Şimdi Ara

Colt Otomatik mi, Yari Otomatik mi?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
60
Cevap
0
Favori
45.086
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,

    Colt'un sanzimani, otomatik mi - yoksa bu toyota/opel gibi yari otomatik mi (duz sanziman ustu)

    Colt sahibi arkadaslar bilgi verirse cok sevinirim :)



  • quote:

    Orijinalden alıntı: caramurat

    Evet doğrudur, tam otomatik şanzıman olmadığından dolayı yokuşta kaydırma yapar
    Tek dezavantajıda bu doğrusu, alışana kadar 1-2 gün sorun yaşanabiliyor, ilk günlerde dik yokuşlarda el freni ile kalkmayı tavsiye ediyouz. Yokuşta hiç kaymasın istiyorsanız tam otomatik şanzıman ya da yokuş fren kalkış desteği sunan 2 sn kadar kaydırmayan özellikte araçları tercih edebilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    colt yarı otomatiktir.;

    ama sizin forumdaki şikeyetleriniz gibi öyle sıkışık trafikte ikaz verme kenara çekme ısınma kilitlenme gibi sorunlar coltta bugüne dek hiç görülmedi görüleceğinide sanmıyorum.

    coltun şanjıman imalatçısı alman GETRAG firmasıdır. bu firma AMT sisteminin mucididir. biraz daha ek bilgi vermek gerekirse bu firma o kadar iyi şanzımanlar yaparki ferrari modellerinin ir çoğunun ve bmw lerin spor modelleri M3 VE M5 lerin şanjımanlarınıda GETRAG üretir.

    yani sizi asıl mmt den soğutan teknik problemler AMT de olmaz. ( ha kul yapısıdır ama bu güne dek hiç bir colt kullanıcısından böyle bir problem duymadım.)

    evet colt geriye kaydırır ama el freni o kadar güzel konumlndırılmış ve o kadar iyi tutuyor ki bir bayan bile herhangi bir zorluk çekmeden coltu en dik yokuşta bile kaldırabilir. bir el direksiyonda bir el el freninde olacak hepsi bu. motoru çok kuvvetli olduğu için en ufak gaz temasında kalkış yapabilen bir araç zaten.

    siz bir kere bu yarı otomatiklerden soğumuşsunuz ama en azından fikir edinmek amacı ile coltu denemenizi öneririm.

    hayırlı günler.
  • Colt şanzımanı All Shift olarak geçer ve araç yarı otomatik yani otomatikleştirilmiş şanzımandır.
    B segmentindeki araçlarda yakıt ekonomisinde ve motor hacmi düşük olduğundan performans sağlamak amacıyla manuel şanzıman otomatikleştirerek daha az yakıt tüketen ve manuel ile aynı performansta araçlar üretilmiştir.

    Colt araçlarındaki All Shift dediğimiz AMT şanzıman 6 ileri özelliği ile yakıt tüketimi olarak fark yaratmanın yanında vites geçişlerinde diğer modellerde olduğu gibi geçişleri hissettirmiyor ve yığma yapmıyor. ADAC'ta B segmentinde 1.seçilmesi de en önemli göstergesi olsa gerek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caramurat

    Colt şanzımanı All Shift olarak geçer ve araç yarı otomatik yani otomatikleştirilmiş şanzımandır.
    B segmentindeki araçlarda yakıt ekonomisinde ve motor hacmi düşük olduğundan performans sağlamak amacıyla manuel şanzıman otomatikleştirerek daha az yakıt tüketen ve manuel ile aynı performansta araçlar üretilmiştir.

    Colt araçlarındaki All Shift dediğimiz AMT şanzıman 6 ileri özelliği ile yakıt tüketimi olarak fark yaratmanın yanında vites geçişlerinde diğer modellerde olduğu gibi geçişleri hissettirmiyor ve yığma yapmıyor. ADAC'ta B segmentinde 1.seçilmesi de en önemli göstergesi olsa gerek
    Selamlar,

    Forumlari okudum, yazdiginiz uzere. Yokusta kayma yapiyormus :(

    Biz bu yuzden sirf Corolla'mizi satiyoruz...

    Cok cok tesekkurler verdiginiz bilgiler icin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: littlebuddha

    Selamlar,

    Forumlari okudum, yazdiginiz uzere. Yokusta kayma yapiyormus :(

    Biz bu yuzden sirf Corolla'mizi satiyoruz...

    Cok cok tesekkurler verdiginiz bilgiler icin...

    Alıntıları Göster
    Evet doğrudur, tam otomatik şanzıman olmadığından dolayı yokuşta kaydırma yapar
    Tek dezavantajıda bu doğrusu, alışana kadar 1-2 gün sorun yaşanabiliyor, ilk günlerde dik yokuşlarda el freni ile kalkmayı tavsiye ediyouz. Yokuşta hiç kaymasın istiyorsanız tam otomatik şanzıman ya da yokuş fren kalkış desteği sunan 2 sn kadar kaydırmayan özellikte araçları tercih edebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caramurat

    Evet doğrudur, tam otomatik şanzıman olmadığından dolayı yokuşta kaydırma yapar
    Tek dezavantajıda bu doğrusu, alışana kadar 1-2 gün sorun yaşanabiliyor, ilk günlerde dik yokuşlarda el freni ile kalkmayı tavsiye ediyouz. Yokuşta hiç kaymasın istiyorsanız tam otomatik şanzıman ya da yokuş fren kalkış desteği sunan 2 sn kadar kaydırmayan özellikte araçları tercih edebilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    colt yarı otomatiktir.;

    ama sizin forumdaki şikeyetleriniz gibi öyle sıkışık trafikte ikaz verme kenara çekme ısınma kilitlenme gibi sorunlar coltta bugüne dek hiç görülmedi görüleceğinide sanmıyorum.

