Şimdi Ara

CORSA 1,3 CDTİ SILVERLINE+EASYTRONİK+SP (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
205
Cevap
1
Favori
24.601
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dizel motora sahip en hızlı küçük

    Colt’un 95 beygir güç üreten ve 100 kilometreye 9.9 saniyede çıkan bu yeni versiyonu Türkiye’de 31 milyar liradan (31 bin YTL) başlayan fiyatlarla satılıyor.

    MITSUBISHI’nin Avrupa’daki tesislerinde (Mitsubishi Design Europe) geliştirilen Colt dikkat çekici bir tasarıma sahip. Sınıfındaki otomobillerle benzer çizgilere sahip olan A sütunu düz bir çizgiyle tamponlara kadar inmesi aracın farklılığını ortaya çıkarıyor.

    Yandan bakıldığında yüksek yapıya sahip olan aracın arka kısmıysa tamamen özgün bir tasarıma sahip. Tavandan tampona kadar uzanan stop grubu dikkat çekiyor. Colt, 3870 milimetre uzunluğa ve 1695 milimetrelik genişliğe sahip. Dışarıdan araca bakıldığında her ne kadar küçük bir otomobil gibi görünse de yüksek yapısı sayesinde içeride büyük bir yaşam alanı bulunuyor. Aracın içerisinde birçok küçük eşya gözü bulunuyor. Ayrıca torpido gözünde 1.5 litrelik bir şişenin sığabileceği soğutmalı bir bölüm de mevcut.

    BAGAJ 315 LİTREYE ÇIKIYOR

    Colt’un arka koltukları ise çok değişken bir yapıya sahip. Arka koltuklar yatırıldığı zaman sınıf standartlarının üzerinde bir alan elde edilebiliyor. Yeterli kullanım alanının bulunduğu ön bölümde, yüksek oturma pozisyonu sayesinde Colt’un yan ve geri görüşü çok başarılı. Ayrıca yüksek oturma pozisyonu sayesinde yola daha hakim bir yapıya sahip. Otomobil 220 litrelik bagaj hacmi sunuyor. Arka koltuklar 15 santim ileri-geri kaydırılarak bagaj kapasitesi artırılabiliyor. Koltukların öne kaydırıldığı taktirde bu hacim 315 litreye kadar çıkabiliyor. Hacim daha da artırılmak istenirse arka koltuklar tamamen yerinden çıkarılabiliyor. Tüm versiyonlarda standart olan elektrik destekli direksiyon sistemi sayesinde direksiyon manevraları daha zevkli hale geliyor.

    Smart ForFour ile aynı platformu paylaşan Colt’un DI-D versiyonunda DaimlerChrysler ve Mitsubishi ortaklığıyla geliştirilen common-rail teknolojili yeni bir dizel motor bulunuyor. 1.5 litre hacmindeki üç silindirli motor 4000 d/d’de 95 beygir güç üretirken, 1800 d/d’de ise 210 Nm tork üretiyor. Turbo’nun geç devreye girmesinden dolayı alt devrilerde hantal kalan birçok dizel motorun aksine, bu motor düşük devrilerden itibaren gücünü sergilemeyi başarıyor. Colt DI-D 0’dan 100 km/s hıza 9.9 saniyede ulaşıyor. Bu hızıyla sınıfındaki en hızlı dizel motora sahip araç özelliğini taşıyor. Colt bu motor ile 100 km’de ortalama 4.6 litre motorin tüketiyor. Araç 47 litrelik deposuyla 1020 kilometre yol kat ediyor.

    Otomatik versiyonu da bulunuyor

    Colt DI-D sadece Inform donanım seviyesinde sunuluyor. Araçta arka sis farları, elektrikli ön camlar, 5 adet bardaklık, yükseklik ayarlı direksiyon simidi, radyo-CD çalar, 4 hoparlör, torpido gözü soğutuculu otomatik klima, gecikmeli sönen iç aydınlatma, kapı açık uyarısı, sürcü ve yolcu koltuk ısıtması, esnek arka koltuklar, yükseklik ayarlı bagaj rafı, bagaj lambası, bagajda 4 adet kanca, ABS, EBD, önde ve arkada 3 noktalı aktif gergili emniyet kemerleri, sürücü ve yolcu hava yastıkları, ISOFIX çocuk koltuğu ön hazırlığı, arka kapılarda çocuk kilidi, uzaktan kumandalı merkezi kilit, immobilizer ve 3’üncü stop lambası standart olarak sunuluyor. Colt DI-D Inform 31 bin YTL, Allshift isimli elektro-hidrolik şanzımana sahip versiyon ise 33 bin YTL’den satışa sunuluyor.


