Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (583. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.865
Cevap
77
Favori
1.613.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 581582583584585
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral

    quote:

    Orijinalden alıntı: vivalaozgur

    quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1.4 RXT

    quote:

    Orijinalden alıntı: vivalaozgur

    quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral


    quote:

    Orijinalden alıntı: vivalaozgur

    arakdaşlar 1.6 clio rte otomatik aracım var ama kaç gündür araştırıyorum bu araçta abs var mı diye bulamadım nasıl anlarız yada var mıdır bilgisi olanlardan yardım bekliyorum

    Deneme yap boş yolda giderken freni aniden kökle. Dibine kadar bas fren pedalı tak tak diye vurduruyorsa abs vardır. Lastikler kaymaz kitlemez. Bastığında ön lastikler kitlenip kayıyorsa abs yok.

    başka türlü anlamanın yolu yok mudur ışık falan yanar mı ben hiç görmedim bugüne kadar 1 ay oldu ama yanarsa bir dikkatli bakayım araç 2000 model rte 1.6 bva ac olarak geçiyor

    Devir saatinin alt kısmında kontağı açtığınızda belirli bir süre sarı renkli ABS ışığı yanar ve 2-3 sn sonra söner.Clio hb lerin rta ve rte donanımlarında ABS yoktur.ABS sadece rxt donanımında var...

    bende rte'lerin otomatik modellerinde abs olduğunu biliyorum

    umarım siz haklısnızdır bir gün freni köklemekten başka çare kalmadı izmirde rte görürseniz arkaya yaklaşmayın şaka bir yana boş bir yol bulmak gerekte nasıl 100 çıkıp freni köklücem yoksa lastikler aşınır zaten bakalım bir şekilde anlıcaz artık

    Hızlı olup köklemeye gerek yok normal hızdada aniden köklerseniz fren pedalı tak tak tak diye tepki veriyorsa abs vardır. Düşük hızdada olur

    Alıntıları Göster
    abs testi için
    -araç kontağını açınca ABS lambası yanıyorsa 3-4 saniye sonra sönüyorsa vardır.
    -diğer yöntemi arkadaşlar anlatmış zaten. fren yapınca kızaklama-kayma varsa abs yoktur. ama frene dibine kadar basarken(az hızlı olsada olur,çoğa gerek yok) pedal ayağına tak-tak-tak diye vurarak baskı yapıyorsa abs vardır. abs olan araçlarda kızaklama olmaz kesik kesik fren yapar havasında duruş yapar. o takırtıda bu nedenle gelir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral

    quote:

    Orijinalden alıntı: vivalaozgur

    quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1.4 RXT

    quote:

    Orijinalden alıntı: vivalaozgur

    quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral


    quote:

    Orijinalden alıntı: vivalaozgur

    arakdaşlar 1.6 clio rte otomatik aracım var ama kaç gündür araştırıyorum bu araçta abs var mı diye bulamadım nasıl anlarız yada var mıdır bilgisi olanlardan yardım bekliyorum

    Deneme yap boş yolda giderken freni aniden kökle. Dibine kadar bas fren pedalı tak tak diye vurduruyorsa abs vardır. Lastikler kaymaz kitlemez. Bastığında ön lastikler kitlenip kayıyorsa abs yok.

    başka türlü anlamanın yolu yok mudur ışık falan yanar mı ben hiç görmedim bugüne kadar 1 ay oldu ama yanarsa bir dikkatli bakayım araç 2000 model rte 1.6 bva ac olarak geçiyor

    Devir saatinin alt kısmında kontağı açtığınızda belirli bir süre sarı renkli ABS ışığı yanar ve 2-3 sn sonra söner.Clio hb lerin rta ve rte donanımlarında ABS yoktur.ABS sadece rxt donanımında var...

    bende rte'lerin otomatik modellerinde abs olduğunu biliyorum

    umarım siz haklısnızdır bir gün freni köklemekten başka çare kalmadı izmirde rte görürseniz arkaya yaklaşmayın şaka bir yana boş bir yol bulmak gerekte nasıl 100 çıkıp freni köklücem yoksa lastikler aşınır zaten bakalım bir şekilde anlıcaz artık

    Hızlı olup köklemeye gerek yok normal hızdada aniden köklerseniz fren pedalı tak tak tak diye tepki veriyorsa abs vardır. Düşük hızdada olur

    Alıntıları Göster
    İyi pazarlar cümleten.

