Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (323. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.718.146
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 321322323324325
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yasaluyari


    quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666

    bendede oluyor forum sayfası görünüyor sonra gidiyor 2-3 denemeden sonra gire biliyrum siteye

    şu andada deniyorum ve girdim

    bu sorun neden oluyor acaba ?


    Mozilla Firefox ta problemsiz görüntülenebiliyor.
    internet explorer son sürümde de sorun yok.
    eskiler zorlanıyor.



    benimki son sürüm internet explorer ama bende en az 3 de filan girebiliyorum ayrıca forum içindeyken de anasayfaya dönmek için tıkladığımızda gene sayfa görüntülenemiyor hatası veriyor bu sorunu hallederseniz seviniriz




  • aynı problem bendede oluyo benimkide son sürüm olmasına rağmen forma geri döndüğümde görüntülenemiyor ilgilenirseniz sevinirim
  • arkadaşlar önceki sayfalardada sormuştum sanırım araya gitti.
    Benim araç dizel 20 bin bakımı geldi nelerin değişeceğini ve ne kadar para tutacağını bilmiyorum yakın zamanda yaptıran varmı. araç zaten bu günlerde garantiden çıkıyo.
  • Arkadaşlar Ne buldum. Bakalım tanıyabilecekmisiniz.

    http://www.youtube.com/watch?v=aSyuhruEZUM


    http://www.youtube.com/watch?v=KDeSeYawIpY
  • 18 ay önce aldığım ikinci el solenzo aracımın bu kış dehşet şekilde su aldığını farkettim.
    Aracımın arka bagajı , arka koltukların tamamı ve sol arka ayak havuzluğu komple su alıyordu.
    Aracı istanbulda bika servise götürdüm. İlk seferinde dandik bir usta tamam deyip göndermişti. İkinci sefer gittiğimde şikayetin aynen devam ettiğini söyledim ve bu sefer aracıma bakmayan diğer ustanın bakmasını söyledim.
    Allah (c.c.) razı olsun ustamdan. Şimdi tespitler.
    1.Arka cam ile kaporta arasındaki fitil komple su kaçırıyordu değişti.
    2.Arka plaka aydınlatma lambasının etrafından arka kaput içine oradanda cam kenarlarına girerek paslanmaya sebep olmuş. Bu ampul yuvasının etrafına mastik çekilerek hem bagaj kaputuna su alması önlendi hemde arka cam çevresindeki kaportanın paslanması önlendi.
    3. Sol arka ayak havuzuna su sol arka kapıdan giriyor nasılmı.?.
    Camdan akan su cam fitillerinden içeri girer. sol arka kapının plastik aksamının arkasında kaporta ile arasında plastik poşet var. bu poçet mastik ile tutturulmuş. mastik sağlam olsa idi akan su kapı içine oradan da alttaki deliklerden dışarı akacaktı. Fakat poşet mastikten kurtulduğu için su kaportadan akarak iç kısımdaki plastiğe oradanda sol arka ayak havuzuna akıyor. Sonuç plastik bally yada temiz bir macun ile yapıştırılır yada. şerit şeklinde kesilen başka poşetlerin ucu kapı kaportasının iç kısmına su görmeyecek şekilde yapıştırılır boşta kalan diğer ucu ise kapı içine bırakılarak akan suyun kapı içersine akması sağlanır.
    4.Solenzada bagajda sol iç kısımda bir havalandırma deliği var. Logan larda da aynı yerde üst üste iki tane vardır. bu havalandırma plastiğinin etrafındaki yapışkan özelliğini kaybedince oradanda su alıyor. Sonuç mastik ile tekrar yapıştırılacak.
    Şimdi ustama duvacıyım.
    Yolunuz açık olsun.




