Şimdi Ara

'Corsa' Bakım ve servis (69. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.655
Cevap
9
Favori
150.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: pejmurde

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: pejmurde

    arkadaşlar merhaba,

    2011 model corsa enjoy aracım var 63.000 e geldi bakımı yaptıracağım. istanbulda tavsiye edeceğiniz özel servis varmı (yolmayanlardan :) )
    60000 bakımda neler değişiyor? bir de yağ tavisyeniz varmı kendim almak istiyorum 2 kuruşluk şeyi 10 lira yazıyorlar çünkü

    benzinli mi dizel mi?

    atlamışım kusra bakmayın :) 1.3 dizel

    o zaman standart servis ihtiyacını yazacağım. bunlara baktırırsınız.
    tüm filtrler (yağ, mazot, hava, polen)
    yağ (dexos 2 onaylı 5w30 veya soğuk sıcak iklimde iseniz 0w40 mobil esp tercih edilmeli)
    v kayışı
    fren balataları ve disk(30binde bir balata değişmeli, iki balata değişiminde bir disk)
    fren hidroliği ve antifiriz kontrol edilir. bakım tamamlanmıştır.

    cvp için teşekkürler. frenk diski neden değişmeli ki o da mı zamanla aşınıyor? v kayışı için de km az, ses gelirse baktırın gibi birşeyler duydum nekadar doğru bilmiyorum tabi.

    bu dediğiniz parçaların orjinal ile değişmesi ne kadara mal olur?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pejmurde

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: pejmurde

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: pejmurde

    arkadaşlar merhaba,

    2011 model corsa enjoy aracım var 63.000 e geldi bakımı yaptıracağım. istanbulda tavsiye edeceğiniz özel servis varmı (yolmayanlardan :) )
    60000 bakımda neler değişiyor? bir de yağ tavisyeniz varmı kendim almak istiyorum 2 kuruşluk şeyi 10 lira yazıyorlar çünkü

    benzinli mi dizel mi?

    atlamışım kusra bakmayın :) 1.3 dizel

    o zaman standart servis ihtiyacını yazacağım. bunlara baktırırsınız.
    tüm filtrler (yağ, mazot, hava, polen)
    yağ (dexos 2 onaylı 5w30 veya soğuk sıcak iklimde iseniz 0w40 mobil esp tercih edilmeli)
    v kayışı
    fren balataları ve disk(30binde bir balata değişmeli, iki balata değişiminde bir disk)
    fren hidroliği ve antifiriz kontrol edilir. bakım tamamlanmıştır.

    cvp için teşekkürler. frenk diski neden değişmeli ki o da mı zamanla aşınıyor? v kayışı için de km az, ses gelirse baktırın gibi birşeyler duydum nekadar doğru bilmiyorum tabi.

    bu dediğiniz parçaların orjinal ile değişmesi ne kadara mal olur?

    v kayışı değişim aralığı 60bin kmdir. sese bağlı olan triger zinciridir. sesi değişmedikçe 200bin kmye kadar gider.
    birbirine sürtünen yüzeyler aşınır. balatalar ve diskler birbirine sürterek çalıştığı için zaman içinde değişmelidir.
    yağ 100 lira olsa filtreler (yakıt hariç) 60-70 tl tutar. mazot filtresi hangi model olduğuna bağlı olarak 80-160 tl.
    diskler balatalar son değiştiğimde 300 civarı tutmuştu heralde 2 sene kadar önce. v kayışı ucuz 35-40 lira falandır ama tavsiyem v kayışında orijinal yerine continental markalı takmanız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: pejmurde

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: pejmurde

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: pejmurde

    arkadaşlar merhaba,

    2011 model corsa enjoy aracım var 63.000 e geldi bakımı yaptıracağım. istanbulda tavsiye edeceğiniz özel servis varmı (yolmayanlardan :) )
    60000 bakımda neler değişiyor? bir de yağ tavisyeniz varmı kendim almak istiyorum 2 kuruşluk şeyi 10 lira yazıyorlar çünkü

    benzinli mi dizel mi?

