Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (552. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.715.849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 550551552553554
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kardeş 2006 da sıfır aldım geçen hafta sattım 51500 km de idi hiçbir yeri bozulmadı motoru gayet atak ve ekonomik aracın 51 bindedki genel ortalaması 5,3 yol sesi arkadaşın lpg li ford fusionundan daha az kliması frenleri gayet iyi
    bence gamlıbaykuş arkadaş siz aracınıza bir baktırın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: sallami

    Arkadaşlar ben de logan almayı düşünüyorum. Aklımda Logan Sedan Ambiance 1.5 dCi 70 bg modeli var. 24300 tavsiye edilen fiyat.

    Yakın zamanda alan arkadaşlar ne kadara almışlar?
    Bayilerde ne kadar indirim alınabilir ?
    En yüksek indirimi veren bayi hangisi acaba?

    Bir de yıllardır kullanan arkadaşlar yaşadıkları önemli problemleri topluca aktarabilirlerse sevinirim.

    Teşekkürler...


    2008 logan mcv 1.5 dci 65 bg

    -kabin kalitesi yerlerde surunuyor. Kapi tutma yerleri bile kapi plastiginin kendisi.
    -klimasi bence iyi degil, cok feci kafa utuluyor ve anca sogutuyor. Kaloriferi de normal
    -motor sesi, yol sesi, ruzgar sesi, lastik sesi, kaldirimda bekleyen amcanin hapsurmasi her sesi istisnasiz alir cekinmez yani.
    -sollamalarda klimayi kapatmak nos etkisi yapiyor, yokus cikmadan once klimayi kapatiyorum sollama yapmadan once klimayi kaPatiyorum ve daha iyi oluyor.
    -frenleri berbat, zar zor duruyor
    -klima kalkislarda da cok etkiliyor, fazladan gaz vermek gerekiyor
    -bozuk yolda oyle bir sallanmaya basliyor ki saniyorsun yuvarlanacak araba.
    -ahsap bahce kapisi mi kapatiyorum, metal araba kapisi mi kapatiyorum belli degil kapilar o kadar abuk.
    -hava yastigi opsiyonel
    -yil 2008 olmus korna direksiyondan degil yandan koldan
    -sinyal isiklari sol ya da sag seklinde degil, ikisi birden yaniyor.
    -cam kontrolu orta panelde. Dedim ya kapilari bahce kapisi
    -arabanin cami acikken seyahat sirasinda birden cami kapatinca arka kapilarin kapi plastiginin havasi iniyor, cami acinca kol dayadigin yer resmen sisiyor. Hayatimda ilk defa boyle bir sey gordum
    -on koltugun arkasinda cep falan yok. Cok zor bir sey cep koymak sanki
    -arka kapilarda esya gozu yok
    -torpido gozunu kapatmak icin caba lazim
    -torpido gozunu isigi yok
    -ozellikle bagaj kapilarindan ses geliyor
    -koltuklar rahatsiz
    -direksiyonu hidroliklere gore sert
    -depo kapagi iceriden acilmiyor, adama anahtari veriyorsun mecbur
    -araba ile gelen lastikler cok dandik, lastik genisligi cok az, hb corollanin lastikleri daha genis

    topluca istediğin için bir konuya yazdıklarımı yapıştırdım. bu olanlar benim şikayetçi olduğum noktalar. ama şeyin de farkındayım bu fiyata normal. o listede 2 tane olaya çok kızıyorum 1. si koltukların arkasında cep olmaması, 2. si sinyallerin ayrı ayrı olmaması


    siz demek arabanın ağzına etmişsiniz ki artık at arabasına dönmüş.

    bende 11 model stepway var. bu dediklerinizin hiç birisi yok. gayet lüks şekilde kullanıoyorum arabamı.
    arabamı sürmek için can atıyorum.

    kornanın yanda olması bence süper. daha kontrollü basabiliyorsunuz, yoksa ne kadar basacağınızı kontrol etmek zor. ya çalmıyor, ya da bas bas bağırıyor.
    camların ortada olmasına alıştım, değişen bişey yok. elindeki telefonun şarj girişinin neden solda veya sağda oldugunu sorguluyor musun? hayır. her firma istediği yere koyar bu butonu. Kanun mu var kapıda olacak diye? yok. o yüzden bence kapı kolunda cam açma düğmesi olmayan arabayı satın almak dacia'nın hatası değil senin hatan.
    bu arada bana sorsalardı kornayı direksiyonda, düğmeleri kapıda isterdim. ama şu anki yerlerine de sinirlenmiyorum sizin gibi. alıştım hatta. kullanımı çok güzel.

    frenler tutmuyor mu? yuh artık. siz arabaya bi baktırın bence.

    ses mi alıyor içeri? oha yani. gelin istanbul kadıköyde benim arabayla bi tur atalım. elbette audideki sessizlik olmayacak. ona o kadar para bayılıyorsun.

    tekerlekler çok mu kötü? o versiyonda hangi marka geliyor bilmiyorum ama bende 16" alaşımlı 195-55-16 CONTINENTAL lastikler var. gayet kaliteli.

    kapı kolları evet hem görünümü olarak hem kalite olark iyi değil. (iç kapı kolları)
    ama hyundai getz gibi arabalara bakın onların da bu kalitede. fiat fiorino mesela.

    senin klima resmen çalışmıyor. söktür bence klimayı. bendeki maşallah dakkasında soğutuyor. fan sesi VW GOLF'te de aynı. fan sesi olacak tabi. ama kalorifer de klima da mühiş çalılşıyor.

    fiorinoya da bindim golf'e de bindim, gayet performanslı kliması.