    coltun şanjıman imalatçısı alman GETRAG firmasıdır. bu firma AMT sisteminin mucididir. biraz daha ek bilgi vermek gerekirse bu firma o kadar iyi şanzımanlar yaparki ferrari modellerinin ir çoğunun ve bmw lerin spor modelleri M3 VE M5 lerin şanjımanlarınıda GETRAG üretir.

    yani sizi asıl mmt den soğutan teknik problemler AMT de olmaz. ( ha kul yapısıdır ama bu güne dek hiç bir colt kullanıcısından böyle bir problem duymadım.)

    evet colt geriye kaydırır ama el freni o kadar güzel konumlndırılmış ve o kadar iyi tutuyor ki bir bayan bile herhangi bir zorluk çekmeden coltu en dik yokuşta bile kaldırabilir. bir el direksiyonda bir el el freninde olacak hepsi bu. motoru çok kuvvetli olduğu için en ufak gaz temasında kalkış yapabilen bir araç zaten.

    siz bir kere bu yarı otomatiklerden soğumuşsunuz ama en azından fikir edinmek amacı ile coltu denemenizi öneririm.

    hayırlı günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    colt yarı otomatiktir.;

    ama sizin forumdaki şikeyetleriniz gibi öyle sıkışık trafikte ikaz verme kenara çekme ısınma kilitlenme gibi sorunlar coltta bugüne dek hiç görülmedi görüleceğinide sanmıyorum.

    coltun şanjıman imalatçısı alman GETRAG firmasıdır. bu firma AMT sisteminin mucididir. biraz daha ek bilgi vermek gerekirse bu firma o kadar iyi şanzımanlar yaparki ferrari modellerinin ir çoğunun ve bmw lerin spor modelleri M3 VE M5 lerin şanjımanlarınıda GETRAG üretir.

    yani sizi asıl mmt den soğutan teknik problemler AMT de olmaz. ( ha kul yapısıdır ama bu güne dek hiç bir colt kullanıcısından böyle bir problem duymadım.)

    evet colt geriye kaydırır ama el freni o kadar güzel konumlndırılmış ve o kadar iyi tutuyor ki bir bayan bile herhangi bir zorluk çekmeden coltu en dik yokuşta bile kaldırabilir. bir el direksiyonda bir el el freninde olacak hepsi bu. motoru çok kuvvetli olduğu için en ufak gaz temasında kalkış yapabilen bir araç zaten.

    siz bir kere bu yarı otomatiklerden soğumuşsunuz ama en azından fikir edinmek amacı ile coltu denemenizi öneririm.

    hayırlı günler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    colt yarı otomatiktir.;

    ama sizin forumdaki şikeyetleriniz gibi öyle sıkışık trafikte ikaz verme kenara çekme ısınma kilitlenme gibi sorunlar coltta bugüne dek hiç görülmedi görüleceğinide sanmıyorum.

    coltun şanjıman imalatçısı alman GETRAG firmasıdır. bu firma AMT sisteminin mucididir. biraz daha ek bilgi vermek gerekirse bu firma o kadar iyi şanzımanlar yaparki ferrari modellerinin ir çoğunun ve bmw lerin spor modelleri M3 VE M5 lerin şanjımanlarınıda GETRAG üretir.

    yani sizi asıl mmt den soğutan teknik problemler AMT de olmaz. ( ha kul yapısıdır ama bu güne dek hiç bir colt kullanıcısından böyle bir problem duymadım.)

    evet colt geriye kaydırır ama el freni o kadar güzel konumlndırılmış ve o kadar iyi tutuyor ki bir bayan bile herhangi bir zorluk çekmeden coltu en dik yokuşta bile kaldırabilir. bir el direksiyonda bir el el freninde olacak hepsi bu. motoru çok kuvvetli olduğu için en ufak gaz temasında kalkış yapabilen bir araç zaten.

    siz bir kere bu yarı otomatiklerden soğumuşsunuz ama en azından fikir edinmek amacı ile coltu denemenizi öneririm.

    hayırlı günler.


    valla ne diyim malesef Colt un el freni çok iyi tutmuyor:)Dik yokuşlarda el freni kaydırma yapıyor ki bu sorunu sadece ben değil başka arkadaşlar da yaşamıştı..Forumda konuşulmuştu hatırladığım kadarıyla.

    saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pascuu

    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    colt yarı otomatiktir.;

    ama sizin forumdaki şikeyetleriniz gibi öyle sıkışık trafikte ikaz verme kenara çekme ısınma kilitlenme gibi sorunlar coltta bugüne dek hiç görülmedi görüleceğinide sanmıyorum.

    coltun şanjıman imalatçısı alman GETRAG firmasıdır. bu firma AMT sisteminin mucididir. biraz daha ek bilgi vermek gerekirse bu firma o kadar iyi şanzımanlar yaparki ferrari modellerinin ir çoğunun ve bmw lerin spor modelleri M3 VE M5 lerin şanjımanlarınıda GETRAG üretir.

