Şimdi Ara

CLİO SYMBOL GRUBU (775. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27.467
Cevap
83
Favori
1.898.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 773774775776777
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar geçen hafta 97 oktan alıyım dedim pompacı adam dediki abi dedi istersen 97 oktan bi servise sor öle al dedii ben yine 95 aldım 97 nin arabaya bi sakıncası yok dimi hani kapağı açın ca 95 yazıyo yağ hazır bugün ışık yanmışken (280 km )
  • hocam hız demişken ben arabyı alalı 1 sene falan oldu arabayı aldığımdan beri çıktığım en yüksek hız 150 zaten arabayı ş.içinde kullanyom çok nadir şehir dışına gidiyom sizce 150 km hız yeterlimi benden önceki sahibi nasıl klanmış bilmiyorum
  • evet aracım sıfır değil 2008 model. lpg nin oldğu kısımda hiç bir zaarar yok sadece tampon çatladı ondan dolayı servis arabayo almadı. lpg çıkar ondan sonra alayım dedi. anlamadım bu işten bir şey ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert karip

    arkadaşlar geçen hafta 97 oktan alıyım dedim pompacı adam dediki abi dedi istersen 97 oktan bi servise sor öle al dedii ben yine 95 aldım 97 nin arabaya bi sakıncası yok dimi hani kapağı açın ca 95 yazıyo yağ hazır bugün ışık yanmışken (280 km )

    hocam benim benzin kapının ordada total 95 etiketi mevcut fakat ben arabayı ilk aldıgım gün ilk ugradıgım opetten 97 oktan koydurttum full.. 2 senedir 3 depoda bir,2 depoda bir, 97 koyduruyorum şimdiye kadar bir şikayettim veya sorun yaşamadım...

    sana söyle örnek vereyim yetkili servis 95 oktandan asagı ne koyun nede yukarı oktan yokun dedi...
    peki servis lpg takımınada karşı, 2000 symbolden 2011 symbollere halen lpg takılıyor vede taktırılımaya devam ediyor,

    97 arabaya zarar verirse lpg hayli hayli verir.
    zarra verirse ne olur dersen subabları eritir.... ki böyle birsey olacagını sanmıyorum , olmasına olur ama subablar kalitesiz malzemeden yapıldıysa , eski modeller icin konusmak gerekirse cürümeye başlamışsa subablar şişer ve araba harket etmez.....

    mesela oplel insignanın subabları bakırdan yakıldıgından lpg subabları eritiyormuş.. fakat bunu bile bike yaptıran insanlar var... kaliteli lgp taktırırım birsey olmaz diyorlar ve kaliteli lpg takanlarda birsey olmaz diyorlar...


    bu yüzden yinede sen bilirsin ama 97oktan asla zarar vermez, düşük oktan koyarsan 87,91 gibi kesinlikle arabaya zarar verir. neden zarar veriridersen arabanın motoru kurum ve pas bagladıgı icin...

    yüksek oktanın amacı hem biraz performans hemde motorun kirini pasını,kurumunu temizlemek icin yapılmış benzin....
    bence zararı yok inan zararı olsaydı ilk önce sizlerde önce ben koydurmazdım cok titiz oldugumdan......

    ben araştırma yaparaktan 97 koymaya başladım...

    ..............................
    hız konusuna gelince bizim arabalar icin 150km hız oldukca . daha fazlasını istesen 170 olur fakat daha fazlasını da istersen 190 olur...

    olay aslında hızlı gitmekte degil ama durum bunu gösteriyor..
    yüksek devirlerde sen motorun pistonlarını ve dişlilerini alıstırman gerekir ki o motor kendini hıza alıştıra bilsin.
    yüksek devirli kullanman gerekiyor ki buda hız demek...

    bizim arabalar 150 görürü fakat motorun nasıl gördüğü önemli, senin ayak pedalın sonundadır 150km yi anca görür veya 170km hıza.. motor kendini yırtarak ulasıyorsa bu hıza veya gitmek istemiyorsa o motorun kendisine hayrı olmaz...

