Şimdi Ara

Corvette aradaki farkı nasılda kapatıyor (Smokes Nissan GT-R) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
1
Favori
1.416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [H.E.E]

    quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    gaza dokunmaya korkuyormusunuz ? makaslama yada manevra yaparken güven vermiyor mu hocam ?

    Bi defa kullansanız ne demek istediğimi anlardınız. Mesele gaza basmak değil, makaslama ya da manevra yapabilmek değil. Mesele arkadan itişli müthiş bir güce hakim olabilmek. Ayrıca Corvette yol tutuş bakımından o kadar süper olan bir araç değil. Hakim olabilmek lazım.

    Kullansam kaza yapmaya spin atmaya bile razıyım yeter ki o süreyim




  • yanlışınız var hocam. 1 mil= 1.6km 232x1.6=371.2 km
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    Mobildeyim izleyemiyorum ama 232mil hız 460km hız flan yapıyor dünyanın en hızlı arabası bugatti bile yapamıyor dünyanın en hızlı arabası neden r34 değilde bugatti?

    232 mil 374 km ye tekabül ediyor.En hızlı seri üretim araç bugatti.Bu arada videodaki R34 değil, Nissan GTR Zaten veyron fabrikadan son limitleriyle çıkıyor. araçta 4 turbo var W16 motor kullanıyor. Kısacası araca yapılacak bütün modifikasyonlar fabrikada yapılıyor. Yanlış hatırlamıyorsam bugatti motoru 2000 hp üretecek kapasiteye sahip ancak 800 hp kadarı ısıya dönüşüp kayboluyor. rakamlar biraz daha farklı olabilir yanlışım varsa düzeltin.

    Video yu izlersen göreceksin. 0-300 değeri Bugatti den Hennessey Venom GT den daha iyi. Videodaki GTR 1700 hp. 374 e kadar hızlanıyor ama o hızlardaki ivmelenmeyi görünce 400leri göreceğini tahmin etmek zor olmuyor.

    -Rica ediyorum birileri gelip GTR a mok atmasın. Yok efendim GTR süperspor değil yok konforlu değil yok marka prestiji falan boş işlerle uğraşmayın. Performans karşılaştırıyoruz burda.




  • corvette ile ilk defa test drive oyununda tanışmıştım aracın gidişi mühteşem kontrolü çok zor.

    bu videoyu izleyince tekrar oha dedim.
    http://www.youtube.com/watch?v=qODE05r0jiA&list=PL97C529A7B6C79705&index=19
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [H.E.E]

    1 defa Corvette kullandım. Zaptetmesi gerçekten çok zor bir araç

    kapaklı jantlı idi değil mi ? oda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deniz Ç.

    quote:

    Orijinalden alıntı: [H.E.E]

    1 defa Corvette kullandım. Zaptetmesi gerçekten çok zor bir araç

    kapaklı jantlı idi değil mi ? oda

  • quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT
    motoru 2000 hp üretecek kapasiteye sahip ancak 800 hp kadarı ısıya dönüşüp kayboluyor. rakamlar biraz daha farklı olabilir yanlışım varsa düzeltin.



    3000 beygir,2000 beygir kayboluyor Belgeselinde böyle diyordu,hatta motorun denemesinde baca tesisatının da alev aldığı söyleniyordu sanırsam
  • Corvette aslında yol tutuşu çok yüksek bi araç (1g ye ulaşan nadir araçlardan) ama o kadar güçlüki ve biraz kara düzen bi araba hakim olmak gerekiyormuş.Bi kere marşına basmıştım sadece çok harika çalışıyodu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tourneo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Deniz Ç.

    quote:

    Orijinalden alıntı: [H.E.E]

    1 defa Corvette kullandım. Zaptetmesi gerçekten çok zor bir araç

    kapaklı jantlı idi değil mi ? oda







  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan G.

    quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT
    motoru 2000 hp üretecek kapasiteye sahip ancak 800 hp kadarı ısıya dönüşüp kayboluyor. rakamlar biraz daha farklı olabilir yanlışım varsa düzeltin.



