Uzun zamandır şikayetleri dikkate almadı değil, dikkate aldı ancak süreci sonlandırması, zamanlaması oldukça manidar şekilde, firmanın tamda patladığı anda duyurdular. Kurul Kararı tarihi 08.10.2024 ancak, duyuru bölümünde yayınladıkları tarih 12.12.2024 çok ilginç değil mi :) Bakın birde şöyle bir durum var; linkini inceleybilirsiniz. Bir tane tüketicinin (Tüzel kişilik yani firma) hizmeti Comnet firması tarafından iptal edilmiş. Tüketici port kaybı yaşamış, BTK ile süreci paylaşmış ancak BTK'nın yaklaşımı tüketici memnun etmediği için, KDK'ya başvuru yaparak BTK'yı şikayet etmiş. Süreç tam olarak şöyle; *12.05.2023 tarihinde BTK'ya şikayet e-postası *BTK buna istinaden Comnet yazı gönderip bilgi talep etmiş *Comnet cevap vermemiş *Bunun üzerine tekrardan yazı gönderilmiş 31.05.2023 tarihinde ve 12.06.2023 tarihlerinde *Comnet bu yazılara da cevap vermeyince * 07.11.2023 tarihinde Makam oluru ile firmayı yerinde denetlemeye başlanmış * Denetleme süresi 8 ay olarak belirlenmiş * işte denetlenmemin sonucunda 08.10.2024 tarihli kurul kararı ile firmaya cezalar kesilmiş. 08.10.2024 tarihli kurul kararında da bilgi istedik vermediler diye ayrıca belirtilerek ceza kesilmiş zaten ![]() |
_____________________________
|