    önemli olan nokta ise motorun istenilen hıza en kısa sürede ulaşması.. kendi arabam icin konusursam 160 kmye kadar cok güzel ulasıyorum,
    hızlı gitmenin veya devirli kullanmanın ne faydası var dersen
    gaza yüklendiğinden icerdeki pistonlarda yanma daha fazla olcaktır ve motorun icindeki kiri,pası kurumları atcaktır...
    pistonlar ve dişliler hızlı dönmeye alışcaktır ve hantallaşmayacaktır... zaten hantallasırsa araba cok yakmaya başlayacaktır....

    yinede belirtiyorum hız iyi birşey degil... misal siz hız yapmaya basladınız otoban buna müsayip degil kesinlikle hız yapmayın zaten hız yaprken kesinlikle soldan gitmeyin solun yanındaki seritten gidin.. önünüzden araba olur ileriden görürsünüz yavaşca direksiyonu milim kırarak sola yanaca bilirsiniz..
    bunun dısında solu pek kullanmayın...
  • Leon kardeşim verdiğin linkde ki siteyi ziyaret ettim. Hatta telefonda açtım. Ay sonunda kesin sipariş veriyorum fiyatı da makul.
    Benzine gelince ben de opet tercih ediyorum. Şuana kadar da bir kez 97 oktan koydurdum onda da kampanya vardı. 97 oktandan
    herhangi bir problem olmadı. Keçe işine gelince kesin onu da kesin taktıracağım.
    Hız konusuna gelince ediğin gibi uygun zamanlarda otobanda deneyeceğim. Klima hakkında yaptığın yorumlara katılıyorum. En son
    Eski Hisar vapurdan çıkıp Sabiha yoluna yani otobana çıktığım da 100 110 120 gibi 5.vites gidiyorum camı açayım dedim ve
    hemen kapattım. Devirde sanırım 3500 civarlarıydı ki sıcaktan dayanamadım klimayı hafif de olsa açtım. Ben sadece yakıta acıyorum
    ama yapacak bir şeyde yok açmak lazım. Ancak dedğin gibi klima için yazdığın devirler 2000 2500 gibi ideal ben de çoğu zaman
    o devirlerde açıyorum. Son olarak sana şöyle bir şey diyebilirim, anladığım kadarıyla sen arabanın hakkını vermişsin. İnşallah
    ben de o meyanda kullanır ve uzun yıllara yayarım hatasız kusursuz.

    Hocam sen Ankara da oturuyorsun anladığım kadarıyla . Ben de orada otursaydım mutlaka görüşürdük.
    Ben İst. Pendik deyim. AmA Ankara ya yolum düşerse inş. uğrarım. Tabi senin de İst. yolun düşerse aynı şekilde.

    Burayı sık sık takip edecğim. Tekrardan yeni konular yeni mevzular için ve öğrenmek için, zaman her zaman vardır diyelim.
    Kendine iyi bak görüşmek üzere.

    Bu arada diğer arkadaşlara da selam ve kazasız belasız günler dileğiyle...
  • vın art


    hocam bagaj havuzu son derecede kaliteli , renault orjinal diye sattıgı bagaj havuzunu ,başka yerde onlarda yaptırıyor, bu yüzden böyle basit parcalarda orjinallik aranmaz... sana dedim mi daha önce bilmiyorum ama bajajın halısını kaldırdıgında stepnenin (yedek lastiğin) orda bayga bi boşluk var o boşlugu birsekilde doldurmanı isterim cünkü oraya cok agır bir cisim koydugunda cökme yapar ve hoş görüntü olmaz. birdahada düzltemezsin bagaj halısını.. ben köpükle doldurdum köpük derken , hatırlarsın zaten kücük çocuklar elleriyle sürtüp kar yapmaya calısırlar o köpükten bahsediyorum...(beyaz esaya sıkıştıralan beyaz köpük gibi.)

    opeti tercih etmen iyi olmuş ,97 oktana fazla takılmayın motora zararından cok faydası var..
    kaput kecesi kesinlikle taktır. dediğim gibi eski symbollere göre istersen şakdiye sana veririler.. yeni symbol icin sakın isteme sistemde cıkmıyor.. fiyatı 20-25tl arası... orjinal kece..

    klimayı açcaksanız birden acmayın söyle ki icerdeki sıcak hava silkilasyonunu camları acarak yok edin sonra klimayı acın. böyle yaparsanız ne olur klima sıcak havayı yok edene kadar zman gecer o zmandada bosa benzinden harcamış olursunuz...

    ben klima acarken son damlasına kadar yararlanmak icin ayarı 4 de getiriyorum.. 1 dede aynı benzin gidiyor 4 tede. bu yüzden sonuna kadar kullanmayı tercih ediyorum...

