Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (322. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.718.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 320321322323324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lastik değişimi nrmalde kaliteli bir lastik için türkiye yol şartları göz önüne alındığında 30-35000 km dir yada bu km. ye ulaşmadınız var sayalım lastiklerin 4-5 senede değiştirilmesi gerekir çünkü lastik hamuru gecen süre zarfında bayatlar...
  • arkadaşlar kendi aracımın resimlerini ve modifiyeli logan resimlerini siteye ekledim....

  • nasil rengi guzel degil mi bu renk bizdede olmali cok yakisiyor eski megane lerde de severdim bu rengi

  • quote:

    Orjinalden alıntı: nebituran

    nasil rengi guzel degil mi bu renk bizdede olmali cok yakisiyor eski megane lerde de severdim bu rengi




    renk harika nebi hocam sanırsam farların tabanlarıda siyah çoooooookkkk yakışmışş
  • LOGAN MCV hayranıyım. Aracımı bir iki sene içinde sattıktan sonra alacağım arabadır. Ozamana kadar inşaallh dizellerin beygir gücüde 80 veya 100 olur. O zaman bu arabalar jip gibi olur..
    Ben de yakıt tasarruf cihazlarına inanmıyordum çoğu bildiğimiz mıknatıstan yapılmış ürünlerdi ve birini kullanmış hiç memnun kalmamıştım. Ta ki daha sonra EKO 66 yla tanışana kadar...

    --------------------------------------------------------------------------------

    HEM TASARRUF HEM MOTOR KORUMA İŞTE SİZE ÇÖZÜM
    aracım Renault cilo sembol dci
    EURO Normları hakkında genel bir bilgiyle söze başlamak istiyorum. EURO 1, EURO 2, EURO 3, EURO 4 ve en son olarak 2009 yılında Avrupa ülkelerinde yürürlüğe girecek olan EURO 5 normları...

    Bu egzozdan çıkan zararlı gaz ve partikülleri, kademeli olarak ve belirli bir takvim içerisinde azaltma programıdır.

    Avrupa Birliği bünyesinde geçerli olan Euro emisyon standartları hem benzin hem de dizel motorları için geçerlidir. Euro emisyon standartları mevcut yasal düzenleme çerçevesinde 1990 (Euro 0’ın yürürlüğe giriş tarihi) ile 2009 (Euro 5’in yürürlüğe giriş tarihi) yılları arasında, Avrupa’da araç emisyonlarının çok büyük ölçüde azaltılmasını öngörmektedir.
    Euro 3, Euro 4 ve Euro 5 normları; NOx (azot oksit), CO (karbon monoksit), HC (hidrokarbonlar) ve partikül emisyonlarını kademeli olarak azaltmaktadır.

    Bugün itibariyle Avrupa’da geçerli olan norm EURO 4; Türkiye’de geçerli olan norm ise EURO 1’dir .
    Bu normlardan kısaca bahsetmem gerekirse azot oksitler euro4 te 3,5 dan EURO 5 te 2 ye,
    Karbonmonoksit EURO 4 te 1,5 tan yine 1,5 a,
    hidrokarbonlar yine EURO 4 teki değeri olan 0,46 ya
    partiküllerde de yine EURO 4 teki 0,02 değeri korunmuş olarak 2009 yılında EURO 5 normlarına geçilecektir. Şimdi dikkat edilecek olursa azot oksitler dışında bir azalma görülmemektedir. Sebebine gelince adamlar artık bu değerlerin altına inebilecek motor ya da araç üretememektedirler.
    Şimdi asıl bombayı patlatıyorum ki oda hepinizin bildiği(eko 66cılar) EKO 66 ve onun gerçekleştirdiği
    müthiş emisyon hacimleridir. Karbon monoksit değeri neredeyse sıfıra yaklaşmış olan kendi aracımda gördüğüm DİKKATİNİZİ ÇEKİYORUM 0,15 değeridir.
    Bu ne demek... Bu şu demek ülkemizin bağrından çıkmış bir mucit Eko 66 yla bir mucizeyi gerçekleştirmiştir.
    Belki yukarılardan bir yiğit bunu artık görüpte tüm dünyaya hızlı bir şekilde duyurur umuduyla ...
    Vatana millete ve tüm dünyaya temiz bir dünya için HAYIRLI OLSUN.
    Aracımla şehir içinde bir depoyla 680 i hiç geçememiştim. Depomu her seferinde fulleyip yakıtımı ölçerim. En son depoyla EKO 66lı 825 km yaptım. Tüm dünyaya duyrulur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahirbasbozkurt -- 7 Şubat 2008; 23:53:24 >




