Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.945
Cevap
35
Favori
1.710.800
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Resim koyayım dedim

     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....
  • Arkadaşlar görüyorumki alan arkadaşlar genelde bu araçtan memnun gidip clio symbol alacağınıza artık logan alın desem ayıp olmaz heralde dizelide çıktı motor renault herşey renault gidip 2. el araba alıp başınızı belaya sokmayın ben megan alacağıma bu arabayı aldım millet niye aldın diye söyleniyordu şimdi pek ses çıkmıyor sonuçta kullanışlı bi araç gidip en az 90000 km de dizel alacağınıza gidin bu arabanın dizelini alırım derim yakında station wagon falanda gelecektir eminim .
    hadi bakalım logancılar kalın sağlıcakla
  • valla aracın şasesi falan çok güçlü görünüyor ncap ta..
    3 yıldız almasının nedeni bence SRP'nin (hava yastığı ve aktif gergili ön eminiyet kemerleri için Renault'un geliştirdiği zamanlama mekanizması)
    ilk neslinin kullanılması.. Güncel Renault lardaki gibi 3.nesil SRP kullanılsaydı en az 4 yıldız alırdı derim ben


    bu arada aracıda inceledim fiyatının hakkını veriyor
  • BENDE DE 1,4 LOGAN VAR DAĞ-TAŞ YOLUNDA BANAMISIN DEMİYO LAKİN KÜTÜK GİBİ ARABAM KONFORDAN ESİNTİ YOK
  • bende 4 araba arasında kaldım yakıt benim için önemli benzinin ne olacağı belli değil ve elediklerim
    1 opel corsa eco sıkıntılı bir arac deniyor artık ne kadar doğru servisleri kötü
    2 skoda fabia 1.2 clasik
    3 dacia logan dizel
    4 cehevrolet kallos satana kadar iyi sattıktan sonra servis anlayışı cok kötü
    ikinci elde olsa aldığın arac temiz olmalı galeriye uğruyorsun adam öyle anlatıyorki arac sanki sıfır ustaya götürüyorsun arabanın başından gecmeyen kalmamış sorunlu arabayı satan coktur sorunsuz olana binen coktur piyasadaki ikinci el arabaların coğu sorunlu araclardır
    ben çin otomobilleri gelsinden yanayım bizi bunca zaman sömüren büyük otomobil şirketlerine artık dur densin bakalım ne kadar fiyat kıracaklar
    artık firmalarda maliyetlerden kacmak için birlikte calışıyor opel-fiyat 1.3 dizel motorları kimse opellin motoru fiyattan iyidiyemez cünkü aynı
    ticari aracta reno trafik opel viova arkadaşlar renomu opelden caldı opelmi renodan hala anlamış değilim
    bende temiz ikinci elden yanayım ama bulamıyorsun bulsan temiz değil temiz olanlarda satılık değil
    alacağım ikinci el sadece fiat marea 2004-2005 temiz bulursam bulamazsam sıfır dacia dizel yada soda fabia
    alan arkadaşlara hayırlı olsun




  • quote:

    Orjinalden alıntı: DERLİ60

    BENDE DE 1,4 LOGAN VAR DAĞ-TAŞ YOLUNDA BANAMISIN DEMİYO LAKİN KÜTÜK GİBİ ARABAM KONFORDAN ESİNTİ YOK


    bu fiyata alınan aracta passat konforu aranmaz ki
    ayrıca tum renolardaki konfor hemen hemen aynı
    (laguna yı ayırıyorum...)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bsd


    --------Logan hakkındaki Gerçek yorumlarım Şunlardır (Kulakdan dolma değil kullanarak yapılan yorumlar)
    Logan ın Artıları:
    1- Dizayn bence çok iyi (benim hoşuma gidiyor)
    4- İçi ve bagajı manyak geniş ve ferah, kafa yüksekliğine inanamazsın.
    5- Saç kalınlığı Cliodan kalın ve plastik çamurluk falan yok hertaraf sac.
    8- Malzeme kalitesi renault tan farksız, akıllı dizayn, ortak parça ve ucuz işçilik ile fiyat aşağı çekilmiş.