  • Kulübün forum yazılımı en iyi yapılandırma için tasarlanmış.. iexplorer 6 ile sorunlar yaşandığı doğru. iexplorer 7 ve mozilla firefox la sorunsuz ve hızlı çalışmaktadır. Hem bu yazılım diğer bir çok sitede işinize çok yarayacaktır.. dosya indirme seneçekleri ve kullanımı çok kolay ve iexplorer gibi herşeye "hata raporu gönder" deyip kapanmıyor.. Güvenlik konusundada mozilla bi adım önde.. Çünkü hacker camiası iexplorer için virüs üretiyor.. iexplorer çökmesine karşılık tedbir mahiyetinde pc nizin baş köşesinde bulunmalıdır.. Örneğin maliyenin internet vergi dairesi mozilla ile daha iyi ve sorunsuz çalışıyor..
    HEMDE TÜRKÇE...indirmek için;

    http://www.mozilla-europe.org/tr/products/firefox/

    Ayrıca kulübün bir de ana sayfası var artıkwww.daciakulubu.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 35sk191 -- 9 Şubat 2008; 12:57:34 >




  • Ayrıca Nissan Aprio İlgili resim ve yorumlar bu forumun eski sayfalarında mevcuttur.. Güney america ülkelerinde renault bu pazarlama stratejisini uyguluyor..(malum renault ve nissan ortak)
  • CREPİS KARDEŞİM

    DAHA ÖNCE YAZMIŞTIM AMA GALİBA GÖZDEN KAÇTI. BEN İKİNCİ 20 BİN KM BAKIMINI YAPTIRDIM.

    DAHA ÖNCE BODRUM'DA 195 YTL YE YAPTIRMIŞTIM. İKİNCİSİNİ ADIYAMAN'DA 186 YTL YE YAPTIRDIM.

    DEĞİŞEN ŞEYLER:


    HAVA FİLT+MAZOT FİLİT+YAĞ FİLT+YAĞ+CAM SİLECEK SIVISI+ÖN DİSK VE BALATALAR İÇİN RENAULTA ÖZEL SPREY=186 YTL'

    TABİ Kİ SEN SON İKİ (SİLECEK SIVISI VE BALATA SPREYİ) YAPTIRMAYABİLİRSİN. HERALDE O ZAMAN

    175 YTL FALAN TUTAR. BİLGİNİZE.


    quote:

    Orjinalden alıntı: GOMUTAN

    ARKDAŞLAR

    BU CUMA 40 BİN KM BAKIMI YAPTIRDIM.

    HAVA FİLT+MAZOT FİLİT+YAĞ FİLT+YAĞ+CAM SİLECEK SIVISI+ÖN DİSK VE BALATALAR İÇİN RENAULTA ÖZEL SPREY=186 YTL'

    EVET UCUZ. AMA ADIYAMAN SERVİSİ OLUNCA NELER OLUYOR ONU ANLATAYIM. YAĞ

    FİLİTRESİNİ ALT TARAFTAKİ MOTOR MUHAFAZAYI SÖKMEDEN DEĞİŞTİRMİŞLER, MOTOR ALTINDAKİ

    KAPAK, MOTOR DAHİL HERTARAF YAĞDAN BATMIŞ. MAZOT FİLİTRESİNİN HAVSINI İYİ ALMAMIŞLAR

    SERVİSTEN HEMEN SONRA ÇALIŞMADI.NEYSE ÇAĞIRDIM GELDİLER. BENİM DE İŞİN AKSİ TARAFI HEMEN

    GAZİANTEP'E GİTMEM LAZIMDI. YOLDA GİDERKEN BİR ARA DURDUM ARABANIN ALTINA BAKTIM. BİR DE

    NE GÖREYİM (ALTTAKİ YAĞ TAPASINI İYİ SIKMAMIŞLAR)ARABANIN ALTI, TA ARKA TEKERLEK DİNGİLİNE

    KADAR ALT ŞASEYE SANKİ YAĞ PÜSKÜRTMÜŞSÜN GİBİ BİR HAL ALMIŞ. ARABANIN ALT KISMI KAPAK VE

    TAMPON ALTLARI MAZOT VE YAĞ OLDU.NEYSE BİR TAMİRCİ BULDUM. İNANIR MISINIZ İKİ TUR ÇEVİRDİ

    TAPAYI SIKMAK İÇİN. GARİ SİZE BIRAKIYORUM; BU KADAR DA OLUR MU,DEMEYECEKSENİZ. BU YAĞ

    BİRAZ DAHA FARKINA VARMASAM, EKSİLİP MOTORA ZARAR VERECEK DURUMA GELEBİLİRDİ.YA ACABA

    ÇOK TİTİZ BİRİYİM DE ONDAN MI OLUYOR BÜTÜN BUNLAR. AMA İYİ HATIRLIYORUM MUĞLA'DA İKİ

    SERVİSE GİDİYORDUM HİÇBİRİNDE ARABAMA KÜÇÜCÜK BİR DAMLA YAĞ BİLE DAMLATMAMIŞLARDI.

