Şimdi Ara

CLİO SYMBOL GRUBU (761. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (3 Mobil) - 6 Masaüstü3 Mobil
5 sn
27.467
Cevap
83
Favori
1.898.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 759760761762763
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mikegolf

    Servisi aradım genel bakıma triger ve diğer kayışlar dahil 960 TL hariç 420 TL fiyat verdiler. Bu fiyatların üzerinden % 25 indirim var.

    Ne dersiniz?



    hocam bizim araclar kayışlı... söyle söyleyim eger bu araca 50bin,60bin km daha bineceksen eger komple kayışları degiştir. 20bin,30bin kmden sonra satarım diyorsan sadece tirgeri degiştir. uzun süre binip sadece tirger degiştireyim dersen ilerde extra büyük masraf acıp yine diger kayışları degiştirmek zorundasın...

    kesinlikle serviste yaptırmanı tavsiye ederim cünkü dısardaki orjinal yedek parcacı ile servisteki parca fiyatları 3,asagı 5 yukarı aynı. sadece servisin işciliği ustaya göre pahalı oldugundan servis pahalı görünüyor. indirimsiz normal fiyatı

    fakat samimi söylüyorum %25lik indirimle dısarda yaptırdıgın ile serviste yaptırdıgın ile kafa kafaya ücret ödersin. bende bakım icin indirimleri bekledim salı günü bakıma götürcem. orjinal yedek parca ücreti ile ustanın icilik ücreti 130-150tl civarında ben serviste 158tlye yaptırcam.

    usta sadece senin aldıgın parcaları takar seni gönderir servis ise aracın tüm noktalarına bakar degişmesi gereken parca veya parcanın ömrünün kısaldıgnı söyleyip arzu edersen degiştiriler arzu etmezsen degiştirmezler.

    üstelik servisin taktıgı parcalarda 2.yıl garantili. diger türlü orjinal yedek parcacıda hakkını arayamazsın.

    her servisten bakım ücreti sor hic bir servis bir birini tutmuyor.
    ben mais ankara subesinden bakım ücretini sordum normal fiyatı 198tl %20 indirim ile 158tl dedi.
    bir baska servis neziroglu bakım ücretini sordum 245tl %20 indirim ile 195tl dedi....

    kısaca diger servis bana indirim yapıyormus görünsede indirim yapmıyor..

    bulundugun ilde renault mais subesi varsa ordan fiyat alarak yaptır derim. maise baglı olan servislerin fiyatı cok ucuk görüldüğü üzere....
    çarpılmanı istemem... cevrendeki tüm yetkili servisten fiyat al kesinlikle tek bir yere baglı kalma..
  • Benim bulunduğum ilde (Denizli) yağ,yağ filtresi,hava filtresi,bujiler ve polen filtresi için yetkili servis %20 indirimle 236 lira maliyet çıkardı.Aynı parçalarla Motrio bakımı için ise 176 lira fiyat verdi.Bana biraz yüksek geldi ama leon_312 senin aldığın fiyata bujiler dahil değil sanırım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moondance

    Benim bulunduğum ilde (Denizli) yağ,yağ filtresi,hava filtresi,bujiler ve polen filtresi için yetkili servis %20 indirimle 236 lira maliyet çıkardı.Aynı parçalarla Motrio bakımı için ise 176 lira fiyat verdi.Bana biraz yüksek geldi ama leon_312 senin aldığın fiyata bujiler dahil değil sanırım?

    ewer hocam bende buji ve polen yok. yag,yag filitresi hava filitresi ne %20 indrim ile 158tl dediler. senin aldıgın bakım ücreti ile benim aldıgım bakım ücreti fiyatı aynı. buji ve polenin her ikiside 34 tlye geliyor. yaptırcagın servis kesinlikle olması gereken fiyatı söylüyor, şişme fiyat felan degil.

    birde senin arac 4yaş üzeri oldugu icin %25 indirim yapmaları gerekmiyormu..