    atlamışım kusra bakmayın :) 1.3 dizel

    o zaman standart servis ihtiyacını yazacağım. bunlara baktırırsınız.
    tüm filtrler (yağ, mazot, hava, polen)
    yağ (dexos 2 onaylı 5w30 veya soğuk sıcak iklimde iseniz 0w40 mobil esp tercih edilmeli)
    v kayışı
    fren balataları ve disk(30binde bir balata değişmeli, iki balata değişiminde bir disk)
    fren hidroliği ve antifiriz kontrol edilir. bakım tamamlanmıştır.

    cvp için teşekkürler. frenk diski neden değişmeli ki o da mı zamanla aşınıyor? v kayışı için de km az, ses gelirse baktırın gibi birşeyler duydum nekadar doğru bilmiyorum tabi.

    bu dediğiniz parçaların orjinal ile değişmesi ne kadara mal olur?

    v kayışı değişim aralığı 60bin kmdir. sese bağlı olan triger zinciridir. sesi değişmedikçe 200bin kmye kadar gider.
    birbirine sürtünen yüzeyler aşınır. balatalar ve diskler birbirine sürterek çalıştığı için zaman içinde değişmelidir.
    yağ 100 lira olsa filtreler (yakıt hariç) 60-70 tl tutar. mazot filtresi hangi model olduğuna bağlı olarak 80-160 tl.
    diskler balatalar son değiştiğimde 300 civarı tutmuştu heralde 2 sene kadar önce. v kayışı ucuz 35-40 lira falandır ama tavsiyem v kayışında orijinal yerine continental markalı takmanız

    istanbul şartlarında uygun yağ hangisi ve hangi markayı tercih edersiniZ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pejmurde

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: pejmurde

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: pejmurde

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: pejmurde

    arkadaşlar merhaba,

    2011 model corsa enjoy aracım var 63.000 e geldi bakımı yaptıracağım. istanbulda tavsiye edeceğiniz özel servis varmı (yolmayanlardan :) )
    60000 bakımda neler değişiyor? bir de yağ tavisyeniz varmı kendim almak istiyorum 2 kuruşluk şeyi 10 lira yazıyorlar çünkü

    benzinli mi dizel mi?

    atlamışım kusra bakmayın :) 1.3 dizel

    o zaman standart servis ihtiyacını yazacağım. bunlara baktırırsınız.
    tüm filtrler (yağ, mazot, hava, polen)
    yağ (dexos 2 onaylı 5w30 veya soğuk sıcak iklimde iseniz 0w40 mobil esp tercih edilmeli)
    v kayışı
    fren balataları ve disk(30binde bir balata değişmeli, iki balata değişiminde bir disk)
    fren hidroliği ve antifiriz kontrol edilir. bakım tamamlanmıştır.

    cvp için teşekkürler. frenk diski neden değişmeli ki o da mı zamanla aşınıyor? v kayışı için de km az, ses gelirse baktırın gibi birşeyler duydum nekadar doğru bilmiyorum tabi.

    bu dediğiniz parçaların orjinal ile değişmesi ne kadara mal olur?

    v kayışı değişim aralığı 60bin kmdir. sese bağlı olan triger zinciridir. sesi değişmedikçe 200bin kmye kadar gider.
    birbirine sürtünen yüzeyler aşınır. balatalar ve diskler birbirine sürterek çalıştığı için zaman içinde değişmelidir.
    yağ 100 lira olsa filtreler (yakıt hariç) 60-70 tl tutar. mazot filtresi hangi model olduğuna bağlı olarak 80-160 tl.
    diskler balatalar son değiştiğimde 300 civarı tutmuştu heralde 2 sene kadar önce. v kayışı ucuz 35-40 lira falandır ama tavsiyem v kayışında orijinal yerine continental markalı takmanız

    istanbul şartlarında uygun yağ hangisi ve hangi markayı tercih edersiniZ?

    ben corsama son iki bakımda 0w40 mobil1 esp koymuştum. belki psikolojik ama ses azalmıştı.
    corsam şimdi çok uzaklarda;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: pejmurde

