Şimdi Ara

Corollaya DEV zam .. 1.33, 57 .. boş dizel 80 ... (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
165
Cevap
2
Favori
4.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-45


    quote:

    Orijinalden alıntı: reguse


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Yeni Corolla Dizel 1.4 D-4D Premium Navigation M/M 96,600

    Uyduruk ,içi leş plastik corolla 96 bin tl olmuş.. Secdeye yatıran tarihi eser Multimode şanzıman ve zayıf 1.4 motorla satılıyor birde.. Sonra Vw Pahalı.. He pahalı..

    Fiyatlar çok uçmuş. Bu fiyatlara markası ne olursa olsun araç almak mantıksız.

    Dip: Şu MultiMode şanzımanın sarsıntısını abartmayan birini görsem, dişimi kıracağım. 2 adet MMT, 1 adet M/M şanzımanlı aracım oldu.

    Abartmamak mi? Kuzenimde Corolla 1.4 d4d var. Vites koluna bakasaya kadar vitesi manuel eliyle atiyor sandim. Bu kadar berbat bir otomatik sanzuman yok.

    Fiyatlara gelirsek tek diyecegim sey vw nin adi cikmis sadece. En full avensis 180bin civari.

    Evet abartmak. Ben zevkle kullandığımı biliyorum o araçları. Tam otomatik şanzıman değil zaten. Neredeyse düz vites mantığında, sadece sizin yerinize bilgisayar hallediyor debriyajını. Tam otomatik isteyen biri zaten o şanzımanı almaz.

    Benim abartmak dediğim kısım aslında başka bir şey. Rahatsız olanların derdi de o. Ki zamanında haklıydılar, sıkışık trafikte şanzıman ısınıp sağa çek muhabbeti yapıyormuş. Hiç başıma gelmedi ama gelenler var. Dolayısıyla doğruluğu kesin. Fakat bu problemler minimize edildi. Yokuş problemi hill holder ile halledildi. Yani şu an pek bir sorunu olduğunu düşünmüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reguse


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-45


    quote:

    Orijinalden alıntı: reguse


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Yeni Corolla Dizel 1.4 D-4D Premium Navigation M/M 96,600

    Uyduruk ,içi leş plastik corolla 96 bin tl olmuş.. Secdeye yatıran tarihi eser Multimode şanzıman ve zayıf 1.4 motorla satılıyor birde.. Sonra Vw Pahalı.. He pahalı..

    Fiyatlar çok uçmuş. Bu fiyatlara markası ne olursa olsun araç almak mantıksız.

    Dip: Şu MultiMode şanzımanın sarsıntısını abartmayan birini görsem, dişimi kıracağım. 2 adet MMT, 1 adet M/M şanzımanlı aracım oldu.

    Abartmamak mi? Kuzenimde Corolla 1.4 d4d var. Vites koluna bakasaya kadar vitesi manuel eliyle atiyor sandim. Bu kadar berbat bir otomatik sanzuman yok.

    Fiyatlara gelirsek tek diyecegim sey vw nin adi cikmis sadece. En full avensis 180bin civari.

    Evet abartmak. Ben zevkle kullandığımı biliyorum o araçları. Tam otomatik şanzıman değil zaten. Neredeyse düz vites mantığında, sadece sizin yerinize bilgisayar hallediyor debriyajını. Tam otomatik isteyen biri zaten o şanzımanı almaz.

    Benim abartmak dediğim kısım aslında başka bir şey. Rahatsız olanların derdi de o. Ki zamanında haklıydılar, sıkışık trafikte şanzıman ısınıp sağa çek muhabbeti yapıyormuş. Hiç başıma gelmedi ama gelenler var. Dolayısıyla doğruluğu kesin. Fakat bu problemler minimize edildi. Yokuş problemi hill holder ile halledildi. Yani şu an pek bir sorunu olduğunu düşünmüyorum.

