Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (586. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
15.865
Cevap
75
Favori
1.616.459
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 584585586587588
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clio 1.2 16 v

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasrhere

    quote:

    Orijinalden alıntı: cashuva

    quote:

    Orijinalden alıntı: kuvars10

    Merhaba arkadaşlar bende 2004 model 1.2 16 valf otantik modelinden alarak aranıza katıldım. 2 hafta önce aldım 16.250 tlye 113.000 kmde. Babamda da aynı model araba olduğu için bildiğim bir araç olduğundan dolayı seçimimi Clio 2'den yana kullandım. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

    güle güle kullanın allah kaza bela vermesin.bende 1 hafta önce aynı aracı 16.500 e almıştım temiz 1.2 ler bu fiyata gidiyo.6 aydır piyasa bakıyodum gözüm 1.4 dinamiklerdeydi ama açıkçası temiz bi tane bulamadım ankaradayım bu arada. dün ilk defa uzun bi süre kullanma fırsatı buldum aracı ve 70 km yaptım ankara içinde konya yolu eskişehir yolu gibi çok şeritli yollarda ve dikmen(yokuşunu bilirsiniz) etimesgut gibi şehir içinde dur kalklı kullandım genel anlamda memnun etti beni araç daha önceki arabam fairwaydı. 20 liralık benzinle 70 km yol yaptım dün karma bir kullanım oldu 29 kr yakmışım yaklaşık kmde...

    ARACINIZI GÜLE GÜLE KULLANIN .ALLAH KAZA BELA VERMESİN. AYNI ARACIN 2006 SI VAR BENDE 64000 DE 1.2 16V BENİM ARABAM ŞEHİRİÇİ DISI KARIŞIK KULLANIMDA 34-35 YAKIYOR SENİNKİ NASIL 29 YAKTI ONA ŞAŞIRDIM.ÖLÇÜMÜ NASIL YAPTINIZ

    aynı araçtan bendede var 2006 bende ortalama 0.28 krş yakıyorum.hesaplamayı gırtlağa kadar full lüyorum her ay ve ertesi ay depo boşalana kadar kullanıyorum.tekrar gırtlak yaptığım fiyat ile km bölüyorum.her ay kışın 650 ile 700 km arası gidiyor yazın 770 km yi gördüm.

    merhaba . aynı araçtan bendede var. istanbulda ortalama 50-60 km hızla 15 gidip 15 geliyorum. ama malesefef tam silme bir depoyla 450 km yapıyorum. sizce çokmu fazla yakıyorum. baskı balatadan süpheleniyorum




  • ben şuanda 33 krş yakıyorum debriyajıda bugün yaptırınca bakıcam bakalım yanlız 33 krş benzin 4.66 da iken alınmış fiyattı bakıcaz bakalım ama 28 krs bana biraz zor geliyor.birde 1 depo ne akdar alıyor onuda net bilmek lazım ben hiç sıfırlayıp fullemedim hep benzin varken fulledim
  • arkadaşlar son 4 gaz alımımdada araba hep stop etti nedeni ne olabilir gaz aldıktan hemen sonra stop ediyor bir keresinde caddenin ortasında kaldım sadece gazı aldıktan sonra stop etme sorunu var daha sonra stop etmiyor
    direksiyon yumuşak kalıyor sertleşmiyor stop ettikten sonra
    acaba gaz filtresi falanmı tıkalı kafama takıldı iyice
    havalar İstanbulda soguk olmamasına ragmen marşta geç basıyor biraz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi by_MuKa -- 11 Mart 2013; 18:04:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasrhere

    ben şuanda 33 krş yakıyorum debriyajıda bugün yaptırınca bakıcam bakalım yanlız 33 krş benzin 4.66 da iken alınmış fiyattı bakıcaz bakalım ama 28 krs bana biraz zor geliyor.birde 1 depo ne akdar alıyor onuda net bilmek lazım ben hiç sıfırlayıp fullemedim hep benzin varken fulledim

    peki 33 krş nasıl yakıyorsunuz? uzun yolmu? dur kalk varmı? ben uzun yolda anca inebiliyorum bu değere. şehir içi dur kalk inişli çıkışlı yollarda 47-50 kuruş arası yakıyorum :( yarın götürcem sevise bilgi veririm size
  • Clio 2 kullanıcıları merhaba.
    Sizlere bir kaç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.

