Şimdi Ara

dђ ғіат аlвeа такımı (487. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.349
Cevap
73
Favori
1.659.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 485486487488489
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar sisleri taktırdığım için çok mutluyum arabaya çok güzel hava kattı

    amacı dışında kullanmayacağımız için arka sislere bağlattık
    buralarda çok sis oluyor işe yarayacaktır

    @oğuzhan hocam

    marketlerde bulabilirmiyiz bu dipsiz ampulleri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karadeniz Otoyolu

    Şuan saat sabah 7. Gece boyu Rize den Ankara geldim, şuan Aşti'deyim. Mersin otobüsünü bekliyorum.
    Bu akşamdan itibaren ikinci arabam olarak Albea alıyorum Mersin Silifke'den.

    2007 1,3 Multijet Active.

    Sorum şu; Resimlerinde CD çalar görülüyor ama MP3'mü Track'mı çalıyor bilemiyorum. Adamada soramadım merak ediyorum..




    Hocam MP3 çalanlarda radyo üzerinde "MP3" yazan bi beyaz damga bulunuyor diye biliyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Albea 1.3

    arkadaşlar sisleri taktırdığım için çok mutluyum arabaya çok güzel hava kattı

    amacı dışında kullanmayacağımız için arka sislere bağlattık
    buralarda çok sis oluyor işe yarayacaktır

    @oğuzhan hocam

    marketlerde bulabilirmiyiz bu dipsiz ampulleri


    Marketleri bilmiyorumda hocam imkanın varsa internetten alabilirsin...

    http://www.hepsiburada.com/mtec-super-white-dipsiz-park-ampulu-011733/productDetails.aspx?categoryid=264115&productid=otm011733#tablnk

    Benimkinin kutusu böyle değildi ama yorumlara falan bak hocam belki buda beyazdır, kargoda bedava...




  • Mesajındaki vurgular sürekli değiştiğinden dolayı bırak kaliteli üyeleri kimse seni anlayamaz. Eğer kaliteli üyeler o bu şu diye polemiği bırakırsan hem forumu kirletmemiş oluruz hemde bir noktaya varabiliriz. Şimdi,

    İlk mesajlarında albea'nın şöyle böyle teknik sorunları vardı dedin ama bunlardan hiç bahsetmedin. İyi niyetli düşünüp orada anlatmak istediğini anlatamadığını farzedelim. Geçen forumda adac arıza istatistiği yayınlandı en arızalı modellerden biride Mercedesin vaneo'su idi. Arıza en kaliteli dediğin markalarda bile olabilir, sorunsuzluğu ile nam salmış Toyota'ya bilmem kaç milyon aracı geri çağırtırır.

    Bmw, merso orada çok ucuz burda niye pahalı dedin. Öncelikle bir malın değeri bulunduğu ülkenin şartlarına göre değişir. İngiltere'de 2 lira ise burada 4 lira olabilir. Arz, talep, vergi, yatırım, alışkanlıklar vb. bir çok durum bu sonucu doğurur. Sen kalkıpta bu niye ucuz diye kıyas yapamazsın bulunduğun şartlarda olayı değerlendirebilirsin.

    Oralarda fiat, renault yok diye bu arabalar kötü arabalar mı oluyor. Fiat, ford, renault çatır çatır türkiye'de araba satarken Hyundai geldi, yatırımını yaptı, araştırdı, güzel modeller çıkardı şimdi en tepelerde çünkü bu ülkeyi anladı. Bmw'de mercedes'te yatırım yapsın, giriş modellerini getirsin insanlar o zaman onlarıda alır. İnsanların çoğu 2.el alırken kimileri derki abs olsun, hava yastığı olsun der ona göre model beğenir, kimiside ikinci eli rahat olsun, parçası ucuz olsun der ona göre araba alır. İkinci grup insanımız daha çoktur bu yüzden yedek parçası çok olan, ucuz olan fiat renoyu alır. Sen kalkıpta bu durumu sorgulayabilirmisin?

