Şimdi Ara

Cube U30GT2 Destek,paylaşım,inceleme [Ana Konu] (149. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.223
Cevap
22
Favori
168.955
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 147148149150151
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tabletim açılmıyor.Logosu sabit birşekilde kalıyor ne yapmam gerekir sizce ?
  • Selamlar;
    Çocuklar desen kilidini değiştirmiş, üstüne bir de unutmuşlar deseni. Denediğimde google hesabını girin diyor (bir kaç denemeden sonra) fakat internete bağlı olmadığından bir türlü kabul etmiyor mail bilgilerini. BU konuda ne yapabilirim?
  • Arkadaşlar ben bir türlü flash moda geçiremedim tableti. Ne yaptıysam olmuyor. ANlatılanları tek tek, harfi harfine yapıyorum olmuyor. Rom yükleyemedim daha. Alalı 1 seneye yakın olacak. Şu konuyu doğru düzgün anlatabilen arkadaşlara sesleniyorum. Bi el atsanız
  • axilik kullanıcısına yanıt
    hangi versinyon var ve hangi versiyona geçmek istiyorsun, Rockchip Batch Tool version kaç vs
    birde geçmeme nedenlerinden biride bilgisayar,geçen buradaki arkadaş masaüstü pcde yapammıştı pc değişti laptoptan denedi sorunu halloldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cogman -- 15 Şubat 2014; 1:36:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SökücüTim

    hangi versinyon var ve hangi versiyona geçmek istiyorsun, Rockchip Batch Tool version kaç vs
    birde geçmeme nedenlerinden biride bilgisayar,geçen buradaki arkadaş masaüstü pcde yapammıştı pc değişti laptoptan denedi sorunu halloldu

    İlk içinde gelen 4.1.1 var. Sİtedeki romları denemek istiyordum. RBT ver. 1.6. Ben de öyle düşündüm ama belki yanlış birşey yapıyorumdur dedim.
  • axilik kullanıcısına yanıt
    Biz arkadasa 1,6 ile rom moduna geviremedik ister 1.7 ile dene onla halletmistik

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla bu cihazdan almayı düşünüyordum ama bu kadar problemli vede sorunlu oldugunu bilmiyordum okudugum yorumların % 80 olumsuz ben en iyisi tanınmış markalardan almaktan vazgeçmeyeyim hiç degilse bu kadar kafam agrımaz en iyisi ya Samsung yada ipad tablet almak biraz pahalı olur ama hiç degilse ses olsun görüntü olsun performans olsun ürün destegi olsun bu ve bunun gibi tabletlerden daha iyidir bence zaten bunun fiyatı nerden baksan 650 den aşahı degil 300 tl daha koyarım samsun alırım daha iyi sizlere Allah kolaylık versin arkadaşlar...
  • Birde illa böyle tablet alacaksanız bence Artes Q1003 bakın derim bundan daha iyidir adamlar hiç degilse tam destek veriyorlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StArLoRd

    Birde illa böyle tablet alacaksanız bence Artes Q1003 bakın derim bundan daha iyidir adamlar hiç degilse tam destek veriyorlar...

    Dogru tespit yedik bir halt artık şunuda söylemeden geçemem haksızlık olur forumdaki insanlarin %90`ı cihazdan degil firmadan sikıntıli cihaz bence fiyatinınhakkinı fazlasiyla veriyor haksızlık edemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar Google Play da asphalt 8 airborne indirmeye çalışıtıgımda cihazının uyumsuz yazıyor kullandığım romu değiştirecegim çalışan kullandığınız tavsiye edeceğiniz rom hangisidir asphalt 8 airborne için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: varol7

    arkadaşlar Google Play da asphalt 8 airborne indirmeye çalışıtıgımda cihazının uyumsuz yazıyor kullandığım romu değiştirecegim çalışan kullandığınız tavsiye edeceğiniz rom hangisidir asphalt 8 airborne için

    Hocam apk indirin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • rammo kullanıcısına yanıt
    evet bu zamana kadar apk ile kullanıyordum çalışmaz oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SökücüTim

    beyler 4.4 kittat tan 4.2.2 dönmek için ne yapmak lazım,normal denedim hataverdi ya,bende tekrar 4.4 yükledim
    edit:sorun çözülmüştür zorda olsa 4.2.2 v2.04 e dönüş yaptık
    900 supersport ROM sayesinde

    merhaba en son kurdugunuz rom arcatablet [ ROM ] Cube U30GT2 Android 4.4.2 KitKat custom root firmware (2014/01/21) deki mi? idi

    edit :http://www.arctablet.com/blog/forum/cube-u30gt2/rom-cube-u30gt2-android-4-4-2-custom-root-firmware-20140121/ ???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi varol7 -- 16 Şubat 2014; 12:04:55 >