    colt




  • 31 milyar o kadar içi berbat bir arabaya verilmez bence...
    _____________________________
  • arkadaşlar.. yılbaşından sonra fiyatlar artarmı??
    _____________________________
  • merhabalar,

    sevgili cinuba ford fiesta asm yani otomatik dizelini 2-3 ay kadar kullandım. Opel corsa hiç kullanmadım. Ama fiesta arkadaşların bahsettiği kadar yokuşta kaymıyor fiesta şöyle örnek vereyim alıştıkça kaydırma mesafesi kısalıyor ama en acemi halimle bile el frensiz tehlike yaratmadan kaldırıyordum arabayı düz vitesliler çok daha az kayıyor tabii. Tabi bu kayma mesafeleri makul eğimdeki yokuşlar için, dik yokuşlarda el freni kullanmassan hem debriyajı zorlamış oluyorsun hemde kayma mesafesi artıyor.

    Bu arada bu mmt, easytronic ve asm tipi şanzımanlar tam otomatik değil bildiğiniz gibi. biz bu fiestayı ilk kullanışlarımızda otomatik araç nasıl olsa diye gaza yüklenince vites geçişleri bayağı sarsıntılı oluyordu ama zamanla aracın nerde vites değiştireceğini kestirip vites değişimi esnasında ayağınızı biraz gazdan çekince sarsıntı çok daha az oluyordu sanki manuel araba kullanır gibi anlayacağınız.

    diğer taraftan her ne kadar ford servisleri ve araçları sorunlu dense de bu kullandığım araçta 2 senedir sadece 1 kere kapıdan gelen ses üzerine kapı ayarı yapıldı o kadar şanslıyız sanırım. aracın içi ferah plastik kalitesi çok ahım şahım olmasa da işini görür zaten değişti şimdi. lokosit kızacak ama bu sınıfa göre yol tutuşu iyi frenleri iyi yoğun trafikte asm şanzıman görevini yapıyor. şimdi maktajdan sonra cd player felan da eklendi içi daha güzel olmuş bence tercih edilebilir. 2 milyara hem otomatik şanzıman hemde abs-ebd alıyorsun sanırım fiyatta fena değil

    ama mekanik alet sonuçta şans işi birazda ama bence hepsine bin yokuşta nasıl kullanıldığına bak zamanla biraz şanzımana alışacağını da varsayarak seçimini yap bence

    Saygılar
    _____________________________
    Saygılar




  • corsa şirket arabası olarak alınıyor genelde araba güzel nede olsa opel
    _____________________________
    HAYATIMIN SERMAYESİ...
    HAYALLERİMİN SAHİBİ...
    şans meleğim... boşver gitsin
    ***erkam_arslan***
  • arkadaşlar geçte olsa 1,3corsa cdti aldık.. dün pazarlığı bitmiş.. c.tesi büyük ihtimal teslim edeceklermiş... ben okul dolayısıyla daha göremedim arabayı. easytronik vites+spor paket+metalik renk. inşallah sorun çıkarmaz.en kısa zamanda resimlerini koyarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cinuba -- 1 Mayıs 2006; 3:07:22 >
    _____________________________
  • Geç olsun Güç olmasın Hadi hayırlısı ... kazasız belasız kullanırsınız inşallah.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: electro_g

    Geç olsun Güç olmasın Hadi hayırlısı ... kazasız belasız kullanırsınız inşallah.

    teşekkür ederim hepimize kazasız bekassız yollar.
    _____________________________
  • hayırlı olsun. Allah kazadan beladan korusun.
    _____________________________
    center][link=https://forum.donanimhaber.com/xiaomi-mi-8-ana-konu--133114763][color=
  • quote:

    Orjinalden alıntı: can73

    hayırlı olsun. Allah kazadan beladan korusun.

    teşekkür ederim. sagol
    _____________________________
  • Opel Corsa 1.3 cdti, doğru bir dizel tercihi.