    Bu arabanın olumsuzluklarını söylemem gerekirse:
    1- Orjinal Lastikleri kötü hemen değiştirilmesi gerek
    4- Direksiyon derinlik ayarı yok.
    5- arka camlar manuel

    İşte böyle, forumda en gerçekçi logan değerlendirmesini de böylece yaptım.
    Selamlar.



    en gerçekçi yorumda katılmadığım noktaları aldım:

    olumlular:
    1-Dizaynı bence çok iyi lafı subjektif bir yorum. bence de iyi değil. bu konuda kimse gerçekçi olduğunu iddia edemez.
    4-genişliğine de katılmıyorum. zaten ufak sınıf bir araba.
    5-Eğer Clio'da plastik saç kullanıyorlarsa bu güzel birşey. Birçok firma artık bunu yapıyor. Çünkü ufak çarpmalarda deforme olmuyor. Ama bu da maliyeti arttıran bir unsur tabi. +kalın saç ta çok önemli değil. önemli olan sağlam şase.
    8-Hele ki malzeme kalitesinin Reno dan farksız olduğuna hiç katılmam. Dikkat ederseniz logan köşeli hatlara sahip. bunun sebebi de fabrikanın teknolojisinin eski olması ve klasik preslerde yuvarlak hatlı parçaların yapılmasının zor olmasıymış (bu kendi açıklamaları).
    olumsuzlar:
    1-lastiklerin hemen değiştirilmesi gerekmesi çok kötü. 500 YTL maliyet.
    4-bu sınıfta derinlik ayarı olmaması normal.
    5-bu sınıfta arka camların manuel olması da normal.

    eğer full fiyatı 22 milyarsa bence çok ucuz değil normal bir araba. benim aldığım full stılo 31 milyar ve de özellikleri de sınıfı da farklı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cerebri
    23 milyar verilerek alınacak o kadar çok kaliteli ( renonun amirali laguna dan bile ) araç var ki sadece sormak incelemek ve incelettirmek yeterli biraz profesyonel olalım 1 gün için de o aracın motorundan bagaj vidasına lastiğin ayarınada depo kapağının aşınmasına hherşeyi belli olur

    bana göre temiz bir 2.el iyidir o araca göre

    BU İŞLER TAM BİR EKONOMİ POLİTİKASI FİRMALARIN NASIL DAHA ÇOK ARAÇ SATARIZ PAZARI NASIL GENİŞLETİRİZ FALAN


    katılmıyorum. sıfır herzaman sıfırdır. 23 milyara alacağın 2. el laguna servise girdi mi adamın ocağını kurutur. benim son iki aracım sıfır. hiçbir arabamdan böyle memnun kalmamıştım. ilk aldığım sıfır araba şahindi. türkiye'nin en kötü arabası şahindir. ama yine de çok memnun kaldım. çünkü sıfırdı. 7 sene kullandım. ilk beş senesi tık etmedi. 7. senesinde ilk defa yolda kaldım sonra da sattım zaten. arkasından yine sıfır aldım.
    sıfır al isterse lada samara olsun ama sıfır olsun.




  • 1-"Dizaynı BENCE hoş" dedim. Benim gerçekten hoşuma gidiyorsa, bu gerçekçi bir yorumdur. Tabiki herkesin hoşun agitmesi beklenemez.

    2-Ufak sınıf olarak niteleyip orada bırakman ve genişliğine katılmıyorum demen zaten hiç logan a binmediğini gösteriyor. Bindiğin zaman fikrin değişir merak etme. Örnek olarak şunu yazayım, bagajı 510 Lt, Aks ve dingil açıklığı 99 Civic ten büyük. Kafa yüksekliği gerçekten fazla. Zaten dışarıdan da hissediliyor.

    3- Şase konusunda seninle aynı fikirdeyim. Ama biraz eski kafalıyım galiba hala sacı plastiğe tercih ediyorum.

    4-Eski köşeli sac kalıplarının modifikasyonlarla kullanılmasınin malzeme kalitesiyle ilgisi yok. Saç kalıbı ayrı şey otomobillerdeki milyon tane parçanın kalitesi ayrı şey. Ortak parçaların durmu megane1, megane2, modus, clio, espace1 ile aynı . Camları Şişecam falan. Zaten yaklaşık parçaların yarısı parça Bursa da üretiliyor. Renault fabrikasına parça sağlayan firmalar tarafından üretiliyor ve tamamen aynı parçalar. Aralarında bir sınıflandırma yapılmamış zaten. Bu ortak parçalar sayesinde zaten ucuzluk sağlanıyor. ayrıca köşeli kalıp kullanılmasının sacın kalitesiyle de ilgisi yoktur.