  • varol7 V kullanıcısına yanıt
    Evet hiç stabil değil
    Menüler vs kastiriyordu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah rızası için biri dönsün artıkın.Açılış logosu sabit birşekilde kalıyor ve tabletim açılmıyor benim düzeltme gibi bir şansım var mı???? Bir bilen duysun artıkın sesimi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lanetli_bey

    Allah rızası için biri dönsün artıkın.Açılış logosu sabit birşekilde kalıyor ve tabletim açılmıyor benim düzeltme gibi bir şansım var mı???? Bir bilen duysun artıkın sesimi.


    Şayet ürün garantili ise yollayın servis halletsin. Değil ise rom atmayı deneyebilirsiniz.Şayet ürün garantili ise yollayın servis halletsin. Değil ise rom atmayı deneyebilirsiniz.
  • lanetli_bey kullanıcısına yanıt
    önceki sayfada arkadaşın biride bu prb benzer bir prb yaşamıştı o kardaş bi sor istersen
  • Eyvallah sagolun arkadaslar hallettim çok sukur :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14

    quote:

    Orijinalden alıntı: kusay

    quote:

    Orijinalden alıntı: kusay

    5 aralıkta servise vermiş oldugum tabletin arıza tespiti şükür 2-3 gün önce başladı.ses seda yok şimdilik , kargo ücretini bana ödettirdiler , gönderi ücretini müşterinin ödemesini istemek çok hoş gelmedi doğrusu.batarya az gidiyor ne gibi kullanıcı hatası olabilirki?
    bakalım cihaz bize ne şekilde gelecek , öylesine tamir edilmiş olarakmı yoksa sorun çözülmüş olarakmı , geldigindede bilgi paylaşımında bulunacagım ,

    bu arada cihazda gördüğm en büyük eksiklik hoparlör çıkışlarının yanlış yere konulması , oyun oynarken sag el hoparlörü tamamıyla kapatıyor , arkada yada üstte olması daha kullanışlı olurmuş,sesden mahrum kalıyorsunuz yada rahat oyun oynayamıyorsunuz.




    Tarih 14 Ocak , Günlerden Salı ben tableti servise göndereli yaklaşık 1 ay , 9 gün olmuş.Tabletin sorunu çözüldü diye 24 aralıkta ürünü adresimize gönderdiler.Kargo ücretini sagolsun ödemişler.demekki üründeki sorun garanti kapsamında halledilmiş , gönderirken ödemiş olduğumuz kargo ücretinin üzerine soguk suyu içtik , sorun degil , Tablet geldiya çok şükür

    Neyse tableti kargo kutusundan çıkarırken , tabletle birlikte göndermiş olduğum kılıf ayrı köşede ,tablet ayrı köşede (zahmet edilipte cihaz kılıfına takılmamış ! şekilde ürünü kutudan çıkardık.%20 kalan bir batarya ile elime aldım degerli tabletimi , 10 dakika geçmeden %20 lik pilimiz elvada yaptı , sd kart yuvasındada sorun vardı , onuda özellikle yazmıştım tamir edilsin diye , sd kart girişine bakan bile olmamış.
    pili bitmiştiya tabletin , şarj cihazını prize taktım sonrada tablete , oda nesi cihaz şarj olmuyor.sorunu kökten çözmüş servis , cihazım şarj olmuyor, pil sorunuda böylece çözülmüş oluyordu sanırım.o an aklımdan cihazı 5.kattan aşşagı atmak geldi.
    sarıldım telefona, m.h arkadaşımız ürünü tekrar kargolamımızı istedi tabi,hemde bu sefer kargo ücreti alıcıdan olarak, dikkatten kaçmış sd kart yuvası olabilir dedik

    02.01.2014 ten bu tarafada tabletimin gelişini, penceremden baykuş gibi izler haldeyim , ne zaman kargocu gelse ayaga fırlayıp bu sefer geldi diye çıglık atıyorum ama nafile , beklemekte sorun değil aslında , gerekirse 2 yıllık garanti süresinin bitmesini bile bekleyebilirim penceremin önünde ama LÜTFEN bu sefer saglam gönderin CUBETR.
    3.kargoyu kalbimde,kalbinizde kaldırmaz ..


    Bende benzer sorundan servise gönderdim, pil değişim yapılıp gönderildi, tablet geldi, çalışmıyor, aradım firmayı.

