Şimdi Ara

Corsa elektrik

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
2
Favori
4.240
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba ,

    Yeni corsa e aldım şarj konusu kafama takıldı.

    100 kw diyor özelliklerinde ama esarj 120kwlik istasyona taktım 50ye sabitledi trugo ya taktım o da 180 lik, bir süre 65 kw bandında gittikten sonra 50ye sabitledi. Sarj %40 dan 80e kadar olan kısım. Sonrasında tamamen düşüyor zaten o kısmı biliyorum. Bu konu hakkında bilgisi olan varmi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Normal prize bağla en temizi o %100e bağlar sabaha kadar. Batarya zaten küçük. Ben hiç dışarda şarj etmedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde yeni aldik, iceri çok fazla yol ve lastik sesi aliyor. Opel servis yalitim yapmiyoruz diyor, disarida yaptirilirsa garanti bozulur diyorlar. Bu nasil bir servis ve garanti anlayisi bilemedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mustek26 kullanıcısına yanıt

    hocam elektrikli arabaya yeni geçtiyseniz motor sesinin olmaması yol sesini istemeden ön plana çıkabiliyor diyorlar. lastikleriniz runflat yada sert hamurlu bir lastik mi? belki ondan olabilir.


    bu arada ben de corsa elektrik düşünüyorum ikinci aracım olarak, siz ve diğer kullanıcıların yorum görüş ve tavsiyelerini bekliyorum

  • Merhaba bende corsa e düşünüyorum fakat ikinci el hatasız 2023 model 980-1100 arası neden bu kadar fiyat düşük? nerdeyse sıfır araçlar hemen satılıga cıkmış acaba arabada kronik vs bir sıkıntı mı var yoksa tutulmadığı için alan daha nerdeyse binmeden satıyor?

  • Şu an elektrikli araçlar arasında fiyat performansı en iyi araba. Şehir içi kullanım için çok pratik. Donaımları yeterli . Isı pompası koltuk ve direksiyon ısıtması çok verimli. Servis sıkıntısı yok ve tek şarjla normal kullanımda kış şartlarında 300 km rahat gidiyor. 13-14kw/100km ortalama tüketimi var. Mtv 1550 tl bakım maliyeti yok denecek kadar az. Şehir içi kullanım için Almayı düşünenlere tavsiye ederim.

  • drive_earth D kullanıcısına yanıt

    Yol ve lastik sesi konusunda sizin görüşünüz nedir?

  • HOLT H kullanıcısına yanıt

    Hocam kusura bakmayin bayagidir burayi unuttuk dönemedik. 3 aylik kullanimimiz sonunda görüşlerimiz, eğer evde elektrige baglayabilecek bir yeriniz varsa 1o saatte 2oo - 3oo km bandinda dolum yaparsiniz, kw olarak 2.5 liradan size gunluk maliyeti 5o-70 lira olur en fazla. Hizli şarj istasyonlarinda kw ücreti 8-9 lira ama 2o dakikada 2oo-250 km menzili doldurup gidersiniz. Gecen bir Eskisehir İstanbul yaptik 3 kere şarja taktik 2o şer dakikadan hic zorlanmadan gittik geldik maliyetimiz 55o km için 8oo lira. Soğuk havalarda elektrigi çok yiyor ki biz hic kapatmadik isiticilari. Şehir ici kullanimda bedavadan biraz pahali ulasim sagliyor araç. Uzun yola senede 3-5 defa cikiyorsaniz isinizi görur. Almak isteyenler hic dusunmesin. Çok eğlenceli bir araç. Normal araba deposu 2ooo liraya dolup 5oo km goruruyorsa bu evden şarjla 3oo tl, disaridan şarjla 8oo liraya ayni isi göruyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • makseki kullanıcısına yanıt

    Bence daha yeni oldugundan millet korkuyor. Ama biz iyi almisiz diyoruz. Evden şarj 12o liraya fulleniyor 3oo km, tarimsal sulama elektriginde 8o lira 3oo km. Adam evden şarj etmeyi düşünmeden aliyor sonrada problem yasiyor olabilir. Benzin veya dizele vereceginiz parayi size fazlasıyla geri kazandiriyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • funnel kullanıcısına yanıt
    Corsa elektrik


    Corsa elektrik


    Corsa elektrik

    Yol sesini bu şekilde hallettik. Garanti delinmedi. Şimdi ilk resimdeki lastik sesini daha da kesme düşüncesindeyiz. Arastiriyoruz, bu şekilde satilan lastikler var, biz artan malzeme ile bu işi yapmayi planloyoruz eğer lastik balansinda bir sorun yaşamazsak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • HOLT H kullanıcısına yanıt