    Hanımda kullanacak, 15-17 bin civarında
    2000-2003 model bir otomatik clio almak istiyorum.

    1.4 ve 1.6 motorlar var, RTE, RTX donanım var.
    Hangi motor ve hangi donanım seçmeli?
    Yakıt tüketimleri nasıldır otomatiklerin?
    LPG uyumu nasıldır?
    Hepsi BVA denen tam otomatik mi?
    Otomatik şanzımanın sıkıntıları var mı?
    Önerir misiniz?

    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: glock35

    Clio 2 kullanıcıları merhaba.
    Sizlere bir kaç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.

    Hanımda kullanacak, 15-17 bin civarında
    2000-2003 model bir otomatik clio almak istiyorum.

    1.4 ve 1.6 motorlar var, RTE, RTX donanım var.
    Hangi motor ve hangi donanım seçmeli?
    Yakıt tüketimleri nasıldır otomatiklerin?
    LPG uyumu nasıldır?
    Hepsi BVA denen tam otomatik mi?
    Otomatik şanzımanın sıkıntıları var mı?
    Önerir misiniz?

    Saygılar.


    1.4 8valf 75bg rta en az donanımlı olan. Rxt ler en full donanımlı ve 1.6 8v 92 bg ve 1.4 16v 98bg dir. Otomatik rte 1.6 16 v 110bgdir. 2003 den sonra makyajlılarda en full dynamique ve privelege dır. Motorlar 1.2 16v 75bg ve 1.4 16v 98bg ve 1.6 16 v 110 bg 3 kapılıdır. Bence en iyi seçenek 1.4 16 valf privelege veya dynamique . Veya 1.4 16 v rxt.. Temiz olursa 1.6 rxt.. Şehir içi için işe git gel 1.2 16v olanda olabilir.otomatik tam otoMatik kaydırma yapmaz ancak arıza yaparsa 4 bin tl civarı masraf açar. Benim en sevdiğim model 1.4 16 valf privelege dijital klima sunroof olan 15 kant olan model



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ketoral -- 11 Mart 2013; 21:59:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral

    quote:

    Orijinalden alıntı: glock35

    Clio 2 kullanıcıları merhaba.
    Sizlere bir kaç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.

    Hanımda kullanacak, 15-17 bin civarında
    2000-2003 model bir otomatik clio almak istiyorum.

    1.4 ve 1.6 motorlar var, RTE, RTX donanım var.
    Hangi motor ve hangi donanım seçmeli?
    Yakıt tüketimleri nasıldır otomatiklerin?
    LPG uyumu nasıldır?
    Hepsi BVA denen tam otomatik mi?
    Otomatik şanzımanın sıkıntıları var mı?
    Önerir misiniz?

    Saygılar.


    1.4 8valf 75bg rta en az donanımlı olan. Rxt ler en full donanımlı ve 1.6 8v 92 bg ve 1.4 16v 98bg dir. Otomatik rte 1.6 16 v 110bgdir. 2003 den sonra makyajlılarda en full dynamique ve privelege dır. Motorlar 1.2 16v 75bg ve 1.4 16v 98bg ve 1.6 16 v 110 bg 3 kapılıdır. Bence en iyi seçenek 1.4 16 valf privelege veya dynamique . Veya 1.4 16 v rxt.. Temiz olursa 1.6 rxt.. Şehir içi için işe git gel 1.2 16v olanda olabilir.otomatik tam otoMatik kaydırma yapmaz ancak arıza yaparsa 4 bin tl civarı masraf açar. Benim en sevdiğim model 1.4 16 valf privelege dijital klima sunroof olan 15 kant olan model

    yanlışın var. otomatik rte 1.6 16 v 110 bg değildir. 1.6 8v dir.