    Arkadaşlar çelik jant almaya karar verdim
    eleye eleye son kararı bunda kıldım siz nedersiniz benim çok hoşuma gitti acaba bizim araçlarda güzel dururmu
    esenyurtta anadolu hastahanesinin orda bir goodyear bayisi var montajı rotbalansı vs.. herşey dahil world karta 8 taksitle 500 TL 'ye takacak
     CLIO II SAHİPLERİ


    modeli incelemek isteyenler için:


    bir arkadaşımda aklımı çelmeye calışıyor jantı 15 al lastikleride ince yanak alırsın güzel durur 14 alırsan güzel durmaz diyor bu lastiklerle, bende aracın orjinalliğini bozmak istemiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faenal

    Arkadaşlar geçen kış aracımla kaymam sonucu sağ arka tekerleğimi kaldırıma vurmam sonucu kampanam yamulmuş ve gidip düzeltirtmiştim ama içindeki bilyeyi bozdu (bilyeler baya ses yapıyor ve acayip can sıkıyor.) ve usta bu kampana düzelmez içten yamulmuş dedi bir tane çıkma buldum istanbuldan en son kargoyla 120 tl olur dedi bilyesi içinde fiyatı bana uygun geldi. ama bana bu 2001 9 uncu ay üretimi rxt hatcbacklerde iki çeşit kampana var biri büyük biri küçükmüş acaba araçlarımızdakiler hangisi bunu bilen varmı ? bunun cevabını verebilirseniz cok sevinirim ustaya gidip aracı tekrar söktürmem en azından.

    arkadaşlar bende daha önce duydum öyle bişeyi.2001 de çıkan 1.6 rxt ile 1.4 rxt lerin kampanaları aynı değil.1.4 rxt lerin kampanası biraz daha büyütülmüş sanırım.Bu konuda net bilgisi olan arkadaşlar var mı???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1.4 RXT

    quote:

    Orijinalden alıntı: faenal

    Arkadaşlar geçen kış aracımla kaymam sonucu sağ arka tekerleğimi kaldırıma vurmam sonucu kampanam yamulmuş ve gidip düzeltirtmiştim ama içindeki bilyeyi bozdu (bilyeler baya ses yapıyor ve acayip can sıkıyor.) ve usta bu kampana düzelmez içten yamulmuş dedi bir tane çıkma buldum istanbuldan en son kargoyla 120 tl olur dedi bilyesi içinde fiyatı bana uygun geldi. ama bana bu 2001 9 uncu ay üretimi rxt hatcbacklerde iki çeşit kampana var biri büyük biri küçükmüş acaba araçlarımızdakiler hangisi bunu bilen varmı ? bunun cevabını verebilirseniz cok sevinirim ustaya gidip aracı tekrar söktürmem en azından.

    arkadaşlar bende daha önce duydum öyle bişeyi.2001 de çıkan 1.6 rxt ile 1.4 rxt lerin kampanaları aynı değil.1.4 rxt lerin kampanası biraz daha büyütülmüş sanırım.Bu konuda net bilgisi olan arkadaşlar var mı???

    Hocam 1.6 veya 1.4 ayrımını da bilmiyordum sizden öğrendim bakalım artık pazartesi ustaya gidip sorucam artık nedir ne değildir diye bilen varmı sorayım dedim ama ses çıkmadı maalesef.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral


    quote:

    Orijinalden alıntı: cashuva

    arkadaşlar yine sizlere bişey danışıcam 65binde aracım trigeri değiştiricem renault mais servisinden fiyat aldım telefonda işçilik dahil 750tl dediler pazarlık payı var dedi konuştuğum kişi sizce fiyat çok uçukmu ne dersiniz...