    Bursa’da geçirdiğim bir haftasonunda Yücen Hünkar’da deneme fırsatı bulduğum Opel Corsa hakkında deneyim sonuçlarımı kısaca anlatayım.

    Web sitesi üzerinden “Deneme Sürüşü” için form doldurduktan bir gün sonra Opel çağrı merkezinden beni aradılar. Verdiğim bilgileri doğruladıktan sonra randevu tarihini verdi görevli arkadaş.


    Yüce Hünkar, İzmir yolu üzerinde, çok güzel bir bayii, sakın websitesinin hazin durumu sizi aldatmasın. Bana gösterilen ilgi, alakadan da ayrıca çok memnun kaldım.

    Corsa, dış görünüşü itibariyle çok alımlı bir araç. Sportif çizgileri, ön ve arka geometrisi uyumlu tasarımı ilk bakışta insanın içini ısındırıyor bu otomobile. İç tasarımı, konsolu, gösterge paneli gayet şık tasarlanmış, malzeme kalitesiyle ve konforuyla da ayrıca göz dolduruyor.

    Sürücü koltuğu, rahat bir bel kavraması sunuyor. Direksiyon yerleşimi de çok uygun, sürücü koltuğunun istenilen şekilde alçaltılabilmesi özellikle uzun boylu sürücüler için önemli bir ayrıntı.

    Arka koltuklar kendi sınıfı için yeterli ve rahat. Bagaj gereksinimleri karşılayacak durumda.



    Gelelim sürüşe…

    Öncelikle aracın anahtarını elinize aldığınızda üst sınıf bir otomobilmiş hissi veriyor bunu belirtmeliyim.

    Corsa’da vites, tüm diğer Opel ailesinde olduğu gibi “kemikli”. Başlangıçta farklı gelen bu durum, zaman içinde hoşunuza gitmeye başlıyor. Bu noktada, Corsa’ların vites kutularının bu araçta önemli sorun çıkaran aksam olduğunu eklemeliyim. Bu sorun nedeniyle servislerle cedelleşen çok sayıda insan var. Ama GM Türkiye’nin bu konuda üzerine düşeni yapmakta eksiklik göstermiyor.

    Common rail Diesel Turbo motoru, General Motors’un Fiat’la beraber geliştirdikleri bir ürün. Ülkemizde de satılan, Fiat ailesindeki 1.3lt hacimli motorlar da aynı teknolojiye sahip. Bu hacim, kendi sınıfındaki diğer araçlar içindeki en düşük hacim olmasına rağmen, 75hp’lik güç üretiyor.

    new entry-level model with the 1.3-liter CDTI (Common rail Diesel Turbo Injection) ECOTEC diesel engine co-developed by GM Powertrain and Fiat.
    http://www.greencarcongress.com/2005/12/opel_gm_introdu.html

    Sanırım, hacim/beygirgücü oranında, bu motor lehine olan denge, Toyota’nın D-4D motorunu tanıştırmasıyla Yaris yönünde değişti.

    Önceki modellerde kullanılan daha başarılı 1.7 Dti motoru ise vergi dezavantajından dolayı hak ettiği derecede ilgi görmemişti.

    Makina, 1,2 ve 3. viteslerde tork avantajını gereği gibi kullanamıyor. Örneğin 65hp’lik Renault 1.5lt dci dizel motorun, aynı ilk viteslerde gösterdiği durum daha tatminkar.

    Bu olgu, 4. vitesle beraber otomobilin karakterini sizi şaşırtacak şekilde değiştiriyor. Sanırım vites oranlarını yüksek viteslerde tat verecek şekilde ayarlamak istemişler.

    Sert süspansiyonları Türkiye yollarında çok can sıkıcı gelebilir size.

    Viraj hakimiyeti umduğumun üzerinde, ayakları yere sağlam basıyor denebilir.

    Fren mesafesi ve dengesi ise yine olumlu notlar arasında.