    3000 beygir,2000 beygir kayboluyor Belgeselinde böyle diyordu,hatta motorun denemesinde baca tesisatının da alev aldığı söyleniyordu sanırsam

    Aynen bende belgeselden hatirliyorum ama sayilardan emin degildim

    Edit: zaten hp, whp, bhp terimleri bu gibi konular icin var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RB26DETT -- 1 Haziran 2013; 15:23:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bi passat değilciler konuya bekleniyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    hayır dostum atmosferik. Çoğu amerikan arabası öyle

    Normal C6 LS2 atmosferik(400hp), Z06 atmosferik LS7 7.0lt V8 OHV(en son bildiğim 515hp civarı idi) kullanır, ZR1 6.2lt V8 OHV supercharger beslemeli olan daha kalın silindir duvarları olan LS9(640hp) kullanır, hacmen biraz daha küçük ama kompresyona daha dayanıklı bir motor.

    Amerika fiyatlarına bakarsak rakibi olan bir çok aracı "düzlükte" perişan eder stock olarak Vette Z06 ve ZR1.
    Pist dereceleri yakın zamana kadar Ring'de çok iyi olsa da 458 gibi araçların optimize edilmiş bol karbonlu versiyonlarına dayanabileceğini sanmıyorum.

    Rakiplerine göre en büyük handikapı çift kavrama yerine manuel şanzımana sahip olması.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    Mobildeyim izleyemiyorum ama 232mil hız 460km hız flan yapıyor dünyanın en hızlı arabası bugatti bile yapamıyor dünyanın en hızlı arabası neden r34 değilde bugatti?

    232 mil 374 km ye tekabül ediyor.En hızlı seri üretim araç bugatti.Bu arada videodaki R34 değil, Nissan GTR Zaten veyron fabrikadan son limitleriyle çıkıyor. araçta 4 turbo var W16 motor kullanıyor. Kısacası araca yapılacak bütün modifikasyonlar fabrikada yapılıyor. Yanlış hatırlamıyorsam bugatti motoru 2000 hp üretecek kapasiteye sahip ancak 800 hp kadarı ısıya dönüşüp kayboluyor. rakamlar biraz daha farklı olabilir yanlışım varsa düzeltin.

    Video yu izlersen göreceksin. 0-300 değeri Bugatti den Hennessey Venom GT den daha iyi. Videodaki GTR 1700 hp. 374 e kadar hızlanıyor ama o hızlardaki ivmelenmeyi görünce 400leri göreceğini tahmin etmek zor olmuyor.

    -Rica ediyorum birileri gelip GTR a mok atmasın. Yok efendim GTR süperspor değil yok konforlu değil yok marka prestiji falan boş işlerle uğraşmayın. Performans karşılaştırıyoruz burda.


    Veyron motoru hiçte limitlerinde falan değildir.8000cc W16 motordan bahsediyoruz.GTR'ın Veyron'un neredeyse 3 katı kadar ufak motorla 1700 HP ürettiği yerde Veyron motoru çok rahat 2000 barajını aşar.Ayrıca beygir kaybolma meseleleri sadece Veyron motoruna özgü bir şey değil.Öte yandan doldurulan pek çok araç yürür.Bu sadece GTR'a özgü bir şey değildir.

    Öte yandan bunun mok atmakla alakası yok fakat GTR bir Superspor değil zaten.Kendisi GT kategorisinde bir araç ismindende anlaşılacağı üzere.Yine böyle araçlardan konforlu olması beklenmez zaten,bir Lamborghini Aventador ile aralıksız 200 kilometre yol gitmek insanın belinde fıtıklara sebep olabilir.

    Herşeyin daha iyisi vardır.Alttaki aracında daha iyisi vardır.Yani sınırsız bir döngüdür bu.




  • Supercharger olayından biraz bahsetmek isterim. Turbodan tamamen farklı bi sisteme sahip [Bence]. Supercharger'da motora daha fazla hava girişi sağlanarak benzin daha çok yakılır böylece bi nevi nitro görevi görür. Turbo ise Motordan çıkan egzos gazı dışarı atılmaz bu gaz motor içindeki bir türbin sayesinde tekrar döndürülür ve motora hava karışarak benzin-havanın pistonlarda daha çok yakılmasını ve daha çok güç artışına olanak sağlar.