    Albea'nın donanımları artsa kötü mü olur demişsin. Olmaz tabiki keşke artsa ama o zaman buna paralel olarak fiyatıda artmayacak mı? Artacak haliye e o zaman onun adı punto olacak, sonra linea olacak vs. diye sınıf sınıf yükselecek. Buradaki espri alım gücüne göre en iyi arabayı bulmaktır. Bu yüzden otomobil sınıflar vardır bu yüzden farklı fiyatlar vardır.


    quote:

    Orijinalden alıntı: turbulanstr

    Mesajımda ki vurguyu anlamamakta bu kadar ısrarcı olunmasını hayretle bakıyorum..! Benimde 2006 1.3 M.jet Albea aracım var ve gayet te memnunum ama Albea Daha iyi şartlarda üretilebilir daha üstün özelliklere sahip olabilir daha güvenli olabilir eksiklikler giderilebilir ve daha ucuza alınabilir herkesin bir albeası multijeti olur.. amaç mersedes yada bmw WV Opel degil sadece bir örnek ucuz ve kaliteli oldugunun vurgusu..! türk insanıda kaliteli ve ucuz olanı haketmiyormu..! ? örenegin Albealarda chevrolet Cruze de olan özellikler olsa kötümü olur..! 8 hava yastıgı gibi..! 33.250 TL bu araç Albea ise 28.650 TL Sıfır olanı..! Yukarıdan aşagıya ne demek istedigimi anlayanlar bana hak veriyorlar ama okumadan sırf laf olsun torba dolsun yorum olsun diye yazanlarıda esefle kınıyorum ..! Okumadan araştırmadan eline yıkamadan besmele çekmeden sofraya oturmayın..! Benim mesajım kaliteli albea takımı üyelerine..!!!!




  • arkadaşlar içinizde aracının dış temizliğini arap sabunuyla yapan oldu mu?

    ben hüseyin abinin tavsiyesi doğrultusunda araştırıp sıvı arap sabunu buldum ve aracı onla yıkadım. bir kere bu sabun diğerleri gibi köpüren bir sabun değilmiş, onu anladım. ikincisi çok etkili bir temizlik aracı değil gibime geldi. tabi yıkama suyu da kış ortamı olduğu için soğukçaydı. arap sabununun 5 derecede donduğunu düşünürsek etkisiz olması normal bence. ama sonuçta arabayı tertemiz yaptım. zaten çamurdan başka bir kir yoktu üzerinde, o da yıkayınca gitti. dolayısıyla temizliği yapanın arap sabunu mu yoksa su mu olduğunu tam olarak bilemiyorum.

    peki bunca maceraya neden giriyorum? önceki aracımda 1 litresini 11 TL para verip aldığım oto şampuanı, aracımın boyasının verniğini kabuk kabuk yapıp kaldırınca kimyasal esaslı temizleyiciler gözümü korkuttu da o yüzden. şimdilik arap sabununu kullanmaya kararlıyım. belki havalar ısınınca daha çok köpüren daha etkili bir temizleyiciye dönüşür. olmazsa da miktarını artırırım ne yapayım.

    bu arada aklıma takılan bir konu var, forumda tartışması sürerken onu da ben katayım araya: bu anlı şanlı üstün özellikli araçları satan, sonra da bıtbıtbıt arızası sebebiyle milyon tanesini geri çağıran firmalar neden bir gün olsun Türkiye'de sattıkları araçları geri çağırmazlar? Türkiye'de sattıkları araçlar o bıtbıtbıt arızalarından muaf mıdır her zaman, yoksa bizim bilmediğimiz başka sebepleri mi vardır bu işin? aklıma takıldı nedense.