  • çöpe atacak parası olan varsa denesin derim.ve ya deneyipte uygun sonuç alan veya alamayan varsa tecrübelerini bizimle paylaşsın. donanım haberin içinde yorumlar var buradanda bilgi edinebilirsiniz.böyle bir icat bu kadar uygun koşullarda insanlara sunulması ve bu icadın otomotiv sektörlerince kullanılmaması veya devlet ucuz enerjiye bu kadar ihtiyaç duyuyorken her hangi bir şekilde desteklenmemesi biraz beni bu gibi aletlerden uzak tutuyor.
  • sakin inanmayin boyle seylere

    o yazilan mesajda sirf reklam kokuyor

    insanlari boylesine kandirmaya yonelik hareketlerden nefret ederim
  • Arkadaslar logan mcv almayı düsünüyorum aracı hem tatillerde hem sehir icinde ailemle kullanmak amaclı hemde ufak iş amaçlı kullanmak icin alacagım sizce nasıl bir tercih dizel alacagım bu arada ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Kistik

    Arkadaslar logan mcv almayı düsünüyorum aracı hem tatillerde hem sehir icinde ailemle kullanmak amaclı hemde ufak iş amaçlı kullanmak icin alacagım sizce nasıl bir tercih dizel alacagım bu arada ?


    Doğru tercih derim.. Fiyat/Performans arıyorsan MCV !!! çok söze gerek yok..
    (Bende bİr s630 kullanıcısıyom bu arada )
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nebituran

    sakin inanmayin boyle seylere

    o yazilan mesajda sirf reklam kokuyor

    insanlari boylesine kandirmaya yonelik hareketlerden nefret ederim


    Nebi üstad sana katılıyorum
    Bu arada Kulübte epeydir seni göremiyoruz üstadım.. hayırdır bi kusurumuz mu oldu..
  • Diğer forumlardaki yazılarınızıda okudum,tesekkürler ben almıyayım


    quote:

    Orjinalden alıntı: mahirbasbozkurt

    LOGAN MCV hayranıyım. Aracımı bir iki sene içinde sattıktan sonra alacağım arabadır. Ozamana kadar inşaallh dizellerin beygir gücüde 80 veya 100 olur. O zaman bu arabalar jip gibi olur..
    Ben de yakıt tasarruf cihazlarına inanmıyordum çoğu bildiğimiz mıknatıstan yapılmış ürünlerdi ve birini kullanmış hiç memnun kalmamıştım. Ta ki daha sonra EKO 66 yla tanışana kadar...

    --------------------------------------------------------------------------------

    HEM TASARRUF HEM MOTOR KORUMA İŞTE SİZE ÇÖZÜM
    aracım Renault cilo sembol dci
    EURO Normları hakkında genel bir bilgiyle söze başlamak istiyorum. EURO 1, EURO 2, EURO 3, EURO 4 ve en son olarak 2009 yılında Avrupa ülkelerinde yürürlüğe girecek olan EURO 5 normları...

    Bu egzozdan çıkan zararlı gaz ve partikülleri, kademeli olarak ve belirli bir takvim içerisinde azaltma programıdır.