    yani sizi asıl mmt den soğutan teknik problemler AMT de olmaz. ( ha kul yapısıdır ama bu güne dek hiç bir colt kullanıcısından böyle bir problem duymadım.)

    evet colt geriye kaydırır ama el freni o kadar güzel konumlndırılmış ve o kadar iyi tutuyor ki bir bayan bile herhangi bir zorluk çekmeden coltu en dik yokuşta bile kaldırabilir. bir el direksiyonda bir el el freninde olacak hepsi bu. motoru çok kuvvetli olduğu için en ufak gaz temasında kalkış yapabilen bir araç zaten.

    siz bir kere bu yarı otomatiklerden soğumuşsunuz ama en azından fikir edinmek amacı ile coltu denemenizi öneririm.

    hayırlı günler.


    valla ne diyim malesef Colt un el freni çok iyi tutmuyor:)Dik yokuşlarda el freni kaydırma yapıyor ki bu sorunu sadece ben değil başka arkadaşlar da yaşamıştı..Forumda konuşulmuştu hatırladığım kadarıyla.

    saygılar

    Alıntıları Göster
    Geriye kayma problemi düz viteste de olduğu gibi AMT'de de tabbiki var, bu doğal olanı, ama doğal olmayanı, şansımdan mıdır nedir bilemiyorum, geri vitese geçmeme problemi. Vitesi geriye aldığımda %95 oranında ekranda "R" yerine "0" yazıyor, yani geriye geçemiyor. Servise gittim bir kaç kez, önce güncellemeyle halletmeye çalıştılar, baktılar ki AMT yazılımı güncel, daha sonra balatanın değişmesi gerektiğine kararıyla Temsa'ya sipariş verdiler, 1 hafta dediler ama yaklaşık 20 gündür balata bekliyorum, telefon bile etmediler, bunları yazmayı hiç istemezdim keşke olmasaydı ama bunlar benim şanssızlığım+servis problemi bence. Çok sevdiğim COLTumdan beni soğutmaya başladı, Allah'tan arabamı çok seviyorum, başka marka olsa çoktan satmıştım, düşünsenize vitesi geriye geçmiyor, parktan çıkarken çevrenizdekile bakınıp, abi bi el atın da şunu geriye alalım diyorsunuz, ya da trafikte geriye almanız gereken yerlerde, arbadan cümbür cemaat inip geriye itiyorsunuz. Bunlar yine iyi durumlar, yokuş aşağı inerken önünüzdeki araç kaza yapıyor ve trafik tıkanıyor, Ama bu sefer iş o kadar kolay değil, aracı yokuş yukarı geriye doğru itmeniz gerekiyor, kaza yapan araçlardan önce bana çekici lazım yani...

    Yani benim COLTun vitesi değil yarı, çeyrek otomatik bile değil.

    Herşeye rağmen COLT.

    Keşke Mitsubishiyi TEMSA yerine daha sahiplenebilen bir firma getirseydi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARlŞ

    Geriye kayma problemi düz viteste de olduğu gibi AMT'de de tabbiki var, bu doğal olanı, ama doğal olmayanı, şansımdan mıdır nedir bilemiyorum, geri vitese geçmeme problemi. Vitesi geriye aldığımda %95 oranında ekranda "R" yerine "0" yazıyor, yani geriye geçemiyor. Servise gittim bir kaç kez, önce güncellemeyle halletmeye çalıştılar, baktılar ki AMT yazılımı güncel, daha sonra balatanın değişmesi gerektiğine kararıyla Temsa'ya sipariş verdiler, 1 hafta dediler ama yaklaşık 20 gündür balata bekliyorum, telefon bile etmediler, bunları yazmayı hiç istemezdim keşke olmasaydı ama bunlar benim şanssızlığım+servis problemi bence. Çok sevdiğim COLTumdan beni soğutmaya başladı, Allah'tan arabamı çok seviyorum, başka marka olsa çoktan satmıştım, düşünsenize vitesi geriye geçmiyor, parktan çıkarken çevrenizdekile bakınıp, abi bi el atın da şunu geriye alalım diyorsunuz, ya da trafikte geriye almanız gereken yerlerde, arbadan cümbür cemaat inip geriye itiyorsunuz. Bunlar yine iyi durumlar, yokuş aşağı inerken önünüzdeki araç kaza yapıyor ve trafik tıkanıyor, Ama bu sefer iş o kadar kolay değil, aracı yokuş yukarı geriye doğru itmeniz gerekiyor, kaza yapan araçlardan önce bana çekici lazım yani...

    Yani benim COLTun vitesi değil yarı, çeyrek otomatik bile değil.

    Herşeye rağmen COLT.

    Keşke Mitsubishiyi TEMSA yerine daha sahiplenebilen bir firma getirseydi.

    Alıntıları Göster
    Merhabalar,
    Colt AMT şanzımanı ile ilgili yapılan yorum bence haksızlık. Geri vitese geçmiyor diye çeyrek geri vitesim dahi yok diyorsunuz. Bence sizin aracı o şekilde bile bile trafiğe çıkmanız bile yanlış. Aracınızda bir sorun veya arıza var ve siz kendinizin, aracınıza binen ve sizinle trafikte karşılaşan kişilerin hayati sorumluluğunu bilerek trafiğe çıkma tehlikesini yaşıyorsunuz ve yaşatıyorsunuz.