  • Sayın Ketoral,
    Öncelikle cevabınız için teşekkürler.
    Doğru mu anladım acaba,

    2003 öncesi otomatik olarak
    1.4 16V 98 ps RXT
    1.6 8V 92 ps RXT

    1.4 8V 75 ps RTE
    1.6 16V 110 ps RTE

    2003 sonrası otomatik olarak

    1.4 16V 98 ps privilege

    Bu motor ve iki donanım tavsiye ediyorsunuz.

    RXT lerde ABS ve 2 airbag mi var?
    Privilege de sanırım ABS ve 4 airbag

    Tam otomatik olmasından dolayı arıza ihtimali daha az olmaz mı?
    Corsa easytronik ler mesela daha sıkıntılı olur diye düşünmüyorum.

    Son olarak 2003 1.4 Otm. Privilege düşük km bir aracın piyasası ne kadardır?

    Tekrar teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: glock35

    Sayın Ketoral,
    Öncelikle cevabınız için teşekkürler.
    Doğru mu anladım acaba,

    2003 öncesi otomatik olarak
    1.4 16V 98 ps RXT
    1.6 8V 92 ps RXT

    1.4 8V 75 ps RTE
    1.6 16V 110 ps RTE

    2003 sonrası otomatik olarak

    1.4 16V 98 ps privilege

    Bu motor ve iki donanım tavsiye ediyorsunuz.

    RXT lerde ABS ve 2 airbag mi var?
    Privilege de sanırım ABS ve 4 airbag

    Tam otomatik olmasından dolayı arıza ihtimali daha az olmaz mı?
    Corsa easytronik ler mesela daha sıkıntılı olur diye düşünmüyorum.

    Son olarak 2003 1.4 Otm. Privilege düşük km bir aracın piyasası ne kadardır?

    Tekrar teşekkür ederim.


    Rxt lerde abs klima 4 airbag 2003 öncesi en full olanlar. 2003 sonrası dynamigue ve privelege en donanımlılar. 2003 öncesi rte ler de donanımlı otomatik oluyor genelde onlar otomatik olduğu için 1.6 16v 110bg oluyor. Rxt 1.6 nın otomatiği yok hiç görmedim. Rte olarak var. 1.4 rxt nin otomatiği var. Temiz ve bakımlı olduktan sonra otomatiği sorun çıkarmaz. Piyasa 14 ila 20 arası değişiyor. Benim tavsiyem 1.4 16 v 98 bg olan motor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forbidden_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral

    quote:

    Orijinalden alıntı: glock35

    Clio 2 kullanıcıları merhaba.
    Sizlere bir kaç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.

    Hanımda kullanacak, 15-17 bin civarında
    2000-2003 model bir otomatik clio almak istiyorum.

    1.4 ve 1.6 motorlar var, RTE, RTX donanım var.
    Hangi motor ve hangi donanım seçmeli?
    Yakıt tüketimleri nasıldır otomatiklerin?
    LPG uyumu nasıldır?
    Hepsi BVA denen tam otomatik mi?
    Otomatik şanzımanın sıkıntıları var mı?
    Önerir misiniz?

    Saygılar.


    1.4 8valf 75bg rta en az donanımlı olan. Rxt ler en full donanımlı ve 1.6 8v 92 bg ve 1.4 16v 98bg dir. Otomatik rte 1.6 16 v 110bgdir. 2003 den sonra makyajlılarda en full dynamique ve privelege dır. Motorlar 1.2 16v 75bg ve 1.4 16v 98bg ve 1.6 16 v 110 bg 3 kapılıdır. Bence en iyi seçenek 1.4 16 valf privelege veya dynamique . Veya 1.4 16 v rxt.. Temiz olursa 1.6 rxt.. Şehir içi için işe git gel 1.2 16v olanda olabilir.otomatik tam otoMatik kaydırma yapmaz ancak arıza yaparsa 4 bin tl civarı masraf açar. Benim en sevdiğim model 1.4 16 valf privelege dijital klima sunroof olan 15 kant olan model

    yanlışın var. otomatik rte 1.6 16 v 110 bg değildir. 1.6 8v dir.

