Şimdi Ara

Converse garanti - Tüketici haklarına başvurmalı mı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Eski konu :http://resim.donanimhaber.com/m_67270253/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67273870

    Arkadaşlar bugün mağazaya gittim.Ayakkabıyı sordum yalandan bir deftere falan baktılar ''red'' dediler.

    Görevlilere ayakkabıyı 17 Eylülde teslim ettiğimi söyledim.Yani 28 iş gününü çoktan geride bıraktık.
    Adam bana siz geç gelmişsiniz dedi.Ben de bana hiçbir bilgiledirme yapılmadığını söyledim bu süre içerisinde.
    Diğeri hemen çıkıştı genelde fabrikadan falan ararlar bizle alakası yok gibisinden.

    Ben de tamam dedim teşekkür ettim dedim kusurlu ayakkabıyı teslim alıp çıktım.


    3 aylık garanti süresi olan ayakkabıyı 2 ay ya kullandım ya kullanmadım güzel 1 ay ayakkabı adamların deposunda yattı ve ben gitmesem yatmaya da devam edecekti habersiz..

    Şimdi elimde 10-15 tl ederinde 130 tl sayılmış dandirik bir plastik ve bez parçası kaldı.

    Hayatımda ilk defa böyle bir durumla karşı karşıyayım dolayısıyla tecrübem sıfır.

    Bu tür konularda bilgisi olan arkadaşlarım; hakkımı (şayet varsa) aramaya kararlıyım.Sizce ne yapmalıyım nasıl bir yol
    izlemeliyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thepunisherWZ -- 4 Kasım 2012; 0:39:59 >







  • Hocam önceki konunu da okudum. Ben de mağdurum biliyorsun, yarın şikayetvar.com'a yazacağım bir şeyler, eğer dükkan sahibi ile anlaşamazsam.

    Burdan mağdurluğumun reklamını da yapayım :http://forum.donanimhaber.com/m_67648089/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67670083
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stormleon2

    Hocam önceki konunu da okudum. Ben de mağdurum biliyorsun, yarın şikayetvar.com'a yazacağım bir şeyler, eğer dükkan sahibi ile anlaşamazsam.

    Burdan mağdurluğumun reklamını da yapayım :http://forum.donanimhaber.com/m_67648089/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67670083

    Mobildeyim şuan yazmak çok sıkıntı oluyor hocam, ben şikayetvar'a da şikayet gönderdim yarın pcden girebilirsem linkini paylaşmaya çalışırım.Buyrun reklam sizin olsun bu arada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thepunisherWZ


    quote:

    Orijinalden alıntı: stormleon2

    Hocam önceki konunu da okudum. Ben de mağdurum biliyorsun, yarın şikayetvar.com'a yazacağım bir şeyler, eğer dükkan sahibi ile anlaşamazsam.

    Burdan mağdurluğumun reklamını da yapayım :http://forum.donanimhaber.com/m_67648089/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67670083

    Mobildeyim şuan yazmak çok sıkıntı oluyor hocam, ben şikayetvar'a da şikayet gönderdim yarın pcden girebilirsem linkini paylaşmaya çalışırım.Buyrun reklam sizin olsun bu arada

    Senin işin daha zor, oyalamışlar resmen, geçiştirmişler, umarım bana da aynısı olmaz. Takipteyim, kolay gelsin




  • Boşuna uğraşma abi, 6 senedir aynı montu giyiyordum.Babam,sana kaliteli bir şey alalım dedi,2 sene önce 300 küsür tl ye parka aldık.1 sene geçmeden parkanın rengi attı ve kollarında yırtıklar oluştu.Aldığımız yere götürdük,fabrikaya verdiler,kullanıcı hatası çıktı.6 sene aynı montu giyen ben 1 sene olmadan hem 300 küsür tllik parkayı bozarttım hem yırttım onlara göre... Mağazalar iyice hiç oldu.Ben bunlarla uğraşayım dedim,ancak bir tanıdıgın basına da benzer seyler gelmis hic bir sonuc alamamış o yüzden uğraşmaktan vazgeçtim.Dediğim gibi para kazanmak dışında önemsedikleri şey yok,hizmet 0 varsa yoksa para kazanmak ak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnotherPlanet

