Şimdi Ara

'Corsa' Modifiye (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
585
Cevap
6
Favori
76.000
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • OPC Line 2 tamponumuz bugün öğle saatlerinde Hollanda'dan kargoya teslim edildi.
    Artık gelene kadar 14 haneli takip numarasını ezberlerim herhalde
  • Abi maliyeti nedir bu tamponun
  • Serdar abi veya Emir yardımcı olabilirseniz çok sevineceğim. Bildiğiniz gibi yol bilgisayarlı gösterge paneli takıldıktan sonra shift ligt kontağı açınca yanmaya başladı. Bunun için servise gidip kapatmalarını söyledim ama servisteki arkadaşlar ne yaptılarsa ya da ne yapamadılarsa kapatamıyoruz diyerek aracı verdiler. Nasıl kapatılacağını biliyorsanız Tech2 cihazından yapılacakları söyleyip kapattırayım yarın. Her gördüğümde kafama takılmasından usandım artık.
  • Tech 2 de direk shift diye bir yazi var uyari isiklarinin ayarlandigi menude onu mevcut degil yapacaklar o kadar
  • Teşekkürler gidip söyleyeyim de bende kurtulayım artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    OPC Line 2 tamponumuz bugün öğle saatlerinde Hollanda'dan kargoya teslim edildi.
    Artık gelene kadar 14 haneli takip numarasını ezberlerim herhalde

    Tam 1 hafta önce yukarıdaki mesajı yazmıştım, fakat paket bir türlü Hollanda'dan çıkamadı maalesef.
    2 gün içinde 4 ayrı şehir gezdikten sonra tam 5 gündür aynı depoda bekleyip duruyor.

    İlgili DPD (Hollanda Posta İdaresi) deposunun müşteri hizmetleri e-posta adresine iki kere yazdım ama cevap alamadım.
    Bugün de gönderici firmaya yazıp yardımcı olmasını, mümkünse DPD'yi aramasını rica ettim, "e-posta ile sorarım" diye zoraki bir cevap geldi.

    Şimdi de rota üzerindeki bir başka deponun müşteri hizmetlerine yazdım, beni gönderen kişi zannedip
    "gümrük evrakları olmadığı için paket size iade olmuş, evrakları gönderirseniz paketinizi yollamaya çalışırım" diye cevap verdiler.

    İade olmuşsa neden depoda duruyor,
    eğer evrakları bekliyorsanız neden gönderici ile bağlantıya geçip bunu bildirmiyorsunuz,
    hiç kimseye haber vermezseniz o paket ne kadar orada duracak,
    nasıl oluyor da beni gönderici ile karıştırıyorsunuz, bu kadar mı amatörsünüz
    şeklinde sorular sormak istiyorum ama neye yarar :(

    Bu işlerin Hollanda'da da nasıl yürüdüğünü (ya da yürümediğini) gördükten sonra bugüne kadar canım ülkeme haksızlık ettiğimi düşündüm...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serdar99 -- 12 Mart 2012; 16:50:09 >




  • Bende mesajını görünce "Aha Serdar abinin tamponu gelmiş" diyerek daldım konuya..
    Abi mevzu bahis Hollanda olunca hepsi çekmiş kafası güzel geziyor gibi geliyor bana..
    İnşallah bir an önce yola çıkar artık..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bekapa
    Abi mevzu bahis Hollanda olunca hepsi çekmiş kafası güzel geziyor gibi geliyor bana..