    -tablet çalışmıyor,

    -Fişe taktınızmı, şarjı komple bitmiş olabilir, tüm testleri yapılmıştı.

    -Taktım, cihaz hiç bir şekilde açılmıyor.

    -Tamam, tekrar gönderin.

    1 ay boyunca arayan soran yok, en sonunda ben aradım ve tabletimi sordum.

    -Sizin şarj aletiniz arızalıymış.

    -Hani tüm testler yapılmıştı.

    -Önceki servise gönderişiniz de şarj aletini göndermişmiydiniz,

    -Sizin önünüzde bilgisayar yok mu? Kayıt tutmuyormusunuz, şarj aletli mi gelmiş bilmiyormusunuz, her seferinde şarj aletiyle gönderdim.

    -Siz bizden ücretli olarak şarj aleti aldınız mı?

    -2 kere aldım, bi daha almam....

    1 sene boyunca 4 kere servise gitti, 7 kere kargo parası ödedim, her seferinde suçu bize yüklediler, bi kerede biz ödeyelim demediler,

    Cihazınızın sürekli olarak şarj adaptörünün ucuna zarar veriyorsunuz ve bu sebeple cihazınızı servise gönderiyorsunuz, size tavsiyemiz başka bir şarj adaptörü temin etmeniz. Şarj adaptörünü bizden almak zorunda değilsiniz, hatta mümkünse dışardan temin edin. İstanbulda oturduğunuz için cihazınızı servismizden kontrol ederek elden almanızı istiyoruz , cihazınız servisimiz tarafından size elden kendiniz kontrol ettikten sonra tutanak ile teslim edilecektir. Kırılma, ezilme, kablo kesilmesi, adaptör ucunun bükülmesi, adaptörün fiziki hasar görmesi vs.. gibi hasarların garanti kapsamından giderilmesi mümkün değil. Bu durum kullandığınız otomobil ile kaza yaptıktan sonra servise kazada meydana gelen hasarları garanti kapsamında yaptırmak istemek anlamına gelir.

    Artes marka tableti benzer sorundan dolayı servise gönderdim, ne gönderirken nede geri alırken kargo ücreti ödemedim, ayrıca cihazdaki sorunda garanti kapsamında giderildi. Sizde ise 7 kere kargo parası ödedim, her servise gönderişimde servis ücreti istediniz. Tabletim 9'uncu aydan beri arızalı, ne tabletin kendini gördüm, nede hayrını gördüm, inşallah sizde parasının hayrını görmezsiniz, vede özel mesaj gönderip "sizi şirket avukatlarımız mahkemeye verecektir" gibi mesajlar yollayıp durmayın. Şirket avukatına danışacağınıza bir tane müşteri ilişkileri uzamanı alın, bu sizin için daha hayırlı olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14


    quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14

    quote:

    Orijinalden alıntı: kusay

    quote:

    Orijinalden alıntı: kusay

    5 aralıkta servise vermiş oldugum tabletin arıza tespiti şükür 2-3 gün önce başladı.ses seda yok şimdilik , kargo ücretini bana ödettirdiler , gönderi ücretini müşterinin ödemesini istemek çok hoş gelmedi doğrusu.batarya az gidiyor ne gibi kullanıcı hatası olabilirki?
    bakalım cihaz bize ne şekilde gelecek , öylesine tamir edilmiş olarakmı yoksa sorun çözülmüş olarakmı , geldigindede bilgi paylaşımında bulunacagım ,

    bu arada cihazda gördüğm en büyük eksiklik hoparlör çıkışlarının yanlış yere konulması , oyun oynarken sag el hoparlörü tamamıyla kapatıyor , arkada yada üstte olması daha kullanışlı olurmuş,sesden mahrum kalıyorsunuz yada rahat oyun oynayamıyorsunuz.




    Tarih 14 Ocak , Günlerden Salı ben tableti servise göndereli yaklaşık 1 ay , 9 gün olmuş.Tabletin sorunu çözüldü diye 24 aralıkta ürünü adresimize gönderdiler.Kargo ücretini sagolsun ödemişler.demekki üründeki sorun garanti kapsamında halledilmiş , gönderirken ödemiş olduğumuz kargo ücretinin üzerine soguk suyu içtik , sorun degil , Tablet geldiya çok şükür