    klima bütün arabaların motor performansını düşürür.
    sanki diğer arabalarda klimayı açınca motor güçleniyor da bir tek dünya üzerinde dacia'DA motor gücünü düşürüyor gibi konuşmuşsunuz.
    evet klima motoru yoruyor. siz hem klima açık olacak hem yokuş çıkacaksınız, hem de sollama yapacaksanız neden 65 bg ya da 70 bg araba alıyorsunuz arkadaş? zorla kafanıza silah mı dayadılar bu arabayı alın diye? bilmiyor musunuz 65 bg arabadan bu gücün beklenmeyeceğini.

    kapı sesi daha iyi olabilirdi evet. özellikle kapı kilitlerini otomatik kilitleyince diyorum tüm sistem göçtü herhalde, dikkatsizlikleri dacia'nın. belki de renonun özellikle kıstıgı salakça şeyler. bilmiyorum.

    sol veya sağ sinyal verince 4lüleri yakmış gibi 4ünün de yanması resmen fiyasko. şerefsizlik.
    cam sileceği olayını yazmamışsınız. su püskürtünce sileceklerin çalışmasını beklemeyin. çalışmıyor. şerefsizler sadece 1 metre kablodan kısmışlar. aslında bu program mevcut ama kablo yok. o kabloyu takınca suyu atınca silecek çalışıyor.

    arka kapılarda paralel swich yok. doğru mu tabir ettim bilmiyorum ama , yani arka kapıları açınca iç lamba yanmıyor. bu resmen adilik, şerefsizlik. para tuzağı. kandırmaca.

    direksiyon gayet güzel. alfa romeo direksiyonunu beklerseniz tabi sert gelir. daha yumuşak olabilirdi ama tek elle istedigiğiniz kadar döndürebilirsiniz. gayet güzel.

    korna ve cam açma düğme olayı gerçekten o kadar da abartı değil. alışınca daha güzel oldugunu anlıyorsunuz.

    cam plastikleri olayını anlamadım. o nedir? ben öyle bişey görmedim, çünkü hiç arabamın arkasında yolculuk etmedim.
    arka kapılarda eşya gözü yok. ön koltuklarda cep yok evet.
    onları siz söyleyince farkettim. ben tek kullanıyorum arabayı. gurbette tekim. ihtiyaca göre araba alınır. madem ailesiniz bunları dikkate alacaksınız.

    torpido kapağı hakkında söyledikleriniz resmen ve külliyen yalan. sizinki öyle olabilir. herkesinki öyle mi yani? gelirsen yağ gibi torpido kapağını görürsün.

    bagaj kapısından ses gelmesi olayı tamamen yalan. yok öyle bişey. sandero forumunda böyle bişeyi hiç duymadım bile. aynı şekilde torpido olayını, cam plastigi olayını ve diğer hususları da duymadım. kendi arabanızın kötü yanları bunlar.

    torpido ışığı yok. şerefsiz herifler bi ışık bile yapmamış haklısınız.
    depo kapağı içerden açılsa da zaten ben arabadan inip elemanla muhabbet ediyorum. ha açılsa fena olmazdı. büyük eksiklik değil.


    dacia arabaları bu yazdıklarınızla genellyip milleti kandırmayın.
    objektif olun.
    bu arabalar (forumda kimilerinin lanse ettiği gibi) dünyanın en güzel arabası olmayıp, tüm iltifatları haketmedigi gibi, sizin dediğiniz gibi de en kötü arabası değil.

    İyi akşamlar, iyi iftarlar.








    bu duyduğun ses klima sesi, kesilmiyor basbas bağırıyor. alındığından beri de servis bakımlı bir araba kendisi. siz logan kullanmıyorsunuz herhalde, ama bunlar benim tecrübe ettiklerim her ne kadar kızsanız da... arka bagaj tarafından bozuk yolda gereksiz ses geliyor şıngırtı şeklinde. cam tuşlarının ortada olmasının nedeni şirketin tasarım politikasından kaynaklanmıyor, işin kolayına kaçmasından kaynaklanıyor. eski broadwaylarda da öyleydi...

    siz aksini iddia etseniz de frenlerinden de hiç memnun değilim, o kasaya yetmediğini de düşünüyorum.

    senin arabada yalıtımı geliştirmiş olabilirler, ama gene de söyleyeyim gayet gürültülü bir araba. audi falan olmasına da gerek yok.

    benimkinde aldığımızda iğrenç bir lastik vardı sonra daha iyisiyle değiştirmiştik. bakacağım sonra ebatlarına.

    kapı kolları kalitesinde hyundai getz bence çok daha iyi, harika değil ortalama üstü de değil ama logana göre de daha iyi bence. fiat fiorinonun ki de daha iyi.

    bendeki klima dakikasında soğutmuyor, soğutana kadar canım da çıkıyor. klima ile ilgili bütün bakımlar yapıldı ama gene de böyle.

    ben gayet de objektif olduğumu düşünüyorum, ama bir arabayı da bu kadar abartmamak gerek bence. kötü demedim, ama bence bu noktalarına da dikkat edilmesi gerekli ve bu civarda bütçem olsa gene bu arabayı alırım bu kadar da basit.




  • Arkadaşlar ayrıntılı ve bilgilendirici cevaplarınız için teşekkür ederim.

    Gerçekten günümüzde her türlü teknolojik alışverişte şans faktörü var. Bu yüzden bazı arkadaşların olumlu bazılarının olumsuz izlenimleri olacaktır. Doğru sonuçlara ulaşmak için olasılıksal düşünmek zorundayız. Bunun yolu da hata ya da arıza oranlarını belirlemekten geçiyor. İşte bu nedenle insanlar forumlarda kullanıcıların fikirlerini sorarak ortalama hatalı malzeme/ürün alma olasılıklarını böylece de risk faktörünü belirlemeye çalışıyor.

