Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (639. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15.865
Cevap
75
Favori
1.617.699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 637638639640641
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sehzade86 S kullanıcısına yanıt
    3 kesinlikle daha iyi. Hatta clio 3'ün sınıfındaki diğer araçlara yani fiesta c3 gibi araçlara kıyasla daha iyi yol tutuşu olduğu yorumlarını da okudum.

    Komik gelecek belki ama clio 2'nin görüntüsünü daha çok seviyordum ben. Resmen sempatik bir bakışı vardı o arabanın, pörtlek pörtlek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    3 kesinlikle daha iyi. Hatta clio 3'ün sınıfındaki diğer araçlara yani fiesta c3 gibi araçlara kıyasla daha iyi yol tutuşu olduğu yorumlarını da okudum.

    Komik gelecek belki ama clio 2'nin görüntüsünü daha çok seviyordum ben. Resmen sempatik bir bakışı vardı o arabanın, pörtlek pörtlek.

    Katılıyorum size. Arabama çok alışmıştım :) Ama değişim zamanı gelmişti. Ekonomik ömrünü tamamlamıştı. 9 yıl metal yorgunluğu vardı. Her ay en az 100 lira masrafı vardı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serci07

    xenon varda iu yüksek calvinlilerden değil. sarı yanıyor zaten far ayarı fren ayarları kontrol ettireceğim. eski muayene kağıdı duruyor bu basık haliyle geçmiş araç. Sadece ben farları değiştirdim. Balastlar felan tamponda gözükmüyor. Otomatik yüksekli ayarı felan diyorlar.

    Elektrikçiye uğra giderken xenon ampüllerini söksün , normal ampül taksın.. Farlara dokunma.. Far ayarıda düzgünse geçer.. Muayene bitince elektrikçiye gider tekrar xenon ampülleri taktırırsın.. Bu şekilde geçer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sehzade86

    Merhaba arkadaşlar,

    Aracımı bugun itibariyle satmış bulunuyorum. 1.2 16 au. 2004 model aracımı 15250 ye verdim.87000 km de. Arkasından bakakaldım eleman aldı gitti arabamı :( İlk arabadan ayrılmak gerçektende zormuş. Şimdi kısmetse 2010 üzeri dizel bir clio 3 alavağım. Arabam bakımları hariç hiç masraf çıkarmamıştı. Tek kusuru benzini içmekti. 100kmde 8-9 arası yakıyordu. Alan kişi iyi niyetli biri olduğu için pazarlıkta bayağı düştüm. Biniciye gitmesini istedim.

    hayırlı olsun. Allah daha iilerini almanı nasip etsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    3 kesinlikle daha iyi. Hatta clio 3'ün sınıfındaki diğer araçlara yani fiesta c3 gibi araçlara kıyasla daha iyi yol tutuşu olduğu yorumlarını da okudum.

    Komik gelecek belki ama clio 2'nin görüntüsünü daha çok seviyordum ben. Resmen sempatik bir bakışı vardı o arabanın, pörtlek pörtlek.

    selamlar leki.
    bende aynı tüm clio II lere bakıyorum yolda .
  • 1.4 RXT kullanıcısına yanıt
    teşekkürler kardeşim kusura bakma cevap biraz geç verdim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇUMRALI

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sehzade86

    Merhaba arkadaşlar,

    Aracımı bugun itibariyle satmış bulunuyorum. 1.2 16 au. 2004 model aracımı 15250 ye verdim.87000 km de. Arkasından bakakaldım eleman aldı gitti arabamı :( İlk arabadan ayrılmak gerçektende zormuş. Şimdi kısmetse 2010 üzeri dizel bir clio 3 alavağım. Arabam bakımları hariç hiç masraf çıkarmamıştı. Tek kusuru benzini içmekti. 100kmde 8-9 arası yakıyordu. Alan kişi iyi niyetli biri olduğu için pazarlıkta bayağı düştüm. Biniciye gitmesini istedim.

    hayırlı olsun. Allah daha iilerini almanı nasip etsin.

    sağolasın dostum. İnşallah clionun üst modelleriyle devam edicez.