    Aracınızı aldığınızda teslimat aşamasında size verilen bilgiler ve iletişim adresleri arasında bulunan
    "Temsa Dialog hattı 0216 578 67 00" ile iletişime geçebilirseniz en kısa sürede parça temini ve yaşadığınız sorun ile ilgili bilgi verilebilir. Temsa'da parça bulunurluk oranı %97 iken istediğiniz parçanın stoklarda olmaması beni şaşırtır. Farklı bir eksiklik olduğunu tahmin ediyorum ve Temsa Dialog ile iletişime geçerseniz sorununuzun halledileceğini düşünüyorum. Sorununuzu halledemezseniz iletişime geçebilirsek yardımcı olmak isterim
    Saygılarımla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caramurat

    Merhabalar,
    Colt AMT şanzımanı ile ilgili yapılan yorum bence haksızlık. Geri vitese geçmiyor diye çeyrek geri vitesim dahi yok diyorsunuz. Bence sizin aracı o şekilde bile bile trafiğe çıkmanız bile yanlış. Aracınızda bir sorun veya arıza var ve siz kendinizin, aracınıza binen ve sizinle trafikte karşılaşan kişilerin hayati sorumluluğunu bilerek trafiğe çıkma tehlikesini yaşıyorsunuz ve yaşatıyorsunuz.

    Aracınızı aldığınızda teslimat aşamasında size verilen bilgiler ve iletişim adresleri arasında bulunan
    "Temsa Dialog hattı 0216 578 67 00" ile iletişime geçebilirseniz en kısa sürede parça temini ve yaşadığınız sorun ile ilgili bilgi verilebilir. Temsa'da parça bulunurluk oranı %97 iken istediğiniz parçanın stoklarda olmaması beni şaşırtır. Farklı bir eksiklik olduğunu tahmin ediyorum ve Temsa Dialog ile iletişime geçerseniz sorununuzun halledileceğini düşünüyorum. Sorununuzu halledemezseniz iletişime geçebilirsek yardımcı olmak isterim
    Saygılarımla,

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: caramurat

    Merhabalar,
    Colt AMT şanzımanı ile ilgili yapılan yorum bence haksızlık. Geri vitese geçmiyor diye çeyrek geri vitesim dahi yok diyorsunuz. Bence sizin aracı o şekilde bile bile trafiğe çıkmanız bile yanlış. Aracınızda bir sorun veya arıza var ve siz kendinizin, aracınıza binen ve sizinle trafikte karşılaşan kişilerin hayati sorumluluğunu bilerek trafiğe çıkma tehlikesini yaşıyorsunuz ve yaşatıyorsunuz.

    Aracınızı aldığınızda teslimat aşamasında size verilen bilgiler ve iletişim adresleri arasında bulunan
    "Temsa Dialog hattı 0216 578 67 00" ile iletişime geçebilirseniz en kısa sürede parça temini ve yaşadığınız sorun ile ilgili bilgi verilebilir. Temsa'da parça bulunurluk oranı %97 iken istediğiniz parçanın stoklarda olmaması beni şaşırtır. Farklı bir eksiklik olduğunu tahmin ediyorum ve Temsa Dialog ile iletişime geçerseniz sorununuzun halledileceğini düşünüyorum. Sorununuzu halledemezseniz iletişime geçebilirsek yardımcı olmak isterim
    Saygılarımla,



    AMT'ye haksızlık yapmıyorum, çünkü yazımda da belirttiğim gibi sadece kendi şanssızlığım ve servis beceriksizliğinden kaynaklandığını yazdım,
    Aracım çeyrek vites bile değil derken sadece kendi aracımdan bahsediyorum, yani diğer COLT lardan değil,
    Trafiğe çıkmayıp aracımı 1 sene yatırsa mıydım sizce? Herhangi bir tehlike olsaydı Yetkili servis bana arcını trafiğe çıkarma derdi sanırım, ama aksine bir sorun olduğunda kontağı kapat, 10 sn. bekle yeniden çalıştırıp dene diye tavsiyede bulundu,
    Aracın geriye geçmemesi ne gibi bir hayati bir sorun yaratır ???
    Parçanın stoklarda olmaması gibi bir cevap almadım, sadece bekliyorum,
    Temsa ile görüşmediğimi yazmadım, servis dönüşü aranmalarımda konuyu bir-kaç kez belirttim. Ama geri dönüş alamadım.

    Bu güne kadar COLT hakkında kötü yorumlarla savaştım, gerek net'te forumlarda,gerekse çevremde yapılan eleştirilede. Yazdığınız cevap beni sanki COLT düşmanıymış gibi göstermiş, sanırım ya yazımı iyi okumamışsınız, ya da servis hakkındaki bana göre haklı yere yaptığım selzenişe alınmışsınız.

    Tekrar söylüyorum. Bahsettiğim AMT sorunu belki de sadece benim başıma gelen bir sorundur.

    İlginize teşekkür ederim. Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BARlŞ -- 20 Temmuz 2008; 17:14:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARlŞ

    quote:

    Orjinalden alıntı: caramurat

    Merhabalar,
    Colt AMT şanzımanı ile ilgili yapılan yorum bence haksızlık. Geri vitese geçmiyor diye çeyrek geri vitesim dahi yok diyorsunuz. Bence sizin aracı o şekilde bile bile trafiğe çıkmanız bile yanlış. Aracınızda bir sorun veya arıza var ve siz kendinizin, aracınıza binen ve sizinle trafikte karşılaşan kişilerin hayati sorumluluğunu bilerek trafiğe çıkma tehlikesini yaşıyorsunuz ve yaşatıyorsunuz.