    Bende tam emin değilim ancak otomatik olmasından dolayı galiba 1.6 92 beygir değilde 100 bg olması lazım. Bir arkadaşımda vardı.veya 1.6 rte 16 v 110lukta olabilir. Otomatikten dolayı. Yada ben yanlış biliyorum otomatik rte sahipleri en doğrusu cevaplasınlar.diğerlerinden kesin eminim hepsini kullandım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: glock35

    Clio 2 kullanıcıları merhaba.
    Sizlere bir kaç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.

    Hanımda kullanacak, 15-17 bin civarında
    2000-2003 model bir otomatik clio almak istiyorum.

    1.4 ve 1.6 motorlar var, RTE, RTX donanım var.
    Hangi motor ve hangi donanım seçmeli?
    Yakıt tüketimleri nasıldır otomatiklerin?
    LPG uyumu nasıldır?
    Hepsi BVA denen tam otomatik mi?
    Otomatik şanzımanın sıkıntıları var mı?
    Önerir misiniz?

    Saygılar.


    clio 2'nin makyajlı kasası 2002'nin ikinci yarısından sonra var.
    makyajlı kasada yüzde elli oranda değişiklik olduğu iddia edilmişti. dış görünüşte şasi aynı ancak farlar, ön çamurluk-kaput ve bagaj kapağında ufak tefek değişiklikler yapıldı. asıl büyük değişiklik yani makyaj aracın iç kısmında yapıldı. koltuklar, torpido, saat, vites konsolu farklı (geriye bir şey kalmadı zaten:))

    rta-rte ve rxt donanımlar arasında otm vitesi olan rta ve rxt. rte 1.4 8v 75bg motorlarla çıktı, donanım olarak baz model, boş model diğer bir deyişle.
    tek kapılı modeller hariç makyajsız olan modellerde, yani rta-rxt-rte diye adlandırılan modellerin hiç birinde 1.6 16v motor yok.
    2000 modele kadar rta ve rxt modeller 1.6 8v 90bg
    2001 ve 2002'de çok az rxt 1.4 16v 98bg.
    2000 model otm rxt var, 1.6 8v motorlu. ilginçtir, bunlarda koltukta hava yastığı var, ama 2001 model 1.4 16v rxt'de koltukta hava yastığı yok.
    2000 model rxt'de sunroof yok. sunroof seçeneği 2001'de 1.4 16v motorlara getirildi.
    2002 üstü privilege ve dynamique modellerde otm vites var, bunlar güzel işte. bunların içinde 1.6 otm vites hiç görmedim. zaten 1.6 16v çok az sayıda var 5 kapılıda, onlarda da uçuk donanımlar var, 2002 yılında fabrika çıkışı xenon ve far yıkaması olan çok az araba var.
    dijital klima ve sunroof bunların en üst donanım modeli. bu ikisi varsa o arabada ne ararsan vardır.

    4 yıl sürdüğüm 2 ayrı bva yani tam otomatik vitesli clio2'nin vitese bağlı olarak kronikleşmiş bir arızasını duymadım, görmedim. 90bin km'de şanzıman yağı eklenir ya da değişir diyor servisler, bu yağı 2 arabamda da 90binde değiştirdim farklı illerde farklı yetkili servislerde. vites geçişlerinin hissedilmesini belirgin ölçüde azaltıyor bu bakım. ama düzgün kullanılmamışsa, hiç bakım yapılmamışsa sorun çıkarabilir. otm vitesli arabayı vurdurmayı deneyen gördüm, ya da araba durmadan P'ye alıp şanzımanı inleten de. böyle kullanımlar dert açar. bu yüzden önceki kullanıcının otm vitese ne kadar hakim olduğunu sorgulayın.

    yakıt durumu alışana kadar 12lt/100 şeklindeydi. gaza yüklenmeyi bırakıp biraz da sabredip güçlü motorun yavaşça devirlenmesini beklemeyi öğrenince tüketim 8.8/100km civarlarına düştü. uzun yolda en sakin kullanışımda 5.3lt/100 çıktı ortalamam.
    lpg ile kullanan çok insan tanıyorum, memnun olanı da var, lanet olsun lpg'ye diyeni de.
    lpg şans işi. düzgün montaj yapılırsa büyük sorun çıkarmaz, rutin bakımlar-ayarlar dışında masraf ta çıkarmaz.

