Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (548. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.720.023
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 546547548549550
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • burhan kardeş senin kadar teknik bilgi sahibi değilim ancak
    dacianın resmi sitesinde 1.4 loganın 0-100 hızlanması sanırım 12-13 saniye arası bişey ve aynı sitede 1.5 dizelin 0-100 hızlanması 15:50 yazıyo. burdan 1.4 benzinli dizelden bariz bir şekilde seri olduğu ortaya çıkıyo
    ancak uygulamada böyle olmadığını çok farklı loganlarda gördüm dizel logan 1.6 benzinlisini bilemem ama 1.4 den düzde inişte çıkışta ara hızlanmada her yerde oldukça seri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crepis

    burhan kardeş senin kadar teknik bilgi sahibi değilim ancak
    dacianın resmi sitesinde 1.4 loganın 0-100 hızlanması sanırım 12-13 saniye arası bişey ve aynı sitede 1.5 dizelin 0-100 hızlanması 15:50 yazıyo. burdan 1.4 benzinli dizelden bariz bir şekilde seri olduğu ortaya çıkıyo
    ancak uygulamada böyle olmadığını çok farklı loganlarda gördüm dizel logan 1.6 benzinlisini bilemem ama 1.4 den düzde inişte çıkışta ara hızlanmada her yerde oldukça seri.


    Arkadaşım ben şaşıyorum senin araba logan benim araba Logan mcv .arada bi 100-200 kilo farkı var ama performansdan yana hiç birşey yok benim arabada sadece 2500-3000 devirden sonra turbo devreye giriyor araba biraz toparlıyor;Ancak yine de istenilen performansı vermiyor. Performans bakımından - si olan bir araba. Burhana da şu yönden katılmıyorum tamam belki sürüş pozisyonu vs daha rahattır taunus un ama 93 model araba çok uğraştırır seni . Logan ın hangi versiyonunda baktığına bağlı. Bende en üst donanımı laureate var. Bu araç hiçte kötü donanıma sahip değil. 0 araba alıyorsun yakıt tüketimi çok az ve inanılmaz bir fiyata. Üstelik en üst donanımlısı. İhtiyacın olan herşey var. Daha ne istiyorsunki ? Logan ı kimse hafife almasın beyler kendi sınıfındaki alınacak en mantıklı arabalardan biridir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: McvPower


    quote:

    Orijinalden alıntı: crepis

    burhan kardeş senin kadar teknik bilgi sahibi değilim ancak
    dacianın resmi sitesinde 1.4 loganın 0-100 hızlanması sanırım 12-13 saniye arası bişey ve aynı sitede 1.5 dizelin 0-100 hızlanması 15:50 yazıyo. burdan 1.4 benzinli dizelden bariz bir şekilde seri olduğu ortaya çıkıyo
    ancak uygulamada böyle olmadığını çok farklı loganlarda gördüm dizel logan 1.6 benzinlisini bilemem ama 1.4 den düzde inişte çıkışta ara hızlanmada her yerde oldukça seri.


    Arkadaşım ben şaşıyorum senin araba logan benim araba Logan mcv .arada bi 100-200 kilo farkı var ama performansdan yana hiç birşey yok benim arabada sadece 2500-3000 devirden sonra turbo devreye giriyor araba biraz toparlıyor;Ancak yine de istenilen performansı vermiyor. Performans bakımından - si olan bir araba. Burhana da şu yönden katılmıyorum tamam belki sürüş pozisyonu vs daha rahattır taunus un ama 93 model araba çok uğraştırır seni . Logan ın hangi versiyonunda baktığına bağlı. Bende en üst donanımı laureate var. Bu araç hiçte kötü donanıma sahip değil. 0 araba alıyorsun yakıt tüketimi çok az ve inanılmaz bir fiyata. Üstelik en üst donanımlısı. İhtiyacın olan herşey var. Daha ne istiyorsunki ? Logan ı kimse hafife almasın beyler kendi sınıfındaki alınacak en mantıklı arabalardan biridir.


    tabi ki de öyle.. olayı tartışma botyutuna taşımadan bence görüşleri ifade etmekte fayda var.. sonuçta 3-4 kelime yazılarımızla düşündüklerimizi ifade ediyoruz.. taunusu bırakın da logan dediğiniz gibi f p olarak bence en mantıklısı.
    logan blackline alın güvenlik paketli dizel olsun, yıllarca eşşek gibi kullanın. oltuğunuzu da direksiyonunuzu da ayarlayın, aşağıya indirin iyice mesela.




  • Katılıyorum =)
  • Artık bu forumda paylaşım yapmıyorum, arabasını göklere çıkararak, altındaki tenekeyi yücelten kişilerle münakaşaya girmek istemiyorum. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burhan -- 4 Ocak 2012; 0:01:43 >
  • Merhaba arkadaşlar, aranıza yeni katıldım. Bir kaç gündür sadece okuyordum.

