayma bedeli 100 TL'den fazla çıkarsa 17 Temmuz'a Dsmart GO olarak kullanmaya devam ederim. TV içinde Dsmart GO uygulaması var.

  • Arkadaşlar mülkiyet size aitse ve ek ücret vermemek için iptal ediyorsanız bence hakkınızı arayın mülkiyet için ödediğimiz ücreti belki geri alabiliriz. Mülkiyet bedeli adı altında insanlardan farklı farklı tutarda seneler önce tonla para aldılar hem kutu için hem modül için. Ben 280 lira ödedim seneler önce. Şimdinin parasıyla dünya para eder. Şifreleme sistemimi değiştiriyorum bana peşin bedel ödediğin cihaz çöp bundan sonra demek bence çok yanlış bir tutum. Taahhütte anlaştığımız fiyattan devam etmeye dahi yanaşmıyorlar.

    Ayrıca şöyle bir durum var. Mülkiyeti kendine ait olan insan üç beş kişi değil Türkiye geneli binlerce abone vardır bu durumda. Kendi değişiklikleri nedeniyle herkese +15 TL fatura eklemek ne demek. İptal edenlerden talep edip alacakları cayma bedeli de cabası.. Dünyanın karını yapacaklar..

    Kendi taahhüt verdiği hizmet tutarına ve hizmete uymuyor Dmsart. Ve bunu tüketiciye yüklüyor. Bence platform olarak büyük bir ceza alması gerekir bu nedenle Dsmartın. Ben gereken tüm yerlere şikayetimi bildirip üyeliğimi sonlandıracağım. Kimse sessiz kalmazsa belki bir yaptırım uygulanır konuyla alakalı Dsmarta, bundan sonra tüketicisini mağdur etmeye yeltenirken bir daha düşünürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fourtytrees -- 14 Şubat 2021; 17:28:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • okurtulmus O kullanıcısına yanıt

    Bende de smartcity altyapisi var ama dfixle degistirmeme ragmen yayin cozulmuyor

    Tv denmi anlayamadim

    Sorunun smartcity yada tv den olmamasini umut ediyorum :)

    Servis vs hikaye zaten bayiye gidip tekrar degistirmeyi dusunuyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ygunen -- 14 Şubat 2021; 23:29:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce D-Smart müşteri hizmetlerini aradım. Modüller değişiyormuş, beni aramadınız dedim. Şayet aranmadıysanız veya TV'ye mesaj gelmediyse sizin modülünüz değişmeyecek dediler.
  • Eski modül ile görünüyor iken DFix görünmüyor ise başka bir sorun vardır. Benim eski modül hala gösteriyor. Yarım saatte bir ekranda 10-15 saniye kadar modülü değiştirmem gerektiğine dair uyarı çıkıyor.


    Not: Smartcity altyapısında Modül takmadan da ulusal kanallar çekiyor. Sadece dsmart ın kendi şifreli yayınları (Sinema, Belgesel, Dizi, Spor vb) görünmüyor. Evde 3 TV var birinde modül takılı, diğerinde ulusal kanalları modülsüz seyrediyorum.


    Belki de bizi etkileyen bir şey olmayacak, sadece ekranda 30 dakikada bir uyarı çıkacak. Kim bilir. Bekleyip göreceğiz.


    Bizi modül yerine kutu almaya zorlamak dsmart için büyük bir strateji hatası olur. TV'nin kumandası üzerinde Netflix, Amazon Prime butonları abone olmam için hazır beklerken TV'nin kendi kumandasını atıp beni başka bir kumandaya geçmeye ve ikinci bir kumanda kullanmaya zorlamak çok mantıksız.





  • www.sikayetvar.com/d-smart/d-smart-modul-magduriyeti
  • benim modül de dfix CI+ muhtemelen 2020 yılında üye olmuştum güncel olanı verdiler herhalde kanallar calısıyor şuan

  • Modülle 19 tl ye izliyordum, bu gün 22 TL teklif ettiler film dizi belgesel kanalları. Mega paket de hediye edilecekmiş. Fakat kutu olacakmış. Kabul etmedim. Yarın tekrar arayacaklar. Bakalım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonufuk

    www.sikayetvar.com/d-smart/d-smart-modul-magduriyeti

    btk şikayetlerine bile bakmıyorlar . boşuna yazmışsınız oraya

  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    2 aydır arıyorum şikayet bırakıyorum gram geri dönüş yok nasıl bir firmadır hala anlayamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak335

    2 aydır arıyorum şikayet bırakıyorum gram geri dönüş yok nasıl bir firmadır hala anlayamadım

    2 aydır dsmart go çalışmıyor bende

    aylık 13tl diye taahüt verdik pişman olduk.

    bu gece eski modüller kapanırsa şenliğe bakın siz :(

  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    Müşteri temsilcisi bişey bilmiyor bilen bana denk gelmiyor şikayet oluşturuyorum onu siliyorlar valla bıktım 3 ay oldu bunlardan digitürk ten geldim kanal vs çok diye pişman oldum
  • 68 TL cayma bedeli söylediler. İtiraz edeceğim ama en kötü ihtimalle ödeyip çıkacağım. Zaten İnternet için teledünya kullanıyorum. 19 TL ucuz diye kapattırmadım. Ama sanırım artık veda etme zamanı geldi. Cayma bedeline bile razıyım.
  • Sinema kanalları bile teledünya ile aynı oldu zaten. Bi esprisi kalmadı yani.
  • Tekrar merhaba,

    Abonelik fesih işlemlerimin sonlandırılmasına dair güncelleme yapmak istedim.

    Fesih işlemlerini tamamladıktan sonra bugün tarafıma kısa mesajla modülün iade süresinin dolmak üzere olduğunu, iade etmezsem tarafıma modül için ücret yansıyacağına dair bilgi geldi. Bugün modül iadesini de yapıp iade formunu teslim aldım.

  • 
Sayfa: önceki 156157158159160
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.