Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (695. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.865
Cevap
75
Favori
1.617.776
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 693694695696697
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sen arabayi ne zaman satmistin dostum,clio saplanti gibi oldu simdi clio 2 dizel bakiyorum yada clio 3 biraz toparlayinca maddi durumu almayi dusunuyorum parca fiyatlari diger markalara bakinca komedi gibi,mubarek altin gibi ha altina yatirim yapmissin ha clio'ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar eşimin arabasına 1 yıldır çözemediğim bir sorun var
    aracı ilk çalıştırdıktan( sabah olur.... ya da akşam olur farketmiyor uzun süre çalışmasın yeter) 5 dk sonra rölanti 2100 devirlere çıkıyor ne yaptık ne ettik kaılıcı bir çözüm bulamadık son 1 yılda yaptıklarımı yazıcağım artık motor değişecek hala geçmiyecek gibi duruyor bu aracın ateşi...

    öncelikle araç yürürken stop ediyordu map sensörü değişti
    rölanti valfi 1-2 kere değiştirdik
    manifolt orjin plasitklerini dğeiştirdik.
    boğaz kelebeğine bkatık ustalar bir sorun yok dedi
    potansiyometre değişti
    oksijen sondası işlem gördü

    bir de bu sene aracın v kayışı koptu koparken trigeri doladı subaplar filan komple değişti yani araca yarım motor yapıldı

    denizlide rensan mehmet usta baktı sayısız defa RENOTEK baktı sorun hiç kalıcı çözülmüyor

    rolanti valfini takıp çıkartıyoruz 1-2 kere rölanti 2-3 hafta düzeliyor ( sonra tekrar 2100 devirlere her geçen gün tırmanarak çıkıyor ilk 10 gün 1400 sonraki 5 1700 derken 2100 de pik yapıyor)

    bazı kişiler beyin bozuktur diyor 1-2 kere beyinciye gitti ancak yine bir değişiklik yok

    aracımın motoru reno clio II sport 1,6 16v k4m motor(megane motor)

    denizlide usta tavsiyesi ya da bu işi çözmemde önerisi olan var mı artık arabayı yakacam




  • sendomi S kullanıcısına yanıt
    Selamlar.
    Clio 2 gerçekten altın gibi oldu.
    3,5 yıl önce 15e sattığım clio şimdi 18bin lira.
    Aynı zamanda 22'ye aldığım clio 3'e kimse 22 vermiyor şimdi.
    Evet km fazla oldu ama sinir bozucu bi durum bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    Selamlar.
    Clio 2 gerçekten altın gibi oldu.
    3,5 yıl önce 15e sattığım clio şimdi 18bin lira.
    Aynı zamanda 22'ye aldığım clio 3'e kimse 22 vermiyor şimdi.
    Evet km fazla oldu ama sinir bozucu bi durum bu.

    aslında clio 2'ler bu kadar yaparmı diye sormak lazımda,altın gibi işte standardında ki araçlarla kıyaslayınca araba çok iyi,clio 3 için ilginç bir durum dediğin gibi leki hocam adam gidip clio 1.2'ye temiz diye 18000-19000 veriyor clio 3'e vermiyor,ben araçtan memnunum ama bir daha 1.2 almayacağım bazen agresif sürmek istiyorum ama 1.6 clio gibi değil onu arıyorum aslında,tüketim konusunda araba çok iyi,millet 1.2'de bile lpg arıyor bu araca lpg taktınmı başın beladan kurtulmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    Selamlar.
    Clio 2 gerçekten altın gibi oldu.
    3,5 yıl önce 15e sattığım clio şimdi 18bin lira.
    Aynı zamanda 22'ye aldığım clio 3'e kimse 22 vermiyor şimdi.
    Evet km fazla oldu ama sinir bozucu bi durum bu.

    aslında clio 2'ler bu kadar yaparmı diye sormak lazımda,altın gibi işte standardında ki araçlarla kıyaslayınca araba çok iyi,clio 3 için ilginç bir durum dediğin gibi leki hocam adam gidip clio 1.2'ye temiz diye 18000-19000 veriyor clio 3'e vermiyor,ben araçtan memnunum ama bir daha 1.2 almayacağım bazen agresif sürmek istiyorum ama 1.6 clio gibi değil onu arıyorum aslında,tüketim konusunda araba çok iyi,millet 1.2'de bile lpg arıyor bu araca lpg taktınmı başın beladan kurtulmaz

