< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GameZero -- 15 Aralık 2008; 11:03:34 > |
|
_____________________________
Oynadıklarım: Resident Evil 5-Killzone 2-MGS4-Siren-Motor Storm 2-Pes 2009 Beklediklerim: GoD oF wAR 3-Batman: Arkham Asylum |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






o fiyata pc güzel bir pc monitörü alırsın..