  • merhaba clio dostları ne zamandır yazıyım diyorum biraz geç oldu ama
    2001 clio 1,4 16v 98 beygir pst ac model aracım var 103 km de 15 ay önce 14,250 tl aldım
    benzinli biniyorum
    yakıt tüketimi sorarsanız
    100 ~ 110 geçmesseniz çok iyi 260 km uzun yolda 60 tl civarı
    120 ~ 140 arası 260 km 100 tl civarı anlıyacağınız basmassanız çok iyi
    şehir içinde sakin kullanırsanız dur kalk sayısı bende epey fazla oluyor. 0,30 tl ~ 0,35 tl civarı yakıyor

    arabanın kullanımı ile ilgili sıkıntılarım var.
    1- araba yüksek olduğu için sert virajlara girilmiyor
    2- ön cam düğme yerleri yan kapılarda olsaydı diyorum ( kaç defa niyatlendim kapılara hat çekiyim diye sonradan vazgeçtim)
    3- araç harekete geçtikten sonra kapıların otomatik kitlenmesi ne yaptıysam olmadı

    bu yukardakileri yazdığıma bakmayın bana göre eksileri ve keşke olmasalardı.herşeye bir yana arabanın performansı için bunlara çok rahat katlanılır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DR.SLAY

    merhaba clio dostları ne zamandır yazıyım diyorum biraz geç oldu ama
    2001 clio 1,4 16v 98 beygir pst ac model aracım var 103 km de 15 ay önce 14,250 tl aldım
    benzinli biniyorum
    yakıt tüketimi sorarsanız
    100 ~ 110 geçmesseniz çok iyi 260 km uzun yolda 60 tl civarı
    120 ~ 140 arası 260 km 100 tl civarı anlıyacağınız basmassanız çok iyi
    şehir içinde sakin kullanırsanız dur kalk sayısı bende epey fazla oluyor. 0,30 tl ~ 0,35 tl civarı yakıyor

    arabanın kullanımı ile ilgili sıkıntılarım var.
    1- araba yüksek olduğu için sert virajlara girilmiyor
    2- ön cam düğme yerleri yan kapılarda olsaydı diyorum ( kaç defa niyatlendim kapılara hat çekiyim diye sonradan vazgeçtim)
    3- araç harekete geçtikten sonra kapıların otomatik kitlenmesi ne yaptıysam olmadı

    bu yukardakileri yazdığıma bakmayın bana göre eksileri ve keşke olmasalardı.herşeye bir yana arabanın performansı için bunlara çok rahat katlanılır.

