Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (476. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.720.033
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 474475476477478
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sayın daciacılar sizlere bir sorum olacak acaba loganın herhangi bir versiyonunda hani bu en full olanı da olabilir içeriden açılabilen benzin depo kapağı var mı internette araştırdım ama bulamadım yardımcı olursanız teşekkür ederim
  • Artık bu forumda paylaşım yapmıyorum, arabasını göklere çıkararak, altındaki tenekeyi yücelten kişilerle münakaşaya girmek istemiyorum. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burhan -- 3 Ocak 2012; 23:10:39 >
  • içeriden açılan depo da bagaj kapağıda hiçbir versiyonda yok ancak depo kapağı değilde bagajı 20 liraya içerden açılabilir hale geitrmek mümkün
  • Artık bu forumda paylaşım yapmıyorum, arabasını göklere çıkararak, altındaki tenekeyi yücelten kişilerle münakaşaya girmek istemiyorum. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burhan -- 3 Ocak 2012; 23:10:42 >
  • peki bagaj kapağı halloluyor da benzin depo kapağı da hallolur mu ki 20 liraya yani daciam filan yok alıcağımdan da sormuyorum sadece merak ediyorum
  • arkadaşlar gözüm gibi baktığım..ambians 1.5dci yeni kasa logan ımı satıyorum..sıfır alacak arkadaşlara duyurulur kaçırmasınlar..2009 model 15700 km de ve 22 bin tl...

    araçta polen filtresi mevcuttur.arka bagaj krom çıtası bunun yanında arka sony marka iki hoporlor ile wileless kablosuz arka park sensöru bulunmaktadır.servis kayıtlıdır.isteilen yere gösterilebilir.
    ayrıntılar için :

    http://www.sahibinden.com/22_bin_e_2009_15700_kmde_son_fiyattir_kacirmayin_-91WQQaXQQ25498644WQQpXQQdisplayitem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silvester2007 -- 18 Mayıs 2010; 9:32:25 >




  • Arkadaşlar 2. el Logan MCV bakıyorum. Ama bazı ilanlarda ruhsatta "hususi kamyonet" diye geçtiği yazıyor. Bu doğru mu? Yani Logan MCV ticari mi geçiyor? Yoksa hususi binek diye geçenler de var mı?

    Teşekkürler..
  • "hususi kamyonet" diye gecer arkadaşım....sigorta ve kasko ücreti pahalıdır.hız sınırlaması 70 dir.. her yıl muayene ücreti ödersin.. eksileri olmasa zaten fiyatı ucuz olmazdı..çünkü hususi yazan 7 kişilik mcv lerde 6 bin tl fark var...

  • peki sigorta va kasko ücretleri yaklaşık olarak ne kadardır var mı bilgisi olan, örneğin 2008-2009 MCV için?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dumanduman



    Arkadaşlar 2. el Logan MCV bakıyorum. Ama bazı ilanlarda ruhsatta "hususi kamyonet" diye geçtiği yazıyor. Bu doğru mu? Yani Logan MCV ticari mi geçiyor? Yoksa hususi binek diye geçenler de var mı?

    Teşekkürler..





    7 Kişilikler hususi'dir. 2 koltuk için 5000 TL fiyat farkı var. 2008 MCV Ful kasko 850.-TL (6 taksit) Güneş sigortadan yaptırdım. Zorunlu trafik sigortası ücretleri şehirlere, aracın modeline ve toplam bedeline, sürücüsünün yaş ve tecrübesine göre değişmektedir. Ortalama 120-140 diyebiliriz.
  • bende dacia van almayı düşünüyorum.forumda bu aracı kullanan.yada bilgi sahibi olan arkadaşlar bi yorum yaparlarsa sevinirim. neredeyse günün 13-14 saati çalışacak araç.damacana su işi için düşünüyorum...
  • Artık bu forumda paylaşım yapmıyorum, arabasını göklere çıkararak, altındaki tenekeyi yücelten kişilerle münakaşaya girmek istemiyorum. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burhan -- 3 Ocak 2012; 23:10:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Damacana su için neden daha ticari araçlara bakmıyorsunuz?
    Sanırım sırf az yakar diye alacaksınız ama o kadar yük arabayı zorlayacaktır..



    dacia van lar kangoo lardan daha geniş gibi duruyor.sanırım modeli karıştırdınız...
  • Artık bu forumda paylaşım yapmıyorum, arabasını göklere çıkararak, altındaki tenekeyi yücelten kişilerle münakaşaya girmek istemiyorum. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burhan -- 3 Ocak 2012; 23:10:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Kango van'a diziş sırasına göre 26-30 damacana su atılabilir.
    Hadi diyelim logana da attık bu kadar suyu..

