Bildirim
Corolla D4D 5 vites mi yoksa 6 vites mi?


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
6
makyajsızlarda 6 vites
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hunter06 -- 15 Aralık 2010; 18:22:17 > -
Auris dizel multitronik benim de hoşuma gitti fakat aracın vites geçişlerinde çok sarstığı söyleniyor. belki bunun için vitesler küçültülüp 6 ya çıkarıldı daha yumuşak olması için. -
Değişen birşey olmadı.
Hayatımda gördüğüm en kötü otomatikleştirilmiş vites sistemi Toyota'da.
Manuelde bile ne kadar zorlarsanız zorlayın vites geçişleri bu kadar sarsmaz.
İğrenç bir yazılım, iğrenç bir vites kutusu... -
direk , 6 vitesi alın
120 ve üzerine çıkınca otobanda,
5. viteste çok yakmaya başlıyor.
ancak 6 vitesli arabada daha az yakar,
uzun yol ve 110 150 arası 6. vites lazım -
120 km de 5 vitesli araç 3000 devir çeviriyorsa 6 vitesli araç 2700 devir çevirir bu da ekonomi demektir.
otomatik olarak da özellikle multimodu sürekli kullananlar genel olarak memnun ama forumda test eden ya da amacı karalama olanlar eleştirip duruyor. 1 den 2 ye geçerken çok hissettiriyor onun dışında gayet güzel, ekonomik bir şanzuman bence. Alışmak ve dilinden anlamak gerekiyor. Tabii beklentiler yüksek ise mm den uzak durmak lazım. -
Ekonomi için yapılmış olabileceğini düşünüyorum. 5 ileri olanın zaten oranları da kısa olduğundan uzun yolda ekonomik değildi. 3.000 devirde 130 km/h yapıyordu bu yüksek tüketim + gürültü olarak yansıyordu. şehiriçinde bir fark olacağını sanmıyorum ama uzun yolda 6 ileri çok daha iyidir. -
5 vitesli dizel corollalar 5.viteste 100 km hızda 2200 devir çeviriyor.
6 vitesli dizel corollalar 6.viteste 100 km hızda 2000 devir çeviriyor.
Uzun yolda 100 km üstü süratlerde daha az yakıt tüketimi ve de motor gürültüsünün biraz daha az kafa ütülemesi için ikinci el dizel Corolla alacaklara 6 ileri olanları tercih etmelerini öneririm.
Haluk -
quote:
Orijinalden alıntı: ufukman
Auris dizel multitronik benim de hoşuma gitti fakat aracın vites geçişlerinde çok sarstığı söyleniyor. belki bunun için vitesler küçültülüp 6 ya çıkarıldı daha yumuşak olması için.
vites değişimi esnasında ayağınızı gazdan çekmezseniz düz vites de M/M da sarsar sarsmasını istemiyosan vites geçişlerinde gazdan ayağını çekmen gerekir.sonuçta M/M tam otomatik değil otomatikleştirilmiş düz şanzıman -
Açıkcası ben VW Golf benzinli otomatik DSG şanzıman kullandım. ayağı çekmeden vitesler yağ gibi değişiyordu yanlızca çok sesiz ortamda vites altından hafif bir uğultu geliyordu. Toyota da yorumlar kolyuğa ve direksyona sanki halı silkeler gibi bir titreşim yaptığı yönünde. -
DSG ile MMT'yi karsilastirmak abes. Parasi olan zaten gidip aliyor DSG'li VW'leri.
Malesef otomobil firmalarinin da aymazligi var, kabaca 35 liraya C sinifi, adam gibi adam dizel otomatik sunabilmeleri lazimken
cogu markada dizel-otomatik yok, bazi markalarda dizel bile yok. -
quote:
Orijinalden alıntı: ufukman
Açıkcası ben VW Golf benzinli otomatik DSG şanzıman kullandım. ayağı çekmeden vitesler yağ gibi değişiyordu yanlızca çok sesiz ortamda vites altından hafif bir uğultu geliyordu. Toyota da yorumlar kolyuğa ve direksyona sanki halı silkeler gibi bir titreşim yaptığı yönünde.
DSG ayrı bir dünya.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X