    Hizli kalkmak istediginizde,arac 1 den 2. Vitese attiginda aractakiler heps beraber dans ediyorsunuz sizde dimi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu piyasada en iyisi 10 liraya sahin almak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FursıonnMann

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    Navigasyonlu corolla dizel 96 bin TL olmuş. Eyvallah tamam ama o parayı verip alan varsa Oh My God !!!

    Şuan Ford focus 1.5 TDCİ 120 PS Powershıft style'ı 78.000 Tl'ye bırakıyor.

    Ve bence bu araç 96.000 TL!lik corolldan bile daha başarılı.En azından adam gibi şanzımanı ve motoru var.

    1.5 tdci ve ps-6 şanzıman kesinlikle 10 numara olmuş test sürüşünde çok çok beğenmiştim. O Focus şu saçma sapan tasarımlı Corollayı ikiye katlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ingeniarius

    Bu piyasada en iyisi 10 liraya sahin almak.

    Çarpışma anında ikiye ayrılarak kabinde sıkışmayı önlüyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-45


    quote:

    Orijinalden alıntı: reguse


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-45


    quote:

    Orijinalden alıntı: reguse


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Yeni Corolla Dizel 1.4 D-4D Premium Navigation M/M 96,600

    Uyduruk ,içi leş plastik corolla 96 bin tl olmuş.. Secdeye yatıran tarihi eser Multimode şanzıman ve zayıf 1.4 motorla satılıyor birde.. Sonra Vw Pahalı.. He pahalı..

    Fiyatlar çok uçmuş. Bu fiyatlara markası ne olursa olsun araç almak mantıksız.

    Dip: Şu MultiMode şanzımanın sarsıntısını abartmayan birini görsem, dişimi kıracağım. 2 adet MMT, 1 adet M/M şanzımanlı aracım oldu.

    Abartmamak mi? Kuzenimde Corolla 1.4 d4d var. Vites koluna bakasaya kadar vitesi manuel eliyle atiyor sandim. Bu kadar berbat bir otomatik sanzuman yok.

    Fiyatlara gelirsek tek diyecegim sey vw nin adi cikmis sadece. En full avensis 180bin civari.

    Evet abartmak. Ben zevkle kullandığımı biliyorum o araçları. Tam otomatik şanzıman değil zaten. Neredeyse düz vites mantığında, sadece sizin yerinize bilgisayar hallediyor debriyajını. Tam otomatik isteyen biri zaten o şanzımanı almaz.

    Benim abartmak dediğim kısım aslında başka bir şey. Rahatsız olanların derdi de o. Ki zamanında haklıydılar, sıkışık trafikte şanzıman ısınıp sağa çek muhabbeti yapıyormuş. Hiç başıma gelmedi ama gelenler var. Dolayısıyla doğruluğu kesin. Fakat bu problemler minimize edildi. Yokuş problemi hill holder ile halledildi. Yani şu an pek bir sorunu olduğunu düşünmüyorum.

    Hizli kalkmak istediginizde,arac 1 den 2. Vitese attiginda aractakiler heps beraber dans ediyorsunuz sizde dimi?

    Ben abartmamak gereken yer aslında şu kısımdır diye özel olarak belirtiyorum siz hala nereden soru soruyorsunuz? Ama cevaplayayım;

    Hayır etmiyordum. Siz ediyorsanız, kusura bakmayın ama o şanzımanı kullanmayı bilmiyorsunuzdur.

    Şu an F10 BMW aracım var. Tam otomatik, ZF şanzıman. Onda ayağımı çekmekle uğraşmıyorum sarsıntı kesilsin diye. Fakat toyota m/m araçlarda bunu yapıyordum. Diğer arkadaşın dediği gibi secdeye de yatmıyordum, sizin dediğiniz gibi dans da etmiyordum. Hatta bu mevzuyu arabama binen arkadaşlarla defalarca test ettik.

