Şimdi Ara

CVT ve Performans ilişkisi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
1
Favori
3.430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniuye

    Şanzımandan alınan zevki kullanıldığı motor ile birlikte değerlendirmek lazım. Pek çok cvtli araca bindim. Şuanki aracım a4 multitronik. Vardığım sonuç şu: cvt ler genel olarak konforlu ancak düşük tork + cvt zevk vermeyen bir kombinasyon. Yüksek tork + cvt ise neye ihtiyacınız varsa onu verebilen bir kombinasyon.
    Tork varsa her ihtiyacı karşılar demek doğru değil. Cvt'li Maxima kullanmıştım 354nm tork degeri sunuyordu, performanslı kullanımda bütün keyfi kaçırıyordu.







    Cvt'nin genel tavrı ve diğer şanzımanlara oranla motorla çok daha yumuşak bir iletişim kurması performanslı kullanımlarda üzüyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evohan kullanıcısına yanıt
    Dyno sonuçlarına itibar etmeyin. TR'dekilerin %95'i kalibrasyonsuz, sadece tekerlek gücünü ölçen aletler. 20 yaşında arabayı %110 gösteren de var, sıfır km arabayı %80 gösteren de.

    Kompresyon testi yaptırın, dyno'dan çok daha güvenilirdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cvt ilk kullanan firma Da TIR, a4 2015 yilina nadar multitronik Yani cvt kullandi soñar da dsg ile yoluna devam etti sevmedigim tarafı 1600 devirdele rampa cikmaya calisiyor s modula aliyorum 2000 oh be editor motor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CVT denildiginde akla SUBARU gelir.



    En Son WRX Modeline CVT koyarak buyuk tepki cektiler, adamlarda katir inadi var.



    Kayisli sistem guce dayanmiyor, Esniyor, bozuluyor, ve hissiyati berbat.



    Subaru da gitti WRX'e koydu. Ekonomik Kullanim modu icin 6 vites Orani. Spor Kullanim modu icin 8 Vites Orani



    Boylelikle Ekonomik Kullanimda Devir Sabit tutularak berbat CVT hissiyatini tadiyorsunuz.



    Spor Kullanimda kilitli oranlar ile Daha Sportif kullanma hissiyati veriyor, Ancak kilitli Oranlar gecis esnasindaki kayip nedeniyle Daha Verimsiz ve yavas bir hizlanma oluyor.




    Subaru'daki CVT almamak icin insanlar Manuel aliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.