    bütçe uygunsa makyajlı kasalara bakmanı tavsiye ederim. yeni yenidir sonuçta. en çok 2000 lira fark eder 2001 makyajsız rxt ile 2002-2003 dynamique ya da privilege arasında.
    kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leki -- 12 Mart 2013; 0:24:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sehzade86

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasrhere

    ben şuanda 33 krş yakıyorum debriyajıda bugün yaptırınca bakıcam bakalım yanlız 33 krş benzin 4.66 da iken alınmış fiyattı bakıcaz bakalım ama 28 krs bana biraz zor geliyor.birde 1 depo ne akdar alıyor onuda net bilmek lazım ben hiç sıfırlayıp fullemedim hep benzin varken fulledim

    peki 33 krş nasıl yakıyorsunuz? uzun yolmu? dur kalk varmı? ben uzun yolda anca inebiliyorum bu değere. şehir içi dur kalk inişli çıkışlı yollarda 47-50 kuruş arası yakıyorum :( yarın götürcem sevise bilgi veririm size

    47-50 krş çok fazla tüketim ben en cok 40 gördüm filtre ve bujileri değiştirdikten sonra 4.64 e aytemizden benzin alıyorum su sıralar 33 krşa geliyor.ben şehir içi kullanıyorum işe giderken birde şehir içi gezmeleri şehir dışına çıkmıyorum.ama iş yolu %30 şehir dışı %70 şehir içi gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasrhere

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sehzade86

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasrhere

    ben şuanda 33 krş yakıyorum debriyajıda bugün yaptırınca bakıcam bakalım yanlız 33 krş benzin 4.66 da iken alınmış fiyattı bakıcaz bakalım ama 28 krs bana biraz zor geliyor.birde 1 depo ne akdar alıyor onuda net bilmek lazım ben hiç sıfırlayıp fullemedim hep benzin varken fulledim

    peki 33 krş nasıl yakıyorsunuz? uzun yolmu? dur kalk varmı? ben uzun yolda anca inebiliyorum bu değere. şehir içi dur kalk inişli çıkışlı yollarda 47-50 kuruş arası yakıyorum :( yarın götürcem sevise bilgi veririm size

    47-50 krş çok fazla tüketim ben en cok 40 gördüm filtre ve bujileri değiştirdikten sonra 4.64 e aytemizden benzin alıyorum su sıralar 33 krşa geliyor.ben şehir içi kullanıyorum işe giderken birde şehir içi gezmeleri şehir dışına çıkmıyorum.ama iş yolu %30 şehir dışı %70 şehir içi gibi

    banada çok fazla geliyor. sizinde aracnız 1.2 değilmi? Birde yokuşlarda yüklüyken zorlanma oluyormu?




  • araba yüklüyken oluyor tabi sonuçta motor küçük birde debriyaj balatasını yeni değiştirdim arabayı 5 km falan sürdüm araba hızlanmış gibi geldi bayırdaki performansı birkaç gün kullanınca denicem hem bir sonraki yakıtta dahada iyi çıkacak ortaya benim arabamda 1.2 16v 2006 model
  • usta benzin 5.00 lira olmuş siz hala neyin hesabını yapıyorsunuz.. az mı yakmış çokmu yakmışş..benzin pahalı birkere.. 1.2 16v olan motorun zaten 1.4 16v hatta 1.6 8v e yakın yaktığını herkes biliyor..bence hesapla falan uğraşmayın benzinin durumu ortada..az yakçam diyosanız bisiklete binin :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    quote:

    Orijinalden alıntı: glock35

    Clio 2 kullanıcıları merhaba.
    Sizlere bir kaç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.

    Hanımda kullanacak, 15-17 bin civarında
    2000-2003 model bir otomatik clio almak istiyorum.