    SİZCE YARIN NE YAPMALIYIM? ARTIK SABRIM İYİCE TAŞTI ÇÜNKÜ. KİME ŞİKAYET ETMELİYİM. RENAULT

    VEYA DACİA DIŞINDA. ZİRA ONLAR BİZİ ÜVEY EVLAT OLARAK GÖRÜYOR.

    BU ARADA

    400 KM YOL YAPTIM. İÇİNDE ŞEHİRİÇİ DE VAR 50 KM KADAR ORTALAMA 1LİTREYE= 22.6 KM YAPMIŞIM.

    YAHU BİRAZ DAHA ZORLAMASAM VE ŞEHİRİÇİ OLMASAYDI BENİM VERİ; 100KM=4.3 LİTRE OLACAK.

    HALBU Kİ BİZİM KULLANIM KLAVUZUNDA YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM; 4.5 YAZIYOR. BUNU DA

    ANLAMADIM, BU MÜMKÜN OLABİLİR Mİ? BU VERİLERE ULAŞAN VAR MI? YA DA BU VERİLERİ GEÇEN?

    MEYDAN OKUMAK İÇİN DEMİYORUM. SADECE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.





  • ENİS ARKADAŞIM

    3. MADDEDE ANLATTIĞINIZ ŞEY BENİM DE BAŞIMA GELDİ, SAĞ ARKA KAPIMDA AYNI SORUN VARDI.

    AMA BEN SİZİN KADAR ŞANSLI DEĞİLDİM. ZİRA BENİM SERVİSTEKİ USTALARIM BENİM GİBİ

    MAHARETLİ DEĞİLLERDİ. SORUNU BEN KEŞFETTİM DE ÇÖZDÜRDÜM. GALİBA ARKA HAVALANDIRMADA

    BENİM DE SORUNUM VAR. LÜTFEN DAHA DETAYLI ANLATIR MISIN? BAGAJDAKİ HAVALANDIRMDAN

    BAHSEDİYORUM. ÖZELLİKLE SOL TARAFINDAKİ. ARKA TAMPONUN HEMEN ALTINDA. ÇÖZÜMÜ DİĞER 3.

    MADDEDEKİ GİBİ AYRINTILI YAZARSAN SEVİNİRİM. SANIRIM BU SORUNLAR SOLENZA VE LOGANIN

    ORTAK SORUNLARI.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Enis01978

    18 ay önce aldığım ikinci el solenzo aracımın bu kış dehşet şekilde su aldığını farkettim.
    Aracımın arka bagajı , arka koltukların tamamı ve sol arka ayak havuzluğu komple su alıyordu.
    Aracı istanbulda bika servise götürdüm. İlk seferinde dandik bir usta tamam deyip göndermişti. İkinci sefer gittiğimde şikayetin aynen devam ettiğini söyledim ve bu sefer aracıma bakmayan diğer ustanın bakmasını söyledim.
    Allah (c.c.) razı olsun ustamdan. Şimdi tespitler.
    1.Arka cam ile kaporta arasındaki fitil komple su kaçırıyordu değişti.
    2.Arka plaka aydınlatma lambasının etrafından arka kaput içine oradanda cam kenarlarına girerek paslanmaya sebep olmuş. Bu ampul yuvasının etrafına mastik çekilerek hem bagaj kaputuna su alması önlendi hemde arka cam çevresindeki kaportanın paslanması önlendi.
    3. Sol arka ayak havuzuna su sol arka kapıdan giriyor nasılmı.?.
    Camdan akan su cam fitillerinden içeri girer. sol arka kapının plastik aksamının arkasında kaporta ile arasında plastik poşet var. bu poçet mastik ile tutturulmuş. mastik sağlam olsa idi akan su kapı içine oradan da alttaki deliklerden dışarı akacaktı. Fakat poşet mastikten kurtulduğu için su kaportadan akarak iç kısımdaki plastiğe oradanda sol arka ayak havuzuna akıyor. Sonuç plastik bally yada temiz bir macun ile yapıştırılır yada. şerit şeklinde kesilen başka poşetlerin ucu kapı kaportasının iç kısmına su görmeyecek şekilde yapıştırılır boşta kalan diğer ucu ise kapı içine bırakılarak akan suyun kapı içersine akması sağlanır.
    4.Solenzada bagajda sol iç kısımda bir havalandırma deliği var. Logan larda da aynı yerde üst üste iki tane vardır. bu havalandırma plastiğinin etrafındaki yapışkan özelliğini kaybedince oradanda su alıyor. Sonuç mastik ile tekrar yapıştırılacak.
    Şimdi ustama duvacıyım.
    Yolunuz açık olsun.