    Avrupa Birliği bünyesinde geçerli olan Euro emisyon standartları hem benzin hem de dizel motorları için geçerlidir. Euro emisyon standartları mevcut yasal düzenleme çerçevesinde 1990 (Euro 0’ın yürürlüğe giriş tarihi) ile 2009 (Euro 5’in yürürlüğe giriş tarihi) yılları arasında, Avrupa’da araç emisyonlarının çok büyük ölçüde azaltılmasını öngörmektedir.
    Euro 3, Euro 4 ve Euro 5 normları; NOx (azot oksit), CO (karbon monoksit), HC (hidrokarbonlar) ve partikül emisyonlarını kademeli olarak azaltmaktadır.

    Bugün itibariyle Avrupa’da geçerli olan norm EURO 4; Türkiye’de geçerli olan norm ise EURO 1’dir .
    Bu normlardan kısaca bahsetmem gerekirse azot oksitler euro4 te 3,5 dan EURO 5 te 2 ye,
    Karbonmonoksit EURO 4 te 1,5 tan yine 1,5 a,
    hidrokarbonlar yine EURO 4 teki değeri olan 0,46 ya
    partiküllerde de yine EURO 4 teki 0,02 değeri korunmuş olarak 2009 yılında EURO 5 normlarına geçilecektir. Şimdi dikkat edilecek olursa azot oksitler dışında bir azalma görülmemektedir. Sebebine gelince adamlar artık bu değerlerin altına inebilecek motor ya da araç üretememektedirler.
    Şimdi asıl bombayı patlatıyorum ki oda hepinizin bildiği(eko 66cılar) EKO 66 ve onun gerçekleştirdiği
    müthiş emisyon hacimleridir. Karbon monoksit değeri neredeyse sıfıra yaklaşmış olan kendi aracımda gördüğüm DİKKATİNİZİ ÇEKİYORUM 0,15 değeridir.
    Bu ne demek... Bu şu demek ülkemizin bağrından çıkmış bir mucit Eko 66 yla bir mucizeyi gerçekleştirmiştir.
    Belki yukarılardan bir yiğit bunu artık görüpte tüm dünyaya hızlı bir şekilde duyurur umuduyla ...
    Vatana millete ve tüm dünyaya temiz bir dünya için HAYIRLI OLSUN.
    Aracımla şehir içinde bir depoyla 680 i hiç geçememiştim. Depomu her seferinde fulleyip yakıtımı ölçerim. En son depoyla EKO 66lı 825 km yaptım. Tüm dünyaya duyrulur.






  • Arkadasım çok doğru söylemişsin.
    Fiyat/Performans/yakıt tüketimi(özellikle dizel)
    Tesadüf olmalı bendede s630 var
    Şöyle diyebilirmiyiz acaba,
    forumdaki logancılar(bir kısmı) , en uygun fiyata en kaliteli ürünler almayı ilke edinmişler,bakalım daha ortak neler çıkacak.
    Bir soru/rica?
    aracım 2500 km de şi'de 200 ykr,şd'da 145 ykr yakıyor.Özellikle şi tüketimi ortalama kaç km gibi düşer?5000-10 000 km yi bulmakmı gerekir?
    Teşekkürler

    quote:

    Orjinalden alıntı: 35sk191

    quote:

    Orjinalden alıntı: Kistik

    Arkadaslar logan mcv almayı düsünüyorum aracı hem tatillerde hem sehir icinde ailemle kullanmak amaclı hemde ufak iş amaçlı kullanmak icin alacagım sizce nasıl bir tercih dizel alacagım bu arada ?