    5-Lastikler konusunda da aynı fikirdeyim. Fakat bu benim spor kullanımım için geçerli daha çok. Normal kullanımda herhangi bir olumsuz etkisin olmayacağını zannediyorum. Zaten alan insanların çoğu normal araba kullnan ve arabanın limitlerine yaklaşmayan insanlar.

    6- Derinlik ayarı olmaması normal fakat şu arka camların manuel olmasına gıcığım. 2 tane kablo ve elektrik motorundan kısıyorlar ne yazıkki.

    selamlar


    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    quote:

    Orjinalden alıntı: bsd


    --------Logan hakkındaki Gerçek yorumlarım Şunlardır (Kulakdan dolma değil kullanarak yapılan yorumlar)
    Logan ın Artıları:
    1- Dizayn bence çok iyi (benim hoşuma gidiyor)
    4- İçi ve bagajı manyak geniş ve ferah, kafa yüksekliğine inanamazsın.
    5- Saç kalınlığı Cliodan kalın ve plastik çamurluk falan yok hertaraf sac.
    8- Malzeme kalitesi renault tan farksız, akıllı dizayn, ortak parça ve ucuz işçilik ile fiyat aşağı çekilmiş.

    Bu arabanın olumsuzluklarını söylemem gerekirse:
    1- Orjinal Lastikleri kötü hemen değiştirilmesi gerek
    4- Direksiyon derinlik ayarı yok.
    5- arka camlar manuel

    İşte böyle, forumda en gerçekçi logan değerlendirmesini de böylece yaptım.
    Selamlar.



    en gerçekçi yorumda katılmadığım noktaları aldım:

    olumlular:
    1-Dizaynı bence çok iyi lafı subjektif bir yorum. bence de iyi değil. bu konuda kimse gerçekçi olduğunu iddia edemez.
    4-genişliğine de katılmıyorum. zaten ufak sınıf bir araba.
    5-Eğer Clio'da plastik saç kullanıyorlarsa bu güzel birşey. Birçok firma artık bunu yapıyor. Çünkü ufak çarpmalarda deforme olmuyor. Ama bu da maliyeti arttıran bir unsur tabi. +kalın saç ta çok önemli değil. önemli olan sağlam şase.
    8-Hele ki malzeme kalitesinin Reno dan farksız olduğuna hiç katılmam. Dikkat ederseniz logan köşeli hatlara sahip. bunun sebebi de fabrikanın teknolojisinin eski olması ve klasik preslerde yuvarlak hatlı parçaların yapılmasının zor olmasıymış (bu kendi açıklamaları).
    olumsuzlar:
    1-lastiklerin hemen değiştirilmesi gerekmesi çok kötü. 500 YTL maliyet.
    4-bu sınıfta derinlik ayarı olmaması normal.
    5-bu sınıfta arka camların manuel olması da normal.

    eğer full fiyatı 22 milyarsa bence çok ucuz değil normal bir araba. benim aldığım full stılo 31 milyar ve de özellikleri de sınıfı da farklı.




  • Tabi bir ilave de yapmak istiyorum. Kannatimce eski tip kalıp ların ve el işçiliğinin kullanılmasından dolayı renault bu arabada sac kalınlığını belli seviyenin altına indirememiş. Bundan dolayı sac kalınlığı su an piyasada satılan benzeri arabalardan daha kalın. Yeni etknoloji kalıplar robot işçiliği ve lazerli teknolojiler ile çok daha ince saca istenildiği gibi şekil verebiliyorlar. Zaten logan ın kenar köşe bağlantılarına ve benzin deposu deliği gibi sac biçiminin ani değiştiği yerlere bakarsanız. Çok az şekil bozuklukları görürsünüz. Sanıyorum adamlar o teknoloji ile bu sac kalınlığından daha inceye inememişler. Limitte kalmışlar.
    Bu sac üretim ve montaj durumunun arabanın şasisi, dengesi ve gidişi ile bir ilgisi yok tabiki. Şasi yine renault yeni B sınıfı şasisi. Sadece temiz yüzeyde ışık yansımasına karşı kenar kıvrım kısımlarına dikkatle bakıldığı zaman ki bu seviye neredeyse piskopatlık mertebesinde oluyor. O zaman bu ufak kusurları görebiliyorsunuz.