    Sonuç olarak Opel Corsa 1.3cdti, verdiğiniz paranın karşılığını alacağınız bir araç.



    DiiipNot: Essentia olayına hiç girmeyin, direk SilverLine alın.



    Imajlariyla beraber bu linkten orijinal metni gorebilirsiniz.
    _____________________________
    http://mustafakutsal.com/
    Samsung Q310
    Ford Focus C-MAX Ghia 1.6TDCI




  • quote:

    Orjinalden alıntı: maysalih

    Opel Corsa 1.3 cdti, doğru bir dizel tercihi.

    Bursa’da geçirdiğim bir haftasonunda Yücen Hünkar’da deneme fırsatı bulduğum Opel Corsa hakkında deneyim sonuçlarımı kısaca anlatayım.

    Web sitesi üzerinden “Deneme Sürüşü” için form doldurduktan bir gün sonra Opel çağrı merkezinden beni aradılar. Verdiğim bilgileri doğruladıktan sonra randevu tarihini verdi görevli arkadaş.


    Yüce Hünkar, İzmir yolu üzerinde, çok güzel bir bayii, sakın websitesinin hazin durumu sizi aldatmasın. Bana gösterilen ilgi, alakadan da ayrıca çok memnun kaldım.

    Corsa, dış görünüşü itibariyle çok alımlı bir araç. Sportif çizgileri, ön ve arka geometrisi uyumlu tasarımı ilk bakışta insanın içini ısındırıyor bu otomobile. İç tasarımı, konsolu, gösterge paneli gayet şık tasarlanmış, malzeme kalitesiyle ve konforuyla da ayrıca göz dolduruyor.

    Sürücü koltuğu, rahat bir bel kavraması sunuyor. Direksiyon yerleşimi de çok uygun, sürücü koltuğunun istenilen şekilde alçaltılabilmesi özellikle uzun boylu sürücüler için önemli bir ayrıntı.

    Arka koltuklar kendi sınıfı için yeterli ve rahat. Bagaj gereksinimleri karşılayacak durumda.



    Gelelim sürüşe…

    Öncelikle aracın anahtarını elinize aldığınızda üst sınıf bir otomobilmiş hissi veriyor bunu belirtmeliyim.

    Corsa’da vites, tüm diğer Opel ailesinde olduğu gibi “kemikli”. Başlangıçta farklı gelen bu durum, zaman içinde hoşunuza gitmeye başlıyor. Bu noktada, Corsa’ların vites kutularının bu araçta önemli sorun çıkaran aksam olduğunu eklemeliyim. Bu sorun nedeniyle servislerle cedelleşen çok sayıda insan var. Ama GM Türkiye’nin bu konuda üzerine düşeni yapmakta eksiklik göstermiyor.

    Common rail Diesel Turbo motoru, General Motors’un Fiat’la beraber geliştirdikleri bir ürün. Ülkemizde de satılan, Fiat ailesindeki 1.3lt hacimli motorlar da aynı teknolojiye sahip. Bu hacim, kendi sınıfındaki diğer araçlar içindeki en düşük hacim olmasına rağmen, 75hp’lik güç üretiyor.

    new entry-level model with the 1.3-liter CDTI (Common rail Diesel Turbo Injection) ECOTEC diesel engine co-developed by GM Powertrain and Fiat.
    http://www.greencarcongress.com/2005/12/opel_gm_introdu.html

    Sanırım, hacim/beygirgücü oranında, bu motor lehine olan denge, Toyota’nın D-4D motorunu tanıştırmasıyla Yaris yönünde değişti.

    Önceki modellerde kullanılan daha başarılı 1.7 Dti motoru ise vergi dezavantajından dolayı hak ettiği derecede ilgi görmemişti.

    Makina, 1,2 ve 3. viteslerde tork avantajını gereği gibi kullanamıyor. Örneğin 65hp’lik Renault 1.5lt dci dizel motorun, aynı ilk viteslerde gösterdiği durum daha tatminkar.

    Bu olgu, 4. vitesle beraber otomobilin karakterini sizi şaşırtacak şekilde değiştiriyor. Sanırım vites oranlarını yüksek viteslerde tat verecek şekilde ayarlamak istemişler.