    Kango bu kadar suyu çekemiyor ki, çektiğinde de zaten 100.000'e gelmeden motor yiyor Tecrübeyle sabittir bu.
    Logan bence hiç uygun değil bu iş için, h100 falan bakın derim..



    hem h100 minibüsüm hemde kangoom var.kangoo ya o kadar para vermek istemiyorum.yoksa memnunum.h100 de dağıtacağım bolge için büyük kalıyor.loganların fiyatı dikkatimi çektiği için almayı düşünüyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek14

    arkadaşlar merhaba 2005 model Laureate aracıma geçen ağustosta atiker marka tüp taktırdım.geçen aya kadar memnundum fakat son 1 aydır ara ara aracın arıza lambası yanmaya başladı, servise gittiğimde yakıt aldığınız yeri değiştirin dediler arızayı sildiler.2 hafta sonra tekrar yandı tekrar götürdüm bu sefer oksijen sondasının tüp yüzünden bozulduğunu değişmesi gerektiğini ama değiştirsem bile aynı arızanın bir süre sonra tekrarlanacağını lpg nin loganlara uygun olmadığını söyledir.kafam iyice karıştı tüpü söktürmeyi bile düşünüyorum konu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi?




    arıza ne oldu? hala devam ediyormu ?
  • unalb01370 kangodan memnunsanız loganda da bence memnun kalırsınız. çoğu yeri ortak parçalardan oluşuyor.
    bu arada burda bizim bir ustamız var birkaç tane 1.5 dci clio kangoya vs. motor yaptı ve motorların km leri bayağı bi düşüktü 70 bin 100 bin 125 bin falan açıkcası pek beğenmiyo bu dci leri
    merakım şu sizin kango kaç binde memnun olduğunuzu yazmışsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crepis

    unalb01370 kangodan memnunsanız loganda da bence memnun kalırsınız. çoğu yeri ortak parçalardan oluşuyor.
    bu arada burda bizim bir ustamız var birkaç tane 1.5 dci clio kangoya vs. motor yaptı ve motorların km leri bayağı bi düşüktü 70 bin 100 bin 125 bin falan açıkcası pek beğenmiyo bu dci leri
    merakım şu sizin kango kaç binde memnun olduğunuzu yazmışsınız.

    Ülkemizde satılan dizel motorlu araçların genelde motor hacmi, 1,4-1,5-1,6 litrelerde, bu kapasite motorlardan yüksek verim almak için, yüksek basınçlı sıkıştırma ve turbo uygulamaları, bunun üstünede taşımacılıkta kullanılan ağır yük, dikkatsiz kullanım, ucuz motorin talebi, zamanında bakımların yapılmaması, acemi sürücüler, yüksek devirli kullanım ve sürat, derken çabuk biten ve arıza veren dizel motorlar. Otomobillerin ağırlığı, yük kapasitesi gibi durumlar dolayısıyla, pek sorun çıkarmasada, 600-700 kg yük kapasiteli, vanlara 1000-1500 kg arasında yük taşınırsa, sonuç ne olur tahmin edersiniz. Aslında durum tipik Türk kullanıcısı sonucu. Bişey olmaz yav, vurdum duymazlığı her alanımızda görülmekte ne yazıkki.




  • Artık bu forumda paylaşım yapmıyorum, arabasını göklere çıkararak, altındaki tenekeyi yücelten kişilerle münakaşaya girmek istemiyorum. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burhan -- 3 Ocak 2012; 23:10:55 >
  • renault ve fiatın 2002 ye kadar ürettiği turbosuz 1.9 dizellerin max 100 bin de motor yaediğini duydumda bu 1.5 turbolu dizellerin 300-400 bin gittiğinide diyen var 100 binde bittiğinide diyen var anlamadığım nasıl iş biri 100 bin biri 350 bin km yol yapıyo
    yada eğer kullanımdan kaynaklıysa bu nasıl şoförlük
  • 
Sayfa: önceki 474475476477478
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.