Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (487. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
15.864
Cevap
80
Favori
1.592.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 485486487488489
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar;

    Çocuk için oto koltuğu alacağım ama bir türlü karar veremedim, tavsiye edeceğiniz bir marka ve model varmı (9-25 kg) olanlarda bakıyoruz. Merak ettiğim bizim aracın arkası dar kullanmada sıkıntı yaşayan varmı?
    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sert19 -- 16 Ocak 2012; 23:10:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssonerr

    Arkadaslar bu triger seti denilen aletin orijinali nedir bugün 4 yerden fiyat aldım kimi
    90.00TL , kimi 75.00TL, kimide 50.00TL diyor bizim cliolarda kullanılan malzemenin markası varmi acaba? CLİO 120.000 bakımını yaptıriyim diyorum 105.000 deyken. Şunları değiştireyim diyorum bakıma sokmuşken sizin aklınıza. Gelen değişmesi gereken parça varmi benim bilmediğim.
    - Triger seti
    - Devirdaim pompası
    - 4 buji ( bizimkilerine 4 tırnak olurmu )
    - Antifiriz ( ne kadar koyulur )
    - Motor Yağı ELF 4LT
    - Yağ Filtresi
    - Hava Filtresi
    - Benzin Filtresi
    - V kayışı
    - Motor katkısı bor ( ne yararı olur )


    Trigerin orjinali MAİS servislerde yada servisle anlaşmalı yedek parçacılarda bulunur diye biliyorum ayrıca VALEO marka mevcut. Ayrıca bunlarıda dışarıdan alırken raf ömrü geçmemiş olmamasına dikkat edin, bu nedenle servislerde sirkülasyon olduğundan çok fazla bayat malzeme olmuyor diye değerlendiriyorum. Buji 4 tırnak tabiki taktırabilirsin ancak ben çift tırnak taktırmıştır yakıtı artırdı ve araçta tarif edemediğim bir rahatsızlık yarattığı için tek tırnakla değiştirttim. Bu konuyu araştırdım çift tırnak bujinin mimarına ait orjinal tez dökümanını okudum, buji ömrünün uzunluğu dışında bir fayda sağlamadığını kendimce tespit ettim. Bununla beraber orjinal olarak dört yok ama çift tırnak bujiler serviste var bu buji numarısının sonu 168 ile bitiyor (ancak 1.4 16V için 1.4 8v neden olmasın). Devirdaim pompasında eğer bir sıkıntı yoksa niye değiştiriyorsun. ELF Moligraf 10-40, (alternatif olarak Mobil 10-40) güzel seçim olur diğer spesifikasyonları uyan yağlarıda kullanabilirsin (Her yıl yada 10000km). Antifiriz azami 5 yılda bir değişir bundan sonra etkisi azalır, Yağ filtresi her yağ değişiminde servis öneriyor, V kayışı ağır bakımlarda; BOR katkısı ile ilgili çok tartışmalar var bence risk alırsın. (Kaliteli motor yağlarında bu katıklar halihazırda uygun oranlarda kullanılmaktadır)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sert19 -- 16 Ocak 2012; 23:47:41 >




  • Bizim oğlan 6 ayda 9 kilo olunca ve yeni doğan pusetine sığmayınca mothercare mağazasında maxicosi marka koltuklara baktık, 570 lira fiyatı vardı, sonra tezgahtar bize mothercare'in maxicosi'ye yaptırdığı bir koltuk var dedi, maxicosi'nin aynısı sadece kumaşı değişik. 280 lira idi, indirim varmış, 210 lira verdik 6 taksit. Koltukta 3 kademeli geriye yatma var. Arabaya montesi kolay oldu. Clio 2'ye sığar bence. İlk pusetten daha az yer kaplıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leki -- 17 Ocak 2012; 9:52:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sert19

