Şimdi Ara

CREA VENERA 32' LCD TV K32S ''ALDIM''

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
4.342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar carşıda dolaşıyordum vitrinde gördüm kampanya vardı taksitli idi aldım fazla anlamam bu lcd konularından sizin düşüncelerinizide alabilirmiyim nasıl bir tercih acaba bu PS3 oynuycamda ayıpdır söylemsi
    CREA VENERA 32" LCD TV K32S FİYATI 1,270.34 YTL
     CREA VENERA 32' LCD TV K32S ''ALDIM''

     CREA VENERA 32' LCD TV K32S ''ALDIM''

     CREA VENERA 32' LCD TV K32S ''ALDIM''

     CREA VENERA 32' LCD TV K32S ''ALDIM''

    TEKNİK ÖZELLİKLER
    * Teknik Özellikler
    * Genel Bilgi
    * Taksit Seçenekleri

    Panel 32" (82 cm) Ekran Boyutu
    - 1366x768 Çözünürlük
    - 8000:1 Dinamik Kontrast
    - 6ms Tepkime Süresi
    Resim HD Ready, 1080p Desteği
    - 16:9 Ekran Formatı
    - 10 Bit Resim işleme Özelliği
    - 3D DNR (3D Digital Gürültü Azaltıcı)
    - MPEG NR (Mpeg Gürültü Azaltıcı)
    - 3D MADI (3D Hareket Adaptasyonu ve Eşleştirmesi)
    - Aydınlık ve Renk Geçişlerinde Digital Geliştirilmi
    - 3D Digital Tarama Fitresi
    - Dinamik Aydınlık Kontrolu
    - Kontrast ve Aydınlık Geliştiricisi
    - Resim Modu Tanıma
    - Renk Sıcaklığı Seçimi Soğuk, Sıcak, Normal
    - Önceden Ayarlanmış Resim Modları
    - Resim Formatları 16:9, 14:9, Sinema, Zoom1, Zoom2,
    - Multi-Sistem TV Standardı
    - Otomatik / Manuel Programlama
    - Otomatik Kanal Ayarlama ve İsimlendirme Sistemi
    - İnce Kanal Ayarı
    - 99 Kanal Hafızası
    Teletex 2000 Sayfa Teletext
    Genel Özellikler Farklı dillerde ve Turkçe Grafik Menu
    - Açılış, Kapanış Zamanlayıcısı
    - Sinyal Kesilince Otomatik Kapanma
    - Uyku modu Zamanlayıcısı
    - Program İsimlendirme
    - Otomatik Yayın Formatı Tanıma
    - Çocuk Kilidi
    Ses Otomatik Ses Seviyesi Ayarı
    - Önceden Ayarlı Ses Modları
    - Balans Ayarı
    - 2 x 10W Ses Çıkış güçü
    Bağlantılar Kablolu TV ve Çatı Antenine Uygun Anten Girişi
    - 2 adet Scart Girişi
    - YPbPr Video ve Sağ/Sol Ses girişi
    - Bilgisayar Bağlantısı
    - Bilgisayar Ses Girişi
    - 2 adet Yüksek Çözünürlüklü HDMI girişi
    - Kulaklık Bağlantısı
    - Koaxsiel Ses Çıkışı
    Aksesuar Tam Fonksiyonel Uzaktan Kumanda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GameZero -- 15 Aralık 2008; 11:03:34 >



    _____________________________


    Oynadıklarım: Resident Evil 5-Killzone 2-MGS4-Siren-Motor Storm 2-Pes 2009
    Beklediklerim: GoD oF wAR 3-Batman: Arkham Asylum




  • Alınmışa bize hayırlı olsun demek düşer. Güle güle kullanırsın inşallah. O paradan aşağıya Sony, Toshiba gibi markaların modelleri de bulunabiliyordu ama olsun. Alınmış alınmıştır. Bundan sonra keyfini çıkar...
    _____________________________
    Eğer sen kaba ve katı yürekli olsaydın, onlar senin etrafından dağılıp gitmişlerdi.
  • tşkler dostum vadeli fiyatı bu zaten :) yeter bu bana
    _____________________________