    Hepinizin fikirleri ayrı ayrı çok ama çok önem arzediyor. Böylece yeni alacak arkadaşlar (benim gibi) hata yapma riskini en aza indirme imkanına kavuşuyor.

    Bana bu imkanı verdiğiniz için hepinize çok ama çok teşekkür ederim. Elinize sağlık.
  • Sevgili arkadaşlarım, bu forumu Nisan 2011'den beri takip etmekteyim. Nedenine gelince nisan ayında kendi adımı taşıyan araç sahibi olmak istedim, bütün markaları fiyat ve özellik olarak inceledim. Tabiiki her markanın + ve - yönleri vardı. İşim gereği pazarlamacılık yapıyorum. 18 yaşımdan beri yaklaşık 25 senedir devamlı araç üzerindeyim, 1.000.000 km üzerinde yolculuk yapmışımdır. her marka aracı kullandım eski teknolojiler dahil. Logan'ı biliyordum ama isim olarak bana biraz itici geliyordu. Bütün markaları dolaştıktan sonra sıra renault'a gelmişti. Bir Renault bayisine gidip araç baktım Niyetim fiyat bakımından symbol bakmaktı. İçeri girdikten sonra Logan Blackline sedan dikkatimi çekti. Bir de ona bakayım deyip araca yöneldim. Aracı inceledikten sonra içimden bu araç tam bana göre deyip bir test sürüşüne çıktım. 25 yıllık sürücü deneyimimle benim her türlü ihtiyacıma cevap verebile-cek donanımı, renault motoru, sürüşü ve fiyatı ile ilgili bilgiler edindim. Aynı özellikli symbol, getz, hyundai vs. gibi orta sınıfa hitabedecek araçlardan ucuz olduğunu, servisine Rena-ult'un baktığını 3 yıl gibi uzun bir süre 100.000 km garanti ettiğini öğrendim. Mesela aynı donanımlı 1.5 dci 70 hp motorlu symbol aracın bana 38.000 tl dediler. Neden sırf mar-kası Renault diyerek 11.000 tl fazla vereyim diyerek aracı satın aldım. Aracımı almadan forumu tamamiyle okudum, yolda gördüğüm taksicilere danıştım hepsi memnunlardı. Şuan 2.000 km'deyim. Aracımdan gayet memnunum. Bazı arkadaşlar özellikle genç arkadaşlarımın ihtiyacını karşılamayabilir bu tip arabalar sürat arabaları değiller, bazıları virajda savrulduğunu söylüyorlar ki ben buna gülüyorum 120-130 la girdiğin her sert virajda her araba savrulur doğanın kanunudur bu. Ses alıyor diyorlar ben böyle birşeye rastlamadım camlar açık kullanılıyorsa elbette ki asfalt sesi içeri alacaktır. frenler zayıf diyorlar zannedersem bu arkadaşlar süratin ne kadar hızlı ise fren mesafesinin uzayacağını bilmiyorlar. Bence fren yapmayı da bilmiyor bu arkadaşlar. Direksiyon sert diyorlar, şunu belirtmek isterim araç durur pozisyonda direksiyonu çevirmek zaten zordur kutuya ve lastiklerin ömrünün azalmasına, lastik yanaklarının aşınmasına neden olur. Virajlarda ise, deneyimlerimden söylüyorum sert olması avantajdır ve aracı denge de tutar virajda aracın ters istikamete savrulmasını azaltır ve daha güvenlidir. Klima bence gayet iyi olup, aracın bagajı da genişliği bakımından oldukça ihtiyaca cevap vermektedir. Motoru zaten kendini kanıtlamış ve ispat etmiş renault motoru başka söze gerek yok bence. Dizaynı bana göre yeterli düzeyde tam bir aile arabası. Sonuçta arkadaşlar 100.000 tl verip BMW, audi, WV gibi araçlarda alabilirsiniz ama birde onun servis giderini, kasko giderini, yıllık vergilerini ve size maddi bakımdan getirecek külfeti bir düşünün. 25 yıllık sürücü olarak yılların bana verdiği tecrübelerimi sizlere aktarmaya çalıştım. İşin özü bu araç bu fiyatlara alınabilecek ille de ben sıfır araba alacağım 2. ele binmem diyenlerin alabileceği en iyi arabalardan. Sizlere hayırlı Ramazan'lar diler, yolunuzun her zaman açık kazasız belasız geçmesini dilerim.




  • cenk usta, objektif yorumun için teşekkürler, dacia denilen olay budur işte. hayırlı geceler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenk1969