  • bir arkadaş yol bilgisayarı ile ilgili bi aparatın olduğunu soylemişti.
    hala bekliyoruz...
  • geçen sene ağustos ayında bayinin kapısından döndüm. almaya kararlıydım lakin dizeli gelmemişti. Şimdi olsa getz yerine logan dizeli alırdım.
    getzimden çok memnunum fakat bi o kadar da para döküldük. arada 5-6 binlik fark var. Neyse nasipde bu araba varmış..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anchorman -- 9 Mayıs 2006; 13:22:05 >
  • böeaaakkk iğrenç
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yenerz

    bir arkadaş yol bilgisayarı ile ilgili bi aparatın olduğunu soylemişti.
    hala bekliyoruz...


    hemen kızma dostum maalesef zaman sıkıntısından dolayı araştıramadım detaylı.
    logan içinde hala beklemedeyim.çünkü 19700e istanbul bika fiyat verdi dizel için
    ,benzinli için ise izmirde 16800 diyorlar.
    oysaki yılbaşından sorna izmirde ambiance pack klimasızdizel için 19000 fiyat almıştım.

    fiyatlar yükselmiş anlayacağınız.bir miktar beklemekte fayda var...



    yol bilgisayarı için romayadaki daciaclub ta bilgi buldum.forumda yazanı aynen aktarıyorum

    >>>>>> DIY package includes:<<<<<<<<<<<<<

    1 chip with dashboard computer software already written( require electronics skils to solder it)
    1 wallet button, with wiring to acces function( also the winshield wipers stick with original button can be shipped)
    1 necesary wire to connect from ecu
    1 full instruction manual on how to instal with dissasambly &assambly pictures( interactive cd-rom)

    price:
    20 euro for wallet button variant
    50 euro for winshield wipers stick with original button variant

    to the above prices you will add transport fees

    contact me on mail Dydycom@yahoo.com, pm, or 0040723997249 -Darren or 0040721186900-Michael

    link:http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=33032



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qntrl -- 9 Mayıs 2006; 21:24:32 >




  • Loganın iç mekanını biraz makyajlamışlar yurtdışında.uygulaması oldukça kolay...Hava kanallarının dışını griye boyamışlar.bence çok güzel,uyumlu olmuş...

     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....




    Ayrıca bazı arkadaşlar yalıtımın yetersiz olduğundan bahsetmişler.Yurtdışındaona da çare bulmuşlar...


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....




  • Orjinalden alıntı: qntrl

    Loganın iç mekanını biraz makyajlamışlar yurtdışında.uygulaması oldukça kolay...Hava kanallarının dışını griye boyamışlar.bence çok güzel,uyumlu olmuş...





    bu arabalar hakikaten makyaja ve modifiyeye cok uygun yapidalar.ne yapsan yakişiyor yaw:) ozellikle guzel bir egsoz basiyla arka gorunum cok farkediyor ben yaptım cok guzel oldu arkadaslarada tavsiye ederim.simdi sırada guzel bi celik jant var hayırlısıyla.romanyadaki sitelerde modifiyeli hallerini gordukce modifiye yaptirasi geliyor insanin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi se@ -- 10 Mayıs 2006; 10:46:44 >
  • Bu arabaları neden Türye ye farklı yurt dışına farklı satıyorlar
    Neden bizdekilerde cd çalar yok resimde görülüyo ipli kasete devammı edeceğiz
  • bu araba renonun elinde oldugundan dolayı ipli kaset bitmez bu aracta.
    teybi buldugumuza sukredelim...


    quote:

    Orjinalden alıntı: crepis

    Bu arabaları neden Türye ye farklı yurt dışına farklı satıyorlar
    Neden bizdekilerde cd çalar yok resimde görülüyo ipli kasete devammı edeceğiz





  • almissan lafa gerek yok coluk cocuk binin dogru piknige
  • Anlamak mumkun değil ama meganeII dinamik de bile kasetçalar var daha. (Ekstar paketle Cd çalar alabiliyorsunuz.) Bunda da olması normal. Ama avantajı şu, standart bir yuvası var ve ayrıca bir ekrana sahip değil. Yani piyasadan alın bir CD-Mp3 calar takın olsun bitsin. Tavsiyem Sony CDX-R3350. Logan konsolun aiyi uyum sağlıyor. Ben taktım millet orjinal mi diye soruyor.


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.