    Konu hakkında daha bilgili olan arkadaşlar paylaşırlar görüşlerini. Ama şu bi gerçekki amerikanlar atmosferik ve V8 hayranlarıdır
  • Biz ama normal fabrika çıkışlı arabaları kıyaslıyoruz. Şu bi gerçekki GT-R son zamanlarda veyron killer olarak adlandırılıyor. 0-100'e 3-3.5 gibi saniyelerde gören bi araç. Ve modlanmaya en yatkın olan araç. Şu videoyu izlersen stock haldaki gt-r'ın nasıl bi derece elde ettiğini görürsün

  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Biz ama normal fabrika çıkışlı arabaları kıyaslıyoruz. Şu bi gerçekki GT-R son zamanlarda veyron killer olarak adlandırılıyor. 0-100'e 3-3.5 gibi saniyelerde gören bi araç. Ve modlanmaya en yatkın olan araç. Şu videoyu izlersen stock haldaki gt-r'ın nasıl bi derece elde ettiğini görürsün




    Eğer bana diyorsan sence alıntı yaptığım arkadaşın koyduğu AMS Alpha GTR standart bir araç mı? Hatta senin koyduğun videoda ki araç bile AMS'in Uprade kitli GT-R'ı.Kocaman yazıyor orada AMS Alpha9 GT-R diye.AMS'in sitesine girersende orada arabayla ilgili daha fazla detay görebilirisn.

    GT-R'ın son versiyonları 3 saniyenin altında 0-100 görebiliyor.Fakat Veyron Killer olabilmesi için 40 fırın ekmek yemesi lazım.Bir Koenigsegg Agera R ne bileyim SSC , Hennesey gibi araçlar belki yerine göre Veyron Killer olabilir ama GT-R dolu bir araç olmadıktan sonra Veyron Killer sıfatının 1 kilometre yakınından geçmez.0-300 süreleri arasında 2,5 kattan fazla fark var.Nasıl olacakta bu araç Veyron Killer olarak adlandırılacak.Modifiye edilenlerden bahsediyorsanız Supra içinde Veyron Killer diyebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 6 Haziran 2013; 13:51:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Biz ama normal fabrika çıkışlı arabaları kıyaslıyoruz. Şu bi gerçekki GT-R son zamanlarda veyron killer olarak adlandırılıyor. 0-100'e 3-3.5 gibi saniyelerde gören bi araç. Ve modlanmaya en yatkın olan araç. Şu videoyu izlersen stock haldaki gt-r'ın nasıl bi derece elde ettiğini görürsün




    Eğer bana diyorsan sence alıntı yaptığım arkadaşın koyduğu AMS Alpha GTR standart bir araç mı? Hatta senin koyduğun videoda ki araç bile AMS'in Uprade kitli GT-R'ı.Kocaman yazıyor orada AMS GT-R diye.AMS'in sitesine girersende orada arabayla ilgili daha fazla detay görebilirisn.

    GT-R'ın son versiyonları 3 saniyenin altında 0-100 görebiliyor.Fakat Veyron Killer olabilmesi için 40 fırın ekmek yemesi lazım.Bir Koenigsegg Agera R ne bileyim SSC , Hennesey gibi araçlar belki yerine göre Veyron Killer olabilir ama GT-R dolu bir araç olmadıktan sonra Veyron Killer sıfatının 1 kilometre yakınından geçmez.0-300 süreleri arasında 2,5 kattan fazla fark var.Nasıl olacakta bu araç Veyron Killer olarak adlandırılacak.Modifiye edilenlerden bahsediyorsanız Supra içinde Veyron Killer diyebiliriz.

    Benimde şöyle bi görüşüm var dostum. Mesela çoğu bildiğimiz superspor araba 3 saniye civarları 0-100 görüyor. Bu demek olmuyorki elbette hepsi bugattiyle kapışır. Bugattinin 400 ve üzeri gördüğü bi gerçek ama bugattinin o kadar hıza ulaşıp gtr'ı geçmesi içinde up uzun yollu bi yarış yapacağını kimseden beklemiyor. Görüyorsunuzki en uzun mesafeli yarışlar ya böyle havalimanlarında yada drag yarışlarında oluyor. O yüzden kalkış süresi kimin azsa ve aradaki farkı rahatlıkla açabiliyorsa benim gözümde veyron killer'dır GT-R. Sonuçta 1 yada 2 km sonra yarış bitecekse GT-R güçlü motoruyla bugattinin tozunu dumanına katabilir. Beygir meselesinden veya başka bişeyden bahsetmiyorum. Sonuçta finish çizgisi önemlidir ne kadar hızlı yada güçlü bi motor olduğu önemli değil




