Şimdi Ara

'Crucial' Storage Executive Client programı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
1.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar programın desteklediği ssd ler

    Supported SSDs
    =======================
    * M500
    * M550
    * MX100
    * MX200
    * BX100

    bende M500 bulunmakta, programı çalıştırıyorum fakat program arayüzünü göremiyorum defalarca kez kurdum kaldırdım program arayüzüne ulaşamadım aynı problemi yaşayan var mı?



  • Hocam bende de 120GB BX-100 var, dediğiniz gibi aynı durum bende de var, tıklıyorum logo görünüyor ama arayüz gelmiyor sonra kapanıyor.
  • belki programda bir hata olabilir
  • Valla hocam bununla ilgili yabancı sitelerde sorunsuz çalıştığı söylenmiş. Acaba destek sorunu mu var ki?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaysu -- 4 Şubat 2015; 9:19:23 >
  • BU PROGRAM NE İŞE YARIYOR?
  • Program sorunsuz çalışıyor bende.Web tabanlı bir sayfa açılyor ve bütün işlemler buradan yapılıyor.

    Yalnız raid yapılan SSD'leri görmüyor.
  • Bu sorun bende de var, logo gözükten sonra herhangi bir arayüz açılmıyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bende de raid var ama ssd lerde değil hard disklerimde acaba o yüzden mi açılmıyor?
    eğer öyleyse yazılım desteği gelmesi şart
  • Bende de ilk başlarda açılıyordu, geçen format attım artık açılmıyor. Ne alaka anlamadım :)

    MX100 kullanıyorum.
  • anti virüs programı acaba engel oluyor olmasın diye şüpheleniyorum
  • Antivirüsle alakası yok da. İşin ilginç tarafı forumlarında program çalışmıyor, açılmıyor diye şikayetçi olan pek kimse olmaması. Sizlerde burada yazmak yerine oraya yazarsanız bir çözüm üretirler belki.

    http://forum.crucial.com/t5/Crucial-SSDs/Crucial-Storage-Executive/td-p/163276/page/4
  • ingilizce anlayıp yazabilsem yapacağım yorum da işte derdimi anlatamam hocam
  • http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2415836

    Üstteki forumda java ile çalıştığı yazıyor. Java yüklü mü? Program web tabanlı olduğundan tarayıcı tarafında java default olarak engelli olduğu için aktif ettiniz mi?

    İndirmek isteyenler için ilgili sayfa;
    http://www.crucial.com/usa/en/support-storage-executive


    Düzeltme;
    İndirip kontrol ettim;
    Sistemde yüklü java istemiyormuş. İçerisinde hazır java ile geliyor.
    Program bulunduğu dizinde MSEClient.log dosyasına alttki gibi hata kaydedip açılmıyor.

    20:15:47.655 [main] INFO  STDOUT - Configured default logger at log level INFO 
    20:15:47.764 [main] ERROR STDERR - Exception in thread "main"
    20:15:47.764 [main] ERROR STDERR - java.lang.IllegalArgumentException: No enum constant com.micron.msd.gui.web.Variant.CLİENT
    20:15:47.764 [main] ERROR STDERR - at java.lang.Enum.valueOf(Unknown Source)
    20:15:47.764 [main] ERROR STDERR - at com.micron.msd.gui.web.Variant.valueOf(Variant.java:3)
    20:15:47.764 [main] ERROR STDERR - at com.micron.msd.gui.web.Variant.getVariant(Variant.java:10)
    20:15:47.764 [main] ERROR STDERR - at com.micron.msd.gui.web.Variant.isSuperbox(Variant.java:27)
    20:15:47.764 [main] ERROR STDERR - at com.micron.msd.server.GUI.launch(GUI.java:96)
    20:15:47.764 [main] ERROR STDERR - at com.micron.msd.server.GUI.main(GUI.java:64)


    Java hakkında bilgim yok ama muhtemelen sistem dilini kontrol ediyor ingilizce veya desteklediği dil olmadığından dolayıda hata verip kapanıyor.
    İngilizce windows kullanan biri test edip sonucu bildirirse durum netleşmiş olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turkforce -- 13 Şubat 2015; 20:30:57 >




  • Turkforce T kullanıcısına yanıt
    haklı olabilirsin, sağol hocam bilgilendirme için inşallah üretici firmadan bir çözüm gelir


    bende verdiği hata raporu aynen şu şekilde

     'Crucial' Storage Executive Client programı


    edit: ekran görüntüsü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dreamblue35 -- 14 Şubat 2015; 12:15:34 >
  • Ben İngilizce bir mail yazdım durumu özetleyen. Artık biliyorlar yani sorunumuzu. İngilizce işletim sistemi olmayınca açılmadığını gördüler. Çözüm yakındır :)
  • Crucial firması Türkiye de satış yapmaya başladıysa eğer dil desteği de gelecek demektir, problem dil desteği ile alakalıdır inş.
  • Dili ingilizce yaptım, çalışıyor. Tabii ki bu sorunu mail attım umarım kısa zamanda düzeltme gelir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hello *****,

    Thank you for contacting Crucial. I apologize for the issues you are experiencing with the storage executive software, and I appreciate you bringing this to my attention. I will pass this information on to see if we can resolve this issue in future versions.

    If you have further questions, please visit the Crucial Community athttp://www.crucial.com/usa/en/support. For sales questions, try our online chat service athttp://www.crucial.com/usa/en/support-contact. Our hours are Monday through Friday from 7 a.m. to 6 p.m. (Mountain Time). At Crucial, we are committed to providing high-quality products and reliable service and support.

    Kind regards,
    KATIE H
    Sales & Support Representative
    Tel: (800) 336-8896 (US & Canada only)
    Tel: (208) 363-5790
    Fax: (208) 363-5560
    mailto:crucial.service@micron.com
    Website:http://www.crucial.com

    Talk to an Expert Online
    https://www.crucial.com/usa/en/support-contact

    Join the Crucial Community
    Forums:http://forum.crucial.com/
    Facebook:http://www.facebook.com/CrucialMemory
    Twitter:http://twitter.com/crucialmemory
    YouTube:http://www.youtube.com/crucialmemory





    -----Original Message-----

    Sent: 02/19/2015 02:56:51, Thursday
    To: <crucial.service@micron.com>
    Subject: FAQ: Crucial.com website contact question

    The following data was submitted on web site

    Name :*****
    email :*****
    comments :Your crucial storage executive software does not work if your operating system default language is other than English. Could you please prepare a revision? My Windows 8.1 Update 1 language is Turkish (single language) and could not open it and even my friends too.

    Tel: *****
    *****
    *****
    computer :
    CrucialPart :windows 8.1 64 bit
    site :us
    Browser Agent :Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0
    IP Address :81.21.85.189




  • Çabaların için teşekkürler. Umarım kısa zamanda sorunu çözerler.
  • Aynı problem bende de var ama sanırım hala sorun çözülememiş. Arkadaşlar, siz çözebildiniz mi?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.