    1.4 ve 1.6 motorlar var, RTE, RTX donanım var.
    Hangi motor ve hangi donanım seçmeli?
    Yakıt tüketimleri nasıldır otomatiklerin?
    LPG uyumu nasıldır?
    Hepsi BVA denen tam otomatik mi?
    Otomatik şanzımanın sıkıntıları var mı?
    Önerir misiniz?

    Saygılar.


    clio 2'nin makyajlı kasası 2002'nin ikinci yarısından sonra var.
    makyajlı kasada yüzde elli oranda değişiklik olduğu iddia edilmişti. dış görünüşte şasi aynı ancak farlar, ön çamurluk-kaput ve bagaj kapağında ufak tefek değişiklikler yapıldı. asıl büyük değişiklik yani makyaj aracın iç kısmında yapıldı. koltuklar, torpido, saat, vites konsolu farklı (geriye bir şey kalmadı zaten:))

    rta-rte ve rxt donanımlar arasında otm vitesi olan rta ve rxt. rte 1.4 8v 75bg motorlarla çıktı, donanım olarak baz model, boş model diğer bir deyişle.
    tek kapılı modeller hariç makyajsız olan modellerde, yani rta-rxt-rte diye adlandırılan modellerin hiç birinde 1.6 16v motor yok.
    2000 modele kadar rta ve rxt modeller 1.6 8v 90bg
    2001 ve 2002'de çok az rxt 1.4 16v 98bg.
    2000 model otm rxt var, 1.6 8v motorlu. ilginçtir, bunlarda koltukta hava yastığı var, ama 2001 model 1.4 16v rxt'de koltukta hava yastığı yok.
    2000 model rxt'de sunroof yok. sunroof seçeneği 2001'de 1.4 16v motorlara getirildi.
    2002 üstü privilege ve dynamique modellerde otm vites var, bunlar güzel işte. bunların içinde 1.6 otm vites hiç görmedim. zaten 1.6 16v çok az sayıda var 5 kapılıda, onlarda da uçuk donanımlar var, 2002 yılında fabrika çıkışı xenon ve far yıkaması olan çok az araba var.
    dijital klima ve sunroof bunların en üst donanım modeli. bu ikisi varsa o arabada ne ararsan vardır.

    4 yıl sürdüğüm 2 ayrı bva yani tam otomatik vitesli clio2'nin vitese bağlı olarak kronikleşmiş bir arızasını duymadım, görmedim. 90bin km'de şanzıman yağı eklenir ya da değişir diyor servisler, bu yağı 2 arabamda da 90binde değiştirdim farklı illerde farklı yetkili servislerde. vites geçişlerinin hissedilmesini belirgin ölçüde azaltıyor bu bakım. ama düzgün kullanılmamışsa, hiç bakım yapılmamışsa sorun çıkarabilir. otm vitesli arabayı vurdurmayı deneyen gördüm, ya da araba durmadan P'ye alıp şanzımanı inleten de. böyle kullanımlar dert açar. bu yüzden önceki kullanıcının otm vitese ne kadar hakim olduğunu sorgulayın.

    yakıt durumu alışana kadar 12lt/100 şeklindeydi. gaza yüklenmeyi bırakıp biraz da sabredip güçlü motorun yavaşça devirlenmesini beklemeyi öğrenince tüketim 8.8/100km civarlarına düştü. uzun yolda en sakin kullanışımda 5.3lt/100 çıktı ortalamam.
    lpg ile kullanan çok insan tanıyorum, memnun olanı da var, lanet olsun lpg'ye diyeni de.
    lpg şans işi. düzgün montaj yapılırsa büyük sorun çıkarmaz, rutin bakımlar-ayarlar dışında masraf ta çıkarmaz.

    bütçe uygunsa makyajlı kasalara bakmanı tavsiye ederim. yeni yenidir sonuçta. en çok 2000 lira fark eder 2001 makyajsız rxt ile 2002-2003 dynamique ya da privilege arasında.
    kolay gelsin.

    Sayın Leki, cevabınız için teşekkür ederim.
    Çok aydınlatıcı ve doyurucu bilgiler oldu benim için.