    klimayı acmanı öneririm cünkü klima acıkken 100kmde %10 fazla yakarsın bilemedin %20 fazla yakarsın yakamazsında yakarsın diye farze diyorum... buda konfor acısından gayet yeterli bir miktar.. 100kmde en babasından 10 litre yaktıgını düsünürsek klimayı actıgında 1litre fazla yakarsın %10 ile hesaplarsak.. buda benim icin önemsiz bir deger. senin iin degerliyse bilemem ama konfor acaısından ve icerdekilerin rahatlaması acısından paha bicilemez...

    otobana cıkmadıgım sürece 2000 ile 2500 devir arası kullanırım hem benzinden tasarruf etmiş oluyorum hemde aracı yormamaya calısıyorum.
    zaten 5. vites 70-80kmhızla giderken anlık yakıt göstergesi 5 litre bazen 6 litreye cıkıyorum... devamlı anlık tüketime bakarak giderim ekonomi acısından...

    aracı kesinlikle boşa atma bayırlarda felan tak 5. vitese hic gaza basmadan araba rolantinde nekadar yakıyorsa okadar yakar. sayet aracı bosa alırsan benzin kapakcıgını acmış oluyor ve araba istedği kadar depodan kendi kendine benzin ceker ruhun duymaz... vitese taktıgında gaza basmadıgın sürece benzin kapagını kapatmış olursun ve zerre kadar benzin tüketmezsin.

    yokus asagı araba vitesdeyken klimayı ac hem benzinden tasarruf et hemde konforun bedavaya gelsin...
    zaten aracı boşa atmanıda istemem heran aracın kilitlenme tehlikesi olabilir bu yüzdende bosa atmanı istemem..

    kendimce arabanın her türlü A dan Z ye hakkını verdiğimi düsünüyorum.. birtane resim koymuştum 256. sayfada bakmak istersen orda : ) her symbol gibi aynı...

    kurallara uygun sürdüğün sürece evelallah araçlarımıza hiç birsey olmaz, tüm kuralları uy ama 2 şeye önem göster
    1 önündeki araba ile takip mesafesini uzun tut
    2 kırmızı ısık kuralını asla ihmal etme...

    ufak bilgi vereyim , son saniyede kırmızı yancakken senin geccegini hesaplayan arkadaki araba gaza yüklencektir, sende durmak istediğinden arkadakinin vurmaması imkansız hal alıyor... ama ısıklarda mutlaka arkana bakarak fren bas cünkü arkadak en azından sellektör yapar kornaya basar bir sekilde seni uyarır son saniye. birseyler yaparsın..

    bunu neden söyledim aynı olay benim basıma geldi ve kazaların bir cogu bu yüzden meydana gelmekte..

    benim basıma söyle bir olay geldi ışıklara 300 m gibi kala sarı yanıp yanıp söndü ve kırmızı yandı tabi bende frene yavas yavaş bastım duruyordum. kamyon korna calıyor arkama baktım sellektör yapıyor , sanırım o mesafede o hızla duramayacagını hesapladı böyle bir girişimde bulundu saniyelik hersey düşündüm.gaza kökledim mecburen ve kırmızı ısıkta geçmiş oldum.. önümde göbek vardı sola döndüm gecmesi icin sonra kamyoncuya sövsem mi tebrik mi etsem bilemedim yoluma devam ettim sonra.. bu yüzden ısıklarda arkana bak ve ısıklar yansa bile yolu kontrolederek gecmeni tavsiye ederim...

    eyvallah abi ist kısmet olursa neden olmasın...

    artık eskisi gibi fazla işlemiyor forum ama takip etmende fayda var..
    görüşmek üzere hoşçakal..
  • "artık eskisi gibi fazla işlemiyor forum ama takip etmende fayda var.. "


    leon_312, tek başına bile bu forumu canlı tutmaya yetersin gördüğüm kadarıyla.

    eyvallah...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gozlugol

    "artık eskisi gibi fazla işlemiyor forum ama takip etmende fayda var.. "


    leon_312, tek başına bile bu forumu canlı tutmaya yetersin gördüğüm kadarıyla.

    eyvallah...

    eyvallah abi :)
    kendimce yardımcı olmaya çalışıyorum. diger arkadaslarımda yardımcı olcaktır elbet ama işlerinden dolayı ugramaz oldular...
    girseler mulaka cevap yazcaklardır.. aşagı yukarı hepimizin görüşleri aynı. atıyorum ben birsey yazmayı unuttuysam arkadaslarım taamlıyor yada onlar unuttugunda ben tamamlıyorum ..