    Lpgye sataşma sizde aldı başını gidiyor, 1 ay oldu takalı 2 aracımıza birden, ama hiç bela açacak gibi durmuyor. Ama anlıyorum sizi bende de ön yargı vardı taktırmadan önce, şuan ne kadar boşmuş o düşünce diyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kuvars10

    quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    Selamlar.
    Clio 2 gerçekten altın gibi oldu.
    3,5 yıl önce 15e sattığım clio şimdi 18bin lira.
    Aynı zamanda 22'ye aldığım clio 3'e kimse 22 vermiyor şimdi.
    Evet km fazla oldu ama sinir bozucu bi durum bu.

    aslında clio 2'ler bu kadar yaparmı diye sormak lazımda,altın gibi işte standardında ki araçlarla kıyaslayınca araba çok iyi,clio 3 için ilginç bir durum dediğin gibi leki hocam adam gidip clio 1.2'ye temiz diye 18000-19000 veriyor clio 3'e vermiyor,ben araçtan memnunum ama bir daha 1.2 almayacağım bazen agresif sürmek istiyorum ama 1.6 clio gibi değil onu arıyorum aslında,tüketim konusunda araba çok iyi,millet 1.2'de bile lpg arıyor bu araca lpg taktınmı başın beladan kurtulmaz

    Lpgye sataşma sizde aldı başını gidiyor, 1 ay oldu takalı 2 aracımıza birden, ama hiç bela açacak gibi durmuyor. Ama anlıyorum sizi bende de ön yargı vardı taktırmadan önce, şuan ne kadar boşmuş o düşünce diyorum.

    dur bakalım daha ya yolun başındasın sen kuıllan bakalım bir süre ondan sonra yine yazarsın,bana motor arıza ışığı yakmayan yada rolanti sorunu yaşmayan bir tane araba göster eninde sonunda oluyor,iyi birşey olsa neden taktırmayayım daha önce taktırdım 1.6 aracıma söktürdüm sırf az yakacak diye saçma sapan şeylerle neden uğraşayım,2000 motor araca tak sorun yok ama 1.2 gibi küçük hacimli araca takma,lpg yandığında çok daha fazla ısı açığa çıkıyor yeni arabalarda süpap sorunu bu yüzden ortaya çıkıyor




  • sendomi S kullanıcısına yanıt
    Dediklerinizin çoğu sokak efsanesi. Daha önce lpgli araç kullanmasaydım inanırdım dediklerinize, ben hiçbir sorunla karşılaşmadım daha öncede.Herkes istediği gibi binmekte özgür,ama bir diğerine çamur yapıştırmak yakışmıyor size.
  • ya dostum senin sorunun ne çamur falan nasıl konuşuyorsun ben doğru bildiğimi yazıyorum sen hala saçmalıyorsun kardeşim 3 yıldır clio kullanıyorum aracı aldığımdada ustam bu işi 15 yıldır rahat yapıyordur bu araca lpg taktırma taktırısan sorun yaşarsın demişti ki ben zaten daha önce yaşadığım için uzak duruyorum,hurafeymiş bırak bu ayakları ya aç interneti kaç bin tane konu var lpg sorunu yaşyanlarla ilgili ama sen görmek istemediğin için sana sorun yok,ya arkadaş bu lpg bu kadar iyise neden firmalr lpg ile çalışacak araç yapmıyor,lpg motorun ömrünü bitiriyor ve sorunlara sebep oluyor bu kadar basit
  • sendomi S kullanıcısına yanıt
    Birbirimize birşey kanıtlamaya çalışmayalım, en iyisi bu mevzu kapansın arkadaşım. İyi geceler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lpg olan araçlarda devamlı buji buji kablosu ateşleme bobini sorunları çıkıyor. Bu sadece renoda değil arkadaşlarımda fiat grubu var ondada aynı sorunlar oluyor.. Rolanti dalgalanması da oluyor çoğunda. Sabah çalışmama geç çalışma stop etme bunlarda en çok yaşanan sorunlar.. Kimse inkar edemez.. Her güzelin bir kusuru oluyor işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    Sen arabayi ne zaman satmistin dostum,clio saplanti gibi oldu simdi clio 2 dizel bakiyorum yada clio 3 biraz toparlayinca maddi durumu almayi dusunuyorum parca fiyatlari diger markalara bakinca komedi gibi,mubarek altin gibi ha altina yatirim yapmissin ha clio'ya

    günaydın.
    clioyu 2012 aralık ayında sattık.
    octavia aldık. geçen sene (2013 eylül) onu maddi sebeplerden dolayı sattık.
    clio hb binmek için iyi ama geçenlerde clio sedan 1.4 benzin veya lpgliye baktık. 2002den başlayanlar 14-15den ağzını açtı. 2004 falansa 18e kadar duyduk. keşke yatırımı sedan clioya yapsaydık dedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇUMRALI -- 2 Ekim 2014; 8:13:36 >