    Aracınızı aldığınızda teslimat aşamasında size verilen bilgiler ve iletişim adresleri arasında bulunan
    "Temsa Dialog hattı 0216 578 67 00" ile iletişime geçebilirseniz en kısa sürede parça temini ve yaşadığınız sorun ile ilgili bilgi verilebilir. Temsa'da parça bulunurluk oranı %97 iken istediğiniz parçanın stoklarda olmaması beni şaşırtır. Farklı bir eksiklik olduğunu tahmin ediyorum ve Temsa Dialog ile iletişime geçerseniz sorununuzun halledileceğini düşünüyorum. Sorununuzu halledemezseniz iletişime geçebilirsek yardımcı olmak isterim
    Saygılarımla,



    AMT'ye haksızlık yapmıyorum, çünkü yazımda da belirttiğim gibi sadece kendi şanssızlığım ve servis beceriksizliğinden kaynaklandığını yazdım,
    Aracım çeyrek vites bile değil derken sadece kendi aracımdan bahsediyorum, yani diğer COLT lardan değil,
    Trafiğe çıkmayıp aracımı 1 sene yatırsa mıydım sizce? Herhangi bir tehlike olsaydı Yetkili servis bana arcını trafiğe çıkarma derdi sanırım, ama aksine bir sorun olduğunda kontağı kapat, 10 sn. bekle yeniden çalıştırıp dene diye tavsiyede bulundu,
    Aracın geriye geçmemesi ne gibi bir hayati bir sorun yaratır ???
    Parçanın stoklarda olmaması gibi bir cevap almadım, sadece bekliyorum,
    Temsa ile görüşmediğimi yazmadım, servis dönüşü aranmalarımda konuyu bir-kaç kez belirttim. Ama geri dönüş alamadım.

    Bu güne kadar COLT hakkında kötü yorumlarla savaştım, gerek net'te forumlarda,gerekse çevremde yapılan eleştirilede. Yazdığınız cevap beni sanki COLT düşmanıymış gibi göstermiş, sanırım ya yazımı iyi okumamışsınız, ya da servis hakkındaki bana göre haklı yere yaptığım selzenişe alınmışsınız.

    Tekrar söylüyorum. Bahsettiğim AMT sorunu belki de sadece benim başıma gelen bir sorundur.

    İlginize teşekkür ederim. Saygılarımla.

    Alıntıları Göster
    barış arkadaşım geçmiş olun ben bir şeyler yazmadın diye halloldu sanmıştım.

    servisinde iş yok diyeceğim. temsa diyalogu aradınmı murat beyin dediği gibi.

    yada murat beye ilgili parçanın tam adını ver murat bey yapabiliyorsa ankaraya göndersin.

    coltu tanıyan bilen çok mitsubishi serviside yok. malum colt az satılıyor ve ticari yoğunlukta ustalarda genelde ticariden anlıyorlar.


    hayırlı günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARlŞ

    Geriye kayma problemi düz viteste de olduğu gibi AMT'de de tabbiki var, bu doğal olanı, ama doğal olmayanı, şansımdan mıdır nedir bilemiyorum, geri vitese geçmeme problemi. Vitesi geriye aldığımda %95 oranında ekranda "R" yerine "0" yazıyor, yani geriye geçemiyor. Servise gittim bir kaç kez, önce güncellemeyle halletmeye çalıştılar, baktılar ki AMT yazılımı güncel, daha sonra balatanın değişmesi gerektiğine kararıyla Temsa'ya sipariş verdiler, 1 hafta dediler ama yaklaşık 20 gündür balata bekliyorum, telefon bile etmediler, bunları yazmayı hiç istemezdim keşke olmasaydı ama bunlar benim şanssızlığım+servis problemi bence. Çok sevdiğim COLTumdan beni soğutmaya başladı, Allah'tan arabamı çok seviyorum, başka marka olsa çoktan satmıştım, düşünsenize vitesi geriye geçmiyor, parktan çıkarken çevrenizdekile bakınıp, abi bi el atın da şunu geriye alalım diyorsunuz, ya da trafikte geriye almanız gereken yerlerde, arbadan cümbür cemaat inip geriye itiyorsunuz. Bunlar yine iyi durumlar, yokuş aşağı inerken önünüzdeki araç kaza yapıyor ve trafik tıkanıyor, Ama bu sefer iş o kadar kolay değil, aracı yokuş yukarı geriye doğru itmeniz gerekiyor, kaza yapan araçlardan önce bana çekici lazım yani...

    Yani benim COLTun vitesi değil yarı, çeyrek otomatik bile değil.

    Herşeye rağmen COLT.

    Keşke Mitsubishiyi TEMSA yerine daha sahiplenebilen bir firma getirseydi.

    Alıntıları Göster
    bariscevik merhaba,

    Ankara'da bulundugunuzu hatirliyorum yazdiklarinizdan. Azizoglu henuz teknik servis acti, siz de mutlaka biliyorsunuzdur. Bir kac sefer ugradim ve cok memnun kaldim. Acaba onlarla baglantiya gecme olanaginiz oldu mu? Sahibini iyi taniyorum, herhangi bir bicimde yardimim dokunabilecekse lutfen bana yazin, elimden geldigince yardimci olmak isterim.

    Umuyorum bir an once sorununuz cozumlenir.

