Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (697. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.864
Cevap
80
Favori
1.592.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 695696697698699
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sendomi S kullanıcısına yanıt
    2004 Clio'ya o kadar para vermeme konusunda :)
  • arkadaşlar 1.4 rta mi yoksa fors fiesta 1.25 ghia mı donanım olarak ghia baya önde duruyor ilk aracım olacak kafamda 2 model kaldı ya clio alıcam yada eski kasa fiesta ikiside 2000 model .
  • clio al ancak 1.6 rte,1.6 rxt yada 1.4rxt almalisin clio ile kiyas kabul etmez o arac

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: steven_stiffler

    2004 Clio'ya o kadar para vermeme konusunda :)

    yani ederi 17000 civaridir bizim araclarin ceset olmadigi surece eger 15000 civari satilan bulursan anla ki bir bokluk vardir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar 2000-2001 1.4 ya da 1.6 rxt ortalama 140-150 bindeki arabanın fiyatı kaç eder? değişen yok
  • Ben daha yeni 1.4 rxt olanina 17000 tl verdim.Aracda lpg var ve km si 115000 de hata boya yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: steven_stiffler

    Arkadaşlar selamlar, 100 bin km altı 2004 1.2 Authentique benzinli temiz Clio için uygun fiyat ne dersiniz ? İlanlar genelde 19-20 arası. 2004 model Clio'ya bence bu kadar para çok ama ikinci eli canlı olunca haliyle fiyatlar böyle. Bu araç sadece benzinde ne yakıyor ? Yoksa LPGli mi bakayım ?

    3 ay önce renault-mais bakımlı 70bindeki aracımı 17.750ye sattım ve sıfır ayarında 4 tane kışlık lastikte verdim yanında..ilk önce bende 20bin lira istedim kimse aramadı bile yani onlar tutturabilirsek satarız tarzı ilanlar :) burda lpg ile çok memnunuz falan diyen arkadaşlar var ama 1.2 kasa motora lpg olmaz arabada 4 kişi varken bile benzinde zorlanıyor yokuşları düşük torku yüzünden hiç çıkamaz üzer sizi
  • cashuva C kullanıcısına yanıt
    Yorumunuz için çok sağolun. Peki sizin aracınızın benzinde yakıt hesabı nasıldı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: steven_stiffler

    Yorumunuz için çok sağolun. Peki sizin aracınızın benzinde yakıt hesabı nasıldı ?

    hocam ben 1.5 yıl kullandım devirli ve seri kullanırdım aracım 40kuruşu geçmedi sakin kullanımla beraber 35kuruş civarı bir tüketim yakalanabilir...çok sorunsuz bir motordur 1.2 16v motor arıza falan vermez 1.5 yılda bakımlar hariç sadece 50tl masrafı olmuştu bana 4 kişi varken rampalarda zorlanıyor araç düz gidişte şehir içinde çok seridir vites oranları kısadır hemen hızlanır zor durumda bırakmaz
  • aslında araçta tork düşük olduğu için yokuşta salıyor bunun için deviri 3500'den aşağı düşürmezsen max torku elde edeceğin için araba daha iyi performans veriyor ben 5.viteste çok dik yokuşta araba salarsa direkt 4'e atıp deviri yükseltiyordum çekiş artıyordu,tam şehir içi aracı ama uzun yoldada kendinden beklenmeyeni veriyor araba,bir gün enişte ile evden çıktık oda arkadaşlarının yanına gidecekmiş, seni bırakayım dedim bir ara düz yolda gaza yüklendim sonra enişte senin araba 1.2 motormuydu dediona bile tuhaf geldi algılayamadı her halde bu nasıl 1.2 demiştirönce ki aracım 1.6 rte idi 8v motor max torku düşük devirde veriyordu acayip seriydi 200 kadranı devirmiştik,1.2'de ise 3 ay önce falan sabah 5 gibi baktım arkadan biri kapatmış geliyor dur bakam dedim yapıştırdım bende(bütün camlar açık hakan baba çalıyor bende bir yandan bağırarak şarkı söylüyorum,uyuyacağım artık balıkesire bir an önce atmama lazım kendimi)passatmış araçta 170 gördüm sonra bıraktım dahada gidiyordu motor güzel olunca araba sağlam kaçıyor ama benzin ibresinin nasıl düştüğü gözlerinle canlı olarak izleyebiliyorsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sendomi -- 15 Ekim 2014; 21:08:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    aslında araçta tork düşük olduğu için yokuşta salıyor bunun için deviri 3500'den aşağı düşürmezsen max torku elde edeceğin için araba daha iyi performans veriyor ben 5.viteste çok dik yokuşta araba salarsa direkt 4'e atıp deviri yükseltiyordum çekiş artıyordu,tam şehir içi aracı ama uzun yoldada kendinden beklenmeyeni veriyor araba,bir gün enişte ile evden çıktık oda arkadaşlarının yanına gidecekmiş, seni bırakayım dedim bir ara düz yolda gaza yüklendim sonra enişte senin araba 1.2 motormuydu dediona bile tuhaf geldi algılayamadı her halde bu nasıl 1.2 demiştir

    aynen bende devirli ve uygun viteste kullandığım için max performansı elde ederdim düz yolda araba çok fena cidden ya 100-110 gibi hızlara kolayca çıkıyor