    Sevgili arkadaşlarım, bu forumu Nisan 2011'den beri takip etmekteyim. Nedenine gelince nisan ayında kendi adımı taşıyan araç sahibi olmak istedim, bütün markaları fiyat ve özellik olarak inceledim. Tabiiki her markanın + ve - yönleri vardı. İşim gereği pazarlamacılık yapıyorum. 18 yaşımdan beri yaklaşık 25 senedir devamlı araç üzerindeyim, 1.000.000 km üzerinde yolculuk yapmışımdır. her marka aracı kullandım eski teknolojiler dahil. Logan'ı biliyordum ama isim olarak bana biraz itici geliyordu. Bütün markaları dolaştıktan sonra sıra renault'a gelmişti. Bir Renault bayisine gidip araç baktım Niyetim fiyat bakımından symbol bakmaktı. İçeri girdikten sonra Logan Blackline sedan dikkatimi çekti. Bir de ona bakayım deyip araca yöneldim. Aracı inceledikten sonra içimden bu araç tam bana göre deyip bir test sürüşüne çıktım. 25 yıllık sürücü deneyimimle benim her türlü ihtiyacıma cevap verebile-cek donanımı, renault motoru, sürüşü ve fiyatı ile ilgili bilgiler edindim. Aynı özellikli symbol, getz, hyundai vs. gibi orta sınıfa hitabedecek araçlardan ucuz olduğunu, servisine Rena-ult'un baktığını 3 yıl gibi uzun bir süre 100.000 km garanti ettiğini öğrendim. Mesela aynı donanımlı 1.5 dci 70 hp motorlu symbol aracın bana 38.000 tl dediler. Neden sırf mar-kası Renault diyerek 11.000 tl fazla vereyim diyerek aracı satın aldım. Aracımı almadan forumu tamamiyle okudum, yolda gördüğüm taksicilere danıştım hepsi memnunlardı. Şuan 2.000 km'deyim. Aracımdan gayet memnunum. Bazı arkadaşlar özellikle genç arkadaşlarımın ihtiyacını karşılamayabilir bu tip arabalar sürat arabaları değiller, bazıları virajda savrulduğunu söylüyorlar ki ben buna gülüyorum 120-130 la girdiğin her sert virajda her araba savrulur doğanın kanunudur bu. Ses alıyor diyorlar ben böyle birşeye rastlamadım camlar açık kullanılıyorsa elbette ki asfalt sesi içeri alacaktır. frenler zayıf diyorlar zannedersem bu arkadaşlar süratin ne kadar hızlı ise fren mesafesinin uzayacağını bilmiyorlar. Bence fren yapmayı da bilmiyor bu arkadaşlar. Direksiyon sert diyorlar, şunu belirtmek isterim araç durur pozisyonda direksiyonu çevirmek zaten zordur kutuya ve lastiklerin ömrünün azalmasına, lastik yanaklarının aşınmasına neden olur. Virajlarda ise, deneyimlerimden söylüyorum sert olması avantajdır ve aracı denge de tutar virajda aracın ters istikamete savrulmasını azaltır ve daha güvenlidir. Klima bence gayet iyi olup, aracın bagajı da genişliği bakımından oldukça ihtiyaca cevap vermektedir. Motoru zaten kendini kanıtlamış ve ispat etmiş renault motoru başka söze gerek yok bence. Dizaynı bana göre yeterli düzeyde tam bir aile arabası. Sonuçta arkadaşlar 100.000 tl verip BMW, audi, WV gibi araçlarda alabilirsiniz ama birde onun servis giderini, kasko giderini, yıllık vergilerini ve size maddi bakımdan getirecek külfeti bir düşünün. 25 yıllık sürücü olarak yılların bana verdiği tecrübelerimi sizlere aktarmaya çalıştım. İşin özü bu araç bu fiyatlara alınabilecek ille de ben sıfır araba alacağım 2. ele binmem diyenlerin alabileceği en iyi arabalardan. Sizlere hayırlı Ramazan'lar diler, yolunuzun her zaman açık kazasız belasız geçmesini dilerim.


    güzel ve akıcı bır yorum yapmışsınız.




  • Sevgili arkadaşlarım, dacıa ile ilgili yapmış olduğum yorum bayağı beğenilmiş onun için tekrar başınızı ağrıtmaya karar verdim. Aslında konu dacıa, hyundai, wv mevzusu değil kullandığın herhangi bir eşyayı severek kullanmak ona değer vermek konusudur. Zevkler ve renkler tartışılamaz. Bir eşyayı bir aracı nasıl çocuğumuza özenle baktığımız gibi bakarsak onu üzmezsek uzun yıllar bize hizmet edecektir. Günümüzde hiçbir şey kolay alınmıyor, dişimizden tırnağımızdan arttırdığımız birikimlerle sahibi olduğumuz veya olacağımız nesneye iyi bakmak zorundayız. Bazı değerli arkadaşlarımın yorumlarını sıkılmadan özenle okudum. Bazısı araçlarının sağlam olmadığını, kısa zaman sonra arıza vermeye başladığını araçtan memnuniyetsizliklerini dile getirmişler. İnsanoğlu olaya nasıl görmek isterse öyle bakar doğasında vardır memnuniyetsizlik ve sıkılganlık. Bu aracı alıp kullanan arkadaşlarım bizaman sonra araçtan sıkılmaya, soğumaya başlayıp en ufak şeyi bile sorun etmeye başlıyorlar yani pirevi deve yapıyorlar. İnanın 80.000-100.000 euro verip 1 sene sonra dökülen BMW ler ve Mercedesler var. Tamamiyle kullanıcı kusurlarından kaynaklanan bu gibi şeylerde suç hemen araçlarda aranıyor ki bir bakıyorsunuz aynı model başka bir araç 10-15 sene sorunsuz ve sahibini üzmeden kullanılabiliyor. Arkadaşlarım arabalar hangi marka olursa olsun bir bebek bir çiçek gibidirler bakım ve itina isterler. Onlara ne verirsen karşılığında onlar sana aynı şeyleri verirler. Örnek vermek gerekirse, yollarımızda yavaşlamak için engeller bulunuyor bunları sert bir şekilde yavaşlamadan takır tukur geçersek bizaman sonra araçtan ses gelmesinden doğal birşey olmayacaktır. ama itinalı yavaş ve usturuplu geçersek 1 sene sonra yapacağı hoşlanmadığımız sesi 3 sene sonra yapacaktır. Çünkü hızlı geçtiğimiz takdirde aracımızın kilosu 1 ton dan aşağı olmayacağı için heryeri sallanacak belki de amortisör zarar görecek , belki de 250-300 kg dan fazla motor yerinden oynayacak, kapı düşmeleri yaşanacak belki de rot balans ayarı bozulacaktır. Sonra da biz tutup kendimizde olan hatayı ve vurdumduymazlığı devamlı ses yapıyor ne dandik araba, kötü araba, beş para etmez araba diyerek araçlarda arayacağız. Tabiiki de araçlarında kusuru olacaktır nitekim bunlar insan tarafından değil robotlarla ve makinalarla imal ediliyorlar. Kaldı ki, yüce allahın yapısı olan canlılar bile sayısı az olmakla beraber sakat doğabiliyor. Araçlar ve bunlarda kullanılan parçalarda imalinde hatalı olabilir zaten onun için servis denen bir olayı icad etmişler. Arkadaşlarım, dediğim gibi zevkler ve renkler hiçbir zaman tartışılamaz önemli olan severek kullanmamız çocuğumuzun karnını zamanında doyurursak suyunu zamanında verirsek altını temizlersek o çocuk bize zevk olacaktır. Bunları yapmazsak çocuk devamlı ağlayacak bize hayatı zehir edecektir. Araçların da yağını, suyunu temizliğini, bakımını zamanında yapar kullanırken de onun bir bebekten farksız olduğunu unutmazsak bize zevk ve heyecan verecektir. Onlar bizim herşeyimiz devamlı sırtında taşıyorlar bizleri oradan oraya. Off başınızı gerçekten çok ağrıttım. Şunu unutmayınki ne marka olurlarsa olsunlar dilleri, amaçları aynı bizleri gideceğimiz yerlere ulaştırmak. Arkadaşlarım model ve markaları ne olursa olsun iyi ve kötü yönleri ile eleştirmeyi bırakıp araçlarımıza bakalım onları üzmeyelim aynı zamanda milli servet olduklarını unutmayalım, sürat denen intihardan vazgeçelim. Sözlerim akıl vermek gibi algılanmasın sakın tamamen tavsiye niteliğinde olup değerli vaktinizi aldığım için ayrıca özür diliyor, Ramazan ayınızın bolluk ve bereket içerisinde geçmesini cenab-ı Allah'tan temenni ediyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cenk1969 -- 14 Ağustos 2011; 19:35:46 >