    Sert süspansiyonları Türkiye yollarında çok can sıkıcı gelebilir size.

    Viraj hakimiyeti umduğumun üzerinde, ayakları yere sağlam basıyor denebilir.

    Fren mesafesi ve dengesi ise yine olumlu notlar arasında.

    Sonuç olarak Opel Corsa 1.3cdti, verdiğiniz paranın karşılığını alacağınız bir araç.



    DiiipNot: Essentia olayına hiç girmeyin, direk SilverLine alın.



    Imajlariyla beraber bu linkten orijinal metni gorebilirsiniz.



    walla ben daha deneme fırsatı bulamadım okuldan dolayı ama resimleri elime geldi.. arkadaşlar resimleriii
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: maysalih

    Opel Corsa 1.3 cdti, doğru bir dizel tercihi.

    Bursa’da geçirdiğim bir haftasonunda Yücen Hünkar’da deneme fırsatı bulduğum Opel Corsa hakkında deneyim sonuçlarımı kısaca anlatayım.

    Web sitesi üzerinden “Deneme Sürüşü” için form doldurduktan bir gün sonra Opel çağrı merkezinden beni aradılar. Verdiğim bilgileri doğruladıktan sonra randevu tarihini verdi görevli arkadaş.


    Yüce Hünkar, İzmir yolu üzerinde, çok güzel bir bayii, sakın websitesinin hazin durumu sizi aldatmasın. Bana gösterilen ilgi, alakadan da ayrıca çok memnun kaldım.

    Corsa, dış görünüşü itibariyle çok alımlı bir araç. Sportif çizgileri, ön ve arka geometrisi uyumlu tasarımı ilk bakışta insanın içini ısındırıyor bu otomobile. İç tasarımı, konsolu, gösterge paneli gayet şık tasarlanmış, malzeme kalitesiyle ve konforuyla da ayrıca göz dolduruyor.

    Sürücü koltuğu, rahat bir bel kavraması sunuyor. Direksiyon yerleşimi de çok uygun, sürücü koltuğunun istenilen şekilde alçaltılabilmesi özellikle uzun boylu sürücüler için önemli bir ayrıntı.

    Arka koltuklar kendi sınıfı için yeterli ve rahat. Bagaj gereksinimleri karşılayacak durumda.



    Gelelim sürüşe…

    Öncelikle aracın anahtarını elinize aldığınızda üst sınıf bir otomobilmiş hissi veriyor bunu belirtmeliyim.

    Corsa’da vites, tüm diğer Opel ailesinde olduğu gibi “kemikli”. Başlangıçta farklı gelen bu durum, zaman içinde hoşunuza gitmeye başlıyor. Bu noktada, Corsa’ların vites kutularının bu araçta önemli sorun çıkaran aksam olduğunu eklemeliyim. Bu sorun nedeniyle servislerle cedelleşen çok sayıda insan var. Ama GM Türkiye’nin bu konuda üzerine düşeni yapmakta eksiklik göstermiyor.

    Common rail Diesel Turbo motoru, General Motors’un Fiat’la beraber geliştirdikleri bir ürün. Ülkemizde de satılan, Fiat ailesindeki 1.3lt hacimli motorlar da aynı teknolojiye sahip. Bu hacim, kendi sınıfındaki diğer araçlar içindeki en düşük hacim olmasına rağmen, 75hp’lik güç üretiyor.

    new entry-level model with the 1.3-liter CDTI (Common rail Diesel Turbo Injection) ECOTEC diesel engine co-developed by GM Powertrain and Fiat.
    http://www.greencarcongress.com/2005/12/opel_gm_introdu.html

    Sanırım, hacim/beygirgücü oranında, bu motor lehine olan denge, Toyota’nın D-4D motorunu tanıştırmasıyla Yaris yönünde değişti.

    Önceki modellerde kullanılan daha başarılı 1.7 Dti motoru ise vergi dezavantajından dolayı hak ettiği derecede ilgi görmemişti.

    Makina, 1,2 ve 3. viteslerde tork avantajını gereği gibi kullanamıyor. Örneğin 65hp’lik Renault 1.5lt dci dizel motorun, aynı ilk viteslerde gösterdiği durum daha tatminkar.