  • bu resimler forumun daha onceeki sayfalarinda vardi

    1 sene kadar oluyor neredeyse
  • Arkadaşlar gebze şekerpınar TOKİ deki dairem kiralıktır.Konumu itibari ile şekerpınar gişelerine çok yakındır.Yani istanbula ulaşım çok rahattır gişelerden köprüye 25 dk da varılıyor. Forumdaki arkadaşlara duyrulur. Kira bedeli 450 ytl nisan ayı gibi oturuma müsait hale gelecektir.Güney doğu cephe 7 katlı binanın 3. katı kombili
  • gomutan hocam verdiğin bilgiler için teşekkür ediyorum. araç bugünlerde garantiden çıkıyo acaba malzemeleri alıp dışarıdamı yaptırsam?
  • Hayırlı geceler arkadaşlar Dizel logan sahibiyim. Bizim araçlarda EGR Valfi var mı? Var ise nasıl iptal edilebilir.Bu konuda bilgisi olan varsa yazsın lütfen.Egr valfinin motor ömrünü %70 kısalttığını duydum.Hemen iptal ettirmek istiyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dakya

    Hayırlı geceler arkadaşlar Dizel logan sahibiyim. Bizim araçlarda EGR Valfi var mı? Var ise nasıl iptal edilebilir.Bu konuda bilgisi olan varsa yazsın lütfen.Egr valfinin motor ömrünü %70 kısalttığını duydum.Hemen iptal ettirmek istiyorum.

    ya arkadaşım akıl var mantık var
    madem o parça %70 motor ömrü kısaltıyor bunu o motoru yapan adam niye koysun o zaman.
    lütfen kulaktan dolma bilgilerle iş yapmayın;aracınıza zarar vermeyin.

    egr valfi dediğin parça olmasa araç düzenli çalışmaz bi kere.
  • Sn. Gomutan.
    Sorununuzu anladım şimdi detaylı olarak anlatayım.
    Solenzalarda olduğu gibi loganlardada bagajda sol tarafta havalandırma var, tek farkı solenzalarda bir tane loganlarda üst üste iki tane. Amaç olarak neden yapıldığını pek anlayamadım ama sonuçta var.
    Şimdi bu havalandırmadan içeri su alma olayı etrafındaki yapışkandan kaynaklanıyor. Arka tamponun sol bağlantı vidaları sökülüyor ve tampon kısmen aşağı sarkıyor Tampon aşağı sarkınca zaten havalandırma kısımları ortaya çıkıyor ve rahatça müdahale ediliyor. Benim usta gri renkli bir macun ile hem içten hemde dıştan yapıştırarak izolasyonu sağladı. Daha sonrada bu havalandırmanın kapaklarını sabitleme olayı var bunuda istersen yapışkan bir madde ile sabit hale getittire bilirsiniz.
    Birde unuttuğum bir şey daha var benzin deposu kapağından su alıyordu aracım burdada ustam bir şeyler yaptı ama pek farkedemedim sorduğum da da meslek sırrı dedi ve bu bölgedende su alma olayı kesildi. Zira logandada bu sorun olabilir zannediyorum çünkü aracın dış kaporta ile bagaj kaportası arasında benzin deposu bağlantı noktasının oralarda bir yerde izolasyon eksikliği var.
    Yardımcı olabildiysem sevinirim.
    Kazasız belasız hayırlı sürüşler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dakya

    Hayırlı geceler arkadaşlar Dizel logan sahibiyim. Bizim araçlarda EGR Valfi var mı? Var ise nasıl iptal edilebilir.Bu konuda bilgisi olan varsa yazsın lütfen.Egr valfinin motor ömrünü %70 kısalttığını duydum.Hemen iptal ettirmek istiyorum.