    Bence çok uçuk fiyat. Orginal reno parçası satan parçaçıya git. Triger seti komple rulmanlarıyla fiyat sor, devirdaim pompası fiyat sor. Trigerle devirdaimde mecbur değişiyo. Antifriz ve su. Toplasan 200 tl eder. 550 tl işçilikmi alıo bunlar. Pazarlıkla 500 e bağla

    debriyaj balatasının serviste fiyatı 236 tl işçilik 422 tl istediler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasrhere

    quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral


    quote:

    Orijinalden alıntı: cashuva

    arkadaşlar yine sizlere bişey danışıcam 65binde aracım trigeri değiştiricem renault mais servisinden fiyat aldım telefonda işçilik dahil 750tl dediler pazarlık payı var dedi konuştuğum kişi sizce fiyat çok uçukmu ne dersiniz...

    Bence çok uçuk fiyat. Orginal reno parçası satan parçaçıya git. Triger seti komple rulmanlarıyla fiyat sor, devirdaim pompası fiyat sor. Trigerle devirdaimde mecbur değişiyo. Antifriz ve su. Toplasan 200 tl eder. 550 tl işçilikmi alıo bunlar. Pazarlıkla 500 e bağla

    debriyaj balatasının serviste fiyatı 236 tl işçilik 422 tl istediler

    işçilik çok uçuk rakamlar.. bence her reno sahibi yetkili servisten detaylı fiyat alsın..daha sonra orginal renault yedek parça satan dükkanlardanda parçaların fiyatlarını öğrensin..sanayide güvendiği ustadanda işçilik fiyatını öğrensin..kafasında mantık çerçevesinde düşünsün derim....devir hesap kitap devri..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerturka

    merhaba arkadaşlar. 2001 model 1.4 16V cliom var. hem rolantide hem seyir halinde iken özellikle soğuk havalarda olmak üzere 2000 devir civarında gelen zırıltı şeklinde bir titreşim sesi var. biçok yeri kontrol etmeme rağmen bulamadım. bu konuda bilgisi olan varsa sevinirim. Motor sıcakken ve soğukken farketmiyor sadece dış hava sıcaklığı düşükken daha belirgin oluyor. araç hangi viteste olursa olsun veya rolantide bu homurtu zırıltı mevcut.

    beyler hiç bilgisi olan yokmu bu konuda?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasrhere

    quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral


    quote:

    Orijinalden alıntı: cashuva

    arkadaşlar yine sizlere bişey danışıcam 65binde aracım trigeri değiştiricem renault mais servisinden fiyat aldım telefonda işçilik dahil 750tl dediler pazarlık payı var dedi konuştuğum kişi sizce fiyat çok uçukmu ne dersiniz...

    Bence çok uçuk fiyat. Orginal reno parçası satan parçaçıya git. Triger seti komple rulmanlarıyla fiyat sor, devirdaim pompası fiyat sor. Trigerle devirdaimde mecbur değişiyo. Antifriz ve su. Toplasan 200 tl eder. 550 tl işçilikmi alıo bunlar. Pazarlıkla 500 e bağla

    debriyaj balatasının serviste fiyatı 236 tl işçilik 422 tl istediler

    işçilik çok uçuk rakamlar.. bence her reno sahibi yetkili servisten detaylı fiyat alsın..daha sonra orginal renault yedek parça satan dükkanlardanda parçaların fiyatlarını öğrensin..sanayide güvendiği ustadanda işçilik fiyatını öğrensin..kafasında mantık çerçevesinde düşünsün derim....devir hesap kitap devri..