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: pejmurde

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: pejmurde

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: pejmurde

    arkadaşlar merhaba,

    2011 model corsa enjoy aracım var 63.000 e geldi bakımı yaptıracağım. istanbulda tavsiye edeceğiniz özel servis varmı (yolmayanlardan :) )
    60000 bakımda neler değişiyor? bir de yağ tavisyeniz varmı kendim almak istiyorum 2 kuruşluk şeyi 10 lira yazıyorlar çünkü

    benzinli mi dizel mi?

    atlamışım kusra bakmayın :) 1.3 dizel

    o zaman standart servis ihtiyacını yazacağım. bunlara baktırırsınız.
    tüm filtrler (yağ, mazot, hava, polen)
    yağ (dexos 2 onaylı 5w30 veya soğuk sıcak iklimde iseniz 0w40 mobil esp tercih edilmeli)
    v kayışı
    fren balataları ve disk(30binde bir balata değişmeli, iki balata değişiminde bir disk)
    fren hidroliği ve antifiriz kontrol edilir. bakım tamamlanmıştır.

    cvp için teşekkürler. frenk diski neden değişmeli ki o da mı zamanla aşınıyor? v kayışı için de km az, ses gelirse baktırın gibi birşeyler duydum nekadar doğru bilmiyorum tabi.

    bu dediğiniz parçaların orjinal ile değişmesi ne kadara mal olur?

    v kayışı değişim aralığı 60bin kmdir. sese bağlı olan triger zinciridir. sesi değişmedikçe 200bin kmye kadar gider.
    birbirine sürtünen yüzeyler aşınır. balatalar ve diskler birbirine sürterek çalıştığı için zaman içinde değişmelidir.
    yağ 100 lira olsa filtreler (yakıt hariç) 60-70 tl tutar. mazot filtresi hangi model olduğuna bağlı olarak 80-160 tl.
    diskler balatalar son değiştiğimde 300 civarı tutmuştu heralde 2 sene kadar önce. v kayışı ucuz 35-40 lira falandır ama tavsiyem v kayışında orijinal yerine continental markalı takmanız

    istanbul şartlarında uygun yağ hangisi ve hangi markayı tercih edersiniZ?

    ben corsama son iki bakımda 0w40 mobil1 esp koymuştum. belki psikolojik ama ses azalmıştı.
    corsam şimdi çok uzaklarda;)

    İstanbul içi tavsiye edebileceğiniz özel servis varmı? opel odak sadece v kayışı, yağ, filtreler, hidrolik ve antifiriz için 1022tl fiyat verdi :) şaka gibi ya tam soyguncu bunlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pejmurde -- 9 Şubat 2015; 10:43:20 >