    Neyse tableti kargo kutusundan çıkarırken , tabletle birlikte göndermiş olduğum kılıf ayrı köşede ,tablet ayrı köşede (zahmet edilipte cihaz kılıfına takılmamış ! şekilde ürünü kutudan çıkardık.%20 kalan bir batarya ile elime aldım degerli tabletimi , 10 dakika geçmeden %20 lik pilimiz elvada yaptı , sd kart yuvasındada sorun vardı , onuda özellikle yazmıştım tamir edilsin diye , sd kart girişine bakan bile olmamış.
    pili bitmiştiya tabletin , şarj cihazını prize taktım sonrada tablete , oda nesi cihaz şarj olmuyor.sorunu kökten çözmüş servis , cihazım şarj olmuyor, pil sorunuda böylece çözülmüş oluyordu sanırım.o an aklımdan cihazı 5.kattan aşşagı atmak geldi.
    sarıldım telefona, m.h arkadaşımız ürünü tekrar kargolamımızı istedi tabi,hemde bu sefer kargo ücreti alıcıdan olarak, dikkatten kaçmış sd kart yuvası olabilir dedik

    02.01.2014 ten bu tarafada tabletimin gelişini, penceremden baykuş gibi izler haldeyim , ne zaman kargocu gelse ayaga fırlayıp bu sefer geldi diye çıglık atıyorum ama nafile , beklemekte sorun değil aslında , gerekirse 2 yıllık garanti süresinin bitmesini bile bekleyebilirim penceremin önünde ama LÜTFEN bu sefer saglam gönderin CUBETR.
    3.kargoyu kalbimde,kalbinizde kaldırmaz ..


    Bende benzer sorundan servise gönderdim, pil değişim yapılıp gönderildi, tablet geldi, çalışmıyor, aradım firmayı.

    -tablet çalışmıyor,

    -Fişe taktınızmı, şarjı komple bitmiş olabilir, tüm testleri yapılmıştı.

    -Taktım, cihaz hiç bir şekilde açılmıyor.

    -Tamam, tekrar gönderin.

    1 ay boyunca arayan soran yok, en sonunda ben aradım ve tabletimi sordum.

    -Sizin şarj aletiniz arızalıymış.

    -Hani tüm testler yapılmıştı.

    -Önceki servise gönderişiniz de şarj aletini göndermişmiydiniz,

    -Sizin önünüzde bilgisayar yok mu? Kayıt tutmuyormusunuz, şarj aletli mi gelmiş bilmiyormusunuz, her seferinde şarj aletiyle gönderdim.

    -Siz bizden ücretli olarak şarj aleti aldınız mı?

    -2 kere aldım, bi daha almam....

    1 sene boyunca 4 kere servise gitti, 7 kere kargo parası ödedim, her seferinde suçu bize yüklediler, bi kerede biz ödeyelim demediler,

    Cihazınızın sürekli olarak şarj adaptörünün ucuna zarar veriyorsunuz ve bu sebeple cihazınızı servise gönderiyorsunuz, size tavsiyemiz başka bir şarj adaptörü temin etmeniz. Şarj adaptörünü bizden almak zorunda değilsiniz, hatta mümkünse dışardan temin edin. İstanbulda oturduğunuz için cihazınızı servismizden kontrol ederek elden almanızı istiyoruz , cihazınız servisimiz tarafından size elden kendiniz kontrol ettikten sonra tutanak ile teslim edilecektir. Kırılma, ezilme, kablo kesilmesi, adaptör ucunun bükülmesi, adaptörün fiziki hasar görmesi vs.. gibi hasarların garanti kapsamından giderilmesi mümkün değil. Bu durum kullandığınız otomobil ile kaza yaptıktan sonra servise kazada meydana gelen hasarları garanti kapsamında yaptırmak istemek anlamına gelir.

    Artes marka tableti benzer sorundan dolayı servise gönderdim, ne gönderirken nede geri alırken kargo ücreti ödemedim, ayrıca cihazdaki sorunda garanti kapsamında giderildi. Sizde ise 7 kere kargo parası ödedim, her servise gönderişimde servis ücreti istediniz. Tabletim 9'uncu aydan beri arızalı, ne tabletin kendini gördüm, nede hayrını gördüm, inşallah sizde parasının hayrını görmezsiniz, vede özel mesaj gönderip "sizi şirket avukatlarımız mahkemeye verecektir" gibi mesajlar yollayıp durmayın. Şirket avukatına danışacağınıza bir tane müşteri ilişkileri uzamanı alın, bu sizin için daha hayırlı olur.

    hemen hemen aynı örneği bende verdim sonra aynı mesajı özelden bende aldım sonra aynı sizin gibi buraya taşıdım o mesajısıkıcı olan şu hiç ama hiç birśey çıkarmıyorlar bu durumdan kısaca yazdıklarınızın altına imzamı atarım .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 147148149150151
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.