    Alıntıları Göster
    selamlar.
    by_muka, jantı çok beğendim. orijinallik bozulması olayı bence 15'e geçişte çok fark etmez çünkü aynı kasanın makyajlı versiyonunun dynamique serisinde 15 jant var, çok büyük bir orijinallik bozulması değil bence. ha 16 ya da 17 deseydin o zaman ben de pek katılmazdım bu fikre ama 15 çok sorun değil gibi geliyor bana, ama lastiklerin de değişmesi gerektiği için masraf artacak, ayrıca 14'' lastik ile 15'' lastik arasındaki fiyat farkı epey fazlaydı eskiden.

    kampana olayına gelince öncelikle motor versiyonları kafamı kurcaladı benim. 5 kapılı 1.6 rxt clio 2, 8 valfli 90bg motora sahip, 2000 yılının serisi. 2001 model 1.6 16v motor 3 kapılı modellerde var, o 3 kapılı modellerin mekanik aksamında farklılık olması muhtemel çünkü bir nevi spor araba olarak görünüyor. mekanikle alakasız ama direksiyonları farklı mesela.
    2001 rxt sadece 1.4 16v motorlu. belki bir önceki yıldan 2001 yılına sarkmış bir satış olmuşsa 1.6 rxt 2001 model diye geçer sanırım. ama 2000 model 5 kapılı 1.6 8v 90bg rxt ile 2001 1.4 16v 98bg rxt'nin kampanaları aynı olması lazım.
    dokuzuncu ay olayını da ilk kez duyuyorum, benim iki clio 2 arabam da haziran üretimiydi, hatta şasi numaraları tesadüfen 2 rakam sonrasıydı.
    bence en iyi bilgiyi servisten alın, hatta parçayı da alın verirlerse ve ustaya götürün.

    yetkili servis-özel servis tercihi konusunda ben de fikirlerinize katılıyorum ama ustanın çok çok sağlam olması gerek. isterseniz parçayı fransadaki fabrikadan alın, usta adamakıllı olmadıktan sonra sıkılmayan iki vida yüzünden motorun kucağa alınması an meselesi. başıma çok dert geldi bu yüzden, yaban ellerde sap gibi kaldım sanayideki bilmemne ustanın taktığı triger kopunca. garanti maranti hak getire zaten özel serviste. başıma gelenler yüzünden ağızdan çıkan garantiye değil, kağıda yazılan garantiye güvenir oldum. parçalarınızı orijinalinden alın, ama ustanızı iyi seçin derim.

    iyi akşamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerturka

    quote:

    Orijinalden alıntı: omerturka

    merhaba arkadaşlar. 2001 model 1.4 16V cliom var. hem rolantide hem seyir halinde iken özellikle soğuk havalarda olmak üzere 2000 devir civarında gelen zırıltı şeklinde bir titreşim sesi var. biçok yeri kontrol etmeme rağmen bulamadım. bu konuda bilgisi olan varsa sevinirim. Motor sıcakken ve soğukken farketmiyor sadece dış hava sıcaklığı düşükken daha belirgin oluyor. araç hangi viteste olursa olsun veya rolantide bu homurtu zırıltı mevcut.

    beyler hiç bilgisi olan yokmu bu konuda?

    gaz pedalında da titreme hissediliyor mu? eğer böyleyse gaz pedalının motor üzerindeki güzergahını kontrol edin bence. bazen ustalar gaz telini hava filtresinin altında bırakıyorlar ve hem pedalda titreme oluyor hem de zırıltı oluyor böyle olunca.
    bir de kaçınılmaz olan zırıltılar var, benim km saatinin camı zırıldıyor belli devirde kullanınca, elimle bastırıyorum, bir süre idare ediyor, sonra yine başlıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    quote:

    Orijinalden alıntı: omerturka

    quote:

    Orijinalden alıntı: omerturka

    merhaba arkadaşlar. 2001 model 1.4 16V cliom var. hem rolantide hem seyir halinde iken özellikle soğuk havalarda olmak üzere 2000 devir civarında gelen zırıltı şeklinde bir titreşim sesi var. biçok yeri kontrol etmeme rağmen bulamadım. bu konuda bilgisi olan varsa sevinirim. Motor sıcakken ve soğukken farketmiyor sadece dış hava sıcaklığı düşükken daha belirgin oluyor. araç hangi viteste olursa olsun veya rolantide bu homurtu zırıltı mevcut.