    Sayın Ketoral'in de belirtikleriyle birlikte ortaya çıkan sonuç şu oldu benim için:

    2000-2002 arası

    1.4 16V 98ps RXT
    olmazsa
    1.6 8V 92 ps RXT

    2002/2 -2003

    1.4 16V 98 ps privilege

    motor ve donanımlar aranacak.

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasrhere

    araba yüklüyken oluyor tabi sonuçta motor küçük birde debriyaj balatasını yeni değiştirdim arabayı 5 km falan sürdüm araba hızlanmış gibi geldi bayırdaki performansı birkaç gün kullanınca denicem hem bir sonraki yakıtta dahada iyi çıkacak ortaya benim arabamda 1.2 16v 2006 model

    balata değişimi kaça mal oldu? ne marka aldınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: glock35

    quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    quote:

    Orijinalden alıntı: glock35

    Clio 2 kullanıcıları merhaba.
    Sizlere bir kaç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.

    Hanımda kullanacak, 15-17 bin civarında
    2000-2003 model bir otomatik clio almak istiyorum.

    1.4 ve 1.6 motorlar var, RTE, RTX donanım var.
    Hangi motor ve hangi donanım seçmeli?
    Yakıt tüketimleri nasıldır otomatiklerin?
    LPG uyumu nasıldır?
    Hepsi BVA denen tam otomatik mi?
    Otomatik şanzımanın sıkıntıları var mı?
    Önerir misiniz?

    Saygılar.


    clio 2'nin makyajlı kasası 2002'nin ikinci yarısından sonra var.
    makyajlı kasada yüzde elli oranda değişiklik olduğu iddia edilmişti. dış görünüşte şasi aynı ancak farlar, ön çamurluk-kaput ve bagaj kapağında ufak tefek değişiklikler yapıldı. asıl büyük değişiklik yani makyaj aracın iç kısmında yapıldı. koltuklar, torpido, saat, vites konsolu farklı (geriye bir şey kalmadı zaten:))

    rta-rte ve rxt donanımlar arasında otm vitesi olan rta ve rxt. rte 1.4 8v 75bg motorlarla çıktı, donanım olarak baz model, boş model diğer bir deyişle.
    tek kapılı modeller hariç makyajsız olan modellerde, yani rta-rxt-rte diye adlandırılan modellerin hiç birinde 1.6 16v motor yok.
    2000 modele kadar rta ve rxt modeller 1.6 8v 90bg
    2001 ve 2002'de çok az rxt 1.4 16v 98bg.
    2000 model otm rxt var, 1.6 8v motorlu. ilginçtir, bunlarda koltukta hava yastığı var, ama 2001 model 1.4 16v rxt'de koltukta hava yastığı yok.
    2000 model rxt'de sunroof yok. sunroof seçeneği 2001'de 1.4 16v motorlara getirildi.
    2002 üstü privilege ve dynamique modellerde otm vites var, bunlar güzel işte. bunların içinde 1.6 otm vites hiç görmedim. zaten 1.6 16v çok az sayıda var 5 kapılıda, onlarda da uçuk donanımlar var, 2002 yılında fabrika çıkışı xenon ve far yıkaması olan çok az araba var.
    dijital klima ve sunroof bunların en üst donanım modeli. bu ikisi varsa o arabada ne ararsan vardır.

    4 yıl sürdüğüm 2 ayrı bva yani tam otomatik vitesli clio2'nin vitese bağlı olarak kronikleşmiş bir arızasını duymadım, görmedim. 90bin km'de şanzıman yağı eklenir ya da değişir diyor servisler, bu yağı 2 arabamda da 90binde değiştirdim farklı illerde farklı yetkili servislerde. vites geçişlerinin hissedilmesini belirgin ölçüde azaltıyor bu bakım. ama düzgün kullanılmamışsa, hiç bakım yapılmamışsa sorun çıkarabilir. otm vitesli arabayı vurdurmayı deneyen gördüm, ya da araba durmadan P'ye alıp şanzımanı inleten de. böyle kullanımlar dert açar. bu yüzden önceki kullanıcının otm vitese ne kadar hakim olduğunu sorgulayın.