  • Cenk arkadaşın güzel yorumuna katılmakla beraber kendimize de bir özeleştiri yapsak??? Bu araba beğenmediğimiz Romanya'da üretiliyor. Türkiye'de üretilse bir kaç bin Tl daha fazla olur diye düşünüyorum.2011 modelinden itibaren ön kapı kolları kol dayanak açıları "megane" dan esinlenmiş. Bunu bir megane a bindiğiniz zaman açıkça görüyorsunuz. Hatta arka tampondaki kedi gözleri bakın Fluence dakiyle aynı..Clio da bile yok..Yani bu marka yenilikçi, gelenekçi değil. Öte yandan şanzuman da megane bazlı diye biliyorum. Bu yüzden vites geçişleri rahat.
    Değinmek istediğim ve şikayetçi olduğum başka konu ise ön koltuklar. Arabayı sürerken hissetmiyorum ama ön yolcu koltuğuna oturduğumda koltuk yüksek konumundan ve arka dolgusunun az olmasından dolayı biraz rahatsız gibi.Bununla beraber arka koltuklar sırt kısımları daha sert ve konforlu.Ön koltuk için bel desteği satılıyor aldınız mı ? Yada piyasadaki hangi oto kılıfı konforu daha da arttırır ?
    http://www.hepsiburada.com/Liste/modacar-gri-deri-oto-koltuk-kilifi-seti-10b001/ProductDetails.aspx?productId=otm10b001&categoryId=266112 bu ürün iyi gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omersss -- 15 Ağustos 2011; 6:37:25 >




  • omersss arkadaşım deri kılıflar araçlarda gerçekten göze hoş gelen birşeydir. Fakat malzemesinden dolayı özellikle yaz aylarında çok terletme yaparlar. özellikle sırt bölgemizi klima açık bile olsa çok terletir ve rahatsızlık verirler. Deri olarak tavsiye etmem ama kaliteli terletmeyen kumaştan kılıflar var onları kullanabilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cenk1969 -- 15 Ağustos 2011; 7:13:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenk1969

    omersss arkadaşım deri kılıflar araçlarda gerçekten göze hoş gelen birşeydir. Fakat malzemesinden dolayı özellikle yaz aylarında çok terletme yaparlar. özellikle sırt bölgemizi klima açık bile olsa çok terletir ve rahatsızlık verirler. Deri olarak tavsiye etmem ama kaliteli terletmeyen kumaştan kılıflar var onları kullanabilirsin.


    Ben daha çok ortopedik olmasından dolayı tercih edilebilir diye düşündüm ama deri faktörü konusu da doğru
  • Arabadan beklentiniz önemli bu konuda. benim beklentim şu idi.

    1. Araba geniş olmalı. Uzun yolda sürekli 6 kişi seyahat edince insanlar sıkılmamalı.
    2. Az yakmalı. Diesel olmalı.
    3. İçeri gürültü alıp almaması o kadar önemli değil.
    4. Pahalı bir araba olmamalı. Yetkili servisleri yaygın olmalı. Parça fiyatları hesaplı olmalı.