    1- kısa yay takarak alçaltabilirsiniz.
    3- arabanın içindeki kapıları kitleyen düğmeye basıp basılı tutun dıt diye bir ses gelir o zaman kitlenir, tam tersi yaparsan kilit devre dışı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • slm arkadaşlar forma yeni katılıyorum bendede clio rxt var.arabamda devamlı bir ses geliyodu özellikle gaza bastıgımda gecen hafta artı bu ses ve yolda kaldım arabayı servise cektirdim usta bir sürü şey saydı şarj dinamosu dagılmış altarnetör kayıs kopmuş triger dis atmış silindir kapagı yamulmuş gibi ve aracın masrafı 1750 tl dedi sizce fiyat nasıl? şimdiden teşekkürler
  • uğurşah U kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Şarj dinamosunun kasnak denen dönen parçası zamanla bozulur ve üzerindeki kayışı atar. Trigger de bu yüzden kopar. Valfler çalışma sırasını bozar ve üst kapağa çarparak eğilir ve motordaki o parçalar deforme olur. Valfin tanesi 50 lira idi bir zamanlar, ben üç kez yaşadım bu kâbusu iki farklı clio'da. İlki araba takla atıp ters kalınca çalışmaya devam ettiği için oldu. 2000e yakın bir masraf tuttu. İkincisi araba nasılsa yapıldı diye önemsemediğim için oldu. 1600 lira verdim. O arabayi satıp aynisindan aldım. Üçüncüsü ikinci clio'da olacaktı, sesten huylandim ve şarj dinamosunu değiştirdim. Bu da serviste diğer bakimlarla birlikte 1000 lira tuttu.
    Şarj dinamosunu komple değiştirmek en temiz çözüm ama masraflı olur. Usta muhtemelen kasnak kısmını değiştirir. Bu da 150 lira falandır.
    Bunlar hep 100bin km'den sonra oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leki -- 23 Ekim 2013; 15:52:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DR.SLAY kullanıcısına yanıt
    Araç sedan mı? Cam düğmesi kapıda olmayan clio 2 hb hiç görmedim de..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet sedan
  • leki L kullanıcısına yanıt
    eyvallah kardeşim içimi rahatlattın valla çünkü araba balıkesirde kaldı tanımadıgım bir servise verdim acaba kazıklandımmı diye içimden geçiyodu demekki dogru ...aslında ihmalkarlıgımdan oldu aracı ilk aldıgımdada o ses vardı sakaryada bir servise götürdüm bu modellerde hep bu ses var dedi kronik bir hastalık gibi bende çok ciddiye almadım keske başka bir servise götürseydim..peki bütün kayıslar degişmiş silindir kapagı falan usta yarım motor yaptık dedi bu performansını çok etkilermi bide bu aracın degerini düşürürmü satarken ?
  • uğurşah U kullanıcısına yanıt
    Ustanın dediği doğru, yarı motor yaptırmak gibi. Arabanın değeri düşmez bence. Ama tekrarlamaması için şarj dinamosunun kasnaginin düzgünce yapıldığından emin olmak lazım.
    Performans artar, yakıt tüketimi belirgin olmasa da düşer zamanla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leki L kullanıcısına yanıt
    aracı satmayı düşünüyordum artık satmıycaz bincez:) çok teşekkürler bilgi için..birde arac tavanında güneş yanığı var hem pasta cila yaptırcam komple hemde tavana kaplama yaptırcam sakaryada bildiginiz bu işi yapan biri varmı arkadaşlar?
  • Bugun yetkili serviste triger kayisi ve diger kayislari degistirdim.devirdaim pompasi degismedi ben degissin dedigim halde usta durumu cok iyi gerek yok demis 287 tl den yirttik , krank kasnagida sorunsuz cikti 421 tl ondanda yirttik. Degisenler : triger kayisi , gergi rulmani , alternator kayisi , klima kompresor kayisi.. Yetkili servis garantisinde kafam rahat arrtik toplam 440 tl 8 taksitle odedim. Sanayiyede gitsem bu fiyatlara cikardim asagi yukari. Arac ztn fazla km yapmiyor haftasonlari biniyorum sadece..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • clio 1.2 16v arabamın lastikleri artık ömrünü doldurdu hem yıl olarak hemde aşınma olarak üzerindeki lastikler 175/65 14 ve saç jantıyla beraber durmakta şimdi sorum şu alaşım jant takmak istiyorum araca ve lastiğide 185/65 15 yapsam yakıt tüketimi artarmı performans düşermi kullanma kılavuzunda bu lastik ebadınında uyduğu söyleniyor ama ben sizlerin fikrini alıp garanti iş yapmak istiyorum.
  • Hocam bu ebat uygun değil. Yakıtı geç, fren için güvensiz.
    Lastikcim.com.tr sitesinde lastik ebatı hesaplama var. Clio 2 için en uygunu 185 taban ve 15 çap için 55 yanaklı lastik imiş.
    185/55/15 yani.
    Benim araba 165/65/15
    Ben 195/55/15 taktırdım bu siteye bakarak. Fark 0 yazıyor. Yakıtta fark yok, çekiş düştü de diyemiyorum, zaten 0-100 iki dakka :)
    Ama taban büyütmek uzun yolda konforu artırıyor bence.

    Ekleme: kafama takılan bişey var, bizim bi komşuda senin kasanın 1.4 privilege modeli var. 15 jant olduğundan eminim de yanak ebatını bilmiyorum. Ona da bakayım bir. Kendi dediğimi çürüteceğim belki de ama ben de merak ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leki -- 24 Ekim 2013; 23:03:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    Hocam bu ebat uygun değil. Yakıtı geç, fren için güvensiz.
    Lastikcim.com.tr sitesinde lastik ebatı hesaplama var. Clio 2 için en uygunu 185 taban ve 15 çap için 55 yanaklı lastik imiş.
    185/55/15 yani.
    Benim araba 165/65/15
    Ben 195/55/15 taktırdım bu siteye bakarak. Fark 0 yazıyor. Yakıtta fark yok, çekiş düştü de diyemiyorum, zaten 0-100 iki dakka :)
    Ama taban büyütmek uzun yolda konforu artırıyor bence.

    Ekleme: kafama takılan bişey var, bizim bi komşuda senin kasanın 1.4 privilege modeli var. 15 jant olduğundan eminim de yanak ebatını bilmiyorum. Ona da bakayım bir. Kendi dediğimi çürüteceğim belki de ama ben de merak ettim.

    Ewet 1.4 prilivege ler 15 jant olculerini verirseniz sevinirim gercekten cunku arac cekisten dussun yada yakit tuketimi artsin istemiyrm olmassa fabrika cikisi 175 65 14 kullanirim ama alasim jantta 15 daha guzel duruyor




  • 
Sayfa: önceki 637638639640641
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.