    Lastikler Michelin e-primacy yani yumuşak ve elektrikli arabalara özel yapim sözde ama normal Michelin lastik bence, oldukça yumuşak ve kaliteli. Motor sesi olmayinca yol ve lastik sesi bayagi rahatsiz ediyordu, bir nebze hallettik ama daha fazlasini yapmayi istiyoruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 120 veya 180 kw ta olsa, ki şimdi Astor 300kw istasyonlar kurdu bence aracin kapasitesi ile alakali bu, bizim corsa 22kw AC istasyonlarda 7kw ile şarj ediyor, en yüksek alabilenler genelde 11 kw alabiliyormuş. DC istasyonlarda bizde hiç 4o kw şarjin üstunu göremedik, Tesla da 7o kw kapasiylteyi gördüm yanimda şarj ederken. 4o bile bize yetiyor zaten pili 5o kw. 1 saatte fulleniyor işte.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pek paylaşım yok konuda.


    Merak edenler için tüketim paylaşmak istiyorum.


    Şu ana kadar 2200 km yol yapmışım ortalama tüketim 100 km de 12.8 kw genel olarak eco mod kullanıyorum yaklaşık 600 km uzun yol gerisi şehir içi ortalama hız 29 km.


    Toplamda 281,6 kw elektrik kullanmışım. Evden şarj ediyorum elektrik birim fiyatı 1 kw 2.25 tl olarak baz alınırsa 2200 km için ödediğim elektrik faturası 633,6 TL .


    Aynı şartlarda benzinli aracımı kullansaydım 100km de 8 lt ortalama tükettiğini varsayarsak 176 litre benzin almam gerekecekti benzin fiyatını 40 tl den hesaplasak aynı şartlarda 7040 TL ödeyecektim.


    Corsa-e düşünen varsa bu hesabı dikkate alsın bence.

  • drive_earth D kullanıcısına yanıt
    Hocam corsa-e ve 208e işinden bişe anlamadım ben. Testlere baksak e208 156gb
    /54kw görünüyor ama peugeot Türkiye sayfası 136gb/50kw diyor. Bu durumda motor Corsa-e ile aynı olmuyor mu ? Aynı iseler neden e208 de menzil çok daha fazla duruyor ? Corsa e için de 2024 modelleri 156gb 54kv yazan yerler var...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sarpuli kullanıcısına yanıt

    İkisi aynı araç malum. İkisinin de 136 ve 156 beygirlik modelleri var, sırasıyla batarya kapasiteleri de 51 ve 50 kWh. Aynı güçte olanların WLTP menzili de 8-10 km kadar farkla hemen hemen aynı. Fark da muhtemelen ağırlık, aerodinami gibi farklardan kaynaklanıyordur. Menzilin çok daha fazla durduğunu nerede gördünüz?


    Yalnız her iki marka da Türkiye’ye güçlü olan versiyonları getirmiyor, ikisi de 136 HP güç 50 kWh pil ile geliyor. Corsa daha donanımsız, Peugeot tam dolu.

  • igorparker İ kullanıcısına yanıt
    Pejonun yurtsışında yapılan incelemeleri 54kva 156ps ama corsa ile aynısı geldi... Fiyatları da çok yakın ve yüksek, çok düşündüm ama vazgeçtim... Aynı rakamlara e-c4 de alınıyor, daha uygun olmalıydılar...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, yaklaşık 4 aydır Corsa elektrik kullanıcısının. Pil performansı sürekli düşüyor. Böyle bir sorun şikayet hiç kimseden duymadım yada bir yorum vs. Görmedim. Bu konuda bir yorumu olan varmı yada böyle bir sorun yaşayan. Şu anda şehir için 250km yapamıyorum gibi. Geçenlerde şarjı 100 yaptım Eco modda menzil 345km olarak geldi hiç kullanmadan.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • drive_earth D kullanıcısına yanıt

    8lt tüketim biraz iddalı olmuş hocam, bizim 1 yıllık ortalamamız 5.5lt :) yine de ciddi fark var tabi


    Benzinli corsayı satıp elektrikli almak istiyorum, arada az bir fark var. Hem de makyajlı kasaya geçiş yapmış olacağım. Araçta yazılım problemleri var mı ? Bir de bakım ücreti hakkında bilginiz var mı ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kocadereli77 K kullanıcısına yanıt
    Servise gittiniz mi hocam, ben de corsa elektrikli almak istiyorum ancak yaşadığınız sorun, soru işareti bıraktı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bizim araçlarda şarjı sınırlama var mı ? Mesela %80 de kesmesini istiyorum. Menulerde bulamadım, genelde yol bilgisayarında oluyormuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.