    beyler hiç bilgisi olan yokmu bu konuda?

    gaz pedalında da titreme hissediliyor mu? eğer böyleyse gaz pedalının motor üzerindeki güzergahını kontrol edin bence. bazen ustalar gaz telini hava filtresinin altında bırakıyorlar ve hem pedalda titreme oluyor hem de zırıltı oluyor böyle olunca.
    bir de kaçınılmaz olan zırıltılar var, benim km saatinin camı zırıldıyor belli devirde kullanınca, elimle bastırıyorum, bir süre idare ediyor, sonra yine başlıyor.

    Alıntıları Göster
    gaz pedalında titreme yok. gaz teli hava filtresinin üzerinde şuanda. hava filtresini de komple söktüm denedim ses yine aynı. nerden geldiğini bulamadım bi türlü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    selamlar.
    by_muka, jantı çok beğendim. orijinallik bozulması olayı bence 15'e geçişte çok fark etmez çünkü aynı kasanın makyajlı versiyonunun dynamique serisinde 15 jant var, çok büyük bir orijinallik bozulması değil bence. ha 16 ya da 17 deseydin o zaman ben de pek katılmazdım bu fikre ama 15 çok sorun değil gibi geliyor bana, ama lastiklerin de değişmesi gerektiği için masraf artacak, ayrıca 14'' lastik ile 15'' lastik arasındaki fiyat farkı epey fazlaydı eskiden.

    kampana olayına gelince öncelikle motor versiyonları kafamı kurcaladı benim. 5 kapılı 1.6 rxt clio 2, 8 valfli 90bg motora sahip, 2000 yılının serisi. 2001 model 1.6 16v motor 3 kapılı modellerde var, o 3 kapılı modellerin mekanik aksamında farklılık olması muhtemel çünkü bir nevi spor araba olarak görünüyor. mekanikle alakasız ama direksiyonları farklı mesela.
    2001 rxt sadece 1.4 16v motorlu. belki bir önceki yıldan 2001 yılına sarkmış bir satış olmuşsa 1.6 rxt 2001 model diye geçer sanırım. ama 2000 model 5 kapılı 1.6 8v 90bg rxt ile 2001 1.4 16v 98bg rxt'nin kampanaları aynı olması lazım.
    dokuzuncu ay olayını da ilk kez duyuyorum, benim iki clio 2 arabam da haziran üretimiydi, hatta şasi numaraları tesadüfen 2 rakam sonrasıydı.
    bence en iyi bilgiyi servisten alın, hatta parçayı da alın verirlerse ve ustaya götürün.

    yetkili servis-özel servis tercihi konusunda ben de fikirlerinize katılıyorum ama ustanın çok çok sağlam olması gerek. isterseniz parçayı fransadaki fabrikadan alın, usta adamakıllı olmadıktan sonra sıkılmayan iki vida yüzünden motorun kucağa alınması an meselesi. başıma çok dert geldi bu yüzden, yaban ellerde sap gibi kaldım sanayideki bilmemne ustanın taktığı triger kopunca. garanti maranti hak getire zaten özel serviste. başıma gelenler yüzünden ağızdan çıkan garantiye değil, kağıda yazılan garantiye güvenir oldum. parçalarınızı orijinalinden alın, ama ustanızı iyi seçin derim.

    iyi akşamlar.

    leki hocam sizin kırılan jantın yerine aldığınız çıkma jantın göbeği farklı çıkmıştı hatırlarsanız.yani demek ki aynı modelde iki farklı jant mevcut.biri 1.6 rxt, diğeri ise 1.4 rxt nin sanırım.Birinin göbek kısmı geniş, diğeri daha dar...Jant göbeği farklı olduğuna göre göbeğin oturduğu kampanada farklıdır diye düşünüyorum...
    Bu 1.4 rxt nin...göbek kısmı geniş
     CLIO II SAHİPLERİ