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssonerr

    Arkadaslar bu triger seti denilen aletin orijinali nedir bugün 4 yerden fiyat aldım kimi
    90.00TL , kimi 75.00TL, kimide 50.00TL diyor bizim cliolarda kullanılan malzemenin markası varmi acaba? CLİO 120.000 bakımını yaptıriyim diyorum 105.000 deyken. Şunları değiştireyim diyorum bakıma sokmuşken sizin aklınıza. Gelen değişmesi gereken parça varmi benim bilmediğim.
    - Triger seti
    - Devirdaim pompası
    - 4 buji ( bizimkilerine 4 tırnak olurmu )
    - Antifiriz ( ne kadar koyulur )
    - Motor Yağı ELF 4LT
    - Yağ Filtresi
    - Hava Filtresi
    - Benzin Filtresi
    - V kayışı
    - Motor katkısı bor ( ne yararı olur )


    Trigerin orjinali MAİS servislerde yada servisle anlaşmalı yedek parçacılarda bulunur diye biliyorum ayrıca VALEO marka mevcut. Ayrıca bunlarıda dışarıdan alırken raf ömrü geçmemiş olmamasına dikkat edin, bu nedenle servislerde sirkülasyon olduğundan çok fazla bayat malzeme olmuyor diye değerlendiriyorum. Buji 4 tırnak tabiki taktırabilirsin ancak ben çift tırnak taktırmıştır yakıtı artırdı ve araçta tarif edemediğim bir rahatsızlık yarattığı için tek tırnakla değiştirttim. Bu konuyu araştırdım çift tırnak bujinin mimarına ait orjinal tez dökümanını okudum, buji ömrünün uzunluğu dışında bir fayda sağlamadığını kendimce tespit ettim. Bununla beraber orjinal olarak dört yok ama çift tırnak bujiler serviste var bu buji numarısının sonu 168 ile bitiyor (ancak 1.4 16V için 1.4 8v neden olmasın). Devirdaim pompasında eğer bir sıkıntı yoksa niye değiştiriyorsun. ELF Moligraf 10-40, (alternatif olarak Mobil 10-40) güzel seçim olur diğer spesifikasyonları uyan yağlarıda kullanabilirsin (Her yıl yada 10000km). Antifiriz azami 5 yılda bir değişir bundan sonra etkisi azalır, Yağ filtresi her yağ değişiminde servis öneriyor, V kayışı ağır bakımlarda; BOR katkısı ile ilgili çok tartışmalar var bence risk alırsın. (Kaliteli motor yağlarında bu katıklar halihazırda uygun oranlarda kullanılmaktadır)

    teşekür ederim sert teğmen yardımların için teşekkürler




  • Bor katkısı 60bin km etkili. Yeni yağlarda arkadaşın dediği gibi aynı katkıların olduğu söyleniyor. Bence tek faydası, yağ ömrü bitip özelliğini kaybederse o zaman motorun çalışmasına yardımı olur. Ama yeni yağda bile motor sesini azalttığını da düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    Amortisör tek değişmez, çift almak gerek. Çifti 150'den başlar, 400'e kadar gider. Yetkili serviste motrio marka vardır belki ucuza, sorabilirsin. Rot başı ne kadardır bilmiyorum. otostart.com'da bu parçaların fiyatları vardır, oradan da fikir edinebilirsin.

    sağol leki,10 numara adamsın hala yardımcı oluyorsun bize eline,diline sağlık

    Rica ederim.
    İltifatin için de tesekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    Bizim oğlan 6 ayda 9 kilo olunca ve yeni doğan pusetine sığmayınca mothercare mağazasında maxicosi marka koltuklara baktık, 570 lira fiyatı vardı, sonra tezgahtar bize mothercare'in maxicosi'ye yaptırdığı bir koltuk var dedi, maxicosi'nin aynısı sadece kumaşı değişik. 280 lira idi, indirim varmış, 210 lira verdik 6 taksit. Koltukta 3 kademeli geriye yatma var. Arabaya montesi kolay oldu. Clio 2'ye sığar bence. İlk pusetten daha az yer kaplıyor.