    Selamlar,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arun

    bariscevik merhaba,

    Ankara'da bulundugunuzu hatirliyorum yazdiklarinizdan. Azizoglu henuz teknik servis acti, siz de mutlaka biliyorsunuzdur. Bir kac sefer ugradim ve cok memnun kaldim. Acaba onlarla baglantiya gecme olanaginiz oldu mu? Sahibini iyi taniyorum, herhangi bir bicimde yardimim dokunabilecekse lutfen bana yazin, elimden geldigince yardimci olmak isterim.

    Umuyorum bir an once sorununuz cozumlenir.

    Selamlar,

    Alıntıları Göster
    Evim Azizoğlunun hemen yanında, bir bakayım... Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BARlŞ -- 23 Temmuz 2008; 13:05:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARlŞ

    Evim Azizoğlunun hemen yanında, bir bakayım... Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Arkadaslar bende colt almayi dusunuyorum(2. el) genel olarak su ana kadar edindigim izlenim fiyat/performans orani yuksek olan bir arac. Aracla ilgili bazi sorulari colt kullanicalarina yoneltmek istiyorum; arac ne kadar yere yakin? kasislerde ve biraz bozuk zeminde alta carpma oluyor mu? periyodik servisleri ortalama ne kadar tutuyor? ve yedek parca fiyatlari makul mu?

    simdiden tesekkurler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: littlebuddha

    Selamlar,

    Colt'un sanzimani, otomatik mi - yoksa bu toyota/opel gibi yari otomatik mi (duz sanziman ustu)

    Colt sahibi arkadaslar bilgi verirse cok sevinirim :)


    Tam otomatiğinim al bence; yarı otomatikler sorun çıkartır. Başlığın bende yarattığı hissiyatı geç de olsa paylaşmak istedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cakun

    Arkadaslar bende colt almayi dusunuyorum(2. el) genel olarak su ana kadar edindigim izlenim fiyat/performans orani yuksek olan bir arac. Aracla ilgili bazi sorulari colt kullanicalarina yoneltmek istiyorum; arac ne kadar yere yakin? kasislerde ve biraz bozuk zeminde alta carpma oluyor mu? periyodik servisleri ortalama ne kadar tutuyor? ve yedek parca fiyatlari makul mu?

    simdiden tesekkurler...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: cakun

    Arkadaslar bende colt almayi dusunuyorum(2. el) genel olarak su ana kadar edindigim izlenim fiyat/performans orani yuksek olan bir arac. Aracla ilgili bazi sorulari colt kullanicalarina yoneltmek istiyorum; arac ne kadar yere yakin? kasislerde ve biraz bozuk zeminde alta carpma oluyor mu? periyodik servisleri ortalama ne kadar tutuyor? ve yedek parca fiyatlari makul mu?

    simdiden tesekkurler...


    colt belkide binip binebileceginiz en yüksek japon arabasidir. 3 yildir istanbul yol kosullarinda birkez bile altini vurmadim.eskiden civicim vardi her kasise degerdi neredeyse.

    colt gecenlerde forumda yayinlanan servis bakim ücretleri karsilastirma listesinde en ucuz bakimi olan 3 araba icersinde idi.ayrica 2007 yilinin en az ariza cikaran b segmenti araci secildi avrupada.

    diger avrupa ve japon araclari ile aynidir yedek parca fiyatlari.

    servisler 15000 kmde bir.ortalama 220 ytl civari bakimina göre.benim 3 bakimimin ortalamasi yaklsik bu.
    hayirli günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARlŞ

    Geriye kayma problemi düz viteste de olduğu gibi AMT'de de tabbiki var, bu doğal olanı, ama doğal olmayanı, şansımdan mıdır nedir bilemiyorum, geri vitese geçmeme problemi. Vitesi geriye aldığımda %95 oranında ekranda "R" yerine "0" yazıyor, yani geriye geçemiyor. Servise gittim bir kaç kez, önce güncellemeyle halletmeye çalıştılar, baktılar ki AMT yazılımı güncel, daha sonra balatanın değişmesi gerektiğine kararıyla Temsa'ya sipariş verdiler, 1 hafta dediler ama yaklaşık 20 gündür balata bekliyorum, telefon bile etmediler, bunları yazmayı hiç istemezdim keşke olmasaydı ama bunlar benim şanssızlığım+servis problemi bence. Çok sevdiğim COLTumdan beni soğutmaya başladı, Allah'tan arabamı çok seviyorum, başka marka olsa çoktan satmıştım, düşünsenize vitesi geriye geçmiyor, parktan çıkarken çevrenizdekile bakınıp, abi bi el atın da şunu geriye alalım diyorsunuz, ya da trafikte geriye almanız gereken yerlerde, arbadan cümbür cemaat inip geriye itiyorsunuz. Bunlar yine iyi durumlar, yokuş aşağı inerken önünüzdeki araç kaza yapıyor ve trafik tıkanıyor, Ama bu sefer iş o kadar kolay değil, aracı yokuş yukarı geriye doğru itmeniz gerekiyor, kaza yapan araçlardan önce bana çekici lazım yani...

    Yani benim COLTun vitesi değil yarı, çeyrek otomatik bile değil.

    Herşeye rağmen COLT.

