Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (549. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.719.547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 547548549550551
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackDice

    Burhan hocam ilginize teşekkür ederim.

    Sis farını isteme sebebim aslında çok sık yolculuk ediyorum, bu süreçte geçtiğim yollar genellikle ıssız ve çok karanlık oluyor. Söke - Didim, İzmir - Bursa yolları gibi. Şu an farları yeterince güçlü gelmedi bana aslında, sis farı ile takviyede sıkıntımı azaltacağını düşünüyorum. Bu konuda sizin fikirlerinizi merak ediyorum.

    LPG'nin garantiyi bozması durumunda, öncelikle muayene öncesi servise götürüp akabinde hemen lpg taktırmak mantıklı olur. Şimdi geriye kaldı İzmir'de güzel bir dönüşüm yapan firma bulmakta. İzmir'de dönüşüm yapan ve tavsiye edebilecek arkadaşlar var mı?

    Klima konusunda şöyle bir şeyler duydum; diyolar ki klimasız yolculukta pencereyi açtığınız zaman içeri giren rüzgarın sürtünme kuvveti meselesi ile araç hızını düşürmesi nedeni ile aracı tekrar hızlandırırken harcadığınız yakıt ile klimayı kullanırken harcadığınız yakıt arasında çok fark yok. Bu doğru bir bilgi midir, aslı astarı var mıdır?




    izmir de
    öncelikle
    brc düşünüyorsanız
    karabağlarda brc izmir bölge müdürlüğü 2a mühendislik öneririm.referansları çok iyi

    landi renzo düşünürseniz

    olgun lpg var,ikea nın karşısında,KAZIM DIRIK MAH.KIMYACILAR SIT.

    atiker düşünüyorsanız 2. sanayide ege otogaz..

    telefonlarını google dan bulabilirsin

    bende lpg taktırmayı düşünüyorum. çok araştırdım, referanslar bunlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: disintegration


    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackDice

    Burhan hocam ilginize teşekkür ederim.

    Sis farını isteme sebebim aslında çok sık yolculuk ediyorum, bu süreçte geçtiğim yollar genellikle ıssız ve çok karanlık oluyor. Söke - Didim, İzmir - Bursa yolları gibi. Şu an farları yeterince güçlü gelmedi bana aslında, sis farı ile takviyede sıkıntımı azaltacağını düşünüyorum. Bu konuda sizin fikirlerinizi merak ediyorum.

    LPG'nin garantiyi bozması durumunda, öncelikle muayene öncesi servise götürüp akabinde hemen lpg taktırmak mantıklı olur. Şimdi geriye kaldı İzmir'de güzel bir dönüşüm yapan firma bulmakta. İzmir'de dönüşüm yapan ve tavsiye edebilecek arkadaşlar var mı?

    Klima konusunda şöyle bir şeyler duydum; diyolar ki klimasız yolculukta pencereyi açtığınız zaman içeri giren rüzgarın sürtünme kuvveti meselesi ile araç hızını düşürmesi nedeni ile aracı tekrar hızlandırırken harcadığınız yakıt ile klimayı kullanırken harcadığınız yakıt arasında çok fark yok. Bu doğru bir bilgi midir, aslı astarı var mıdır?




    izmir de
    öncelikle
    brc düşünüyorsanız
    karabağlarda brc izmir bölge müdürlüğü 2a mühendislik öneririm.referansları çok iyi

    landi renzo düşünürseniz

    olgun lpg var,ikea nın karşısında,KAZIM DIRIK MAH.KIMYACILAR SIT.

    atiker düşünüyorsanız 2. sanayide ege otogaz..

    telefonlarını google dan bulabilirsin

    bende lpg taktırmayı düşünüyorum. çok araştırdım, referanslar bunlar


    Aslında 1 yıl kullanacağım bir araç için BRC gibi kaliteli ve yüksek maliyetli bir marka kullanmak istemiyorum. Yanlış mı düşünüyorum?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackDice


    quote:

    Orijinalden alıntı: disintegration


    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackDice

    Burhan hocam ilginize teşekkür ederim.

    Sis farını isteme sebebim aslında çok sık yolculuk ediyorum, bu süreçte geçtiğim yollar genellikle ıssız ve çok karanlık oluyor. Söke - Didim, İzmir - Bursa yolları gibi. Şu an farları yeterince güçlü gelmedi bana aslında, sis farı ile takviyede sıkıntımı azaltacağını düşünüyorum. Bu konuda sizin fikirlerinizi merak ediyorum.

    LPG'nin garantiyi bozması durumunda, öncelikle muayene öncesi servise götürüp akabinde hemen lpg taktırmak mantıklı olur. Şimdi geriye kaldı İzmir'de güzel bir dönüşüm yapan firma bulmakta. İzmir'de dönüşüm yapan ve tavsiye edebilecek arkadaşlar var mı?