    tabikide form böyle gitmiyor : ) elbet muhalefet çıkan olcaktır ve oluyorda, dogal olarak tartışıyoruzda. çogunlukla ben haklı cıksamda kendilerine yediremediğinden forma girmiyorlar..

    yeni symbol formunu bıraktım sayılır, bir kaç arkadaslar var onların sorunları olursa onlara cevap yazıyorum. birde yeni symbol almayı düsünenlere yazıyorum hata yapmamaları için..

    kendileri benim yüzümden formdan sogmuşlar ve yeni gelen arkadasları sogutmusum. asıl onlar beni soguttugundan girmek istemiyorum desem yeridir..
  • Merhaba,
    Ben de Haziran sonunda 38000km de 2005 1.4 Alize 8v Clio Symbol aldım. Lpg taktırıyorum. Benim ölçümüme göre 9,5lt/100km benzin tüketimi var. Arabayı çok zorlamıyorum ama klima kullandım. Bu model için lpgde ve benzinlide yakıt tüketimi ne kadar oluyor bilgilendirirseniz sevinirim?
  • Eğer tüketim değerleriniz sürekli 1 ve 2 viteslerde dur kalk şeklinde değilse yüksek duruyor.

    Aşağıdaki mesajımda düzenli bakımları yapılmış motora göre uzun dönem tüketim sonuçları mevcut.

    http://forum.donanimhaber.com/m_25417123/mpage_64/tm.htm

    Orijinalden alıntı: icon33

    "bendeki lpg'li symbol şuan 21200 km'de toplam yakıt tüketimi:

    175 lt benzin*4,2=735 tl
    1769 lt lpg *2 tl =3538 tl

    3538 tl +735 tl =4273 tl / 21200 km=0,201 tl/km benzin ve lpg dahil yakıt sarfiyatı var.

    kısacası böyle uzun hesaplar yapmak yerine direkt lpg 10 lt/100 km fiyatıyla hesaplasak benzin dahil sarfiyatı bulmuş oluruz. "
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ealtin

    Merhaba,
    Ben de Haziran sonunda 38000km de 2005 1.4 Alize 8v Clio Symbol aldım. Lpg taktırıyorum. Benim ölçümüme göre 9,5lt/100km benzin tüketimi var. Arabayı çok zorlamıyorum ama klima kullandım. Bu model için lpgde ve benzinlide yakıt tüketimi ne kadar oluyor bilgilendirirseniz sevinirim?

    hocam nekadar tüketirsin veya hangi yolda nasıl tüketirsin bilmiyorum ama bana söylediğin deger çok fazlaa 100kmde 9,5 sıradan bir rakam degil. araban çok yakıyor. ben en baba yolda devamlı yokuş cıkmama ragmen ve 3.vites kullanmama ragmen 100kmde 7,5 litre yaktımışımdır.

    ankaralılar dikmen gölbasına gitmek icin en bana yollarda yokuş tırmanırlar dur kalk ile. full yokuş cıktım 7,8litreyi asla gecemedim..3, vites 3000 devir ve 2. vites 3000 devirlerde kullandıgım halde..

    nasıl yolda nasıl kullandıgını bilemem ama kendi degerimle kıyasladıgımda benim devamlı yokuş tırmammama göre senin söylediğin deger bana cok geldigini söyleye bilirim.

    birde bu arabalarda devir göstergesi olmadıgından çok zorluk cekersin yakıt konusunda... devirli gösterge oldugunda neredeyse kimimiz bakmıyor ama cidden devir göstergesi şart...

    sordugun soruya cevp vermek gerekirse 100kmde benzinde ne yakıyorsan +2 litre fazla yakarsın lpgde.
    sen benzinde 9,5 litre yaktıgını söylemişsin lpgde 11,5 litre yakarsın 100kmde..

    lpg taktırmadan önce aracının neden çok yaktıgını bulmanı tavsiye ederim.. çünkü lpg sorunları oldukca fazla ileride fazla yakıyorum demeye basladıgında sorun lpgde mi yoksa arabada mı diye birsürü parça degiştirirsin. soruunu bulana kadar...

    lpg markası olarak brc markayı öneririm kesinlikle. my 11kiti taktırısın gül gibi geçinip gidersin... brcden dahada kalitel lpgler var prins ve teleflex markalar bütcen varsaa prins taktırmanı öneririm..