    yeni symbol grubundaki bir arkadas var polen dahil, buji yok 238 tl demişler istanbul mais subede... gereken acıklmayı ona yaptım ama yaptırımı yaptırmazmı bilemiyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon_312 -- 20 Mayıs 2011; 9:19:51 >
  • leon_312 sanırım %25'lik indirim Motrio bakımı için geçerli..Daha önceki bakımda Motrio bakımı yaptırmıştım.Ama şimdiki çıkardıkları fiyatla aradaki fark 60 lira olduğu için orjinal Renault bakımı yaptırayım dedim.En azından 5w40 yağ denemiş olurum.Bir de orjinal Renault bujisi farkı var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moondance

    leon_312 sanırım %25'lik indirim Motrio bakımı için geçerli..Daha önceki bakımda Motrio bakımı yaptırmıştım.Ama şimdiki çıkardıkları fiyatla aradaki fark 60 lira olduğu için orjinal Renault bakımı yaptırayım dedim.En azından 5w40 yağ denemiş olurum.Bir de orjinal Renault bujisi farkı var.

    eyvallah abi ben öyle bilmiyordum.
    öyle bir tv reklamı ve internet sitesinde cok iyi reklam yapıyorlar ki sanki renault parcaları kullanıyormuş gibi reklamlar yapıyorlar.
    motrio ile ilgili indirim ve parca gereksinimini söylemiyorlar. sonra kişi bakıma gittiğinde motrio ile karşılaşıyor...

    renault parcaları ister istemez diger motrio markasına göre farklılık yaratacaktır...
    bencede iyi düşünmüssün renault marka taktırmakla.

    tüm herkese söylüyorum zaten aracın bakımını indirimlerde yaptırın diye cünkü dısardan orjinal yedek parca fiyatı ve ustanın işcilik ücreti ,kampanyalı fiyat ile kafa kafaya geldiğinden servisi tercih etmelerini öneriyorum...
  • arkadaşlar sorunlarım bitmiyor...
    biri bitiyor biri başlıyor...
    2007 symbol benzin +LPG aracımın kaloriferinden su sızmasını hallettim. şimdi de arabam 80-90 km hızlara çıktığında vuuuuu diye bir ses geliyor motordan.
    bu ses öyle sinir bozuyor ki bazen dayanamıyorum. köyde yaşadığımdan servis uzakta olduğundan ha deyince gidemiyorum. bir fikri olan var mı acaba?
    teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayteking -- 20 Mayıs 2011; 11:25:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayteking

    arkadaşlar sorunlarım bitmiyor...
    biri bitiyor biri başlıyor...
    2007 symbol benzin +LPG aracımın kaloriferinden su sızmasını hallettim. şimdi de arabam 80-90 km hızlara çıktığında vuuuuu diye bir ses geliyor motordan.
    bu ses öyle sinir bozuyor ki bazen dayanamıyorum. köyde yaşadığımdan servis uzakta olduğundan ha deyince gidemiyorum. bir fikri olan var mı acaba?
    teşekkürler

    abi tam emin degilim ama bunun sebebi motor kayışlarından kaynaklanıyordur (tirger ,aksesuar kayısları ve bilyelerden) kırank kasnagı veya baskı balatadan dolayı geliyordur. (baskı balata bitikse)..

    yerinde olsam 1 saniye bile beklemeden servise giderdim. motoru her an öldüre bilirsin. bildiğin üzere serviste %20 indirim yaptıklarından dolayı. hemde bu gibi degişim veya sorunlarda servisin tüm parçaları 2 yıl garantili. her hangi bir sorununda ücret ödemeden aracı yaptıra bilirsin. sıradan degişen parcalar degil...

    serviste kampanya oldugundan dolayı dısardaki usta ile kafa kafaya ücret oynuyor diye bilirim.. ustaya yaptırdıgında aldıgın orjinal yedek parcada garanti olmayacak ve usta aldıgın malzemeyi takar. diger sorunlarla ilgilenmez. serviste sorunundan baska aracın tüm tenik parca kontrolünden gecip anahtarı eline öyle teslim ediyorlar.

    bunları gectim en önemlisi garantili oldugundan dolayı serviste yaptır. tekrar söylüyorum söylediğim parcalarda sorun cıkarsa %100 servis kontrolünde yaptırr, sıradan parcalar degil....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312


    quote:

    Orijinalden alıntı: moondance

    leon_312 sanırım %25'lik indirim Motrio bakımı için geçerli..Daha önceki bakımda Motrio bakımı yaptırmıştım.Ama şimdiki çıkardıkları fiyatla aradaki fark 60 lira olduğu için orjinal Renault bakımı yaptırayım dedim.En azından 5w40 yağ denemiş olurum.Bir de orjinal Renault bujisi farkı var.

    eyvallah abi ben öyle bilmiyordum.
    öyle bir tv reklamı ve internet sitesinde cok iyi reklam yapıyorlar ki sanki renault parcaları kullanıyormuş gibi reklamlar yapıyorlar.
    motrio ile ilgili indirim ve parca gereksinimini söylemiyorlar. sonra kişi bakıma gittiğinde motrio ile karşılaşıyor...

    renault parcaları ister istemez diger motrio markasına göre farklılık yaratacaktır...
    bencede iyi düşünmüssün renault marka taktırmakla.

    tüm herkese söylüyorum zaten aracın bakımını indirimlerde yaptırın diye cünkü dısardan orjinal yedek parca fiyatı ve ustanın işcilik ücreti ,kampanyalı fiyat ile kafa kafaya geldiğinden servisi tercih etmelerini öneriyorum...