    Klima konusunda şöyle bir şeyler duydum; diyolar ki klimasız yolculukta pencereyi açtığınız zaman içeri giren rüzgarın sürtünme kuvveti meselesi ile araç hızını düşürmesi nedeni ile aracı tekrar hızlandırırken harcadığınız yakıt ile klimayı kullanırken harcadığınız yakıt arasında çok fark yok. Bu doğru bir bilgi midir, aslı astarı var mıdır?




    izmir de
    öncelikle
    brc düşünüyorsanız
    karabağlarda brc izmir bölge müdürlüğü 2a mühendislik öneririm.referansları çok iyi

    landi renzo düşünürseniz

    olgun lpg var,ikea nın karşısında,KAZIM DIRIK MAH.KIMYACILAR SIT.

    atiker düşünüyorsanız 2. sanayide ege otogaz..

    telefonlarını google dan bulabilirsin

    bende lpg taktırmayı düşünüyorum. çok araştırdım, referanslar bunlar


    Aslında 1 yıl kullanacağım bir araç için BRC gibi kaliteli ve yüksek maliyetli bir marka kullanmak istemiyorum. Yanlış mı düşünüyorum?


    1yılda kullanacaksanız o kitin parasını amorti edebilecekmisiniz.




  • @disintegration, ayda en az 800-1000 KM yaptığımı düşünürsek, ve Eylül ayında çıkacağım 3000 KM yol için, evet. Şu an yakıt tüketimi 35 Kuruş civarında, LPG ile 22 Kuruşa düşürürsem yeterli olacaktır sanırım.

    Şimdi burada diyeceksiniz ki, 20 kuruş yaksa bile amorti etmez. Şehir içerisinde yakıt tüketimi 34-35 Kuruş, şehir dışında ise maksimum 29 kuruşa düşüyor, üstelik 120 KM/h seyrinde. Zaten 120 yi biraz geçersem zaten devir 35'leri görüyor ve çok yakmaya başlıyorum diye bağırıyor araba. Burada sadece maliyet değil biraz da rahatlık ve zevk meselesi de işin içine giriyor. Şimdi hep çok para verip hem de yavaş gitmek rahatsız ediyor beni. Şehir içinde 50 TL ile 143 KM yapmak da can sıkıcı. LPG ile bu en az 200-220 KM mesafesine kadar çıkacaktır. Şehir dışında ise daha fazla olacaktır bu artış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackDice -- 16 Temmuz 2011; 3:05:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackDice

    @disintegration, ayda en az 800-1000 KM yaptığımı düşünürsek, ve Eylül ayında çıkacağım 3000 KM yol için, evet. Şu an yakıt tüketimi 35 Kuruş civarında, LPG ile 22 Kuruşa düşürürsem yeterli olacaktır sanırım.

    Şimdi burada diyeceksiniz ki, 20 kuruş yaksa bile amorti etmez. Şehir içerisinde yakıt tüketimi 34-35 Kuruş, şehir dışında ise maksimum 29 kuruşa düşüyor, üstelik 120 KM/h seyrinde. Zaten 120 yi biraz geçersem zaten devir 35'leri görüyor ve çok yakmaya başlıyorum diye bağırıyor araba. Burada sadece maliyet değil biraz da rahatlık ve zevk meselesi de işin içine giriyor. Şimdi hep çok para verip hem de yavaş gitmek rahatsız ediyor beni. Şehir içinde 50 TL ile 143 KM yapmak da can sıkıcı. LPG ile bu en az 200-220 KM mesafesine kadar çıkacaktır. Şehir dışında ise daha fazla olacaktır bu artış.


    o zaman atikerin safefast modelini taktırın. 1000lira civarında

    italyan lpg kitleri 1400liradan başlıyor




  • Arkadaşlar bu ambiance modeldeki hidrolik direksiyon biraz ağır mı? Uzun sürüşlerde güven hissi veriyor. Bir elektrikli yada havalı direksiyon kadar olamaz ama tek elle çevrilecek gibi değil, direksiyon üzerinde el kayıyıor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omersss

    Arkadaşlar bu ambiance modeldeki hidrolik direksiyon biraz ağır mı? Uzun sürüşlerde güven hissi veriyor. Bir elektrikli yada havalı direksiyon kadar olamaz ama tek elle çevrilecek gibi değil, direksiyon üzerinde el kayıyıor.

