Dostlar Merhaba CORSAİR Spec Delta Kasamın yan temperli camı kırlmıştı. Corsair (Yurtdışı) ile Twitter üzerinde iletişime geçtim derdimi anlattım. ÜCRETSİZ olarak 10 gün içinde sıfır temperli cam elime geçti. Teşekkürler CORSAİR,,, Süreç 1) Twitter üzeriden @CorsairSupport ile iletişime geçip derdinizi anlatın. Fotograf da ekleyinn 2) Mail adresinizi isteyecekler ve bir tiket oluşturacaklar. , 3) Mailinize gelen linkten gerekli bilgi, fotograf, ürün seri no ve faturanızı adresinizi vb. gönderin. 4) UPS kargo ile gönderecekler.. UPS size ürün içeriğini soracak gümrük işlemleri için. Mutlaka ÜCRETSİZ DEĞİŞİM/ NÜMUNE/ HEDİYE olarak ürün içeriğine yazın yoksa vergi çıkabilir. 4) UPS ile 10 gün içinde ücretsiz kargo ile ulaşmasını bekleyin. GELEN MAİL ve istenen bilgiler Hi , We're sorry to learn about your experience with our product. Lets look into a glass panel replacement - please provide the following information: - A copy of your original purchase invoice (PDF, or photograph as a jpg/png file.) - Photograph of the serial/part codes from your unit (see link below if you're unsure.) - Confirmation of your full shipping address and telephone number., Name: Phone: Email: Address: City/Town: State/Province/Prefecture: Postal/Zip Code: Country: Case Lot/Serial Number (S/N) Case Part Number (P/N) Best Regards Frank S. Thank you for choosing Corsair. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tornado34 -- 29 Nisan 2022; 1:35:11 > |
Bildirim