    Buda muhtemelen 1.6 rxt nin...göbek kısmı dar
     CLIO II SAHİPLERİ



    Leki hocam sizin fikriniz nedir???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1.4 RXT -- 17 Şubat 2013; 21:03:54 >




  • Çıkma 15 inç clio privelege jantı bulun en yakışanı o bence clio hb lere. Symbol jantıda fena durmuyor. Megane 2 jantı da çok güzel duruyor ama 16 inç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1.4 RXT


    Leki hocam sizin fikriniz nedir???

    olabilir ama o uymayan jantın dacia solenza jantı olduğunu söylemişlerdi sonradan. dışı çok benziyor ama göbek farklı. aldığım çıkmacıda değiştirirken böyle söylemişti adam.
    dediğin de doğru olabilir, bir de clio symbol'lerin bazı üst modelleri var eski kasa, onların da olabilir. içinde cevher yazıyordu, cms yani.

    rxt çok ilginç bir araba bu açıdan. illaki o şasi numarasını vereceksin yan sanayi parça için bile.
    ancak şu da var, clio'nun kışlıklar için aldığım sac jantları vardı, o jantlar symbol'den çıkmaydı, sorun olmadan takılıyordu.

    dediğim solenza jantı bu:

     CLIO II SAHİPLERİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leki -- 17 Şubat 2013; 22:08:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1.4 RXT


    Leki hocam sizin fikriniz nedir???

    olabilir ama o uymayan jantın dacia solenza jantı olduğunu söylemişlerdi sonradan. dışı çok benziyor ama göbek farklı. aldığım çıkmacıda değiştirirken böyle söylemişti adam.
    dediğin de doğru olabilir, bir de clio symbol'lerin bazı üst modelleri var eski kasa, onların da olabilir. içinde cevher yazıyordu, cms yani.

    rxt çok ilginç bir araba bu açıdan. illaki o şasi numarasını vereceksin yan sanayi parça için bile.
    ancak şu da var, clio'nun kışlıklar için aldığım sac jantları vardı, o jantlar symbol'den çıkmaydı, sorun olmadan takılıyordu.

    dediğim solenza jantı bu:

     CLIO II SAHİPLERİ


    Alıntıları Göster
    ben bir ara şu jantlara hastaydım; bir türlü denk gelmemişti. 3 kapılı clio 2 jantı, 1999-2001 model.

     CLIO II SAHİPLERİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1.4 RXT


    Leki hocam sizin fikriniz nedir???

    olabilir ama o uymayan jantın dacia solenza jantı olduğunu söylemişlerdi sonradan. dışı çok benziyor ama göbek farklı. aldığım çıkmacıda değiştirirken böyle söylemişti adam.
    dediğin de doğru olabilir, bir de clio symbol'lerin bazı üst modelleri var eski kasa, onların da olabilir. içinde cevher yazıyordu, cms yani.

    rxt çok ilginç bir araba bu açıdan. illaki o şasi numarasını vereceksin yan sanayi parça için bile.
    ancak şu da var, clio'nun kışlıklar için aldığım sac jantları vardı, o jantlar symbol'den çıkmaydı, sorun olmadan takılıyordu.

    dediğim solenza jantı bu:

     CLIO II SAHİPLERİ




    doğru hocam solenza yı hesaba katmamışım :) bir an bu jantın sadece clio hb rxt lerde olduğunu düşündüm.Birde faz 1 sedanlarda da var doğru... sanırım kampana konusu gibi bu kadar ince detayları sadece renault servisi biliyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1.4 RXT

    quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1.4 RXT


    Leki hocam sizin fikriniz nedir???