  • arap sabunu: çok köpürmez, köpük temizlikle eşdeğer değildir, köpürmediği için kolay durulanır. az su harcatır. iz bırakmaz...temizlik yönünden geri kalmaz. eskiden suyun kıt olduğu zamanlarda da arap sabunu çok tüketilirdi..

    araçların geri çağrılması konusu , ülkede tüketiciye verilen değer ve hukukun üstünlüğü ile ilgilidir. memeleketimizde birinci sınıf tarım arazileri otomobil fabrikası kurulsun diye yalvar-yakar otomobil şirketlerine verilirken araçlar biraz zor geri çağrılır..

    mehmetlx arkadaşımız hatırlarsanız kusurlu lineasını uzun mahkemeler sonunda üreticiye iade etmeyi başarmıştı ama Fiat-tofaş yine de o seri aracı, parça değişimi değil .. yazılım yükleme için bile geri çağırmaya tenezzül etmemişti..

    sonuç : yanına kar kaldı; hakkı olanın ,hakkını ancak ısrarla ararsa alabildiği bir yerde yaşadığımızı unutmayalım.

    (adam telefon şirketini , bankayı haksız kesintiden dava edip kazanıyor, ona parası ödeniyor. diğer müşterileri bağlamaz , siz de dava edin , emsal olmaz deniyor)




  • Malum dün servisteydim termostat değişti.Dolayısıyla radyatör suyunuda yeniledik 3 litre paraflu 3 litre su karıştırdık.......ve korktuğum başıma geldi....2 yıl önce radyatör delik tıkayıcı kullanarak çözdüğüm kalorifer musluğu damlatması olayı tekrarladı.....Şuan kalorifer musluğunun olduğu yerden yeşil yeşil antifirizli su damlıyor çok değil ama sonuçta damlıyor.....Moralim çok bozuk bulunduğum yerde sanayideki ustaların bu işlerle uğraşası yok herkafadan bir ses çıkıyor.... servis zaten yok servise gitmek için 50 km yol gidiyorum ....Yarın mecburen servise gideceğim.....

    Ayrıca 1.2 16v Albeası olan arkadaşlar şu sorumu bu gece yarısına kadar cevaplarlarsa sevinirim.

    Dün termostatı değiştirdik yolda hıza göre hararet ibresinin yaptığı salınmalar geçti....Ama sıcak motoru(mesela 90 ı yani hararet ibresi tam ortayı gösterirken) aracı stop edip 5 dakika sonra tekrar çalıştırıp vitesi geçirip yürümeye başladığımda en az 1 çizgi geri düşüyor ibre bu olay geçmedi.(Veya yürümeyip rolantide biraz gaza batığımda)..........Sizlerde bu durum nasıl böyle oluyormu olmuyormu zahmet olmazsa deneyip yazarsanız sevinirim yada bu konuya daha önce dikkat ettiyseniz beniz bir bilgilendirin lütfen.....

    Bu durum bence normal değil ama herkes normal diyor(servis dahil)

    Önceden böyle birşey yoktu cumartesiden beri böyle çözüm bulamadı..Off off



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi br251 -- 3 Şubat 2010; 17:06:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: br251

    Malum dün servisteydim termostat değişti.Dolayısıyla radyatör suyunuda yeniledik 3 litre paraflu 3 litre su karıştırdık.......ve korktuğum başıma geldi....2 yıl önce radyatör delik tıkayıcı kullanarak çözdüğüm kalorifer musluğu damlatması olayı tekrarladı.....Şuan kalorifer musluğunun olduğu yerden yeşil yeşil antifirizli su damlıyor çok değil ama sonuçta damlıyor.....Moralim çok bozuk bulunduğum yerde sanayideki ustaların bu işlerle uğraşası yok herkafadan bir ses çıkıyor.... servis zaten yok servise gitmek için 50 km yol gidiyorum ....Yarın mecburen servise gideceğim.....

    Ayrıca 1.2 16v Albeası olanarkadaşlar şu sorumu bu gece yarısına kadar cevaplarlarsa sevinirim.

    Geçmiş olsun hocam...

    Benim arabada hala antifriz var ama önümüzdeki kışa doğru yeniletmeyi düşünüyorum muhtemelen bendede bu sorun baş gösterecek... Bu işin bir çözümü yokmudur yahu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oğuzhan AŞAR


    Geçmiş olsun hocam...