    Ben de 1 hafta kadar önce 2009 model Logan 1.4 Ambiance aldım. Performanstan ve konforundan çok memnunum. Araç 27.000'de aldım. Çelik jantlar ve camlarda film mevcut. Şimdi bu araç hakkında sizlere bir kaç soru sormak istiyorum.

    1 - Aracı aldıktan sonra İzmir'e yolculuğa çıktım. Yolculuk gününün sabahı 175 TL ödeyerek depoyu fulledim ve sayacı sıfırladım. Depo 41 Litre aldı, sanırım içinde vardı. Zira 50 litre olarak biliyorum deposunu, yanlışım varsa düzeltiniz. 2 çizgi boyunca İstanbul'da şehir içerisinde işlerimi hallettim ve 93 KM yol yaptım, bu süre zarfında sürekli klima açıktı. Akabinde İzmir'e doğru yola çıktım, İzmir'e vardığımda sayaç 540 KM gösteriyordu (ve son 300 km hariç klima açıktı), tek çizgi kalmıştı geriye. İzmir'de kalan tek çizgiyi tükettiğimde KM sayacı 600'deydi. Kullanımda ortalama 120 KM hızdaydım. Çok nadir 2 veya 3 kez 140 ları gördüm. Bu duruma göre yakıt performansını nasıl değerlendiriyorsunuz. Hesabım yanlış değilse ortalama 29 Kuruş yakmış.

    2 - Aracın muayenesi 1 Ağustos'ta doluyor. İş bu sebepten muayene yaptıracağım. Araç İstanbul'a kayıtlı, İzmir'de yaptırmamda bir sakınca yoktur sanıyorum? Muayeneye giderken dikkat etmemi tavsiye edeceğiniz neler var? Araç annemin adına, bu sebeple herhangi bir vekaletnameye ihtiyacım olur mu?

    3 - Muayeneye gitmeden önce diyorum ki LPG taktırayım, muayenede onu da aradan çıkarayım. İş bu durumda bana tavsiye edebileceğiniz LPG sistemi hangisi olacaktır? LPG garantiyi bozar mı? Camlardaki film çok kalın değil, dışarıdan araç içerisi görünüyor, muayenede sorun olur mu?

    4 - Araç 12/2011 tarihine kadar garantili. Muayeneden önce servise gitmeyi düşünüyorum. Park sensörü ve sis farı taktırmak istiyorum, gitmişken bunu serviste mi yapayım? Eğer evet ise sis farı/sensör ikilisini kendim alıp servise mi götüreyim, yoksa onların vereceklerini kabul mu edeyim?

    5 - Klima kullanımının yakıta etkisi nedir? Klima 1. seviyede çalışırken daha az yakar mı yoksa 1. seviyede de çalışsa, 4. seviyede de çalışsa yakıt tüketimi aynı mı?

    Yardımlarınız ve cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
    Fotoğrafları en kısa vakitte ekleyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackDice -- 14 Temmuz 2011; 21:18:24 >




  • Artık bu forumda paylaşım yapmıyorum, arabasını göklere çıkararak, altındaki tenekeyi yücelten kişilerle münakaşaya girmek istemiyorum. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burhan -- 4 Ocak 2012; 0:01:48 >
  • Evet hocam.
  • Artık bu forumda paylaşım yapmıyorum, arabasını göklere çıkararak, altındaki tenekeyi yücelten kişilerle münakaşaya girmek istemiyorum. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burhan -- 4 Ocak 2012; 0:01:48 >
  • Burhan hocam ilginize teşekkür ederim.

    Sis farını isteme sebebim aslında çok sık yolculuk ediyorum, bu süreçte geçtiğim yollar genellikle ıssız ve çok karanlık oluyor. Söke - Didim, İzmir - Bursa yolları gibi. Şu an farları yeterince güçlü gelmedi bana aslında, sis farı ile takviyede sıkıntımı azaltacağını düşünüyorum. Bu konuda sizin fikirlerinizi merak ediyorum.

    LPG'nin garantiyi bozması durumunda, öncelikle muayene öncesi servise götürüp akabinde hemen lpg taktırmak mantıklı olur. Şimdi geriye kaldı İzmir'de güzel bir dönüşüm yapan firma bulmakta. İzmir'de dönüşüm yapan ve tavsiye edebilecek arkadaşlar var mı?

    Klima konusunda şöyle bir şeyler duydum; diyolar ki klimasız yolculukta pencereyi açtığınız zaman içeri giren rüzgarın sürtünme kuvveti meselesi ile araç hızını düşürmesi nedeni ile aracı tekrar hızlandırırken harcadığınız yakıt ile klimayı kullanırken harcadığınız yakıt arasında çok fark yok. Bu doğru bir bilgi midir, aslı astarı var mıdır?