  • Maslak opc ömer usta var. Ancak orijinal parça kullanımı konusunda ısrarcı olun takip edin özel servis demek aracı tanımayan müşteriyi yolmak demek. İşler ucuza çözülür ama kalite yerlerde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende servis işini dışarda çözücem. motor yağının dışardan aldım hemde daha iyi bir yağ mobil süper 3000 xe 5w30 dexos 2 standartı bir yağ gm den daha iyimiş. filtre setinide dışardan alacağım orginal gm 90 tl bosh 60 tl civarı ustaya verdimmi biraz işçilik sıkıntı olmaz sanıyorum.. arkas otomotiv 400 tl verdi egem ise 300 tl servis verdi herhalde ben 200 tl yi bulmadan kapatacağım gibi duruyor .
  • Servis olayını dışarıda halleden arkadaşlar nerede yaptıklarını da yazarlarsa, ihtiyacı olan arkadaşlara da yardım etmiş olabilirler.
  • sezar kullanıcısına yanıt
    o yagı degılde sana mobil 1 new life yada esp 0-40w onerırım..ben new life kullanıyorum son 3 bakımdır ve memnunum..bulabilirsen polen filtresini bosch yada valeo modacarda olur..15-20 tl fiyatları olması lazım orjınalı 40-45 tlye değmez.....hava filtresi ve mazot filtresini orjınal almanı onerırım..yag filtreside ufi alabilirsin...bence bizim araçların en önemli iki filtresi mazot ve hava..yag zaten kaliteli oldugundan filtrede çok fazla tortu birikmiyor..ben son iki filtreyi incelemiştim pek tortu birikmemişti..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reko -- 11 Şubat 2015; 9:23:57 >
  • izmirde alikaya opel servisi var çok öven arkadaşlar var bende tel ile görüştüm fiyatları gayet uygun ister sen getir ister biz alalım dedi marka marka söyledi . ben gene dışardan alacağım filtre setini ve bujileri . mazot filtresini yalnız setin içersinde yok ayrı alacağım yada ordan taktıracağım...
  • Corsa d 1.3 için yazılım falan var mıdır acaba? Ücretsiz yüklerler mi? Aracın mevcut yazılımını ögrenebiliyor muyuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaslar
    corsa c 1.2 benzinli 2006 model aracima gecen ustam 4lt yagi bosaltti. acaba fazla mi ? cubuga bakti ama bana fazla geldi. kullanma kilavuzunda ne kadar yaziyor ? yada fazla oldugunu cubuktan nasil anlariz ,? 4. kademeyi gecmemeli mi ? biraz bosaltmak istesek ? sari kapagi acip ordan ceksek biraz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaslar ekte resimde yag cubugunun durumunu gorebilirsiniz. ustaya tekrar bugun gosterdim bakti cubuga iyi dedi. fazla yag yok dedi. cubugun sol tarafindaki kisim da yagliydi. yani hem 4 kademe yagliydi hem de sol tarafi yagliydi. cikarirken bulanmistir dedi. orasinin uagli olmasi normal mi sizce? yani 4 kademenin ustundeki son metal kismi yagli olmasi normal mi ?
    4 lt benzinli corsa c 1.2 motor motora normal midir ?
     'Corsa' Bakım ve servis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: singlewalf

    merhaba arkadaslar ekte resimde yag cubugunun durumunu gorebilirsiniz. ustaya tekrar bugun gosterdim bakti cubuga iyi dedi. fazla yag yok dedi. cubugun sol tarafindaki kisim da yagliydi. yani hem 4 kademe yagliydi hem de sol tarafi yagliydi. cikarirken bulanmistir dedi. orasinin uagli olmasi normal mi sizce? yani 4 kademenin ustundeki son metal kismi yagli olmasi normal mi ?
    4 lt benzinli corsa c 1.2 motor motora normal midir ?
     'Corsa' Bakım ve servis

    Normal gibi görünüyor resimden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • singlewalf S kullanıcısına yanıt
    4 kademenin üstü de yağlıysa normal değil. Ancak hangi şartlarda kontrol ettiniz çubuğu
    İdeali motor çalışma sıcaklığında stop ettikten en az beş dakika sonra kontrol edilmeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba
    evet duz zeminde ve 1 saat sonra baktim. 4. kademenin uzerindeki konik seklindeki metal de (resimde 4 kademenin solundaki metal) yagliydi. ama yagli opmasi cikarirken bulanmistir diyebilir miyiz ? oraya kadar cikabilir mi ? sizlerin corsa larinda da. orasi yaglimidir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • singlewalf S kullanıcısına yanıt
    Diyemeyiz yağ epey süzülmüş. O seviyeden yukarda yağ olmaz ki çıkarken bulaşsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TiFoSi_BJK kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    4 kademenin ustu yagliysa kesin fazla yag vardir diyebiliriz o zaman. ? servise mi goturmek lazim. ayni yere goturmek istemiyorum. kendimiz bosaltabilir miyiz acaba. sari kapagi acip ordan siringa gibi biseyle cekebilir miyiz ? nette bi yerde servis , yag cubugu cekilen yerden cekiyormus fazla yagi. ne onerirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • singlewalf S kullanıcısına yanıt
    Hiç öyle bir işlem yaptırmadım bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sari kapagi biraz once acip baktim ama cekilecek yag yoktu :) yani sari kapagin oldugu yerden cekemem. nette bir yerde benzinlikte yag cubugunun hortumundan vakumla cekiyorlar demisler bu yontem dogrumudur ? nasil halledebilirim? servise gotursem ucret ne alirlar acaba. benzinli motor oldugu icin yakar mi acaba? 4 kademenin uzerinde oldugu kesin ama. sizce nasil yapsam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.