    Benim arabada hala antifriz var ama önümüzdeki kışa doğru yeniletmeyi düşünüyorum muhtemelen bendede bu sorun baş gösterecek... Bu işin bir çözümü yokmudur yahu...



    Sağolasın Bu işin çözümüde önleme yoluda belli aslında....

    Şunu öğrenmiş olduk radyatör deli tıkayıcı işe yarasa bile(bende 2 yıl önce işe yaramıştı 2 yıldır problem yoktu) suyu ilk değiştirişimizde sorun tekrarlıyor...Demekki geçici çözümlere değilde kalıcı çözümlere yönelmek lazım...Musluk değişimi conta değişimi.......vb. gibi..

    Fabrikadan çıkışından itibaren sürekli antifirizli olarak kullanılan araçta böyle durumlar olmaz en azından 4-5 yaşında olmaz..Ama biz aracı aldığımızda 2 yaşındaydı içinde hiç antifiriz yoktu biz koyduk akıtmaya başladı..........

    Senin araç 1.2 16v ise yukarıda sorduğum soruya bir baksana...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: br251

    Malum dün servisteydim termostat değişti.Dolayısıyla radyatör suyunuda yeniledik 3 litre paraflu 3 litre su karıştırdık.......ve korktuğum başıma geldi....2 yıl önce radyatör delik tıkayıcı kullanarak çözdüğüm kalorifer musluğu damlatması olayı tekrarladı.....Şuan kalorifer musluğunun olduğu yerden yeşil yeşil antifirizli su damlıyor çok değil ama sonuçta damlıyor.....Moralim çok bozuk bulunduğum yerde sanayideki ustaların bu işlerle uğraşası yok herkafadan bir ses çıkıyor.... servis zaten yok servise gitmek için 50 km yol gidiyorum ....Yarın mecburen servise gideceğim.....

    Ayrıca 1.2 16v Albeası olan arkadaşlar şu sorumu bu gece yarısına kadar cevaplarlarsa sevinirim.

    Dün termostatı değiştirdik yolda hıza göre hararet ibresinin yaptığı salınmalar geçti....Ama sıcak motoru(mesela 90 ı yani hararet ibresi tam ortayı gösterirken) aracı stop edip 5 dakika sonra tekrar çalıştırıp vitesi geçirip yürümeye başladığımda en az 1 çizgi geri düşüyor ibre bu olay geçmedi.(Veya yürümeyip rolantide biraz gaza batığımda)..........Sizlerde bu durum nasıl böyle oluyormu olmuyormu zahmet olmazsa deneyip yazarsanız sevinirim yada bu konuya daha önce dikkat ettiyseniz beniz bir bilgilendirin lütfen.....

    Bu durum bence normal değil ama herkes normal diyor(servis dahil)

    Önceden böyle birşey yoktu cumartesiden beri böyle çözüm bulamadı..Off off


    şu anda soğutma sistemini ve termostatınız doğru çalışıyor...5 kdk. parkedip sonra motoru çalıştırıp gaz verildiğinde devridaim pompası suyu devretmeye başladığından kısa süreli soğuma oluyor sonra tekrar ısınıyor..bu normal,zaten böyle olması lazım,eğer damlatma olayı paspas üstü ve altını iyice göllendirmiyorsa ve yedek depoda önemli ölçüde eksiltme yapmıyorsa dokunmayın,antrifiz komple değiştiği için çonta aralarındaki kireç veya daha önce ilave ettiğiniz tıkayıcı tabiki yerinden çıktı,250,300 km sonra kesilmezse tekrar iyi bir marka delik tıkayıcıyı ilave edin eğer bir süre sonra akıtma kesilmezse contalar artık değişmek istiyor demektir...