    Evet birazcik sert. Cok onceleri ben de bundan bahsetmistim. Yeni nesil arabalarda hidrolik+ elektrik destegi var dedigin gibi; bayagi da fark ediyor.
  • Artık bu forumda paylaşım yapmıyorum, arabasını göklere çıkararak, altındaki tenekeyi yücelten kişilerle münakaşaya girmek istemiyorum. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burhan -- 4 Ocak 2012; 0:01:48 >
  • Megane 2 ve toyota corollaya gore pek de varmis gibi gelmiyor. Ben park halinde iken ve motor ilk calistiginda avuc icimle direksiyonu ceviremiyorum cunku elim kayiyor.
  • Artık bu forumda paylaşım yapmıyorum, arabasını göklere çıkararak, altındaki tenekeyi yücelten kişilerle münakaşaya girmek istemiyorum. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burhan -- 4 Ocak 2012; 0:01:48 >
  • Toyotaninki biraz agir kaliyor ama megane ile fark o kadar cidden. Sokakta herkes dip dibe park ettigi icin oldugum yerden santim santim cikmak zorunda kaliyorum malesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    Toyotaninki biraz agir kaliyor ama megane ile fark o kadar cidden. Sokakta herkes dip dibe park ettigi icin oldugum yerden santim santim cikmak zorunda kaliyorum malesef.


    megane konusunda katılıyorum.
  • selam
    arkadaşta dacıalogan 2008 model 45 bın km bakımı yapıldı
    dıger arabalarda vıtes kutusu yagı 60 bınde ve antıfırız degısımı her sene veya 2 senedır degısmek ıyıdır
    bu şekilde bıldıgım ıcın arkadasa baktır dedım,arkadaşta reno yetkılı servısıne bunları demıs usta bakmış ve demıskı dacia loganlarda 90 bın km de vıtes kutusu yagı ve antıfırız degısır demıs
    bana ılgınç geldı her sene veya 2 senede bır degısen antıfiriz nasıl oluyorda dacia larda 90 bın kmde degısıyor,
    yorum alabılırmıyım birde sizin dacia logan bakım tablonuz varmı,veya kaç bin kmde bir bakım yapılır yazarmısınız
    bizim fiat albea ların her 20 bin kmde bakımı olur bu yüzden arkadaşa fazla yardımcı olamadım
    teşekkürler
  • selam arkadaşlar.geçen hafta mcv mizle amasraya gttk ve pazr günü bursaya geri döndük.otobanda 130un altına düşmedk ful klima açık toplamda dönüşte abanta uğramamızda dahil 550km yol yaptk ama 100kmde yakıt hep 6.5lt.bi türlü düşmüyor.sizin ekranlarınızdaki durum nedr?birde aracimiz 2011 model ve daha 15000de.sayglarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beetle0

    selam arkadaşlar.geçen hafta mcv mizle amasraya gttk ve pazr günü bursaya geri döndük.otobanda 130un altına düşmedk ful klima açık toplamda dönüşte abanta uğramamızda dahil 550km yol yaptk ama 100kmde yakıt hep 6.5lt.bi türlü düşmüyor.sizin ekranlarınızdaki durum nedr?birde aracimiz 2011 model ve daha 15000de.sayglarımla


    arabanız dizelse ortalamanız bir hayli yüksek.normalde 5 bilemedin 5.5 litre olmalı en fazla.
  • Artık bu forumda paylaşım yapmıyorum, arabasını göklere çıkararak, altındaki tenekeyi yücelten kişilerle münakaşaya girmek istemiyorum. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burhan -- 4 Ocak 2012; 0:01:49 >
  • stepway dizel kullanıyorum. şehirlerarası 20 kuruş yakıyor.. sizce nasıl? biraz fazla gibi geldi bana.

    daha bakım görmedi 10.000'de şu an. erken bakıma sokmama gerek var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*

    stepway dizel kullanıyorum. şehirlerarası 20 kuruş yakıyor.. sizce nasıl? biraz fazla gibi geldi bana.

    daha bakım görmedi 10.000'de şu an. erken bakıma sokmama gerek var mı?


    hocam yazdığınız verilere göre 100 kilometrede ortalama tüketiminiz 5.1 litre.bu da gayet makul bir tüketim özellikle bu aylarda.erken bakıma gerek yok,içiniz rahat olsun.
  • antifiriz değiştiren yokmu
    90 bin km de antifiriz değişimi olayı doğrumu
  • Yeni clio symbol ile karşılaştırma yaparsak nasıl bir tablo çıkar arkadaşlar ? Ben bir arkadaşınkiyle şehiriçinde biraz arka koltukta yolculuk yaptım ama hiç zevk vermedi sanki. Koltuklar yumuşak.Camın pozisyonu alçakta aynı zamanda ve aşağı dümdüz iniyor dolayısıyla kolunuzu koyacak bir yer yok. ...authantique versiyonunda ise var ..ama fiyat farkı da baya var.. Dolayısıyla Reno bu yeni symbol le makyaj dışında ne yapmaya çalışmış pek anlamadım. Logan ile arasındaki 2-3 bin fiyat farkına değecek hiç birşey göremedim.
  • 
Sayfa: önceki 547548549550551
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.