    Oynadıklarım: Resident Evil 5-Killzone 2-MGS4-Siren-Motor Storm 2-Pes 2009
    Beklediklerim: GoD oF wAR 3-Batman: Arkham Asylum
  • hayırlı olsun
    _____________________________
    PSN: jack_sparrow34
  • trşkler vallaha artık pc den bıktım usandım ps3 aldım peşinede hemen hd tv almak şart dedim fiyatlarıda artmış bu arada ben aldığım günün ertesi günü 1.700 olmuş aynı üürn...
    _____________________________


    Oynadıklarım: Resident Evil 5-Killzone 2-MGS4-Siren-Motor Storm 2-Pes 2009
    Beklediklerim: GoD oF wAR 3-Batman: Arkham Asylum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GameZero

    trşkler vallaha artık pc den bıktım usandım ps3 aldım peşinede hemen hd tv almak şart dedim fiyatlarıda artmış bu arada ben aldığım günün ertesi günü 1.700 olmuş aynı üürn...


    arkadasların dediği gibi hayırlı olsun demek düser ama ikinci mesajında gördüm aynı ürün 1700 olmus demissin satıcı sanırım senin için o cihazın fiyatını öyle ayarlamıs olsa gerekyanlıs anlamada zoruna gitmesin diiye güzel kardesim madem fazla anlamıyorum demisin insan bir bakar bu foruma az buçuk bilgin olurdu millet 102 ekran full hd lcd leri 1700 lerde boy boy ilan verip satıyor da sen 82 ekran olan bu ................ ürüne 1200 ytlelerde fiyat nasıl verdin anlamadım üstüne birde 1700 olmus diyorsun pes yani size değil yanlıs anlamayın o satıcıya pes ne piskin insan bunlar ya
    _____________________________




  • haklısın ne diyim vadeli olunca fiyat artıyo bildiğin gibi.. YA ZATEN KENDİ ODAMA ALDIM İKİ EKSİK 2 FAZLA ÖNEMLİ DEĞİL BU ALET PS3 İCİN İŞİMİ GÖRÜRMÜ BENİM ÖĞRENMEK İSTEDİĞİM O SADECE FİYAT FAZLA OLMASI ÖNEMLİ DEĞİL.... ALMIŞIZ ARTIK DİMİ :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GameZero -- 16 Aralık 2008; 0:05:14 >
    _____________________________


    Oynadıklarım: Resident Evil 5-Killzone 2-MGS4-Siren-Motor Storm 2-Pes 2009
    Beklediklerim: GoD oF wAR 3-Batman: Arkham Asylum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    VESTEL 42 PF6011 FULL-HD LCD Tv
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Hayırlı olsun güle güle kullan...
    _____________________________
  • bu ürün carrefoursa express'de 860ytl falandı görmüştüm alayımmı diye çok düşünmüştüm almadım hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sendomi

    bu ürün carrefoursa express'de 860ytl falandı görmüştüm alayımmı diye çok düşünmüştüm almadım

    Bu söylenecek söz mü şimdi? Kavgada bile söylenmez...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HiGHWAYMOUSE -- 16 Aralık 2008; 1:19:38 >
    _____________________________
    Eğer sen kaba ve katı yürekli olsaydın, onlar senin etrafından dağılıp gitmişlerdi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sendomi

    bu ürün carrefoursa express'de 860ytl falandı görmüştüm alayımmı diye çok düşünmüştüm almadım hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan

    Vursan daha iyidi
    _____________________________
  • adam ne yapsın dostum oda haklı görmüş fiyat o bursada da böyle sonucda kimseyi sucluyamazsın vadeli fiyat olunca artıyo :( fazla önemsemiyorum zaten işimi görsünde .. üc kuruşun hesabını yapıcaz diye elimizden gidenleri hesap etseydim işim vardı...
    _____________________________


    Oynadıklarım: Resident Evil 5-Killzone 2-MGS4-Siren-Motor Storm 2-Pes 2009
    Beklediklerim: GoD oF wAR 3-Batman: Arkham Asylum
  • Başta hayırlı olmasını dilerim.
    Zamanında az satmadım kendisini. :)

    Bu arada arkadaşlar,rakam elbette size fazla görünüyor ama ayan arkadaş "vadeli" diye tabir ediyor.
    Yani anladım kadarıyla senet ile satın almış ve 1200 aslında oldukçada iyi almış.
    Senet işin içine girince fiyatlar aniden uçuşa geçiyor.
    _____________________________
  • cok doğru diyorsun dostum yakında oyunlarla cekilmiş görüntülerinide koyucam kısmet olursa....
    _____________________________