    Mrb. ben geçen ay bakım yaptırmıştım kendi ustama parçaları kendim aldım hepsi orjinal elf turbo 4 lt yağ 50 hava fitresi 20ağ filtresi 10 ustaya da 10 lira verdim toplam 90 tl tuttu. yetkili servise gitmiyorum aracım 1.5 dci 85 000 de. yetkili serviste aracın her tarafına bakmazlar bakımda değişen parçaları değiştirirler senin şikayetlerin varsa onlara bakarlar.zaten çok yoğun oluyorlar galiba bir sürü araba var anca yetiştiriyorlar galiba.çoğu serviste de arabanı bırakırsın bekleme salonuna geçersin orda beklersin. ama kendi ustana gittiğinde gözünün önünde değiştirir her şeyi ve sen de az çok bişey kaparsın :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slurozg


    Mrb. ben geçen ay bakım yaptırmıştım kendi ustama parçaları kendim aldım hepsi orjinal elf turbo 4 lt yağ 50 hava fitresi 20ağ filtresi 10 ustaya da 10 lira verdim toplam 90 tl tuttu. yetkili servise gitmiyorum aracım 1.5 dci 85 000 de. yetkili serviste aracın her tarafına bakmazlar bakımda değişen parçaları değiştirirler senin şikayetlerin varsa onlara bakarlar.zaten çok yoğun oluyorlar galiba bir sürü araba var anca yetiştiriyorlar galiba.çoğu serviste de arabanı bırakırsın bekleme salonuna geçersin orda beklersin. ama kendi ustana gittiğinde gözünün önünde değiştirir her şeyi ve sen de az çok bişey kaparsın :)



    hocam iyi hoş söylüyorsun dediklerine katılıyorum fakat kampanya ile yapılan bakımla ,yedek parcasını alıp ustaya yaptırman arasında 40-50tl oynuyor.
    50 tl kimi insan icin cok degerli kimi insan icin önemli degil. kendi adıma konusmak gerkirse 50 tlyi yolda kaybetsem fakir olmam 50tl bulsam zengin olmam. 50tl fazla veririm aracım servis bakımlı ve garantili olur. parcadan kaynaklı arac arızalandıgında tüm masraflar servise ait olur.

    sana usta ve yedek parcacı garanti verebiliyorsa parcadan kaynaklı diger sorunları ödeyecekse kesinlikle dışarda yaptırmanı tavsiye ederim.
    sizin orda 10 tlye işcilik nasıl yapıyorlar anlamış degilim ama burda 30-40tlden asagı yapmazlar.

    artık yetkili servise bırakılan aracın basında durulması eskidendi artık bekleme odasında bekleyip aracını 2,3 saat icerisinde bakımı yapılmıs, iç dış temizlenmiş sekilde anahtarını eline alıyorsun.. titiz birsi oldugumdan dolayı aracın yanına almasalar bile uzaktan az cok izleme sansım oluyor. basına birsey gelmez ama yha gelirse diyerekten uzaktan izliyorum ama kendim ve diger araclara genel anlamda baktıgımda büyük titizlilik ile yaptıklarını görüyorum tabi her servis icin bu olay degise bilir ama kend servisim adına konusmak gerekirse...

    sonuçta aracın parçalarını çalacak degiller yaa en fazla bir yerini yanlışlıkla cizerler veya kırarlar zaten onu zaten aracı personel alırken aracın krokisinde burda bu var burda su var diye not alıyor kendisi bakarak. bunun dısında aracı teslim alırken sende göz gezdirisen birson olmayacagını sanmıyorum sayet olursa ben aracı size bu sekilde vermedim aracın sorununu giderin dmen yeterli..

    renault servisine gitmezsin başka bir servise gidersin o ayrı sonuna kadar başında durman gerekir. ustayada götürsen cıkan malzemeleri ve takan malzemeleri gözünle izlemen gerekir.. usta diyip gecmeyeceksinn.