    Keşke Mitsubishiyi TEMSA yerine daha sahiplenebilen bir firma getirseydi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bariscevik

    Geriye kayma problemi düz viteste de olduğu gibi AMT'de de tabbiki var, bu doğal olanı, ama doğal olmayanı, şansımdan mıdır nedir bilemiyorum, geri vitese geçmeme problemi. Vitesi geriye aldığımda %95 oranında ekranda "R" yerine "0" yazıyor, yani geriye geçemiyor. Servise gittim bir kaç kez, önce güncellemeyle halletmeye çalıştılar, baktılar ki AMT yazılımı güncel, daha sonra balatanın değişmesi gerektiğine kararıyla Temsa'ya sipariş verdiler, 1 hafta dediler ama yaklaşık 20 gündür balata bekliyorum, telefon bile etmediler, bunları yazmayı hiç istemezdim keşke olmasaydı ama bunlar benim şanssızlığım+servis problemi bence. Çok sevdiğim COLTumdan beni soğutmaya başladı, Allah'tan arabamı çok seviyorum, başka marka olsa çoktan satmıştım, düşünsenize vitesi geriye geçmiyor, parktan çıkarken çevrenizdekile bakınıp, abi bi el atın da şunu geriye alalım diyorsunuz, ya da trafikte geriye almanız gereken yerlerde, arbadan cümbür cemaat inip geriye itiyorsunuz. Bunlar yine iyi durumlar, yokuş aşağı inerken önünüzdeki araç kaza yapıyor ve trafik tıkanıyor, Ama bu sefer iş o kadar kolay değil, aracı yokuş yukarı geriye doğru itmeniz gerekiyor, kaza yapan araçlardan önce bana çekici lazım yani...

    Yani benim COLTun vitesi değil yarı, çeyrek otomatik bile değil.

    Herşeye rağmen COLT.

    Keşke Mitsubishiyi TEMSA yerine daha sahiplenebilen bir firma getirseydi.



    1 hafta sonra gelir denen balata 3. haftanın sonunda geldi. Bu gün sabah servise bıraktım aracını, inanılmaz bir hızla öğleden sonra aracım hazırdı. (Sanırım kendilerini affetirmek için çabuk yaptılar.) Problem çözülmüş gibi görünüyor, geriye geçmeme sorunum bitti sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARlŞ

    quote:

    Orjinalden alıntı: bariscevik

    Geriye kayma problemi düz viteste de olduğu gibi AMT'de de tabbiki var, bu doğal olanı, ama doğal olmayanı, şansımdan mıdır nedir bilemiyorum, geri vitese geçmeme problemi. Vitesi geriye aldığımda %95 oranında ekranda "R" yerine "0" yazıyor, yani geriye geçemiyor. Servise gittim bir kaç kez, önce güncellemeyle halletmeye çalıştılar, baktılar ki AMT yazılımı güncel, daha sonra balatanın değişmesi gerektiğine kararıyla Temsa'ya sipariş verdiler, 1 hafta dediler ama yaklaşık 20 gündür balata bekliyorum, telefon bile etmediler, bunları yazmayı hiç istemezdim keşke olmasaydı ama bunlar benim şanssızlığım+servis problemi bence. Çok sevdiğim COLTumdan beni soğutmaya başladı, Allah'tan arabamı çok seviyorum, başka marka olsa çoktan satmıştım, düşünsenize vitesi geriye geçmiyor, parktan çıkarken çevrenizdekile bakınıp, abi bi el atın da şunu geriye alalım diyorsunuz, ya da trafikte geriye almanız gereken yerlerde, arbadan cümbür cemaat inip geriye itiyorsunuz. Bunlar yine iyi durumlar, yokuş aşağı inerken önünüzdeki araç kaza yapıyor ve trafik tıkanıyor, Ama bu sefer iş o kadar kolay değil, aracı yokuş yukarı geriye doğru itmeniz gerekiyor, kaza yapan araçlardan önce bana çekici lazım yani...

    Yani benim COLTun vitesi değil yarı, çeyrek otomatik bile değil.

    Herşeye rağmen COLT.

    Keşke Mitsubishiyi TEMSA yerine daha sahiplenebilen bir firma getirseydi.



    1 hafta sonra gelir denen balata 3. haftanın sonunda geldi. Bu gün sabah servise bıraktım aracını, inanılmaz bir hızla öğleden sonra aracım hazırdı. (Sanırım kendilerini affetirmek için çabuk yaptılar.) Problem çözülmüş gibi görünüyor, geriye geçmeme sorunum bitti sanırım.

    Alıntıları Göster
    Merhaba Arkadaşlar,

    Mitsubishi modellerinde parça bekleme süresi üretimde olan modeller için en fazla 3 iş günüdür.
    Her zaman müşterilerime söylediğim şeyi bir kerede grupta yazmak isterim. Aracınızı teslim ederken zor anlarınızda ve ihtiyaç duyduğunuzda size torpido gözü kadar yakınınızda duran Temsa Dialog hattına bu tür dilek, öneri, istek ve şikayetlerinizi iletebilirsiniz. Bizler ne kadar doğru yerlere isteklerimizi iletebilirsek, yetkililerde talepleri değerlendirip ihtiyaçları o kadar doğru bir şekilde yerine getireceklerdir.

    ve ek bir not daha iletmek istiyorum. Temsa'nın MAP yol yardım hizmeti bulunmaktadır. Yolda kaldığınız durumlarda araç arızası uzun sürecek ve yerinde arıza giderilemeyecek ise; ulaşacağınız mesafeye göre Taxi, otobüs,Uçak gibi ulaşım araçları ile ulaşmanızı yada eğer kalmanız gerekiyor ise kaldığınız yer itibari ile en az 3 yıldızlı otelde konaklamanızı ve mağduriyetinizi gidermek adına arıza giderildiğinde aracınıza tekrar ulaşmanızı sağlamaktadır. Genelde Türkiye'de araç teslimatlarında bahsedilmesine rağmen çoğu müşterilerimiz bu hizmetten faydalanmamaktadır.