    Doğru tercih derim.. Fiyat/Performans arıyorsan MCV !!! çok söze gerek yok..
    (Bende bİr s630 kullanıcısıyom bu arada )





  • şehir içi tüketimin ben kendimden biliyorum 5000km yi gecince oturuyor şehir içi 6-7 arası gidip geliyor kimi zaman 5.5-6 arası oluyor birazda hava yol iklim ve sürüş tarzına bağlı

    birazda akaryakıt fiyatlarındaki zamlar dan hesap şaşıyor mesela

    euro dizel 2,40 iken 6 litre şehir içi=144 km de yakıt gideriydi

    şu anda euro dizel 2,66 6 litre şehir içi =160 km de yakıt gideri

    arac ayni yakıyor ama sürekli zam geldiğinden km başı yakıt gideri sürekli artıyor...

    malesef..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bloody24

    aslında böle olması daha iyi surkan77 ninde dediği gibi böle olması daha iyi bence su gelmeden silecekler çalışınca camda çiziliyo sileceklerde bozuluyo hele bide cam kirliyken dahada kötü taş falan varsa silecekte cam gitti kullanma biraz daha zor oluyo ama cam ve silecek sağlığı açısından daha iyi bi durum

    arkadaşlar arabayla 100 km hızı bulunca kapının içine giren demirin ordaki açıklıkdan rüzgar girip hoporlörün ordan çıkıyor sizin araçlarda da varmı böle bi şey



    arkadaşlar bir soru sormuştum acaba sizdede böyle bir durum varmı cevaplarsanız sevinirim
  • öyle bir sorun bende yok arac kac modeldi seninki acaba kapı fitillerimi eskidi zamanla eskiyor aşınıyor ilk zamanki kalınlığını ve genişliğini kaybediyor


    yada şöyle olabilir o hani kapının birleşme noktasında plsastik kablo gibi birşey var siyah hortum esnek yapılı o cıkmış veya yırtılmış olabilirmi ?

    yada hoperlör cıkkmış veya bir ucu gevşemiş olabilir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NİTROUS666 -- 8 Şubat 2008; 16:25:23 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 35sk191


    quote:

    Orjinalden alıntı: nebituran

    sakin inanmayin boyle seylere

    o yazilan mesajda sirf reklam kokuyor

    insanlari boylesine kandirmaya yonelik hareketlerden nefret ederim


    Nebi üstad sana katılıyorum
    Bu arada Kulübte epeydir seni göremiyoruz üstadım.. hayırdır bi kusurumuz mu oldu..


    yok estagfirullah

    fakat bazen soyle bir sorun luyor acmaya calisiyorum sayfa goruntulenemiyor diyor
  • bendede oluyor forum sayfası görünüyor sonra gidiyor 2-3 denemeden sonra gire biliyrum siteye

    şu andada deniyorum ve girdim

    bu sorun neden oluyor acaba ?
  • Merhaba Arkadaşlar işlerimizden dolayı girip birşeyler yazamıyoruz.Ama buralarda olup forumu takip ediyoruz. 2007-temmuzda aldığımız Logan'ımıza kazasız belasız kullanıyoruz. Ve fazlası ile memnunuz.
    Sokaklara bakıyorumda bizim araçlar baya tutdu nereye baksanız görme imkanınız oluyor.

    Aracımız 34 DB 3437 Sonuda Şansıma memleketimin plaka kodu çıktı:) . Koçaklar Sigorta - Beyoğlu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666

    bendede oluyor forum sayfası görünüyor sonra gidiyor 2-3 denemeden sonra gire biliyrum siteye

    şu andada deniyorum ve girdim

    bu sorun neden oluyor acaba ?


    Mozilla Firefox ta problemsiz görüntülenebiliyor.
    internet explorer son sürümde de sorun yok.
    eskiler zorlanıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666

    öyle bir sorun bende yok arac kac modeldi seninki acaba kapı fitillerimi eskidi zamanla eskiyor aşınıyor ilk zamanki kalınlığını ve genişliğini kaybediyor


    yada şöyle olabilir o hani kapının birleşme noktasında plsastik kablo gibi birşey var siyah hortum esnek yapılı o cıkmış veya yırtılmış olabilirmi ?

    yada hoperlör cıkkmış veya bir ucu gevşemiş olabilir...



    aracı daha 2007 aralığında aldım yeni araç 2 ayda kapı fitilleri eskimez ben en iyisi bi servise gidiyim
  • 
Sayfa: önceki 320321322323324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.