    Kaldı ki aracımın satışını verirken sattığım kişiye siz götürün notere, araç sizin artık dediğimde sarsıntıyı engellemek için ayağını gazdan çekmedi. Sanki tam otomatikmiş gibi kullandı, fakat beni rahatsız etmedi. Bu tarz kullanımın, balata ömrünü uzattığı söylenirdi. Ona istinaden öyle kullanmaya alıştırdım kendimi. Hatta kimi zaman BMW'yi bile aynı tarz kullanıyorum.

    Dediğim gibi, araç otomatikleştirilmiş düz vites bir nevi. Düz vitesi nasıl kullanıyorsanız (vites geçiş anında ayağı gazdan çekmek) buna da öyle davranırsanız oldukça konforlu bir şekilde seyahat edersiniz.

    Ha, konforu sağlamak için böyle davranacaksam yani tam otomatik gibi kullanamayacaksam ne anladım o zaman bu vitesten diyebilirsiniz. Haklısınız da. O zaman bu şanzımandan uzak durmalısınız. Kesinlikle tam otomatik gibi konforlu değil, o konfora yaklaşmak için çaba göstermeniz gerekiyor katılıyorum ama bana göre düz vites bir araca kesinlikle tercih edilir. Özellikle İstanbul'da.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reguse -- 1 Eylül 2015; 21:51:55 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kendi aracım Corolla fakat bu ne biçim zam ya.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Parayı sokaktan toplasam bile şu ucubeye kuruş vermezdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reguse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-45


    quote:

    Orijinalden alıntı: reguse


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-45


    quote:

    Orijinalden alıntı: reguse


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Yeni Corolla Dizel 1.4 D-4D Premium Navigation M/M 96,600

    Uyduruk ,içi leş plastik corolla 96 bin tl olmuş.. Secdeye yatıran tarihi eser Multimode şanzıman ve zayıf 1.4 motorla satılıyor birde.. Sonra Vw Pahalı.. He pahalı..

    Fiyatlar çok uçmuş. Bu fiyatlara markası ne olursa olsun araç almak mantıksız.

    Dip: Şu MultiMode şanzımanın sarsıntısını abartmayan birini görsem, dişimi kıracağım. 2 adet MMT, 1 adet M/M şanzımanlı aracım oldu.

    Abartmamak mi? Kuzenimde Corolla 1.4 d4d var. Vites koluna bakasaya kadar vitesi manuel eliyle atiyor sandim. Bu kadar berbat bir otomatik sanzuman yok.

    Fiyatlara gelirsek tek diyecegim sey vw nin adi cikmis sadece. En full avensis 180bin civari.

    Evet abartmak. Ben zevkle kullandığımı biliyorum o araçları. Tam otomatik şanzıman değil zaten. Neredeyse düz vites mantığında, sadece sizin yerinize bilgisayar hallediyor debriyajını. Tam otomatik isteyen biri zaten o şanzımanı almaz.

    Benim abartmak dediğim kısım aslında başka bir şey. Rahatsız olanların derdi de o. Ki zamanında haklıydılar, sıkışık trafikte şanzıman ısınıp sağa çek muhabbeti yapıyormuş. Hiç başıma gelmedi ama gelenler var. Dolayısıyla doğruluğu kesin. Fakat bu problemler minimize edildi. Yokuş problemi hill holder ile halledildi. Yani şu an pek bir sorunu olduğunu düşünmüyorum.

    Hizli kalkmak istediginizde,arac 1 den 2. Vitese attiginda aractakiler heps beraber dans ediyorsunuz sizde dimi?

    Ben abartmamak gereken yer aslında şu kısımdır diye özel olarak belirtiyorum siz hala nereden soru soruyorsunuz? Ama cevaplayayım;

    Hayır etmiyordum. Siz ediyorsanız, kusura bakmayın ama o şanzımanı kullanmayı bilmiyorsunuzdur.

    Şu an F10 BMW aracım var. Tam otomatik, ZF şanzıman. Onda ayağımı çekmekle uğraşmıyorum sarsıntı kesilsin diye. Fakat toyota m/m araçlarda bunu yapıyordum. Diğer arkadaşın dediği gibi secdeye de yatmıyordum, sizin dediğiniz gibi dans da etmiyordum. Hatta bu mevzuyu arabama binen arkadaşlarla defalarca test ettik.