    Aynı şekilde faydalanmadığımız diğer bir şey ise torpidodaki diğer yardımcı kitaplar. Umarım ihtiyaç duymazsınız fakat Temsa dialog hattına her türlü dilek, öneri, şikayet ve isteklerinizi iletirseniz her şeyin istediğimiz yönde değişmesinde katkıda bulunmuş olacaksınız,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caramurat

    Merhaba Arkadaşlar,

    Mitsubishi modellerinde parça bekleme süresi üretimde olan modeller için en fazla 3 iş günüdür.
    Her zaman müşterilerime söylediğim şeyi bir kerede grupta yazmak isterim. Aracınızı teslim ederken zor anlarınızda ve ihtiyaç duyduğunuzda size torpido gözü kadar yakınınızda duran Temsa Dialog hattına bu tür dilek, öneri, istek ve şikayetlerinizi iletebilirsiniz. Bizler ne kadar doğru yerlere isteklerimizi iletebilirsek, yetkililerde talepleri değerlendirip ihtiyaçları o kadar doğru bir şekilde yerine getireceklerdir.

    ve ek bir not daha iletmek istiyorum. Temsa'nın MAP yol yardım hizmeti bulunmaktadır. Yolda kaldığınız durumlarda araç arızası uzun sürecek ve yerinde arıza giderilemeyecek ise; ulaşacağınız mesafeye göre Taxi, otobüs,Uçak gibi ulaşım araçları ile ulaşmanızı yada eğer kalmanız gerekiyor ise kaldığınız yer itibari ile en az 3 yıldızlı otelde konaklamanızı ve mağduriyetinizi gidermek adına arıza giderildiğinde aracınıza tekrar ulaşmanızı sağlamaktadır. Genelde Türkiye'de araç teslimatlarında bahsedilmesine rağmen çoğu müşterilerimiz bu hizmetten faydalanmamaktadır.

    Aynı şekilde faydalanmadığımız diğer bir şey ise torpidodaki diğer yardımcı kitaplar. Umarım ihtiyaç duymazsınız fakat Temsa dialog hattına her türlü dilek, öneri, şikayet ve isteklerinizi iletirseniz her şeyin istediğimiz yönde değişmesinde katkıda bulunmuş olacaksınız,

    Alıntıları Göster
    "1 hafta sonra gelir denen balata 3. haftanın sonunda geldi." Tüketici 3 hafta yazmış.
    "Mitsubishi modellerinde parça bekleme süresi üretimde olan modeller için en fazla 3 iş günüdür. " Satıcı 3 iş günü demiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orjinalden alıntı: cakun

    Arkadaslar bende colt almayi dusunuyorum(2. el) genel olarak su ana kadar edindigim izlenim fiyat/performans orani yuksek olan bir arac. Aracla ilgili bazi sorulari colt kullanicalarina yoneltmek istiyorum; arac ne kadar yere yakin? kasislerde ve biraz bozuk zeminde alta carpma oluyor mu? periyodik servisleri ortalama ne kadar tutuyor? ve yedek parca fiyatlari makul mu?

    simdiden tesekkurler...


    colt belkide binip binebileceginiz en yüksek japon arabasidir. 3 yildir istanbul yol kosullarinda birkez bile altini vurmadim.eskiden civicim vardi her kasise degerdi neredeyse.

    colt gecenlerde forumda yayinlanan servis bakim ücretleri karsilastirma listesinde en ucuz bakimi olan 3 araba icersinde idi.ayrica 2007 yilinin en az ariza cikaran b segmenti araci secildi avrupada.

    diger avrupa ve japon araclari ile aynidir yedek parca fiyatlari.

    servisler 15000 kmde bir.ortalama 220 ytl civari bakimina göre.benim 3 bakimimin ortalamasi yaklsik bu.
    hayirli günler

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff


    colt belkide binip binebileceginiz en yüksek japon arabasidir. 3 yildir istanbul yol kosullarinda birkez bile altini vurmadim.eskiden civicim vardi her kasise degerdi neredeyse.


    Valla ben çok denedim ama beceremedim altını yere vurmayı.Her ne hikmetse eşim arabayı aldı mı nasıl beceriyor bilmiyorum ama altını vurabiliyor.(Özellikle kasislerde ).Çok başarılı bir eşim var (Şişko falan da değildir gayet zayıftır belirtiyim )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pascuu

    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff


    colt belkide binip binebileceginiz en yüksek japon arabasidir. 3 yildir istanbul yol kosullarinda birkez bile altini vurmadim.eskiden civicim vardi her kasise degerdi neredeyse.


    Valla ben çok denedim ama beceremedim altını yere vurmayı.Her ne hikmetse eşim arabayı aldı mı nasıl beceriyor bilmiyorum ama altını vurabiliyor.(Özellikle kasislerde ).Çok başarılı bir eşim var (Şişko falan da değildir gayet zayıftır belirtiyim )

    Alıntıları Göster




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.