    Boşuna uğraşma abi, 6 senedir aynı montu giyiyordum.Babam,sana kaliteli bir şey alalım dedi,2 sene önce 300 küsür tl ye parka aldık.1 sene geçmeden parkanın rengi attı ve kollarında yırtıklar oluştu.Aldığımız yere götürdük,fabrikaya verdiler,kullanıcı hatası çıktı.6 sene aynı montu giyen ben 1 sene olmadan hem 300 küsür tllik parkayı bozarttım hem yırttım onlara göre... Mağazalar iyice hiç oldu.Ben bunlarla uğraşayım dedim,ancak bir tanıdıgın basına da benzer seyler gelmis hic bir sonuc alamamış o yüzden uğraşmaktan vazgeçtim.Dediğim gibi para kazanmak dışında önemsedikleri şey yok,hizmet 0 varsa yoksa para kazanmak ak

    Belki haklı olabilirsiniz hocam ama başlamışken bir işe, bitirme taraftarıyım.Sonucu ne olursa olsun ama bu işin peşini bırakmamaya kararlıyım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thepunisherWZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: AnotherPlanet

    Boşuna uğraşma abi, 6 senedir aynı montu giyiyordum.Babam,sana kaliteli bir şey alalım dedi,2 sene önce 300 küsür tl ye parka aldık.1 sene geçmeden parkanın rengi attı ve kollarında yırtıklar oluştu.Aldığımız yere götürdük,fabrikaya verdiler,kullanıcı hatası çıktı.6 sene aynı montu giyen ben 1 sene olmadan hem 300 küsür tllik parkayı bozarttım hem yırttım onlara göre... Mağazalar iyice hiç oldu.Ben bunlarla uğraşayım dedim,ancak bir tanıdıgın basına da benzer seyler gelmis hic bir sonuc alamamış o yüzden uğraşmaktan vazgeçtim.Dediğim gibi para kazanmak dışında önemsedikleri şey yok,hizmet 0 varsa yoksa para kazanmak ak

    Belki haklı olabilirsiniz hocam ama başlamışken bir işe, bitirme taraftarıyım.Sonucu ne olursa olsun ama bu işin peşini bırakmamaya kararlıyım.

    Aynen, ben de taktım bu işe, ilk kez başıma böyle bir şey geliyor ve bunun son kez olmasını istiyorum. Bugün benim gittiğim yer kapalıydı, yarın gidip konuşacağım mağazayla, benim konuya biri yazmış, tüketici hakları mahkemesinden parasını alabilmiş o, bir avukata danış diyor.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thepunisherWZ

    Eski konu :http://resim.donanimhaber.com/m_67270253/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67273870

    Arkadaşlar bugün mağazaya gittim.Ayakkabıyı sordum yalandan bir deftere falan baktılar ''red'' dediler.

    Görevlilere ayakkabıyı 17 Eylülde teslim ettiğimi söyledim.Yani 28 iş gününü çoktan geride bıraktık.
    Adam bana siz geç gelmişsiniz dedi.Ben de bana hiçbir bilgiledirme yapılmadığını söyledim bu süre içerisinde.
    Diğeri hemen çıkıştı genelde fabrikadan falan ararlar bizle alakası yok gibisinden.

    Ben de tamam dedim teşekkür ettim dedim kusurlu ayakkabıyı teslim alıp çıktım.


    3 aylık garanti süresi olan ayakkabıyı 2 ay ya kullandım ya kullanmadım güzel 1 ay ayakkabı adamların deposunda yattı ve ben gitmesem yatmaya da devam edecekti habersiz..

    Şimdi elimde 10-15 tl ederinde 130 tl sayılmış dandirik bir plastik ve bez parçası kaldı.

    Hayatımda ilk defa böyle bir durumla karşı karşıyayım dolayısıyla tecrübem sıfır.