  • corvetin kaybı arkadan çekişli ve tek şaft olduğu için bütün güç arkada kayboluyor ve zor toparlıyor..Gtr ın avantajı önden diferansiyele ordan tekrar öne giden 2 şaft mevcut..ondan seri..Her araca kafa tutması 1.v6 3.8 motoruna birde çift şaftına boçlu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Biz ama normal fabrika çıkışlı arabaları kıyaslıyoruz. Şu bi gerçekki GT-R son zamanlarda veyron killer olarak adlandırılıyor. 0-100'e 3-3.5 gibi saniyelerde gören bi araç. Ve modlanmaya en yatkın olan araç. Şu videoyu izlersen stock haldaki gt-r'ın nasıl bi derece elde ettiğini görürsün




    Eğer bana diyorsan sence alıntı yaptığım arkadaşın koyduğu AMS Alpha GTR standart bir araç mı? Hatta senin koyduğun videoda ki araç bile AMS'in Uprade kitli GT-R'ı.Kocaman yazıyor orada AMS GT-R diye.AMS'in sitesine girersende orada arabayla ilgili daha fazla detay görebilirisn.

    GT-R'ın son versiyonları 3 saniyenin altında 0-100 görebiliyor.Fakat Veyron Killer olabilmesi için 40 fırın ekmek yemesi lazım.Bir Koenigsegg Agera R ne bileyim SSC , Hennesey gibi araçlar belki yerine göre Veyron Killer olabilir ama GT-R dolu bir araç olmadıktan sonra Veyron Killer sıfatının 1 kilometre yakınından geçmez.0-300 süreleri arasında 2,5 kattan fazla fark var.Nasıl olacakta bu araç Veyron Killer olarak adlandırılacak.Modifiye edilenlerden bahsediyorsanız Supra içinde Veyron Killer diyebiliriz.

    Benimde şöyle bi görüşüm var dostum. Mesela çoğu bildiğimiz superspor araba 3 saniye civarları 0-100 görüyor. Bu demek olmuyorki elbette hepsi bugattiyle kapışır. Bugattinin 400 ve üzeri gördüğü bi gerçek ama bugattinin o kadar hıza ulaşıp gtr'ı geçmesi içinde up uzun yollu bi yarış yapacağını kimseden beklemiyor. Görüyorsunuzki en uzun mesafeli yarışlar ya böyle havalimanlarında yada drag yarışlarında oluyor. O yüzden kalkış süresi kimin azsa ve aradaki farkı rahatlıkla açabiliyorsa benim gözümde veyron killer'dır GT-R. Sonuçta 1 yada 2 km sonra yarış bitecekse GT-R güçlü motoruyla bugattinin tozunu dumanına katabilir. Beygir meselesinden veya başka bişeyden bahsetmiyorum. Sonuçta finish çizgisi önemlidir ne kadar hızlı yada güçlü bi motor olduğu önemli değil

    İyide arkadaşım Veyron'un GT-R'ı geçmesi için 1 kilometre yola gerek yok ki ? Son versiyon standart bir GT-R 0-100 süresini 2,8-3 saniye arasında koşarken Veyron 2,5 saniyede koşuyor.0-300 süresi diyorum sana 2,5 kat fark var diyorum.Hani bunu drag pistine falan indirgemeyede gerek yok.Herhangibir yarış GT-R'ın geçilmesi demek.Neyi neyle karşılaştırdığınıza bir bakın ben Veyron'u seven birisi değilim,fakat bu aracın verimsiz ama çok hormonlu bir araç olduğu gerçeğini değiştirmez.Arada zilyon kadar HP farkı var.En basitinden Veyron ve Aventador karşılaşması,Aventador müthiş Traction ve Launch Control sistemlerine sahip bir araç ve bildiğim kadarıyla bu sistemleri Bugatti ile akraba.Haldex tarafından üretiliyor.Ama gördüğün gibi bir Aventador bile mesafe kısa olmasına rağmen sadece ilk kalkış anı ve 200 kilometreli süretlere kadar yanında gidebiliyor.Fakat belli bir süratten sonra beygir farkı,hacim farkı,aşırı besleme gibi şeyler farkını ortaya koymaya başlıyor.Ki söz konusu olan araç Aventador,kolay kolay bileği bükülemeyecak araba.Hatta en çevik atmosferik araçta diyebiliriz.Ki GT-R'a neler yapmasın Veyron.Burada ki Veyron 1001 hp gücünde ki Veyron.Birde benim bahsetmiş olduğum Supersport Veyron var 1200 HP gücünde bildiğin gibi.Yarış sadece 0-100'e çıkana kadar sürmez.






  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.