  • antrifiz değişiminde ,pek çok usta radyatörü boşalttıktan sonra içini yıkayacağım diye hortumla su tutuyor..bu cinayet gibi birşey ....asla yaptırmayın,boşalan radyatör ve motor bloğuna 3lt paraflu+3lt içme suyu(pet şişelerdekinden.......asla musluk suyu ya da saf su koymayın!!!!) ekleyip havalarını aldıktan sonra ilave gerekirse su yada antrifriz değil ikisinin eşit karışımından ilave edin..ve asla başka marka antrfriz ne ilave edin ne de kullanın...fiat araçların çonta ve musluk sistemlerine özel olarak üretilmiş asit ve koruyuculuk düzeyi ayarlanmış parafludan başka antrifiz "ne olur" kullanmayın.... bela üstüne bela çıkıyor...lütfen...önemli bir fiyat farkı da yok,....sanayilerde,kipada,yetkili servislerde bolca var....lütfen inat etmeyin...
  • Daha önce radyatör delik tıkayıcı kullandık geçici çözüm oldu her antifiriz lafı geçtiğinde paniğe kapılmaktan bıktım conta dğiştirmerden bu iş bitmeyecek anlaşılan....damlatma kendiliğinden geçer umuduyla çok yol yaptım zamanında(1000 km kadar) ama banamısın demedi kendiliğinden kesilmiyor.....

    havniketin bey hararetle ilgili sizin yaptığınız açıklamanın aynısını servistende yaptılar ama önceden bu yoktu hararette sorunda yoktu onun için tam tatmin olamadım...hayırlısı artık ne diyelm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi br251 -- 3 Şubat 2010; 18:12:56 >
  • Fiat birkaç yıl sonra albeayı üretimden kaldıracak. Linea ve punto üzerinde duracak. Yani kaliteliydi-kalitesizdi ucuzdu-pahalıydı tartışmaları bence saçma. Linea ve albea ikiside B sınıfı araçlar. Benzinli Albeanın en pahalısı (Premio) 25000Tl iken (CD,MP3 çalar+ABS+EBD), Lineanın en ucuzu (Actual) 28300TL (MP3 çalar ve ABS+EBD yok). Bu bilgiler Fiat'ın sitesinden alındı.

    Şirketler karlarına bakıyorlar. Donanımlıyı, kaliteliyi en ucuza nasıl satarım diye bir dertleri yok. Satın alan olsa albeayıda 50000Tl'ye satarlar. İnanmayanlar Kartalın, Doğanın sıfırı kaç paraydı zamanında kaça satılıyorlardı araştırsın.

    İnsanlar neye ihtiyacım var ve ne kadar param var bunlara bakmalı. Tabiki 2. el değeride önemli. Ama markaymış, modelmiş, şuyu varmış, buyu varmış bence göz boyama. İsmini biraz duyuran kendini ağırdan satmaya başlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sdmh -- 3 Şubat 2010; 19:07:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: br251

    Malum dün servisteydim termostat değişti.Dolayısıyla radyatör suyunuda yeniledik 3 litre paraflu 3 litre su karıştırdık.......ve korktuğum başıma geldi....2 yıl önce radyatör delik tıkayıcı kullanarak çözdüğüm kalorifer musluğu damlatması olayı tekrarladı.....Şuan kalorifer musluğunun olduğu yerden yeşil yeşil antifirizli su damlıyor çok değil ama sonuçta damlıyor.....Moralim çok bozuk bulunduğum yerde sanayideki ustaların bu işlerle uğraşası yok herkafadan bir ses çıkıyor.... servis zaten yok servise gitmek için 50 km yol gidiyorum ....Yarın mecburen servise gideceğim.....

    Ayrıca 1.2 16v Albeası olan arkadaşlar şu sorumu bu gece yarısına kadar cevaplarlarsa sevinirim.

    Dün termostatı değiştirdik yolda hıza göre hararet ibresinin yaptığı salınmalar geçti....Ama sıcak motoru(mesela 90 ı yani hararet ibresi tam ortayı gösterirken) aracı stop edip 5 dakika sonra tekrar çalıştırıp vitesi geçirip yürümeye başladığımda en az 1 çizgi geri düşüyor ibre bu olay geçmedi.(Veya yürümeyip rolantide biraz gaza batığımda)..........Sizlerde bu durum nasıl böyle oluyormu olmuyormu zahmet olmazsa deneyip yazarsanız sevinirim yada bu konuya daha önce dikkat ettiyseniz beniz bir bilgilendirin lütfen.....

