Bildirim
'Crucial' Storage Executive Client programı


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

1 Misafir - 1 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Hocam bende de 120GB BX-100 var, dediğiniz gibi aynı durum bende de var, tıklıyorum logo görünüyor ama arayüz gelmiyor sonra kapanıyor. -
belki programda bir hata olabilir -
Valla hocam bununla ilgili yabancı sitelerde sorunsuz çalıştığı söylenmiş. Acaba destek sorunu mu var ki?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaysu -- 4 Şubat 2015; 9:19:23 > -
BU PROGRAM NE İŞE YARIYOR? -
Program sorunsuz çalışıyor bende.Web tabanlı bir sayfa açılyor ve bütün işlemler buradan yapılıyor.
Yalnız raid yapılan SSD'leri görmüyor. -
Bu sorun bende de var, logo gözükten sonra herhangi bir arayüz açılmıyor. -
bende de raid var ama ssd lerde değil hard disklerimde acaba o yüzden mi açılmıyor?
eğer öyleyse yazılım desteği gelmesi şart -
Bende de ilk başlarda açılıyordu, geçen format attım artık açılmıyor. Ne alaka anlamadım :)
MX100 kullanıyorum. -
anti virüs programı acaba engel oluyor olmasın diye şüpheleniyorum -
Antivirüsle alakası yok da. İşin ilginç tarafı forumlarında program çalışmıyor, açılmıyor diye şikayetçi olan pek kimse olmaması. Sizlerde burada yazmak yerine oraya yazarsanız bir çözüm üretirler belki.
http://forum.crucial.com/t5/Crucial-SSDs/Crucial-Storage-Executive/td-p/163276/page/4 -
ingilizce anlayıp yazabilsem yapacağım yorum da işte derdimi anlatamam hocam -
http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2415836
Üstteki forumda java ile çalıştığı yazıyor. Java yüklü mü? Program web tabanlı olduğundan tarayıcı tarafında java default olarak engelli olduğu için aktif ettiniz mi?
İndirmek isteyenler için ilgili sayfa;
http://www.crucial.com/usa/en/support-storage-executive
Düzeltme;
İndirip kontrol ettim;
Sistemde yüklü java istemiyormuş. İçerisinde hazır java ile geliyor.
Program bulunduğu dizinde MSEClient.log dosyasına alttki gibi hata kaydedip açılmıyor.
20:15:47.655 [main] INFO STDOUT - Configured default logger at log level INFO
20:15:47.764 [main] ERROR STDERR - Exception in thread "main"
20:15:47.764 [main] ERROR STDERR - java.lang.IllegalArgumentException: No enum constant com.micron.msd.gui.web.Variant.CLİENT
20:15:47.764 [main] ERROR STDERR - at java.lang.Enum.valueOf(Unknown Source)
20:15:47.764 [main] ERROR STDERR - at com.micron.msd.gui.web.Variant.valueOf(Variant.java:3)
20:15:47.764 [main] ERROR STDERR - at com.micron.msd.gui.web.Variant.getVariant(Variant.java:10)
20:15:47.764 [main] ERROR STDERR - at com.micron.msd.gui.web.Variant.isSuperbox(Variant.java:27)
20:15:47.764 [main] ERROR STDERR - at com.micron.msd.server.GUI.launch(GUI.java:96)
20:15:47.764 [main] ERROR STDERR - at com.micron.msd.server.GUI.main(GUI.java:64)
Java hakkında bilgim yok ama muhtemelen sistem dilini kontrol ediyor ingilizce veya desteklediği dil olmadığından dolayıda hata verip kapanıyor.
İngilizce windows kullanan biri test edip sonucu bildirirse durum netleşmiş olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turkforce -- 13 Şubat 2015; 20:30:57 >
-
-
Ben İngilizce bir mail yazdım durumu özetleyen. Artık biliyorlar yani sorunumuzu. İngilizce işletim sistemi olmayınca açılmadığını gördüler. Çözüm yakındır :) -
Crucial firması Türkiye de satış yapmaya başladıysa eğer dil desteği de gelecek demektir, problem dil desteği ile alakalıdır inş. -
Dili ingilizce yaptım, çalışıyor. Tabii ki bu sorunu mail attım umarım kısa zamanda düzeltme gelir
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hello *****,
Thank you for contacting Crucial. I apologize for the issues you are experiencing with the storage executive software, and I appreciate you bringing this to my attention. I will pass this information on to see if we can resolve this issue in future versions.
If you have further questions, please visit the Crucial Community athttp://www.crucial.com/usa/en/support. For sales questions, try our online chat service athttp://www.crucial.com/usa/en/support-contact. Our hours are Monday through Friday from 7 a.m. to 6 p.m. (Mountain Time). At Crucial, we are committed to providing high-quality products and reliable service and support.
Kind regards,
KATIE H
Sales & Support Representative
Tel: (800) 336-8896 (US & Canada only)
Tel: (208) 363-5790
Fax: (208) 363-5560
mailto:crucial.service@micron.com
Website:http://www.crucial.com
Talk to an Expert Online
https://www.crucial.com/usa/en/support-contact
Join the Crucial Community
Forums:http://forum.crucial.com/
Facebook:http://www.facebook.com/CrucialMemory
Twitter:http://twitter.com/crucialmemory
YouTube:http://www.youtube.com/crucialmemory
-----Original Message-----
Sent: 02/19/2015 02:56:51, Thursday
To: <crucial.service@micron.com>
Subject: FAQ: Crucial.com website contact question
The following data was submitted on web site
Name :*****
email :*****
comments :Your crucial storage executive software does not work if your operating system default language is other than English. Could you please prepare a revision? My Windows 8.1 Update 1 language is Turkish (single language) and could not open it and even my friends too.
Tel: *****
*****
*****
computer :
CrucialPart :windows 8.1 64 bit
site :us
Browser Agent :Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0
IP Address :81.21.85.189
-
Çabaların için teşekkürler. Umarım kısa zamanda sorunu çözerler. -
Aynı problem bende de var ama sanırım hala sorun çözülememiş. Arkadaşlar, siz çözebildiniz mi?
Benzer içerikler
- m2 ssd önerisi
- var olmayan bir aygıt belirtildi
- ruxim nedir
- seagate garanti sorgulama
- m2 ssd dönüştürücü
- ssd sağlık testi
- ssd test
- ntfs nedir
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X