    Bunları üstüste ekleyip toplama yapınca en uygun arabanın Dacia olduğu ortaya çıkıyor. Biz Dacia'cılar arabalarımızın sınırlarını biliyoruz. arabamızdan bir toyota, bir Passat konforu ve sessizliği beklemiyoruz. hakkımız değil zaten. Fakat arabalarımızın da yerin dibine geçirilmesine asla müsaade etmeyiz.
  • Arkadaşlar benim 2006 Dacia Logan 1.4 Benzin+LPG li aracım var. Aracım rölantide sarsıntılı çalışıyor. Bu sorun ile ilgili Buji, buji kabloları, ateşleme bobini değişti. Boğaz kelebeği ve rölanti motoru temizlendi.Bu sorunlarla uğraşırken arabanın bakımını da yaptırdım.(Yağ,yağ filtresi, hava filtresi, yağa bor katkı) .Bu sorun hem benzinde çalışırken hemde LPG de çalışırken var. Motor hala rölantide sarsıntılı çalışıyor. Debriyaja basınca ses azalıyor. Bu konu ile ilgili gittiğim özel Renault servisindeki usta şanzımandaki dişliler zarar görmüş dedi. Başka birisi debriyaj bilyesinde problem var diyor. Bu sorunun çözümü ile ilgili olarak İstanbul Anadolu yakasında önerebileceğiniz iyi bir Logan ustası var mı? Siz böyle bir problemle karşılaştınız mı? Sorunun kaynağı ve çözümü ne oldu?




  • 2007 dizel logan aracımı satıyorum.16.000tl istiyorum.

    iyi gunler,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: sallami

    Arkadaşlar ben de logan almayı düşünüyorum. Aklımda Logan Sedan Ambiance 1.5 dCi 70 bg modeli var. 24300 tavsiye edilen fiyat.

    Yakın zamanda alan arkadaşlar ne kadara almışlar?
    Bayilerde ne kadar indirim alınabilir ?
    En yüksek indirimi veren bayi hangisi acaba?

    Bir de yıllardır kullanan arkadaşlar yaşadıkları önemli problemleri topluca aktarabilirlerse sevinirim.

    Teşekkürler...


    2008 logan mcv 1.5 dci 65 bg

    -kabin kalitesi yerlerde surunuyor. Kapi tutma yerleri bile kapi plastiginin kendisi.
    -klimasi bence iyi degil, cok feci kafa utuluyor ve anca sogutuyor. Kaloriferi de normal
    -motor sesi, yol sesi, ruzgar sesi, lastik sesi, kaldirimda bekleyen amcanin hapsurmasi her sesi istisnasiz alir cekinmez yani.
    -sollamalarda klimayi kapatmak nos etkisi yapiyor, yokus cikmadan once klimayi kapatiyorum sollama yapmadan once klimayi kaPatiyorum ve daha iyi oluyor.
    -frenleri berbat, zar zor duruyor
    -klima kalkislarda da cok etkiliyor, fazladan gaz vermek gerekiyor
    -bozuk yolda oyle bir sallanmaya basliyor ki saniyorsun yuvarlanacak araba.
    -ahsap bahce kapisi mi kapatiyorum, metal araba kapisi mi kapatiyorum belli degil kapilar o kadar abuk.
    -hava yastigi opsiyonel
    -yil 2008 olmus korna direksiyondan degil yandan koldan
    -sinyal isiklari sol ya da sag seklinde degil, ikisi birden yaniyor.
    -cam kontrolu orta panelde. Dedim ya kapilari bahce kapisi
    -arabanin cami acikken seyahat sirasinda birden cami kapatinca arka kapilarin kapi plastiginin havasi iniyor, cami acinca kol dayadigin yer resmen sisiyor. Hayatimda ilk defa boyle bir sey gordum
    -on koltugun arkasinda cep falan yok. Cok zor bir sey cep koymak sanki
    -arka kapilarda esya gozu yok
    -torpido gozunu kapatmak icin caba lazim
    -torpido gozunu isigi yok
    -ozellikle bagaj kapilarindan ses geliyor
    -koltuklar rahatsiz
    -direksiyonu hidroliklere gore sert
    -depo kapagi iceriden acilmiyor, adama anahtari veriyorsun mecbur
    -araba ile gelen lastikler cok dandik, lastik genisligi cok az, hb corollanin lastikleri daha genis

    topluca istediğin için bir konuya yazdıklarımı yapıştırdım. bu olanlar benim şikayetçi olduğum noktalar. ama şeyin de farkındayım bu fiyata normal. o listede 2 tane olaya çok kızıyorum 1. si koltukların arkasında cep olmaması, 2. si sinyallerin ayrı ayrı olmaması


    siz demek arabanın ağzına etmişsiniz ki artık at arabasına dönmüş.

    bende 11 model stepway var. bu dediklerinizin hiç birisi yok. gayet lüks şekilde kullanıoyorum arabamı.
    arabamı sürmek için can atıyorum.

    kornanın yanda olması bence süper. daha kontrollü basabiliyorsunuz, yoksa ne kadar basacağınızı kontrol etmek zor. ya çalmıyor, ya da bas bas bağırıyor.
    camların ortada olmasına alıştım, değişen bişey yok. elindeki telefonun şarj girişinin neden solda veya sağda oldugunu sorguluyor musun? hayır. her firma istediği yere koyar bu butonu. Kanun mu var kapıda olacak diye? yok. o yüzden bence kapı kolunda cam açma düğmesi olmayan arabayı satın almak dacia'nın hatası değil senin hatan.
    bu arada bana sorsalardı kornayı direksiyonda, düğmeleri kapıda isterdim. ama şu anki yerlerine de sinirlenmiyorum sizin gibi. alıştım hatta. kullanımı çok güzel.

    frenler tutmuyor mu? yuh artık. siz arabaya bi baktırın bence.

    ses mi alıyor içeri? oha yani. gelin istanbul kadıköyde benim arabayla bi tur atalım. elbette audideki sessizlik olmayacak. ona o kadar para bayılıyorsun.

    tekerlekler çok mu kötü? o versiyonda hangi marka geliyor bilmiyorum ama bende 16" alaşımlı 195-55-16 CONTINENTAL lastikler var. gayet kaliteli.