    yakıt durumu alışana kadar 12lt/100 şeklindeydi. gaza yüklenmeyi bırakıp biraz da sabredip güçlü motorun yavaşça devirlenmesini beklemeyi öğrenince tüketim 8.8/100km civarlarına düştü. uzun yolda en sakin kullanışımda 5.3lt/100 çıktı ortalamam.
    lpg ile kullanan çok insan tanıyorum, memnun olanı da var, lanet olsun lpg'ye diyeni de.
    lpg şans işi. düzgün montaj yapılırsa büyük sorun çıkarmaz, rutin bakımlar-ayarlar dışında masraf ta çıkarmaz.

    bütçe uygunsa makyajlı kasalara bakmanı tavsiye ederim. yeni yenidir sonuçta. en çok 2000 lira fark eder 2001 makyajsız rxt ile 2002-2003 dynamique ya da privilege arasında.
    kolay gelsin.

    Sayın Leki, cevabınız için teşekkür ederim.
    Çok aydınlatıcı ve doyurucu bilgiler oldu benim için.

    Sayın Ketoral'in de belirtikleriyle birlikte ortaya çıkan sonuç şu oldu benim için:

    2000-2002 arası

    1.4 16V 98ps RXT
    olmazsa
    1.6 8V 92 ps RXT

    2002/2 -2003

    1.4 16V 98 ps privilege

    motor ve donanımlar aranacak.

    Saygılar.

    2002-2005 arası dynamigue de olabilir privelege ile arasında fazla fark yok. En donanımlı privelege dijital klima sunroof ve 15 inç çelik jant olan ama bu modellerden çok fazla yok. 1.4 16 v 98bg megane 2 ve clio 3 te halen kullanılan bir motor. Clio hb ikinci el piyasasıda iyi yani bu araba satmak istesen elde kalmaz. Zaten piyasada alanda memnun oluyor ve uzun süre satmıyor piyasada çok fazla clio hb yok ztn diğer araçlara oranla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral

    usta benzin 5.00 lira olmuş siz hala neyin hesabını yapıyorsunuz.. az mı yakmış çokmu yakmışş..benzin pahalı birkere.. 1.2 16v olan motorun zaten 1.4 16v hatta 1.6 8v e yakın yaktığını herkes biliyor..bence hesapla falan uğraşmayın benzinin durumu ortada..az yakçam diyosanız bisiklete binin :)

    eğlenceli yorumun için teşekkürler ama aynı araca sahip 2 kişiden biri diğerinin %30 u fazla sarfiyat yapıyorsa bir sorun var demektir.Bu forumun amacıda bu tarz bilgi paylaşımı yaparak bildiklerimizle insanları bilinçlendirmek.Ben bu forum sayesinde tecrübeli arkadaslardan çok şey öğrendim sende bu bakış açısıyla bakarsan ihtiyacı olanlara yardımın dokunur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasrhere

    quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral

    usta benzin 5.00 lira olmuş siz hala neyin hesabını yapıyorsunuz.. az mı yakmış çokmu yakmışş..benzin pahalı birkere.. 1.2 16v olan motorun zaten 1.4 16v hatta 1.6 8v e yakın yaktığını herkes biliyor..bence hesapla falan uğraşmayın benzinin durumu ortada..az yakçam diyosanız bisiklete binin :)

    eğlenceli yorumun için teşekkürler ama aynı araca sahip 2 kişiden biri diğerinin %30 u fazla sarfiyat yapıyorsa bir sorun var demektir.Bu forumun amacıda bu tarz bilgi paylaşımı yaparak bildiklerimizle insanları bilinçlendirmek.Ben bu forum sayesinde tecrübeli arkadaslardan çok şey öğrendim sende bu bakış açısıyla bakarsan ihtiyacı olanlara yardımın dokunur

    güzel cevabın için teşekkür ederim ben bu alaycı ukala yazıya cevap vermek istemedim ağzına sağlık. Burdaki amaç yaşadığımız güzel ve kötü şeylerimizi paylaşarak birbirmize yardımcı olmaktır




  • 
Sayfa: önceki 584585586587588
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.