SELAM ARKADAŞLAR ARAÇ ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM BÜTCEM 40.000 TL DAHA ONCE 1.4 TDCİ 2006 FİESTA KULLANDIM YOL TUTUŞU VS ÇOK İYYİDİ SONRA 2007 YENİ KASA CORSA 1.3 CTDİ KULLANDIM ODA ÇOK İYİYDİ ŞİMDİ 2012 2014 ARASI FİESTA 1.5 CTDİ TİTANUM VE 2010 2013 ARASI CORSA 1.3 CTDİ ARASINDA KALDIM..İKİ KİŞİLİK BİR AİLEYİZ EŞİM VE BEN ANTALYADA YAŞIYORUM. ŞEHİR İÇİNDE VE ŞEHİRLER ARASI KULLANIMIM VAR KONYA ANTALYA YOLUNDA GENELLİKLE VİRAJLAR VS BENİM İÇİN ATAK OLMASI ÇOK ÖNEMLİ AMA YENİ KASA FİESTA HİÇ KULLANMADIM.. DİYCEKSİNİZKİ OZAMAN BİLDİĞİNDEN ŞAŞMA OPEL AL AMA OPEL ÇOK İYİ ARAÇ EN BÜYÜK EKSİSİ O ANTALYA KONYA YOLUNDA RAMPA VİRAJ VS MECBURİ RAMPA SOLLAMALIRNDA KLİMA AÇARAK BİR ARAÇ SOLAYAMASSINIZ YILLARCA ARAÇ KULLANAN BİRİSİ OLARAK SÖYLÜYORUM. FİESTA DA KAFAMA TAKILAN SAĞLAMLIK VE VİRAJ KAVRAYIŞI POLO TAVSİYE EDENLER OLDU POLO BANA GÖRE ÇOK DAR BİR GÖRÜŞ ALANI VAR SANKİ BANA BU KONUDA YARDIMCI OLABİLECEK VARMIDIR**
Fiestanın rampalarda ivmelenmesi daha iyi olur. ikisi arasında kalsam fiesta alırdım.
Senkei
kullanıcısına yanıt
BOYLEDE BIR SORUNU VARMIŞ SANIRIM (ALINTI)
benim tavsiyem corsanın 90 lığı varsa onu alman,neden dersen fiestaların dizel motorunda intercooler(turboda ısınan havayı soğutup motora gönderen sistem) bulunmuyor buda uzun yolda,rampali yollarda,hava sıcakken araba performansta düşme bayilma oluyor.Amlıyacağın pek sıkıştırmaya gelen bi motor değil ,Opel corsanin cdti motorunda bildiğim kadariyla var bu sistem.ve ne kadar etkili bir sistemdir gruptaki arkadaşlar nezdinde tartişilabilir lakin benim görüşüm bu ama illaki faydasi vardır ford bu araçlara neden bu sistemi koymadı bilinmiyor🤔 son olarak eğer performans istersen 1.6 dizel lere bakman daha iyi olur düşüncesindeyim
Teknik verileri bilemiyorum ancak real kullanımda Fiestanın daha canlı olacağı.