    kapı kolları evet hem görünümü olarak hem kalite olark iyi değil. (iç kapı kolları)
    ama hyundai getz gibi arabalara bakın onların da bu kalitede. fiat fiorino mesela.

    senin klima resmen çalışmıyor. söktür bence klimayı. bendeki maşallah dakkasında soğutuyor. fan sesi VW GOLF'te de aynı. fan sesi olacak tabi. ama kalorifer de klima da mühiş çalılşıyor.

    fiorinoya da bindim golf'e de bindim, gayet performanslı kliması.

    klima bütün arabaların motor performansını düşürür.
    sanki diğer arabalarda klimayı açınca motor güçleniyor da bir tek dünya üzerinde dacia'DA motor gücünü düşürüyor gibi konuşmuşsunuz.
    evet klima motoru yoruyor. siz hem klima açık olacak hem yokuş çıkacaksınız, hem de sollama yapacaksanız neden 65 bg ya da 70 bg araba alıyorsunuz arkadaş? zorla kafanıza silah mı dayadılar bu arabayı alın diye? bilmiyor musunuz 65 bg arabadan bu gücün beklenmeyeceğini.

    kapı sesi daha iyi olabilirdi evet. özellikle kapı kilitlerini otomatik kilitleyince diyorum tüm sistem göçtü herhalde, dikkatsizlikleri dacia'nın. belki de renonun özellikle kıstıgı salakça şeyler. bilmiyorum.

    sol veya sağ sinyal verince 4lüleri yakmış gibi 4ünün de yanması resmen fiyasko. şerefsizlik.
    cam sileceği olayını yazmamışsınız. su püskürtünce sileceklerin çalışmasını beklemeyin. çalışmıyor. şerefsizler sadece 1 metre kablodan kısmışlar. aslında bu program mevcut ama kablo yok. o kabloyu takınca suyu atınca silecek çalışıyor.

    arka kapılarda paralel swich yok. doğru mu tabir ettim bilmiyorum ama , yani arka kapıları açınca iç lamba yanmıyor. bu resmen adilik, şerefsizlik. para tuzağı. kandırmaca.

    direksiyon gayet güzel. alfa romeo direksiyonunu beklerseniz tabi sert gelir. daha yumuşak olabilirdi ama tek elle istedigiğiniz kadar döndürebilirsiniz. gayet güzel.

    korna ve cam açma düğme olayı gerçekten o kadar da abartı değil. alışınca daha güzel oldugunu anlıyorsunuz.

    cam plastikleri olayını anlamadım. o nedir? ben öyle bişey görmedim, çünkü hiç arabamın arkasında yolculuk etmedim.
    arka kapılarda eşya gözü yok. ön koltuklarda cep yok evet.
    onları siz söyleyince farkettim. ben tek kullanıyorum arabayı. gurbette tekim. ihtiyaca göre araba alınır. madem ailesiniz bunları dikkate alacaksınız.

    torpido kapağı hakkında söyledikleriniz resmen ve külliyen yalan. sizinki öyle olabilir. herkesinki öyle mi yani? gelirsen yağ gibi torpido kapağını görürsün.

    bagaj kapısından ses gelmesi olayı tamamen yalan. yok öyle bişey. sandero forumunda böyle bişeyi hiç duymadım bile. aynı şekilde torpido olayını, cam plastigi olayını ve diğer hususları da duymadım. kendi arabanızın kötü yanları bunlar.

    torpido ışığı yok. şerefsiz herifler bi ışık bile yapmamış haklısınız.
    depo kapağı içerden açılsa da zaten ben arabadan inip elemanla muhabbet ediyorum. ha açılsa fena olmazdı. büyük eksiklik değil.


    dacia arabaları bu yazdıklarınızla genellyip milleti kandırmayın.
    objektif olun.
    bu arabalar (forumda kimilerinin lanse ettiği gibi) dünyanın en güzel arabası olmayıp, tüm iltifatları haketmedigi gibi, sizin dediğiniz gibi de en kötü arabası değil.

    İyi akşamlar, iyi iftarlar.








    bu duyduğun ses klima sesi, kesilmiyor basbas bağırıyor. alındığından beri de servis bakımlı bir araba kendisi. siz logan kullanmıyorsunuz herhalde, ama bunlar benim tecrübe ettiklerim her ne kadar kızsanız da... arka bagaj tarafından bozuk yolda gereksiz ses geliyor şıngırtı şeklinde. cam tuşlarının ortada olmasının nedeni şirketin tasarım politikasından kaynaklanmıyor, işin kolayına kaçmasından kaynaklanıyor. eski broadwaylarda da öyleydi...

    siz aksini iddia etseniz de frenlerinden de hiç memnun değilim, o kasaya yetmediğini de düşünüyorum.

    senin arabada yalıtımı geliştirmiş olabilirler, ama gene de söyleyeyim gayet gürültülü bir araba. audi falan olmasına da gerek yok.

    benimkinde aldığımızda iğrenç bir lastik vardı sonra daha iyisiyle değiştirmiştik. bakacağım sonra ebatlarına.

    kapı kolları kalitesinde hyundai getz bence çok daha iyi, harika değil ortalama üstü de değil ama logana göre de daha iyi bence. fiat fiorinonun ki de daha iyi.

    bendeki klima dakikasında soğutmuyor, soğutana kadar canım da çıkıyor. klima ile ilgili bütün bakımlar yapıldı ama gene de böyle.

    ben gayet de objektif olduğumu düşünüyorum, ama bir arabayı da bu kadar abartmamak gerek bence. kötü demedim, ama bence bu noktalarına da dikkat edilmesi gerekli ve bu civarda bütçem olsa gene bu arabayı alırım bu kadar da basit.