  • Atkadaslar aracim clio 2 bugun yedek anahtari taktim calistirmadi immolizer isigi hizli hizli yanip sonuyordu muhtemelen cipi bozulmus. Calisan anahtari taktim immolizer isigi normale dondu fakat calismadi arac. Yedek abhtarda ve calisan anahtarda kontagi acip isiklarin sonmesini bekleyip marsa bastugimda tepki yok. Yedekte direk isiklarin sonmesini beklemeyip direk bastigimda yine tepki yok. Normal anahtarda ise direk marsa bastigimda mars basiyo fakat almiyo yani calismiyor. Acaba beynin kafasimi karisti ki. Kutup basligini sokup taksam duzelirmi. Daha once basina boyle bisey gelen oldumu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anahtarların pilleri zayıflamış olabilir hiç değiştirdin mi bugüne kadar bence onları değiştir ilk önce
  • sendomi S kullanıcısına yanıt
    Yok hocam pillerde bi sıkıntı yedegin piluni falan degistim o hoc xalismiyo normal anahtarinda pili falan saglam kapiyi acip kitliyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla o zaman bir anahtarciya gitmen gerek bir ara bendede oldu calistirmadi ama sonra normale dondu 2 defa oldu nasil olduysa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hallettım hocam kutup baslıgını soktum 6 7 dakıka kadar bekledım duzeldı cok sukur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: h.baspinar

    Atkadaslar aracim clio 2 bugun yedek anahtari taktim calistirmadi immolizer isigi hizli hizli yanip sonuyordu muhtemelen cipi bozulmus. Calisan anahtari taktim immolizer isigi normale dondu fakat calismadi arac. Yedek abhtarda ve calisan anahtarda kontagi acip isiklarin sonmesini bekleyip marsa bastugimda tepki yok. Yedekte direk isiklarin sonmesini beklemeyip direk bastigimda yine tepki yok. Normal anahtarda ise direk marsa bastigimda mars basiyo fakat almiyo yani calismiyor. Acaba beynin kafasimi karisti ki. Kutup basligini sokup taksam duzelirmi. Daha once basina boyle bisey gelen oldumu.

    aynı sorunu yaşadım bende clio 2 aracımda hatta şuan kullandığım laguna 10gündür serviste yine benzer sorundan parça bekliyorum...sizin sorun anahtarlarda değil immobilizer beyni denilen parçada maalesef bende mesela araba kontağı açıp ışıkların sönmesini beklersem çalışmazdı eğer ışıklar sönmeden marşa basıp çalıştırmaya çalıştırırsamda gıy gıy eder almazdı 3-5 saat sonra kafasına göre çalışırdı nedenleri şunlar olabilir immobilizer beyni su almış olabilir bundan dolayı yapma ihtimali var en doğrusu aracı serviste bilgisayara bağlatmak bu problem için dışarda ustaya götürmeyin kesinlikle beyinciler falan hikaye adamlar anladıkları yok bundan ben servis harici götürdüm lagunayı mahvetti aracımı renaultlarda kronik problemdir




  • cashuva C kullanıcısına yanıt
    yok kardesım ınümoolızer beynınde sorun yoktu. yedek anahtarın çipi bozuk oldugundan beynı karıstı heralde normal anahtarda ımmolızer hatası vermıyordu fakat calısmıyorduda yetkılı servıste arkadasım vardı onu aradım arıza moduna girmiş araç dedi kutup baslıgını sokup 6 7 dakıka kadar bekle sonra duzelır dedı ve düzeldide cok sukur.. saol ılgılendıgın ıcın..
  • Cok sevindim valla bu immobilizer benim kabusum oldu resmen cozulmesine sevindim ufak ama pis bi problemdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende gostergede ki kizdirma isigi yaniyordu arada bir birinci sebebi fren pedal musuruydu yan sanayi almistum tabi haliyle sorun kisa b8r sure gitti simdi orjinali alinca sorun kalkti ama o arada immobilizier ile ilgili sorun olacagini soylemisti manisada isler otoda ki usta hakikaten pilleri degistirince duzelmisti buda ikinci sebebiydi,balikesirde immobilizier hata verip arac calismayinca oto anahtarcisina gitmistim adam bilgisayari baglayip hata koduna bakacakti gerek yok ustam bakti zaten dedim o arada ecudan kaynaklanir dedi nasil dedim ya ecudan nasil kaynaklaniyor dedim sonra gittim tabi ecu kaynakli sorun yoktu asil sorunlar anahtarin zayiflayan pili ve Fren pedal musuruydu toplam masraf 28tl oldu anahtarciya kalsak yada uyanigin birine kendimi kaz zannedebilirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 695696697698699
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.