    Kaldı ki aracımın satışını verirken sattığım kişiye siz götürün notere, araç sizin artık dediğimde sarsıntıyı engellemek için ayağını gazdan çekmedi. Sanki tam otomatikmiş gibi kullandı, fakat beni rahatsız etmedi. Bu tarz kullanımın, balata ömrünü uzattığı söylenirdi. Ona istinaden öyle kullanmaya alıştırdım kendimi. Hatta kimi zaman BMW'yi bile aynı tarz kullanıyorum.

    Dediğim gibi, araç otomatikleştirilmiş düz vites bir nevi. Düz vitesi nasıl kullanıyorsanız (vites geçiş anında ayağı gazdan çekmek) buna da öyle davranırsanız oldukça konforlu bir şekilde seyahat edersiniz.

    Ha, konforu sağlamak için böyle davranacaksam yani tam otomatik gibi kullanamayacaksam ne anladım o zaman bu vitesten diyebilirsiniz. Haklısınız da. O zaman bu şanzımandan uzak durmalısınız. Kesinlikle tam otomatik gibi konforlu değil, o konfora yaklaşmak için çaba göstermeniz gerekiyor katılıyorum ama bana göre düz vites bir araca kesinlikle tercih edilir. Özellikle İstanbul'da.

    Dediginizi suan tam olarak anlamis bulunmaktayim hocam fakat benim bahsettigim olay sadece kullandigim (edc-dsg vs) diger otomatikler gibi konforlu olmamasiydi. Yani manuele gore tabiki tercih edilir. Ayrintili anlatim icin tesekkur ederim. En kisa zamanda dediginiz gibi kullanmayi deneyecegim ve bu konu hakkinda kuzenime de bilgi verecegim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-45


    quote:

    Orijinalden alıntı: reguse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-45


    quote:

    Orijinalden alıntı: reguse


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-45


    quote:

    Orijinalden alıntı: reguse


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Yeni Corolla Dizel 1.4 D-4D Premium Navigation M/M 96,600

    Uyduruk ,içi leş plastik corolla 96 bin tl olmuş.. Secdeye yatıran tarihi eser Multimode şanzıman ve zayıf 1.4 motorla satılıyor birde.. Sonra Vw Pahalı.. He pahalı..

    Fiyatlar çok uçmuş. Bu fiyatlara markası ne olursa olsun araç almak mantıksız.

    Dip: Şu MultiMode şanzımanın sarsıntısını abartmayan birini görsem, dişimi kıracağım. 2 adet MMT, 1 adet M/M şanzımanlı aracım oldu.

    Abartmamak mi? Kuzenimde Corolla 1.4 d4d var. Vites koluna bakasaya kadar vitesi manuel eliyle atiyor sandim. Bu kadar berbat bir otomatik sanzuman yok.

    Fiyatlara gelirsek tek diyecegim sey vw nin adi cikmis sadece. En full avensis 180bin civari.

    Evet abartmak. Ben zevkle kullandığımı biliyorum o araçları. Tam otomatik şanzıman değil zaten. Neredeyse düz vites mantığında, sadece sizin yerinize bilgisayar hallediyor debriyajını. Tam otomatik isteyen biri zaten o şanzımanı almaz.

    Benim abartmak dediğim kısım aslında başka bir şey. Rahatsız olanların derdi de o. Ki zamanında haklıydılar, sıkışık trafikte şanzıman ısınıp sağa çek muhabbeti yapıyormuş. Hiç başıma gelmedi ama gelenler var. Dolayısıyla doğruluğu kesin. Fakat bu problemler minimize edildi. Yokuş problemi hill holder ile halledildi. Yani şu an pek bir sorunu olduğunu düşünmüyorum.

    Hizli kalkmak istediginizde,arac 1 den 2. Vitese attiginda aractakiler heps beraber dans ediyorsunuz sizde dimi?