    Bu olgu, 4. vitesle beraber otomobilin karakterini sizi şaşırtacak şekilde değiştiriyor. Sanırım vites oranlarını yüksek viteslerde tat verecek şekilde ayarlamak istemişler.

    Sert süspansiyonları Türkiye yollarında çok can sıkıcı gelebilir size.

    Viraj hakimiyeti umduğumun üzerinde, ayakları yere sağlam basıyor denebilir.

    Fren mesafesi ve dengesi ise yine olumlu notlar arasında.

    Sonuç olarak Opel Corsa 1.3cdti, verdiğiniz paranın karşılığını alacağınız bir araç.



    DiiipNot: Essentia olayına hiç girmeyin, direk SilverLine alın.



    Imajlariyla beraber bu linkten orijinal metni gorebilirsiniz.



    benim daha kullanma imkanım olmadı üniversiteden dolayı ama resimler elime geldi.. işte resimlerim... arka stoplar orjinaldir... benim baya hoşuma gitti.. orjinalden bu kadar spor olması çok güzel..




    _____________________________




  • BU ARACIN AKSESUAR FİYATLARINI YAZARSANIZ COK SEVİNİRİM BAGAJA KOLON ATSAM İYİ BAS VERİMİ ALABİLİRMİYİM SİZCE???
    _____________________________
  • güzel oto, hayırlı olsun
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dgo2133

    BU ARACIN AKSESUAR FİYATLARINI YAZARSANIZ COK SEVİNİRİM BAGAJA KOLON ATSAM İYİ BAS VERİMİ ALABİLİRMİYİM SİZCE???



    aksesuar dediklerin hangileri stoplarla marşpiyer mi??
    _____________________________
  • Bizde bu araçtan alacaz. Yalnız sormak istediğim vitesi manuel modda kullanırken o göstergelerin altındaki ufak ekranlardan birinde hangi viteste olduğunu gösteriyor mu?
    _____________________________
    2001 FIAT BRAVO 1.6 SX
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DieScheisse

    Bizde bu araçtan alacaz. Yalnız sormak istediğim vitesi manuel modda kullanırken o göstergelerin altındaki ufak ekranlardan birinde hangi viteste olduğunu gösteriyor mu?


    arkadaşım tam olarak bilemiyorum.. arabamı daha kullanmak nasip olmadı.. ama en kısa zamanda sana yazıcam cevabını..
    _____________________________
  • Cinuba araban hayırlı olsun Biraz tıkırtılı ama gerçekten kullanması
    zevkli araba tam uzun yol arabası kullanmaktan sıkılmıyorum

    Onceleri Totalden euro dizel alıyordum menzil 750 km de kalıyordu
    şimdi opetten alıyorum son uzun yolda 850de işik yandı ve 41 lt dizel aldı
    yani menzil yaklaşık 950 km ye dayandi ki 200 km otobanda 120 140 arası gittim
    gerisi 90 100 bir daha total almam opet mehmetçik vakfını sanada tavsiye ederim motor biraz daha sesli çalışıyor ama oldukça az yakıyor

    Otomatik konumda iken Aracın hangi viteste gittigini göremiyorsun A yazıyor Ama manuele alıp kontrol etme imkanında mevcut Birde Debriyajın çabuk bitmemesi için yokuşlarda el freni kullanmayı ihmal etmeyin

    quote:

    Orjinalden alıntı: cinuba


    quote:

    Orjinalden alıntı: DieScheisse

    Bizde bu araçtan alacaz. Yalnız sormak istediğim vitesi manuel modda kullanırken o göstergelerin altındaki ufak ekranlardan birinde hangi viteste olduğunu gösteriyor mu?


    arkadaşım tam olarak bilemiyorum.. arabamı daha kullanmak nasip olmadı.. ama en kısa zamanda sana yazıcam cevabını..
    _____________________________




  • Manuel sadece ileri ve geri hareketten ibaret olduğu için hangi viteste olduğunu gösteriyor mu?
    _____________________________
    2001 FIAT BRAVO 1.6 SX
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.