Çok yaşa; iyi dediniz. |
_____________________________
|
Çok yaşa; iyi dediniz. |
_____________________________
|
Para iadesi değil, kalan günlerin iadesini istiyoruz. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
çok prestijli firmalar alışveriş siteleri hariç thh takan çok yok artık. bir çoğunuzun yaşı küçük olduğunu bildikleri için icradır avukattır uğraşmıycağınızı bildikleri için rahatlardır. beleş kazandığı günün iadesini isteyene koptum yalnız halk dilinde argo bir tabir var ama neyse yazmıyım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 18 Aralık 2024; 23:13:15 > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Arkadaşını Getir’den kalan günlerin yarısını Turknet indirimi olarak olarak tanımlayabilirler. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Sözleşme bir kere imzalanan (onay verilen) bir belge. Yani Comnet’in kampayalarının firmayı bağlayıcı olması için abonelik sözleşmesinde yer alması gibi bir gereklilik yok. Aksi halde firmanın sonradan yapacağı hiçbir kampanyanın bir bağlayıcılığı olmazdı. Ayrıca Arkadaşını Getir’in kampanya koşullarında firma ISS olarak hizmet vermeyi durdurduğunda ne olacağına ilişkin bir madde yok. Turknet’in iki ay sonunda o müşterileri kaybedeceği sadece sizin varsayımınız. Comnet’teki kopma sorunlarını yaşamıyorum. Memnunum ve kalmayı düşünüyorum. Muhtemelen böyle düşünen tek kişi değilim. Ne olacağına dair fikir sordum, ne yapmam gerektiğine dair tavsiye istemedim. Teşekkürler. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Öderse şansına derim çünkü burası tr burada her şey olabilir |
_____________________________
SİSTEM 1 Cooler Master Case PRO5 /Ryzen7 5700X 3.4 GHZ /NOCTUA NH U 12SE/ ASUS ROG CROSSHAIR VI HERO/ /Sapphire Pulse AMD Radeon RX 6700 10 GB /GSKILL FlareX DDR4-3200Mhz C14 32GB (4x8GB) /Samsung 970 PRO 512 M.2 SSD /Samsung 850 PRO 512GB Sata3 SSD /Samsung 320GB 7200RPM 16MB SATA2 HDD)SamsungHD154UI 1.5TB HDD /Seasonic GX Focus Plus 850W 80+ Gold /Viewsonic XG2401 24"1ms 144HZ
SİSTEM 2 KASA Corsair Carbide Spec-Delta RGB AMD Ryzen 5 5600G 3.9GHz-4.4GHz, 19MB, 65W. ASUS TUF GAMING B550M-PLUS WIFI II. KINGSTON Beast Black Dual KF432C16BBK2/16TR DDR4-3200Mhz 32GB (4x8GB) C16 (16-18-18) 1.35 V. Samsung 980 NVMe M.2, 500 GB SSD, 3.500 MB/sn Okuma, 3.000 MB/sn Yazma. Seasonic Focus Plus 750W |
Firmanın 100 bin abonesi olduğunu varsayarsak en kötü ortalama 400 tl ortalama alsak aylık 40 milyon cirosu var 1 aylık tutarla isterlerse tüm telekom borçlarını ödeyenilirlerdiki bu firma yıllardır milletten peşin para topluyor. Topladıkları paranın aylık faizi sadece telekoma olan borcu ödeyebilirdi. Ortada kesinlikle bir art niyet var. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Cimere konu ile ilgili bir şikayette bulunmuştum gelen cevap bomboş maalesef cevap: Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yapmış olduğunuz başvuru ilgisi nedeniyle Kurumumuza yönlendirilmiş olup, başvurunuz incelenmiştir. Kurumumuzca hizmete sunulan çevrimiçi (online) tüketici şikayet başvuru sistemi, ilk etapta abone sayısı 200 binden fazla olan işletmeciler ile yıllık net satışı elli milyon TL’yi geçen hizmet sağlayıcılardan teknik altyapısı online şikayet başvuru sistemine uygun olan işletmeciler/hizmet sağlayıcılar nezdinde uygulamaya geçirilmiş olup, abone sayısı 200 binden az olan işletmeciler ile yıllık net satışı elli milyon TL’nin altında kalan hizmet sağlayıcıların da ilerleyen süreçte online şikayet sistemine entegrasyonu konusunda çalışmalar devam etmektedir. Ancak halihazırda abone sayısı 200 binden az olan işletmeciler ile yıllık net satışı elli milyon TL’den az olan hizmet sağlayıcıların kendi internet sayfalarından çevrimiçi (online) şikayet başvurusu iletilebilmekte olup, öte yandan bu tarz işletmeciler/hizmet sağlayıcılar hakkında Kurumumuza yazılı olarak başvuru da yapılabilmektedir. Bilgilerinize sunulur. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü |
_____________________________
XİAOMİ 14
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
100 bin bireysel ev int. abonesi olduğunu zannetmem. Herkes farklı fiyatlandırmadan hesaplanmalı. 3, 6 veya 12 ay alımına göre. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
Paylaşım evrenseldir.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
200 TL verenlerin yanında benim gibi 600 civarı verenlerde var 400 olmasın 300 olsun rakamlar çok önemli değil. Sonuçta aylık 13-14 milyon turktelekoma ödemesi olan firmanın 25-30 milyon ciro yapmaması garip olur < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Bankaya aşağıdaki dilekçeyi gönderdim ----- BANKASI GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE --- tarihinde, ----- nolu kredi kartımdan çekilen ---- TL peşin ödeme ile, 11.12.2024 tarihine kadar Comnet Bilgi İletişim Teknolojileri Tic. A.Ş tarafından sağlanan ---- hizmet numarası ile internet hizmetini kullandım. İlgili firma, tarafıma --- gün daha hizmet vermesi gerekirken sözleşmeye uymayarak internet hizmetini 11.12.2024 tarihinde sona erdirdiğini duyurmuştur. Firma ile hiçbir şekilde iletişim olamamaktadır. İşlem tutarının kredi kartımdan çekilmiş olmasına rağmen, belirtilen firmanın internet hizmetini devam ettirmemesinden dolayı ödemiş olduğum tutarın tarafıma ödenmesini talep etmekteyim. Saygılarımla, XXX XXXX Ek: 1) Fatura 2) Aldığım hizmeti gösteren kalan gün sayısı Not: İş bankasına başvurdum. İşcep' e yönlendirdiler ancak uygulamada bu yılki harcamalar gözüküyordu, 2024 yılı önceki harcama için bana form gönderdiler. Ben de boldurup, müşteri temsilcisine gönderdim. Kalan parayı değil, ödemiş olduğum bütün parayı istedim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evil2302 -- 19 Aralık 2024; 16:11:27 > |
_____________________________
|
BTK kendi alacağının peşinde uzun zamandır Comnet hakkında şikayetler yapanların şikayetini dikkate almadı firma hizmeti sonlandırınca 5 milyon tl ceza kesti. Ön ödemeli tarifeleri onaylayan BTK zaten. Şuan ki mağduriyetin bir de mevzuattaki kısmı var daha o konu henüz açılmadı. İadeleri alamazsak yasal mevzuatı "kullan öde" değil de "öde kullan" şeklinde yapanlara karşı hukuki mücadeleyle devam edeceğiz mutlaka. Ortada maduriyet yaratan bir düzenleme var ve bu düzenleme halen yürürlükte aynı şekilde devam ediyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RElS -- 19 Aralık 2024; 16:34:16 > |
_____________________________
|