    Ben abartmamak gereken yer aslında şu kısımdır diye özel olarak belirtiyorum siz hala nereden soru soruyorsunuz? Ama cevaplayayım;

    Hayır etmiyordum. Siz ediyorsanız, kusura bakmayın ama o şanzımanı kullanmayı bilmiyorsunuzdur.

    Şu an F10 BMW aracım var. Tam otomatik, ZF şanzıman. Onda ayağımı çekmekle uğraşmıyorum sarsıntı kesilsin diye. Fakat toyota m/m araçlarda bunu yapıyordum. Diğer arkadaşın dediği gibi secdeye de yatmıyordum, sizin dediğiniz gibi dans da etmiyordum. Hatta bu mevzuyu arabama binen arkadaşlarla defalarca test ettik.

    Kaldı ki aracımın satışını verirken sattığım kişiye siz götürün notere, araç sizin artık dediğimde sarsıntıyı engellemek için ayağını gazdan çekmedi. Sanki tam otomatikmiş gibi kullandı, fakat beni rahatsız etmedi. Bu tarz kullanımın, balata ömrünü uzattığı söylenirdi. Ona istinaden öyle kullanmaya alıştırdım kendimi. Hatta kimi zaman BMW'yi bile aynı tarz kullanıyorum.

    Dediğim gibi, araç otomatikleştirilmiş düz vites bir nevi. Düz vitesi nasıl kullanıyorsanız (vites geçiş anında ayağı gazdan çekmek) buna da öyle davranırsanız oldukça konforlu bir şekilde seyahat edersiniz.

    Ha, konforu sağlamak için böyle davranacaksam yani tam otomatik gibi kullanamayacaksam ne anladım o zaman bu vitesten diyebilirsiniz. Haklısınız da. O zaman bu şanzımandan uzak durmalısınız. Kesinlikle tam otomatik gibi konforlu değil, o konfora yaklaşmak için çaba göstermeniz gerekiyor katılıyorum ama bana göre düz vites bir araca kesinlikle tercih edilir. Özellikle İstanbul'da.

    Dediginizi suan tam olarak anlamis bulunmaktayim hocam fakat benim bahsettigim olay sadece kullandigim (edc-dsg vs) diger otomatikler gibi konforlu olmamasiydi. Yani manuele gore tabiki tercih edilir. Ayrintili anlatim icin tesekkur ederim. En kisa zamanda dediginiz gibi kullanmayi deneyecegim ve bu konu hakkinda kuzenime de bilgi verecegim.

    Rica ederim hocam. Kendimi ifade edebildiğim için mutlu oldum. Kendinize iyi bakın, iyi forumlar :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reguse


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-45


    quote:

    Orijinalden alıntı: reguse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-45


    quote:

    Orijinalden alıntı: reguse


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-45


    quote:

    Orijinalden alıntı: reguse


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Yeni Corolla Dizel 1.4 D-4D Premium Navigation M/M 96,600

    Uyduruk ,içi leş plastik corolla 96 bin tl olmuş.. Secdeye yatıran tarihi eser Multimode şanzıman ve zayıf 1.4 motorla satılıyor birde.. Sonra Vw Pahalı.. He pahalı..

    Fiyatlar çok uçmuş. Bu fiyatlara markası ne olursa olsun araç almak mantıksız.

    Dip: Şu MultiMode şanzımanın sarsıntısını abartmayan birini görsem, dişimi kıracağım. 2 adet MMT, 1 adet M/M şanzımanlı aracım oldu.

    Abartmamak mi? Kuzenimde Corolla 1.4 d4d var. Vites koluna bakasaya kadar vitesi manuel eliyle atiyor sandim. Bu kadar berbat bir otomatik sanzuman yok.

    Fiyatlara gelirsek tek diyecegim sey vw nin adi cikmis sadece. En full avensis 180bin civari.