  • Sedan clio alinmaz be cumrali,fiyatlar uctu bu kadar vergi olursa memleketde fiyatlarda ucar 2009-2010da clio 1.6 rxt 11000 tl gibi ortalama fiyati varken su anda 18000 19000 isteyen manyaklar var,allah gonlune gore versin dostum hb dizel al bence km yuksek oluyor ama tuketim az guc desen masalllah iyi kaciyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hendrix789

    arkadaşlar eşimin arabasına 1 yıldır çözemediğim bir sorun var
    aracı ilk çalıştırdıktan( sabah olur.... ya da akşam olur farketmiyor uzun süre çalışmasın yeter) 5 dk sonra rölanti 2100 devirlere çıkıyor ne yaptık ne ettik kaılıcı bir çözüm bulamadık son 1 yılda yaptıklarımı yazıcağım artık motor değişecek hala geçmiyecek gibi duruyor bu aracın ateşi...

    öncelikle araç yürürken stop ediyordu map sensörü değişti
    rölanti valfi 1-2 kere değiştirdik
    manifolt orjin plasitklerini dğeiştirdik.
    boğaz kelebeğine bkatık ustalar bir sorun yok dedi
    potansiyometre değişti
    oksijen sondası işlem gördü

    bir de bu sene aracın v kayışı koptu koparken trigeri doladı subaplar filan komple değişti yani araca yarım motor yapıldı

    denizlide rensan mehmet usta baktı sayısız defa RENOTEK baktı sorun hiç kalıcı çözülmüyor

    rolanti valfini takıp çıkartıyoruz 1-2 kere rölanti 2-3 hafta düzeliyor ( sonra tekrar 2100 devirlere her geçen gün tırmanarak çıkıyor ilk 10 gün 1400 sonraki 5 1700 derken 2100 de pik yapıyor)

    bazı kişiler beyin bozuktur diyor 1-2 kere beyinciye gitti ancak yine bir değişiklik yok

    aracımın motoru reno clio II sport 1,6 16v k4m motor(megane motor)

    denizlide usta tavsiyesi ya da bu işi çözmemde önerisi olan var mı artık arabayı yakacam

    clio 2 mi dostum araç. Gaz pedalı elektrikli bildiğim kadarı ile. Ondan dolayı olmasın.




  • Tek kapılı model galiba. Onların gaz pedalı telli diye biliyorum.
    Yapılacak herşey yapılmış bu arada arabaya, ben yanıtsız kaldım.
    Bizim clio 2de de olmuştu ama gaz kelebeği ve rolanti sensörü temizlenince geçmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hendrix789

    arkadaşlar eşimin arabasına 1 yıldır çözemediğim bir sorun var
    aracı ilk çalıştırdıktan( sabah olur.... ya da akşam olur farketmiyor uzun süre çalışmasın yeter) 5 dk sonra rölanti 2100 devirlere çıkıyor ne yaptık ne ettik kaılıcı bir çözüm bulamadık son 1 yılda yaptıklarımı yazıcağım artık motor değişecek hala geçmiyecek gibi duruyor bu aracın ateşi...

    öncelikle araç yürürken stop ediyordu map sensörü değişti
    rölanti valfi 1-2 kere değiştirdik
    manifolt orjin plasitklerini dğeiştirdik.
    boğaz kelebeğine bkatık ustalar bir sorun yok dedi
    potansiyometre değişti
    oksijen sondası işlem gördü

    bir de bu sene aracın v kayışı koptu koparken trigeri doladı subaplar filan komple değişti yani araca yarım motor yapıldı

    denizlide rensan mehmet usta baktı sayısız defa RENOTEK baktı sorun hiç kalıcı çözülmüyor

    rolanti valfini takıp çıkartıyoruz 1-2 kere rölanti 2-3 hafta düzeliyor ( sonra tekrar 2100 devirlere her geçen gün tırmanarak çıkıyor ilk 10 gün 1400 sonraki 5 1700 derken 2100 de pik yapıyor)

    bazı kişiler beyin bozuktur diyor 1-2 kere beyinciye gitti ancak yine bir değişiklik yok

    aracımın motoru reno clio II sport 1,6 16v k4m motor(megane motor)

    denizlide usta tavsiyesi ya da bu işi çözmemde önerisi olan var mı artık arabayı yakacam

    aracım clio II sport tek kapı olanı gaz pedalı telli..
    ateşlemede mi acaba sorun kimse çözemiyor ne olabilir arkadaşlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hendrix789

    quote:

    Orijinalden alıntı: hendrix789

    arkadaşlar eşimin arabasına 1 yıldır çözemediğim bir sorun var
    aracı ilk çalıştırdıktan( sabah olur.... ya da akşam olur farketmiyor uzun süre çalışmasın yeter) 5 dk sonra rölanti 2100 devirlere çıkıyor ne yaptık ne ettik kaılıcı bir çözüm bulamadık son 1 yılda yaptıklarımı yazıcağım artık motor değişecek hala geçmiyecek gibi duruyor bu aracın ateşi...