    Bu durum bence normal değil ama herkes normal diyor(servis dahil)

    Önceden böyle birşey yoktu cumartesiden beri böyle çözüm bulamadı..Off off

    Hocam dediğin duruma hiç dikkat etmedim ama çoğu kişi normal diyorsa doğrudur...




  • Biraz önce inip tekrar baktım arabaya paspasın üstüne baya akmış.............elimle musluğun oraya dokundum elimin her tarafı antifiriz doldu.....bu sefer durum ciddi.........servis yolu göründü....
  • tüm foruma selamlar forum yoluyla bilgilerimizi paylaşıp sohbet ediyoruz:)
    albeacı arkadaşları yakından tanımak isterim keyifli sohbetlerimiz bilgi paylaşımlarımız olabilir burda olduğu gibi bunun diğerı yoluda msn yolu olsa gerek
    isteyen albeacı arkadaşlar msn adresimi ekleyebilirler... çeşitli bilgi alışverişi sohbetlerimiz olur:)

    Umut-25@msn.com :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdmh

    Fiat birkaç yıl sonra albeayı üretimden kaldıracak. Linea ve punto üzerinde duracak. Yani kaliteliydi-kalitesizdi ucuzdu-pahalıydı tartışmaları bence saçma. Linea ve albea ikiside B sınıfı araçlar. Benzinli Albeanın en pahalısı (Premio) 25000Tl iken (CD,MP3 çalar+ABS+EBD), Lineanın en ucuzu (Actual) 28300TL (MP3 çalar ve ABS+EBD yok). Bu bilgiler Fiat'ın sitesinden alındı.

    Şirketler karlarına bakıyorlar. Donanımlıyı, kaliteliyi en ucuza nasıl satarım diye bir dertleri yok. Satın alan olsa albeayıda 50000Tl'ye satarlar. İnanmayanlar Kartalın, Doğanın sıfırı kaç paraydı zamanında kaça satılıyorlardı araştırsın.

    İnsanlar neye ihtiyacım var ve ne kadar param var bunlara bakmalı. Tabiki 2. el değeride önemli. Ama markaymış, modelmiş, şuyu varmış, buyu varmış bence göz boyama. İsmini biraz duyuran kendini ağırdan satmaya başlıyor.



    selamlar...

    söylediklerinizde bazı düzeltmeler yapmak zorunluluğu doğdu:

    1- albea "B" değil ekonomik"C" compakt sedandır.
    2- linea "B" değil "C+" compakt sedandır..
    3- Albea'nın yerine çıkacak olan ekonomik sedanın bazı prototipleri olmakla birlikte henüz üretimden kalkacağı tarih belli değildir.;ancak palio üretimden kalkmak üzeredir ve onun yerine geçecek yepyeni bir "B" hatchback çalışmaları başlamıştır.(gpunto dışında bir modeldir.)
    4-şirketler elbette karlarına bakacaklardır cemali hayriye dernekleri değil bunlar,üstelik ,özellikle fiat firması karının %54'ünü ilgili ülkelere vergi olarak ödemekte,şirket; sahip,ortak,ceo çalışanları maaş ve prim dışında tüm karlarını(arzedilmiş hisse karpayı dağıtımı ve sermaye arttırımı dışında),tamamen yeni yatırımlara ve arge'ye yatırmaktadır.
    5-şahin doğan zamanında diğer üretimlerin ve ithal araçların fiyatlarına da iyi bakmak gerekir.

    italyan kökenli, halk dostu bir ailenin geleneklerini koruyan şirket ve üretim politikaları olan bu değerli insanları,tofaş kuruluşu da dahil olmak üzere şükranla selamlıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: sdmh

    Fiat birkaç yıl sonra albeayı üretimden kaldıracak. Linea ve punto üzerinde duracak. Yani kaliteliydi-kalitesizdi ucuzdu-pahalıydı tartışmaları bence saçma. Linea ve albea ikiside B sınıfı araçlar. Benzinli Albeanın en pahalısı (Premio) 25000Tl iken (CD,MP3 çalar+ABS+EBD), Lineanın en ucuzu (Actual) 28300TL (MP3 çalar ve ABS+EBD yok). Bu bilgiler Fiat'ın sitesinden alındı.