    olabilir ama o uymayan jantın dacia solenza jantı olduğunu söylemişlerdi sonradan. dışı çok benziyor ama göbek farklı. aldığım çıkmacıda değiştirirken böyle söylemişti adam.
    dediğin de doğru olabilir, bir de clio symbol'lerin bazı üst modelleri var eski kasa, onların da olabilir. içinde cevher yazıyordu, cms yani.

    rxt çok ilginç bir araba bu açıdan. illaki o şasi numarasını vereceksin yan sanayi parça için bile.
    ancak şu da var, clio'nun kışlıklar için aldığım sac jantları vardı, o jantlar symbol'den çıkmaydı, sorun olmadan takılıyordu.

    dediğim solenza jantı bu:

     CLIO II SAHİPLERİ




    doğru hocam solenza yı hesaba katmamışım :) bir an bu jantın sadece clio hb rxt lerde olduğunu düşündüm.Birde faz 1 sedanlarda da var doğru... sanırım kampana konusu gibi bu kadar ince detayları sadece renault servisi biliyor...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar şimdi kafam karıştı çıkmacı istanbulda ordan parçayı yollayacak alıp taktırdıktan sonra yolda giderken başıma bela alırsam çok kötü olur ama serviste bu parça 580 tl. istanbulda bir tanıdığımda yokki alıp bakıp yollasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faenal

    Arkadaşlar şimdi kafam karıştı çıkmacı istanbulda ordan parçayı yollayacak alıp taktırdıktan sonra yolda giderken başıma bela alırsam çok kötü olur ama serviste bu parça 580 tl. istanbulda bir tanıdığımda yokki alıp bakıp yollasın.

    Alıntıları Göster
    Arkadaslar merhaba,

    2 gündür aracın ön sağ tekerinden 50-60 km yi gectigimde bir ugultu sesi geliyor. Rulmanlar da zannedersem birsey var. ne kadara mal olur. bilen var mı? yada baska birsey de olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oblohan

    Arkadaslar merhaba,

    2 gündür aracın ön sağ tekerinden 50-60 km yi gectigimde bir ugultu sesi geliyor. Rulmanlar da zannedersem birsey var. ne kadara mal olur. bilen var mı? yada baska birsey de olabilir mi?

    Alıntıları Göster
    evet teker bilyası değişecek.
    her iş için herhalde 50-100 arası çıkar.
    bilya 30-40 vardır işte birazda elemeği ve tornacıya 5-10 lira masrafı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oblohan

    Arkadaslar merhaba,

    2 gündür aracın ön sağ tekerinden 50-60 km yi gectigimde bir ugultu sesi geliyor. Rulmanlar da zannedersem birsey var. ne kadara mal olur. bilen var mı? yada baska birsey de olabilir mi?

    benim arka tekerde olmuştu..bilya değişiyor birde arka tekerde merkez denilen parça var o değişmişti...ön tekerdede varmı bilmiyorum o merkez denilen parçadan..bir an önce yaptır teker rahat dönemiyor.yakıtta fazla yakarsın..arabanı sanki birisi tutuyormuş gibi düşün sen gitmeye zorluyorsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral

    quote:

    Orijinalden alıntı: oblohan

    Arkadaslar merhaba,

    2 gündür aracın ön sağ tekerinden 50-60 km yi gectigimde bir ugultu sesi geliyor. Rulmanlar da zannedersem birsey var. ne kadara mal olur. bilen var mı? yada baska birsey de olabilir mi?

    benim arka tekerde olmuştu..bilya değişiyor birde arka tekerde merkez denilen parça var o değişmişti...ön tekerdede varmı bilmiyorum o merkez denilen parçadan..bir an önce yaptır teker rahat dönemiyor.yakıtta fazla yakarsın..arabanı sanki birisi tutuyormuş gibi düşün sen gitmeye zorluyorsun..

    Alıntıları Göster
    bilya değişimi ihmal edilirse kilitlemeye bile gidecek derecede tehlikeli bir parçadır.




  • 
Sayfa: önceki 581582583584585
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.