    Bu tür konularda bilgisi olan arkadaşlarım; hakkımı (şayet varsa) aramaya kararlıyım.Sizce ne yapmalıyım nasıl bir yol
    izlemeliyim?

    Hocam ben ayakkabıyı aldığım mağazaya gittim, garantisi olduğu için aldılar ayakkabıyı, bakalım ürün hatası mıymış kullanıcı hatası mıymış diye Converse'e göndereceklermiş ayakkabıyı. 3-4 hafta içerisinde belli olurmuş, haber alabilmem için bir de telefon numarası verdiler, oradan sık sık kontrol edeceğim. Sana da böyle mi söylediler 17 eylülde ayakkabını verirken? Ve eğer sana olan şey olursa bana da, ben Tüketici Hakları Mahkemesi'ne gideceğim kesin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stormleon2

    quote:

    Orijinalden alıntı: thepunisherWZ

    Eski konu :http://resim.donanimhaber.com/m_67270253/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67273870

    Arkadaşlar bugün mağazaya gittim.Ayakkabıyı sordum yalandan bir deftere falan baktılar ''red'' dediler.

    Görevlilere ayakkabıyı 17 Eylülde teslim ettiğimi söyledim.Yani 28 iş gününü çoktan geride bıraktık.
    Adam bana siz geç gelmişsiniz dedi.Ben de bana hiçbir bilgiledirme yapılmadığını söyledim bu süre içerisinde.
    Diğeri hemen çıkıştı genelde fabrikadan falan ararlar bizle alakası yok gibisinden.

    Ben de tamam dedim teşekkür ettim dedim kusurlu ayakkabıyı teslim alıp çıktım.


    3 aylık garanti süresi olan ayakkabıyı 2 ay ya kullandım ya kullanmadım güzel 1 ay ayakkabı adamların deposunda yattı ve ben gitmesem yatmaya da devam edecekti habersiz..

    Şimdi elimde 10-15 tl ederinde 130 tl sayılmış dandirik bir plastik ve bez parçası kaldı.

    Hayatımda ilk defa böyle bir durumla karşı karşıyayım dolayısıyla tecrübem sıfır.

    Bu tür konularda bilgisi olan arkadaşlarım; hakkımı (şayet varsa) aramaya kararlıyım.Sizce ne yapmalıyım nasıl bir yol
    izlemeliyim?

    Hocam ben ayakkabıyı aldığım mağazaya gittim, garantisi olduğu için aldılar ayakkabıyı, bakalım ürün hatası mıymış kullanıcı hatası mıymış diye Converse'e göndereceklermiş ayakkabıyı. 3-4 hafta içerisinde belli olurmuş, haber alabilmem için bir de telefon numarası verdiler, oradan sık sık kontrol edeceğim. Sana da böyle mi söylediler 17 eylülde ayakkabını verirken? Ve eğer sana olan şey olursa bana da, ben Tüketici Hakları Mahkemesi'ne gideceğim kesin.

    Bana da bir kağıt verdiler yalandan tarih, imza, v.s 28 iş günü süresi var gönderilcek falan telefon falan aldılar bilgilendirileceksiniz dediler.Sonuç ortada.Umarım siz de hüsrana uğramazsınız hocam.




  • ürürün fatursıyla Kaymakamlıktaki Hakem heyetine uğrayın. ve ayakkabı konusunda yüzde 90 siz haklı cıkarsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delikurt55

    ürürün fatursıyla Kaymakamlıktaki Hakem heyetine uğrayın. ve ayakkabı konusunda yüzde 90 siz haklı cıkarsınız

    127 liraya satın aldığım ayakkabının fişini verdikten sonra bana geri verilen bildirim kağıdı üzerinde "Kullanım Hatası RED" yazıyor ve bu kağıda sabitlenmiş fiş üzerinde 85 lira bedel yazıyor.

    Şaka mı bu?Nedir bu ya?
  • fiyati indirime gitmiştir o yüzden 85 tlye düştüğü için fiyati 85 düşmüştür. başvurun düzeltttirin
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.