    öncelikle araç yürürken stop ediyordu map sensörü değişti
    rölanti valfi 1-2 kere değiştirdik
    manifolt orjin plasitklerini dğeiştirdik.
    boğaz kelebeğine bkatık ustalar bir sorun yok dedi
    potansiyometre değişti
    oksijen sondası işlem gördü

    bir de bu sene aracın v kayışı koptu koparken trigeri doladı subaplar filan komple değişti yani araca yarım motor yapıldı

    denizlide rensan mehmet usta baktı sayısız defa RENOTEK baktı sorun hiç kalıcı çözülmüyor

    rolanti valfini takıp çıkartıyoruz 1-2 kere rölanti 2-3 hafta düzeliyor ( sonra tekrar 2100 devirlere her geçen gün tırmanarak çıkıyor ilk 10 gün 1400 sonraki 5 1700 derken 2100 de pik yapıyor)

    bazı kişiler beyin bozuktur diyor 1-2 kere beyinciye gitti ancak yine bir değişiklik yok

    aracımın motoru reno clio II sport 1,6 16v k4m motor(megane motor)

    denizlide usta tavsiyesi ya da bu işi çözmemde önerisi olan var mı artık arabayı yakacam

    aracım clio II sport tek kapı olanı gaz pedalı telli..
    ateşlemede mi acaba sorun kimse çözemiyor ne olabilir arkadaşlar

    Hocam Renault club tr'de sordun mu bu soruyu daha once



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sendomi -- 2 Ekim 2014; 23:31:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kesin bakılmıştır ama yazmamışsın, belirtiler de çok benzemiyor ayrıca ama gene de sorayım;
    Ateşleme bobinleri elden geçti mi yakınlarda?
    Sen ateşleme deyince geldi aklıma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leki -- 3 Ekim 2014; 22:25:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaç yere yazdım o foruma ancak hiiiç yardımcı olmadılar zaten maşallah birçok renoda anlaşılmaz sorunlar almış başını gitmiş pek yardımcı olmadılar hatta kale alınmadım bende en sonunda sorunu çözdüm diye yazdım onlarda hiç bakmadıkları konularına bir bakıverdiler.. söylemem diyip gıcıklık yapıp çıktım forumdan.....
    çözdüğüm filanda yokta işte maksat gıcıklık olsun...


    valla çok sanmıyorum ateşeleme bobinlerinde olucak diye ama gidip bakdırtıyayim bayramdan sonra....

    saolsun reno arabamı aldığımda hangi parça nerdedir ne işe yarar bilmezdim millet alırkende uyarmıştı reno motor ustası yapar adamı diye hakikatende son 1,5 yıldır yaptı.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hendrix789

    kaç yere yazdım o foruma ancak hiiiç yardımcı olmadılar zaten maşallah birçok renoda anlaşılmaz sorunlar almış başını gitmiş pek yardımcı olmadılar hatta kale alınmadım bende en sonunda sorunu çözdüm diye yazdım onlarda hiç bakmadıkları konularına bir bakıverdiler.. söylemem diyip gıcıklık yapıp çıktım forumdan.....
    çözdüğüm filanda yokta işte maksat gıcıklık olsun...


    valla çok sanmıyorum ateşeleme bobinlerinde olucak diye ama gidip bakdırtıyayim bayramdan sonra....

    saolsun reno arabamı aldığımda hangi parça nerdedir ne işe yarar bilmezdim millet alırkende uyarmıştı reno motor ustası yapar adamı diye hakikatende son 1,5 yıldır yaptı.....



    dostm ben 3 yıldır clio kullanıyorum,1.6 rte ve şu anda 1.2 authentic daha tık demedi motorlar,her araçta olduğu gibi renault'dada sorun çıkıyor,alırkenm araca çok iyi baktırmak gerekiyor piyasa berbat ne araçlar denk geldi bana satın alırken görünürde birşey yok ama usta iyiyse adam hemen çakıyor davayı araç alınmaz diyor




  • Bayramınız mübarek olsun arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇUMRALI -- 4 Ekim 2014; 6:44:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 693694695696697
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.