    Evet abartmak. Ben zevkle kullandığımı biliyorum o araçları. Tam otomatik şanzıman değil zaten. Neredeyse düz vites mantığında, sadece sizin yerinize bilgisayar hallediyor debriyajını. Tam otomatik isteyen biri zaten o şanzımanı almaz.

    Benim abartmak dediğim kısım aslında başka bir şey. Rahatsız olanların derdi de o. Ki zamanında haklıydılar, sıkışık trafikte şanzıman ısınıp sağa çek muhabbeti yapıyormuş. Hiç başıma gelmedi ama gelenler var. Dolayısıyla doğruluğu kesin. Fakat bu problemler minimize edildi. Yokuş problemi hill holder ile halledildi. Yani şu an pek bir sorunu olduğunu düşünmüyorum.

    Hizli kalkmak istediginizde,arac 1 den 2. Vitese attiginda aractakiler heps beraber dans ediyorsunuz sizde dimi?

    Ben abartmamak gereken yer aslında şu kısımdır diye özel olarak belirtiyorum siz hala nereden soru soruyorsunuz? Ama cevaplayayım;

    Hayır etmiyordum. Siz ediyorsanız, kusura bakmayın ama o şanzımanı kullanmayı bilmiyorsunuzdur.

    Şu an F10 BMW aracım var. Tam otomatik, ZF şanzıman. Onda ayağımı çekmekle uğraşmıyorum sarsıntı kesilsin diye. Fakat toyota m/m araçlarda bunu yapıyordum. Diğer arkadaşın dediği gibi secdeye de yatmıyordum, sizin dediğiniz gibi dans da etmiyordum. Hatta bu mevzuyu arabama binen arkadaşlarla defalarca test ettik.

    Kaldı ki aracımın satışını verirken sattığım kişiye siz götürün notere, araç sizin artık dediğimde sarsıntıyı engellemek için ayağını gazdan çekmedi. Sanki tam otomatikmiş gibi kullandı, fakat beni rahatsız etmedi. Bu tarz kullanımın, balata ömrünü uzattığı söylenirdi. Ona istinaden öyle kullanmaya alıştırdım kendimi. Hatta kimi zaman BMW'yi bile aynı tarz kullanıyorum.

    Dediğim gibi, araç otomatikleştirilmiş düz vites bir nevi. Düz vitesi nasıl kullanıyorsanız (vites geçiş anında ayağı gazdan çekmek) buna da öyle davranırsanız oldukça konforlu bir şekilde seyahat edersiniz.

    Ha, konforu sağlamak için böyle davranacaksam yani tam otomatik gibi kullanamayacaksam ne anladım o zaman bu vitesten diyebilirsiniz. Haklısınız da. O zaman bu şanzımandan uzak durmalısınız. Kesinlikle tam otomatik gibi konforlu değil, o konfora yaklaşmak için çaba göstermeniz gerekiyor katılıyorum ama bana göre düz vites bir araca kesinlikle tercih edilir. Özellikle İstanbul'da.

    Dediginizi suan tam olarak anlamis bulunmaktayim hocam fakat benim bahsettigim olay sadece kullandigim (edc-dsg vs) diger otomatikler gibi konforlu olmamasiydi. Yani manuele gore tabiki tercih edilir. Ayrintili anlatim icin tesekkur ederim. En kisa zamanda dediginiz gibi kullanmayi deneyecegim ve bu konu hakkinda kuzenime de bilgi verecegim.

    Rica ederim hocam. Kendimi ifade edebildiğim için mutlu oldum. Kendinize iyi bakın, iyi forumlar :)

    Tesekkur ederim siz de kendinize iyi bakin. Iyi forumlar :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sikinti yok beyler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FursıonnMann

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: FursıonnMann

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: 0ptimistSoul

    renault'da zam vermiş. Kırk yılın başı sıfır araç almaya karar verdik. 2 aydır gelmeyen zam kalmadı ya. yine ikinci ele dönecez gibi..

    Vay anasını şirketin verdiği boş Symbol benim Leon'dan pahalı olmuş ya la

    En son 45 İdi 50'yi görmüşmü?