    konuyu komple toparlarsam eski zamanda yaşamıyoruz. yetkili renault servisene gidildiği taktirde aracının basına birsey gelcegine inanmıyorum.
    bakımlarda aracın 38 noktasına bakılıyor yani öyle söylüyor görevli personel ama tahminen 20 noktası bizlerinde kontrol ede bilecegi hatta günlük hayatta kulandıgımız belirli noktalar.

    ustanın yanında en fazla kapıp yapa bilecegin parcalar hava filitresi,polen filitresi,. malzemeye gerek duyulup yapman gerekenler yag ve yag, filitresi ve benzin pompası..

    bunuda söylemeden gecmeyim kampanyasız bakım ile dısada ustaya yaptırmanın farkı 80tl. bu farkta ustanın işciliği ve yagın mabil 1 marka olması etkendir....
  • http://www.renault.com.tr/page.aspx?id=2138&model_id=13 inceleyin derim 1,6 Symbol görünce şaşırdım sizce alınır mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hrdt_Carlone34

    http://www.renault.com.tr/page.aspx?id=2138&model_id=13 inceleyin derim 1,6 Symbol görünce şaşırdım sizce alınır mı?


    Kendi adıma konuşayım Symbol'e 25 binin üzerinde para vermezdim. Lpg de takılacak olsa 29+2=31 bine mal olur bence değmez. Onun yerine temiz o paraya 2. el C sınıfı Focus Corolla Civic vb araçlar mevcut.
  • Hrdt_Carlone34

    Symbol başlığını siz oluşturanca epeydir mesajınızı göremiyordum. Aracınızı sattığınızı tahmin ediyordum askere mi gittiniz hayırdır? Bir sorun yoktur inşallah.

    Selamlar
  • Bir sorun yok yoğunluğum nedeniyle sıkça giremiyorum ama artık biraz daha yüküm hafif...Arkadaşlar benim kafam şuna karıştı 2011 Symbollerin 1,6 16v leri üretiliyor mu benim mi haberim yok madem üretiliyor Türkiye pazarında neden yok.Hadi diyelim Türkiye pazarında yok neden fırsat araçları seçeneğine koymuşlar bir fikir yürütelim...
  • ilginç gerçkten bence kaçırmamak lazım böyle bi durum varsa büyük ihtimalle yanlıış yazmıslar ama yine de arayıp sormak lazım
  • yalnız yeni symbol dememiş orası ilginc acaba 2. nesil symbollerden mi..
  • büyük olasılıkla 1.6 16v motorlar özel üretim olmalı. fırsat arabalar 2010 model oldugundan dolayı ucuz gibi gösterilsede yine aynı fiyata satılmakta.
    renault hangi mantıkta bu ürünü satısa sundu dersen, bir kaç tane olasılıklar var.
    1. 1.4 8v motoru kaldırdıgı icin ufaktan 1.6 16v motor hazırlıgına girdiğini belirtiyor olabilir
    2. avrupada 1.6 16v motor symbol fazla üretilip her ülkeye dagıtım yapabilir ve anında satılıp satılmayacak motorun testini yapabilirler.
    3. birileri fabrika ile anlaşıp özel üretim symbol anlaşması yapar ve o anlaşmada pürüzlülük ortaya cıkıp üretilen aracların elden cıkması saglanmış ola bilir.

    vs,vs

    fazla kafa yormamak lazım cünkü 30.000tl veripte hangi akıllı alır diye düşünüyorum. kendi adıma konuşayım 30.000tlye sıfır symbol alacagıma gider sıfır opel astra classic 3 alırım 35.000tlye hem c sınıfı hem konforlu hemde özellikli üstelik alman malı. 5000tl farkla bu özelliklerde hiç bir araba yok.
    eski model oldugundan ve hala üretimi devam ettiği için , fiyatı düsük olabilir ama suan icin aynı segment ve özelliklere sahip araclar opel astra 3 ile baş edemez durumda...