    Oynadıklarım: Resident Evil 5-Killzone 2-MGS4-Siren-Motor Storm 2-Pes 2009
    Beklediklerim: GoD oF wAR 3-Batman: Arkham Asylum
  • Merhaba;
    Arkadaşım öncelikle hayırlı olsun.Crea Tierra 40" Lcd bende kullanıyorum.Özelliklerinden ve görüntü kalitesinden memnunum.
    Crea ürünlerinin Türkiye'de satışını yapan Kont Bilişimin internetten satış yaptığı Teketek.com sitesinde bu Lcd Tv nin fiyatı daha yüksek görünüyor.
    Peşin fiyatı (kdv dahil) 1250 YTL altında bulabilmek mümkün değil gibi görünüyor.Crea Lcd ürünlerini beğenmeyen arkadaşlar keşke performans, özellik ve fiyat mukayesesini hangi marka ve modellerle yaptıklarını, kriterlerinin neler olduğunuda yazsalarda sizinde neden yanlış bir tercih yaptığınızı anlayabilsek.
    Crea kötünün iyisi değil, gerçekten iyi bir markadır.Kullandığı paneller LG üretimi panellerdir.Teketek sitesinden ilgili sayfanın linkini aşağıda ekledim.
    Tekrar hayırlı osun.Herkese saygılar.


    http://www.teketek.com/lcd-televizyonlar/crea-lcd-tv-32-venera-k32s-lv23n.html
    _____________________________
    “Türklerin vatan sevgisiyle dolu olan göğüsleri, düşmanların lanetlenmeye layık ihtiraslarına karşı daima demirden bir duvar gibi yükselecektir.” ATATÜRK

    CREA TIERRA K40M 40" LCD PANEL + SEG 19" LCD TV + SONY HT-DDWG800 AVR + SONY PS-LX300USB PİKAP + SONY DVP-NS728H DVD PLAYER + VESTEL SLIMLINE 4000 DVD PLAYER + HIMEDIA Q3 QUAD CORE MEDIA PLAYER + SAMSUNG 2 TB EXTERNAL 3,5" HDD + 2 x WD MY BOOK 2 ESSENTIAL 2 TB EXTERNAL 3.5" + WD MY BOOK ESSENTIAL 5 TB 3,5" EXTERNAL + WD ELEMENTS 1 TB ve 2 TB 2" EXTERNAL + NEXT YE2000 CIS SUPER PLUS + DIGITURK DT9102 HD + D-SMART + SONY RM-VL610T IRC + SONY PS3 + SONY PS4 1 TB + 2009 VW JETTA 1.4 122HP TSI DSG COMFORTLINE




  • 4bende 40 lık alıcakdım ama odam o kadar büyük değil izleme seviyesi uzaklığı düşük yani o yüzden 32 iyi geldi bana... herkezin yokrumlarına sayım sonsuz herkeze tşkler...
    _____________________________


    Oynadıklarım: Resident Evil 5-Killzone 2-MGS4-Siren-Motor Storm 2-Pes 2009
    Beklediklerim: GoD oF wAR 3-Batman: Arkham Asylum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sendomi

    bu ürün carrefoursa express'de 860ytl falandı görmüştüm alayımmı diye çok düşünmüştüm almadım hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan


    Başka biri de 750'ye veriyorlar yazmasın sakın.
    _____________________________
    Hepiniz yüklediğim anlam kadarsınız.
  • vallaha veriseler alsınlar o fiyata pc güzel bir pc monitörü alırsın..
    _____________________________


    Oynadıklarım: Resident Evil 5-Killzone 2-MGS4-Siren-Motor Storm 2-Pes 2009
    Beklediklerim: GoD oF wAR 3-Batman: Arkham Asylum
  • bu tv'yi 860 ytl'ye veriyorlardı carrefourda
    _____________________________
  • peşin alsaydım bunu almazdım zaten :)
    _____________________________


    Oynadıklarım: Resident Evil 5-Killzone 2-MGS4-Siren-Motor Storm 2-Pes 2009
    Beklediklerim: GoD oF wAR 3-Batman: Arkham Asylum
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.