    ama prins ile telflex olmasa idi brc en iyi derdim ve nerdeyse formdaki lpg taktıran arkafaslar brc taktırıyor...
    kaliteli lpg takmakla iş bitmiyoor, en önemli olan şey ustanın iyi olması .kaliteli lpg yi en kötü duruma düsürebilir. sonra runlarla baş basa kalırsın.. sanayi sanayi dolasırsın...


    yukarda belirtiğim gibi aracının neden cok yaktıgını bulman gerekir basit seyler var
    lastik hava basıncını kontrol et, 32,33,34 psi nornaml hava basıncıdır... hava basarken lastkler sıcak olmamalı ve günes görmemli sabah erkenden kalkar hava basarsın lastiklere...

    hava filitresi ile bujiyi degiştirmen yakıt konusunda bu parcalar etken. degiştirdiğin halde yakıt yine aynı degeri gösteriyorsa ozman servise git bilgisayardan gaz ayarına felan baksınlar.... eger sorun cıkmazsa sorun senin kullanım tarzı ile ilgiliyse lpgyi öyle taktır...

    benim aktara bileceklerim bu kadar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gozlugol

    "artık eskisi gibi fazla işlemiyor forum ama takip etmende fayda var.. "


    leon_312, tek başına bile bu forumu canlı tutmaya yetersin gördüğüm kadarıyla.

    eyvallah...

    + 27
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaog!u


    quote:

    Orijinalden alıntı: gozlugol

    "artık eskisi gibi fazla işlemiyor forum ama takip etmende fayda var.. "


    leon_312, tek başına bile bu forumu canlı tutmaya yetersin gördüğüm kadarıyla.

    eyvallah...

    + 27

    leaon dostum arabayla bi fotonu koy görelim ya merak ettik,nasıl şeyler yazıyorsun sen öyle helal olsun sana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kafkas11


    quote:

    Orijinalden alıntı: kocaog!u


    quote:

    Orijinalden alıntı: gozlugol

    "artık eskisi gibi fazla işlemiyor forum ama takip etmende fayda var.. "


    leon_312, tek başına bile bu forumu canlı tutmaya yetersin gördüğüm kadarıyla.

    eyvallah...

    + 27

    leaon dostum arabayla bi fotonu koy görelim ya merak ettik,nasıl şeyler yazıyorsun sen öyle helal olsun sana.

    estafullah abi normal bildiğimiz seyler fakat anlatım düzeyi detaylı oladugundan tam net anlaşılır ve mantıgmıza yatacak sekilde yazıyorum...

    misal bir arakadasa lastiklerin hava basıncını kontrol et dedim. lastik sıcakken kontrol etcek lastiğin havası sıcakken 4,5 psi artar, ve sıcakta baktıgı icin bizlere geri döncek lastik havası normal diye. sonra biz tekrar yazacagız sabah lastik soguuken ve ısı görmemişken lastik hava basıncını tekrar kontrol etdiyecegiz... bu yüzden hem arkadasların sorununu bir nebze olsun düzeltmek hemde gitgel yapmamasını engellemek...

    aynı sekilde lpg dede, taktırmadan önce neden dolayı cok yaktıgını bulsun ki 2 gün sonra lpg taktırdıgında acaba bu parcadan bu yoksa bu parcadan mı diyerekten her parcayı degiştirmemesini engellemek..

    atıyorum üsteki arkadasın srusunun cevabı 2 cümlelikti benzinde kaç litre yakarsan lpg de +2 litre fazla yakarsın derdim çekilirdim bir köşeye .

    ben herzman diyorum olaya ben kendi aracımmış gibi yaklaşıyorum ondan dolayı yorumlarım detaylı ve anlaşılır şekilde..
    yoksa 2 cümle ile bir şey yazardım gerisi seni alakadar eder benden bukadar derdim.... ama ben böyle birisi degilim...

    vala abi arabamın resmini koydum sende gördün zaten 256.sayfada :) kendi resmimi koymak isterdim ama koyamam , hatta arabamın plakasınıda silmeden koyardım ama sende bilirsin ki.. benim burda tartıştıgım çok oluyor şerefsizin teki çıkar arabama zarar verir, bana zarar verir, bana zarar verir diyerekten benim koymam imkansız..