    2007 den buyana dacıa logan kullanıorum...taksiciyim.
    suan aracım 2011 logan blackline dci full güvenlik paketli
    alalı 7/8 ay olmasına rağmen suan 41,000 de .. ve bu söylediğiniz sorunlardan hiç birini yaşamıyorum cok sukur.. arkadaşında dediği gibi siz arabanıza bi baktırın..
    en cokta şey zoruma gitti. frenler tutmuyormuş ya onu...
    yahu neresi tutmuyo bu frenlerin..
    arabamda gelen tek rahatsız edici ses KAPI KİLİTLERi
    temizleme/yağlama setti ile de bu sorun 2,3 ay çözülüyor zaten..sonra tekrar yağlaman lazım.en azından bende oyle mlum tcari taksi..
    kısacası şimdiye kadar 2 adet logan değiştirdim bu 3. sü ( ticari taksi 150,000 yapar değiştiririm arabayı ) ha bişey olduğundan yada olacak korkusunda değil..
    adamlar yapmış abi arabayı.. bu fiyata sen bole araba bulda...
    28,000 tl verdim ocak ayında kuruşu kuruşuna hak ediyor...
    saygılarımla..




  • arkadaşlar dacia resmi sitesinde nerdeyse 1 ay olacak 5 kişil logan mcv fiyat listesi yayınlanmıyor acaba üretimde mi yoksa ithalindemi bir sorun var bilgisi olan paylaşırsa sevinirim
  • Taksici arkadaşıma katılıyorum ne demek frenler tutmuyor. Birkere bildiğim kadarı ile ABS olmasa bile bu araçlarda çapraz fren sistemi bulunuyor bu sayede aracın fren esnasında savrulmasını önlüyor. Bunları söyleyenler ya aracın fren balatasının bittiğinden veya bitmeye yakın olduğundan haberleri yok ya da kesinlikle fren pedalının nasıl ve hangi şartlarda ne kadar kullanılması gerektiğini bilmeyenlerdir.
    Ayrıca faydalı olması açısından uzun yılların verdiği tecrübeye ve deneye dayanarak birşey belirtmek istiyorum. Aracınızın frenlerine (ABS, ASR vs.) ne kadar güvenirseniz güvenin güvenli takip mesafesini koruyun ani fren gereken yerlerde vites küçülterek motorunda frene katkı yapmasını sağlayın önünüzde seyreden ve aniden durma eğilimine giren araçtan mümkün olduğunca fren yapmak yerine aynalar vasıtası ile hangi tarafınız boşsa oraya kaçmayı deneyin zor da kalmadıkça ani fren yapmayı denemeyin unutmayın ki sizi arkadan seyir eden başka araçlar var ve onların size çarpmadan duracağını kimse garanti veremez.
    Önceki yorumumda da belirtmiştim. pazarlama ile uğraşıyorum ve 18 yaşından beri İstanbul içi ve Anadolu yollarında 25 senemi tamamladım. Değerli bir arkadaşım bana usta demiş sağolsun ama halen ben Şoför'üm demiyorum ben bir sürücü yüm. Size nacizane tavsiyem sizde şoförüm demeyin arkadaşlar bu işte usta olunmuyor sadece tecrübe kazanıyorsunuz. Ben usta şoför üm dediğiniz anda çokşey kaybedeceğinizi bir abi niz olarak buradan sizlerle paylaşıyoprum. Unutmayın ki, en iyi sürücü kaza yapmayan sürücüdür. Saygılarımla




  • Arkadaşlar araba bugün yarın 1 senesini dolduracak. 4000 km yaptı ve yıllık bakıma gitmesi gerekiyor garantiden çıkmaması için..Araç ortalama yıllık dediğim gibi 4-5 bin km yapıyor babamın tabi..Sizce değer mi servise götürmeye? park sensörü taktıran var mı ?
    Bir de bu yeni loganlardaki LPG ne marka? Bakıma götürmeden direkt LPG mi taktırsak acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omersss -- 22 Ağustos 2011; 21:06:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omersss

    Arkadaşlar araba bugün yarın 1 senesini dolduracak. 4000 km yaptı ve yıllık bakıma gitmesi gerekiyor garantiden çıkmaması için..Araç ortalama yıllık dediğim gibi 4-5 bin km yapıyor babamın tabi..Sizce değer mi servise götürmeye? park sensörü taktıran var mı ?
    Bir de bu yeni loganlardaki LPG ne marka? Bakıma götürmeden direkt LPG mi taktırsak acaba?


    aracın garantiden çıkmaması için servise gitmesi şart.arabayı bilgisayarda kayda alıyorlar
    doğuştan lpg li dacia ların lpg markası : landi renzo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omersss

    Arkadaşlar araba bugün yarın 1 senesini dolduracak. 4000 km yaptı ve yıllık bakıma gitmesi gerekiyor garantiden çıkmaması için..Araç ortalama yıllık dediğim gibi 4-5 bin km yapıyor babamın tabi..Sizce değer mi servise götürmeye? park sensörü taktıran var mı ?
    Bir de bu yeni loganlardaki LPG ne marka? Bakıma götürmeden direkt LPG mi taktırsak acaba?


    Ben de arabamı çok az kullanıyorum. Fakat yetkili servis bana şunu dedi. Bir sene içinde 10.000 km yapmasanız bile yine de bakıma getirin. yağın dayanma süresi var. demişti.
  • Jedi eğitimimde bana yardım et, Dünya gezegenini tehdit eden Volkswagen'e karşı başlatılan isyana destek ol burayı tıkla
  • 
Sayfa: önceki 550551552553554
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.