    Vay bee Kapak jant sümbül=Leon style oda iyiymiş


    Keşke 50 olsa 54.250 olmuş Leon Style 53.900

    54 K para veripte buzdolabı gibi beyaz sümbülle dolanşanları beyin tasını s.....


    Hak ettiler

    Arabayı beğenmeyebilirsiniz ama edepsizlik yapmaya hakkınız yok. Bu nasıl bir edeptir?

    Bende şimdi Dacia, yani tenekeden yapılma araç kullananlara aynı lafı söylersem hoşunuza gider mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Seviye dip.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gövde Tipi Model Liste
    Fiyatları (TL) Kampanya
    Fiyatları (TL)
    Corolla 1.33 Comfort 43,100 39,900
    Corolla 1.6 Comfort 47,450 44,400
    Corolla 1.6 Comfort A/T 49,650 46,600
    Corolla 1.6 Comfort Extra 50,150 47,000
    Corolla 1.6 Comfort Extra A/T 52,350 49,200
    Corolla 1.6 Elegant 54,850 51,600
    Corolla 1.6 Elegant A/T 57,050 53,800
    Corolla 1.6 Elegant VSC+Xenon A/T 59,900 56,600
    Corolla Dizel 1.4 D-4D Comfort 54,800 51,600
    Corolla Dizel 1.4 D-4D Comfort Extra 58,900 55,600
    Corolla Dizel 1.4 D-4D Comfort Extra M/M 61,100 57,800
    Corolla Dizel 1.4 D-4D Elegant 62,500 59,100
    Corolla Dizel 1.4 D-4D Elegant M/M 64,700 61,300

    İlk çıktığı zaman fiyatları böyleydi, nereden nereye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dreamers.


    quote:

    Orijinalden alıntı: FursıonnMann

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: FursıonnMann

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: 0ptimistSoul

    renault'da zam vermiş. Kırk yılın başı sıfır araç almaya karar verdik. 2 aydır gelmeyen zam kalmadı ya. yine ikinci ele dönecez gibi..

    Vay anasını şirketin verdiği boş Symbol benim Leon'dan pahalı olmuş ya la

    En son 45 İdi 50'yi görmüşmü?

    Vay bee Kapak jant sümbül=Leon style oda iyiymiş


    Keşke 50 olsa 54.250 olmuş Leon Style 53.900

    54 K para veripte buzdolabı gibi beyaz sümbülle dolanşanları beyin tasını s.....


    Hak ettiler

    Arabayı beğenmeyebilirsiniz ama edepsizlik yapmaya hakkınız yok. Bu nasıl bir edeptir?

    Bende şimdi Dacia, yani tenekeden yapılma araç kullananlara aynı lafı söylersem hoşunuza gider mi?

    Biz 30.000 TL'ye aldık 54.000 TL Para vermedik.O Aracında bundan bir farkı yok o yüzden o an öyle birşey söyleyiverdim.

    Ayrıca şahsi olarak küfür etmediğiniz sürece dacıa ile ilgili istediğinizi söyleyebilirsiniz.Babamın fabrikası üretmiyor sonuçta bu tenekeleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FursıonnMann -- 1 Eylül 2015; 23:31:32 >




  • "Hayvan gibi şiyapıyorsunuz yauv, bi tepiği goyarsam var ya hepinizi.... " diyen abi geldi aklıma, artık gerçekten bunlara tepiği koymanın zamanı geldi de geçti..

    anlayana..
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Bizim millet depik yemeyi ve kazığa oturmayı sevdiği için zorr..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FursıonnMann -- 2 Eylül 2015; 0:03:08 >
  • Yumurta fiyatından haberiniz yok galiba. Toyota az bile yapmış. Neyse istikrar daha önemli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunlar neyine guveniyorda fiyatlari boyle yaptilar? VW i pahali diye begenmeyenlerden birisiyim ama artik VW e pahali demeyin ayiptir.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.