    EGR (Egzoz Gazı Resirkülasyonu) Sistemi

    EGR'nin Motor Performansına ve Egzoz Emisyonlarına Etkisi


    EGR sistemi kullanılan bir araçta emme manifolduna uygulanan egzoz gazı miktarının CO, HC. ve NOx miktarı nasıl değiştirdiği görülmektedir.

    Egzoz gazı resirkülasyonunun (EGR) iki etkisi bulunmaktadır.

    1. Silindir içine geri dönen egzoz gazlan yanma sonu sıcaklığını düşürür.

    2. İçeri giren taze H/Y miktarını azaltır.

    Emme manifolduna giren H/Y karışımına direkt olarak etki eden bu egzoz gazları motor gücünü ve NOx miktarım düşürmektedir ve de özgü! yakıt tüketimini artırmaktadır. Gaz kelebek açıklık miktarı arttıkça buna bağlı olarak araç hızı artmaktadır araç hızının artmasına bağlı olarak yapılan EGR miktarında bir artış görülmektedir. Düşük araç hızlarında ve rölanti çalışmasında EGR olmaz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli


    quote:

    Orjinalden alıntı: dakya

    Hayırlı geceler arkadaşlar Dizel logan sahibiyim. Bizim araçlarda EGR Valfi var mı? Var ise nasıl iptal edilebilir.Bu konuda bilgisi olan varsa yazsın lütfen.Egr valfinin motor ömrünü %70 kısalttığını duydum.Hemen iptal ettirmek istiyorum.

    ya arkadaşım akıl var mantık var
    madem o parça %70 motor ömrü kısaltıyor bunu o motoru yapan adam niye koysun o zaman.
    lütfen kulaktan dolma bilgilerle iş yapmayın;aracınıza zarar vermeyin.

    egr valfi dediğin parça olmasa araç düzenli çalışmaz bi kere.



    ne güzelde söylemişsin bucakli , firmalar neden bile bile arabalarında sorun çıkartsınlarki akılla mantık var biri birinden bi şey duyunca hemen inanıyor bu otomobil dünyasında




  • Arkadaslar günaydın

    Bildiginizi gibi bende bir dacia logan mcv dizel full alacagım yanlız sizlerden bir ricam olacak logan mcv nin sizin cektiginiz resimlerinden koyarsanız cok mutlu olurum
  • Arkadaşlar konuyu araştırmadan karşınızdakini cehaletle suçlamayın.Şu an üretilen tüm motorlarda avrupanın katı emisyon değerlerini tutturmak gibi bir zorunluluğu var üreticilerin.Bundan dolayı özellikle dizel araçlarda kullanılan egr valfleri motora zarar verme pahasına kullanılıyor.Çünkü bu sistem dışarı çıkacak partikülleri motorun içinde biriktiriyor.Bu birikim yanma odasında sakızlaşmaya, yakıt sistemi ve diğer yakıtla birebir temas eden yüzeylerde süfrik asit sebebiyle bozulmalara sebeb oluyor.Sonra bir bakıyorsunuz dizel motor 100 binde boom.Biraz araştırın 100 bine bile varmadan iflas etmiş bir sürü DCİ HDİ TDCİ CDİ motor görürsünüz.Bu sistem elbette çok kaliteli yakıt kullanıldığında motora fazla zarar vermez.Ama Ülkemizde kaçak yakıt ve kalitesiz yakıt gerçeğini dikkate alırsak ne demek istediğim anlaşılır.Şu an egr valfleri kangolarda (fabrikadan iptal edilmiş şekilde) yok. 2002 2003 cliolara ve diğer dizellere bakın sahipleri hep bu sebeple iptal ettirmiş. 1. sınıf yakıt buluyor ve kullanıyorsanız ne ala, ama eurodizel diye aldığınız kaçak mazot sa o zaman eyvah dersiniz.Lütfen bu konuyu araştırarak cevap yazın.Beni cehaletle suçlarken siz o duruma düşmeyin lütfen...




  • Arkadaslar bir sorum daha olacak ben internetten baktım en full dizel 5 kişilik mcv nin fiyatları 27 küsür acaba bayide sıkı pazarlık ve pesin para ile 24 civarına alabilirmiyiz
  • 
Sayfa: önceki 321322323324325
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.