  • Artık bu forumda paylaşım yapmıyorum, arabasını göklere çıkararak, altındaki tenekeyi yücelten kişilerle münakaşaya girmek istemiyorum. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burhan -- 4 Ocak 2012; 0:01:48 >
  • Peki havayı ıçerde döndürmekle, havayı dışardan almak yakıt tüketimi açısından bi fark yaratır mi ?
  • Arkadaşlar sormak istediğim bir kaç soru var size .
    Arabam bu : 2007 mcv laurete.
     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....

    Spor yay istiyordum arabaya biraz alçaltamk için. bir kaç mcv de gördüm çok güzel duruyor.Ve 16 inc jant taksam sorun olurmu ? Birde bu blow off sistemi Türklerin kullandığı ad ile "Çaf çuf" ortalama kaç paraya gelir bana ?
  • selamlar arkadaşlar...
    2011 logan blackline full.güvenlik paketli

    aracım ticari taksi şuan 31,000 de bakımlarını her 8 binde bir yaptırıyorum...
    bunun faydası olacağını düşünüyorum..
    geçende ilçede yansanayi hava filtresi var 5,6 bn olmuştu bakımdan geleli alıp taktım.. bi zararı olur mu. acaba..
  • Orijinalden daha kaliteli olduğu kesin :D
    Dacia araçlarda, bu filtrelerin kalitesiz olduğunu serviste veya kendimiz en kısa sürede değiştirmemiz gerektiğini duymuştum bi ara...
  • arkadaşlar reno servislerinde gene renonun ürünü motrio diye markası var ben geçen hafta 50 bin bakımını yaptırdım
    araç orjinal 10*40 yağ ile geldiği için 10*40 motrio hava filtresi ve yağ filtresi 74 tl tuttu
    bulunduğum sanaide aynı işlem 100 lira olur demişlerdi.
    burha hocam son kez ben hala 1.5 dizel loganın 1.4 benzinliden her şekilde seri olduğunu söylüyorum
    ama aklımın almadığı bir nokta var dacianın kendi sitesinde bile 1.4 seri yazıyo ama bindiğim dizeller başka arkadaşların da var benzinli olanıda dizel olanıda hep dizeller seri.
    konfor olarak loganın yüksek olması benim için bir avantaj
    diğer araçların içinde insan gömülüyo sanki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crepis -- 15 Temmuz 2011; 17:36:19 >
  • bak bak bak bak... 1,4 mü 1,5 den daha hızlı ve seri imiş.
    bizim ilçede logan arabası gayet cok sayıda aracım 1,5 dci 70 hp 1,4 ler yanıma bile yanaşamıyo hele de kullanan ben olunca..
    inanın 1,6 tdci ford focus ile yarıştım... ve kalkışta koyduğum fark ile yatişemedi desem.inanmazsınız tabi.. video falan istersiniz.. inş. denk gelir bir daha da video da çekeriz :))
    1,5 dci 70 hp ben cok memnunum hızlanmada falan çoğu araca nal toplattırırım.. albea...vs..
  • Yeter ama arabayı şişirdikce sisiriyorsunuz. Fiyat seviyesinde alinabilecek en mantikli arabalardan ama goren de bir ferrari sanacak. Nal toplattigini iddia ettigin focusu sana verseler bu arabaya bir daha donup bakmazsin bile eminim ki. Video da hic bir sey kanitlamaz, ararsan ferrariyi dragda yenen bir sahin de bulursun.

    Logan tam bir ekonomi arabasidir. Ama daha fazlasi degil.
  • @ıcouldnt, hocam bence o senin kullanımınla alakalıdır. Sana verseler o aracı emin ol yine diğer tüm araçlara nal toplatırsın :)
    Tamam kabul, dacia f/p olarak başarılı bir marka, fakat sezarın hakkı sezara.

    edit:

    @*XhsyPhoiDeus*, dijital klimalarda bunun fark ettiğini tahmin ediyorum ama analog klimalarda pek bir fark edeceğini sanmam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackDice -- 15 Temmuz 2011; 22:21:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crepis

    arkadaşlar reno servislerinde gene renonun ürünü motrio diye markası var ben geçen hafta 50 bin bakımını yaptırdım
    araç orjinal 10*40 yağ ile geldiği için 10*40 motrio hava filtresi ve yağ filtresi 74 tl tuttu
    bulunduğum sanaide aynı işlem 100 lira olur demişlerdi.
    burha hocam son kez ben hala 1.5 dizel loganın 1.4 benzinliden her şekilde seri olduğunu söylüyorum
    ama aklımın almadığı bir nokta var dacianın kendi sitesinde bile 1.4 seri yazıyo ama bindiğim dizeller başka arkadaşların da var benzinli olanıda dizel olanıda hep dizeller seri.
    konfor olarak loganın yüksek olması benim için bir avantaj
    diğer araçların içinde insan gömülüyo sanki


    +1
    +1
    +1
  • 
Sayfa: önceki 546547548549550
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.