    aynı şekilde sizler icinde bu durum gecerliii, burdan birisi ile takılırsınız tartısırsınız, başınıza durduk yere bela alırsınız...
    zaten plaka göründükten sonra her şeklilde seni ve arabanı rahatlıkla bulur... bu yüzden bu olaya böyle bakıyorum...
  •  CLİO SYMBOL GRUBU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon_312 -- 6 Temmuz 2011; 18:52:06 >
  • Benim araba 2005 1.4 Alize Clio Symbol araç 38000km de daha önce yazdığım üzere benzini fazla tüketiyor. (9,5lt/100km) leon arakadaşımın yazdığı üzere bujilerden şüpheleniyorum çünkü muhtemelen aracı aldığım kişi bujileri değiştirmedi hiç. Size sormak istediğim Clio Symboller için buji değişim periyodu nedir? Teşekkürler...
  • 30 bindir ama buji 10binde bir söker bakarım herhangi bir olumsuz durum var mı diye bujilerden ateşleme performansının ne durumda olduğunu tespit edebilirsin ayrıca bir kibrit orman yakadar hesabı 4 buji de dünya kadar yol yapar....yani yanma verimliliği motor için çok hayatı bir konudur bu meselenin de en önemli elemanı bujidir
  • Arkadaşlar 1 yıllık Symbol aracımın silecekleri yırtılmış servise gösterdim ücret istediler .bu durum garanti kapsamında çözülmesi gerekmiyor mu ?
    yani ben elimle yırtmadımya silecekleri normal kullanımda dağılmışlar garantiden değişmesi gerekmiyor mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    estafullah abi normal bildiğimiz seyler fakat anlatım düzeyi detaylı oladugundan tam net anlaşılır ve mantıgmıza yatacak sekilde yazıyorum...



    doru diyosun leon dostum haklısın gerçekten belli olmaz bu insan oğlunun işi şeytanın aklına gelmeyecek şeyler geliyor bu devirde dikkatli olmak lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hell_to_hell

    Arkadaşlar 1 yıllık Symbol aracımın silecekleri yırtılmış servise gösterdim ücret istediler .bu durum garanti kapsamında çözülmesi gerekmiyor mu ?
    yani ben elimle yırtmadımya silecekleri normal kullanımda dağılmışlar garantiden değişmesi gerekmiyor mu ?


    hocam servise göre silecekler garanti kısmına girmiyor. eskiden sıfır aracın silecekleri 3 aymıydımış, 6 aymıymış garantisi varmış renault silecek garantisini 1 yıl yapmış. benim sileceklerde kendi kendine yırtırdı zaman aşımı oldugundan ben silecekleri 1 bucuk yıl kullandımıştım.

    herşeyi detaylı anlatınca pek fazla savunma geregi duymadım. haklılar 1 seneyi geçmiş...
    eger senin aracın 1 seneyi tamamlamadıysa her türlü hakkını savuna bilirsin.....

    ben bu bilgiyi ankara mais şube müdürlüğündeki servis dedi...... maise baglı olan servisde demedi... çünkü maise baglı olan yetkili servisler parayı düsündükleri icin senin ne hakkını savunmana izin veririler nede hakkın olanını vermezler...

    mais şube müdürlüğündeki servis bana sileceklerin fiyatına 42,50tl dedi. her serviste 5 asagı 10 yukarı oynuyormu diye diger servislerede telefon actım. onlarda 42.50tl... ozman kış ayı idi sileceklere orjinal antfeeriz suyu alayım dedim onunda fiyatını sorayım dedim, mais şube müdürlüğünden aldıgım icin fiyatı biliyorum 5tl küsürdü 1 litresi... diger servisleri arayım dedim 45tl fiyat cektiler 3 litrelik miş litresi 15tlye geliyor. maisin ana subesi 5 tlye veriyor sizin bir litre 15 geliyor diyince sesi kesildi...

    bizim arabaların silecek mar kası silgeç marka.. renaultada gitsen bu markayı takıyorlar. dışardada bula bilirsin orjinal yedek parcacıda ben 35 tlye aldım. fakat garantili degilller, servisten alırsan garantisi oluyor...

    bir arkadas fiat fiorinonun silecekleride oluyor dedi bu arabaya göre isterseniz 25 tlye ala bilirsiniz demişti...
    tabikide aracın dileceklerini yanında götür... ne olur ne olmaz... kafa başlıgı diger sileceklerden farklı....
  • 
Sayfa: önceki 773774775776777
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.