    Bu tespite %100 katılıyorum Orkun.
    Biri satıcı biri kargocu sadece iki Hollandalı ile muhattap oldum, ama ikisinin durumu da başka türlü açıklanabilir gibi değildi
  • serdar abi nerdeyse odak garagein ithalat süresini yakaladın=)
    ama ortaya çıkacak görüntü çok daha şahane orası tartışılmaz
  • Gönderici maalesef becerikli bir eleman değil, bir de işleri ağırdan alma durumu var ki, aynen Orkun'un dediği gibi. Gelen son mesaja göre eleman şimdi başka bir taşıyıcı bakıyor, paket çok büyük olduğu için DPD ile gönderemiyor muymuş neymiş, bozuk İngilizcesinden ancak bu kadar anlaşılabiliyor. Şimdi "paket büyükse DPD neden teslim aldı" diye sorsam ya anlamayacak ya da alâkasız bir cevap verecek. Sinirlerimi daha fazla bozmamak için birşey sormuyorum, sadece "havayolu ile getirecek bir ekspres kargo firması bul, aradaki fiyat farkı kabul edilebilir birşeyse öderim" dedim, cevap bekliyorum. Bir de "gönderecek firma bulamazsam paranı geri yollayacağım" falan demiş, aslında pek uğraşmaya niyeti de yok gibi görünüyor.
  • serdar abi vize sigorta masraflarını karşıla yolu kırışırız benim eşekle gidip alıp gelelim.
  • Yemin ediyorum daha kolay olurdu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serdar99 -- 13 Mart 2012; 17:51:49 >
  • Son haberler iyi değil arkadaşlar, OPC Line 2 tampon hevesim kursağımda kalacak gibi görünüyor.
    Eleman "paket çok büyük uçak almıyor, paranı geri göndereyim" diyor.
    Halbuki ihracat belgelerini hazırlayıp DPD'ye gönderse karayolu ile geç de olsa gelecek.
    Bakalım üşengeç ve uyuşuk bir Hollandalıyı ikna edebilecek miyim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serdar99 -- 14 Mart 2012; 20:51:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    Son haberler iyi değil arkadaşlar, OPC Line 2 tampon hevesim kursağımda kalacak gibi görünüyor.
    Eleman "paket çok büyük uçak almıyor, paranı geri göndereyim" diyor.
    Halbuki ihracat belgelerini hazırlayıp DPD'ye gönderse karayolu ile geç de olsa gelecek.
    Bakalım üşengeç ve uyuşuk bir Hollandalıyı ikna edebilecek miyim...


    Onun isteği belli,pis kokocu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra
    Onun isteği belli,pis kokocu





    Yahu zaten ben hem bu parça tedarikçisi elemanın hem de Hollanda Postası'nın amatörlüğüne hayret ettim.

    Bu eleman "yok ben Türkiye'ye yollayamam, ihracat belgesi lazım, hem paket de çok büyük, kargo almaz vs" demeyip tam Türk modeli "ayıpsın abi yollarız" tadında yaklaştı.

    Posta da belge vs demeden paketi adamdan teslim alıp 2 günde 4 şehir dolaştırdı, sonra da ne bana ne de göndericiye haber vermeden 1 hafta depoda yatırdı, lütfedip üçüncü e-postaya ancak dönüş yaptılar, onda da beni gönderici zannedip "tam sebebini bilmiyoruz ama iade olmuş, ihracat belgesi lazım olabilir, siz evrakları yollayın, biz göndermeye çalışalım" gibi evlere şenlik bir yanıt verdiler.

    Dün elemana "mevzu paketin büyüklüğü olsaydı posta senden teslim almazdı, ihracat evraklarını gönderirsen bu iş olur" şeklinde bir e-posta yolladım, "daha dün İngiltere ve Almanya'ya yolladığım iki ayrı paket boyutları yüzünden iade oldu" diye cevap verdi. Ben de paketin ölçülerini istedim, 175x50x50 olarak bildirdi. Buradaki DHL'i arayıp sordum, "bu ölçüde sıkıntı yok" dediler. Özetle eleman uğraşmamak için palavra sıkıyor ama elden gelen birşey yok maalesef, daha fazla zorlamadan parayı geri almak en doğrusu olacak sanırım.




  • umarım geri alabilirsin abi
  • Aynen Abi,parayı eksiksiz olarak geri alabiliyorsan al bence.
  • Eleman eksiksiz yollar ama kesilen komisyonlardan dolayı bir zararım olacak maalesef.
  • ön arka tampon nekadara maal olur acaba ya:s
  • Corsasında motordan bağımsız ısıtıcı olan veya yaptırmayı düşünen var mı?
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.