    Şirketler karlarına bakıyorlar. Donanımlıyı, kaliteliyi en ucuza nasıl satarım diye bir dertleri yok. Satın alan olsa albeayıda 50000Tl'ye satarlar. İnanmayanlar Kartalın, Doğanın sıfırı kaç paraydı zamanında kaça satılıyorlardı araştırsın.

    İnsanlar neye ihtiyacım var ve ne kadar param var bunlara bakmalı. Tabiki 2. el değeride önemli. Ama markaymış, modelmiş, şuyu varmış, buyu varmış bence göz boyama. İsmini biraz duyuran kendini ağırdan satmaya başlıyor.



    selamlar...

    söylediklerinizde bazı düzeltmeler yapmak zorunluluğu doğdu:

    1- albea "B" değil ekonomik"C" compakt sedandır.
    2- linea "B" değil "C+" compakt sedandır..
    3- Albea'nın yerine çıkacak olan ekonomik sedanın bazı prototipleri olmakla birlikte henüz üretimden kalkacağı tarih belli değildir.;ancak palio üretimden kalkmak üzeredir ve onun yerine geçecek yepyeni bir "B" hatchback çalışmaları başlamıştır.(gpunto dışında bir modeldir.)
    4-şirketler elbette karlarına bakacaklardır cemali hayriye dernekleri değil bunlar,üstelik ,özellikle fiat firması karının %54'ünü ilgili ülkelere vergi olarak ödemekte,şirket; sahip,ortak,ceo çalışanları maaş ve prim dışında tüm karlarını(arzedilmiş hisse karpayı dağıtımı ve sermaye arttırımı dışında),tamamen yeni yatırımlara ve arge'ye yatırmaktadır.
    5-şahin doğan zamanında diğer üretimlerin ve ithal araçların fiyatlarına da iyi bakmak gerekir.

    italyan kökenli, halk dostu bir ailenin geleneklerini koruyan şirket ve üretim politikaları olan bu değerli insanları,tofaş kuruluşu da dahil olmak üzere şükranla selamlıyorum.




    Albea ve lineanın sınıflarını yanlış yazmışım bunun için forumdaki arkadaşlardan özür dilerim. Ama diğer yazdıklarımın yanlış olduğunu düşünmüyorum...

    Şirketler derken genelleme yaptım. Doğrudan Fiat veya Tofaş yazmadım.

    Şahin, doğan, kartal, broadway, fairway gibi araçların üretimden kalkması ve ithal araçların fiyatlarının düşmesini sebebini incelemek gerekir. Avrupa birliği ile imzalanan Gümrük birliği ve bu tip araçların Avrupa standartlarına uymaması değişimi getirmiştir. Fiyatlardaki ve modellerdeki değişimler lütuf değil zorunlu değişimdir.

    Son olarak havnitekin arkadaşa hatamı düzelttiği ve bilgiler verdiği için teşekkür ediyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sdmh -- 3 Şubat 2010; 22:32:02 >




  • arkadaşlar ben de 2004 model 1,2 16v albea var silecekler eskidi değiştireceğim ama bi türlü ölçünü bulamadım. tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korkutefe

    arkadaşlar ben de 2004 model 1,2 16v albea var silecekler eskidi değiştireceğim ama bi türlü ölçünü bulamadım. tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilir mi?

    1tanesi 550mm-diğeri 450mm olması lazım

    muz silecek taktırırsanız daha iyi olur gibime geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Susta Kazım -- 3 Şubat 2010; 23:03:58 >
  • 
Sayfa: önceki 485486487488489
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.