    bu yüzden 30.000tl symbol almak akıl kaarı degil, kafa patlatttıgna degmez bence. almaya niyetliysen opeli düşün derim..
  • 2.Nesil Symbol nasıl olabilir arkadaşlar mümkün olmaz sanırım ama gerçekten ilginç bir durum Renault un yazımda yanlışlık yapacağını sanmıyorum ama...Öte yandan haklısınız 30.000 Symbol e verirken düşünmek lazım ama benim kafa yoralımdan kastım hepimizin merakını gidermek...:):):)
  • hocam yetkili kişilerden ögrenmek en mantıklısı yoksa herkes olasılık üzerine konuştugundan dolayı net bir bilgi ele geçmez ne yazık ki...
    ki sanmıyorum yetkili kişilerinde bunu bildiğini cünkü symbolün yeni donanımı olan sl collection hakkında bir bilgileri olmadıgını yeni symbol grubundaki bir arkadas söylemişti.

    yani %100 olan bir seyi bilmediklerine göre yani yeni cıkan donanımı bilmediklerine göre ,symbolün üzerindeki motor hakkında hiç bir bilgiye sahip olmadıkları kanısındayım. tabikide sormakta yarar var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    büyük olasılıkla 1.6 16v motorlar özel üretim olmalı. fırsat arabalar 2010 model oldugundan dolayı ucuz gibi gösterilsede yine aynı fiyata satılmakta.
    renault hangi mantıkta bu ürünü satısa sundu dersen, bir kaç tane olasılıklar var.
    1. 1.4 8v motoru kaldırdıgı icin ufaktan 1.6 16v motor hazırlıgına girdiğini belirtiyor olabilir
    2. avrupada 1.6 16v motor symbol fazla üretilip her ülkeye dagıtım yapabilir ve anında satılıp satılmayacak motorun testini yapabilirler.
    3. birileri fabrika ile anlaşıp özel üretim symbol anlaşması yapar ve o anlaşmada pürüzlülük ortaya cıkıp üretilen aracların elden cıkması saglanmış ola bilir.

    vs,vs

    fazla kafa yormamak lazım cünkü 30.000tl veripte hangi akıllı alır diye düşünüyorum. kendi adıma konuşayım 30.000tlye sıfır symbol alacagıma gider sıfır opel astra classic 3 alırım 35.000tlye hem c sınıfı hem konforlu hemde özellikli üstelik alman malı. 5000tl farkla bu özelliklerde hiç bir araba yok.
    eski model oldugundan ve hala üretimi devam ettiği için , fiyatı düsük olabilir ama suan icin aynı segment ve özelliklere sahip araclar opel astra 3 ile baş edemez durumda...

    bu yüzden 30.000tl symbol almak akıl kaarı degil, kafa patlatttıgna degmez bence. almaya niyetliysen opeli düşün derim..


    astra clasic III lerde genelde kronik arıza varnış bununla ilgili formda başlık açılmış ecn bilmem ne kodlu arıza veriyormuş turbo ile ilgili problem arızası ....yeni yazılım falan yüklüyorlarmış ama daha çözememişler sorunu adamların canı bayağı sıkkındı sıfır araba alıpta böyle sorunda çıkarsa insan üzülür tabi bende düşünüyordum almayı ama artık beklemedeyim..

    Her araçta çıkacak diye bişey yok ama insan ister istemez tedirgin oluyor..Aşağıdaki linkte sorunları yazmışlar..
    http://forum.donanimhaber.com/m_45863822/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FX1 -- 24 Mayıs 2011; 11:22:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FX1
    astra clasic III lerde genelde kronik arıza varnış bununla ilgili formda başlık açılmış ecn bilmem ne kodlu arıza veriyormuş turbo ile ilgili problem arızası ....yeni yazılım falan yüklüyorlarmış ama daha çözememişler sorunu adamların canı bayağı sıkkındı sıfır araba alıpta böyle sorunda çıkarsa insan üzülür tabi bende düşünüyordum almayı ama artık beklemedeyim..

    Her araçta çıkacak diye bişey yok ama insan ister istemez tedirgin oluyor..Aşağıdaki linkte sorunları yazmışlar..
    http://forum.donanimhaber.com/m_45863822/tm.htm

    dediğin dogrudur , yoktur veya vardır diyemem ama bildiğim kadarıyla dizel motorlarında kronik sorunlar yaşandıgını biliyordum. benzinli aracta olup olmadıgını hiç bilmiyorum. sen şimdi turbo felan dedin ama benzinli araclarında turbo yok zaten. sanırım bu sorun dizellerde gibi görünüyor galibaa.

    bende opeli düşünmüyor degilim ama benim aracı degiştirecegim vakit opel halen satmaya devam ederse almaya niyetliyim.

    dediğin gibi iyi araştırıp nokta atış yapmak gerekir.
  • 
Sayfa: önceki 759760761762763
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.