    maşşallah .. oğlan maşallah iyi kilo almış.
    hepsiburadadan en fazla indirim yapılan bir koltuk almıştım 12 taksit. yeni bitti ödemesi. adını şanını unuttum valla . 9-36 kglıktı yanılmıyorsam.
    memnunum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sert19

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssonerr

    Arkadaslar bu triger seti denilen aletin orijinali nedir bugün 4 yerden fiyat aldım kimi
    90.00TL , kimi 75.00TL, kimide 50.00TL diyor bizim cliolarda kullanılan malzemenin markası varmi acaba? CLİO 120.000 bakımını yaptıriyim diyorum 105.000 deyken. Şunları değiştireyim diyorum bakıma sokmuşken sizin aklınıza. Gelen değişmesi gereken parça varmi benim bilmediğim.
    - Triger seti
    - Devirdaim pompası
    - 4 buji ( bizimkilerine 4 tırnak olurmu )
    - Antifiriz ( ne kadar koyulur )
    - Motor Yağı ELF 4LT
    - Yağ Filtresi
    - Hava Filtresi
    - Benzin Filtresi
    - V kayışı
    - Motor katkısı bor ( ne yararı olur )


    Trigerin orjinali MAİS servislerde yada servisle anlaşmalı yedek parçacılarda bulunur diye biliyorum ayrıca VALEO marka mevcut. Ayrıca bunlarıda dışarıdan alırken raf ömrü geçmemiş olmamasına dikkat edin, bu nedenle servislerde sirkülasyon olduğundan çok fazla bayat malzeme olmuyor diye değerlendiriyorum. Buji 4 tırnak tabiki taktırabilirsin ancak ben çift tırnak taktırmıştır yakıtı artırdı ve araçta tarif edemediğim bir rahatsızlık yarattığı için tek tırnakla değiştirttim. Bu konuyu araştırdım çift tırnak bujinin mimarına ait orjinal tez dökümanını okudum, buji ömrünün uzunluğu dışında bir fayda sağlamadığını kendimce tespit ettim. Bununla beraber orjinal olarak dört yok ama çift tırnak bujiler serviste var bu buji numarısının sonu 168 ile bitiyor (ancak 1.4 16V için 1.4 8v neden olmasın). Devirdaim pompasında eğer bir sıkıntı yoksa niye değiştiriyorsun. ELF Moligraf 10-40, (alternatif olarak Mobil 10-40) güzel seçim olur diğer spesifikasyonları uyan yağlarıda kullanabilirsin (Her yıl yada 10000km). Antifiriz azami 5 yılda bir değişir bundan sonra etkisi azalır, Yağ filtresi her yağ değişiminde servis öneriyor, V kayışı ağır bakımlarda; BOR katkısı ile ilgili çok tartışmalar var bence risk alırsın. (Kaliteli motor yağlarında bu katıklar halihazırda uygun oranlarda kullanılmaktadır)

    arabamda antifirizi hersene yenilerim.
    hatta iş aracımda 30binden sonra antifirizin özelliğini yitirdiğini söyleyebilirim(yılda 60bin yapıyoruz).
    normal suya dönüyor.
    5 yılda bir değişir kelimesi Konya'nın bu soğuğunda blok çatlatır bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇUMRALI

    quote:

    Orijinalden alıntı: sert19

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssonerr

    Arkadaslar bu triger seti denilen aletin orijinali nedir bugün 4 yerden fiyat aldım kimi
    90.00TL , kimi 75.00TL, kimide 50.00TL diyor bizim cliolarda kullanılan malzemenin markası varmi acaba? CLİO 120.000 bakımını yaptıriyim diyorum 105.000 deyken. Şunları değiştireyim diyorum bakıma sokmuşken sizin aklınıza. Gelen değişmesi gereken parça varmi benim bilmediğim.
    - Triger seti
    - Devirdaim pompası
    - 4 buji ( bizimkilerine 4 tırnak olurmu )
    - Antifiriz ( ne kadar koyulur )
    - Motor Yağı ELF 4LT
    - Yağ Filtresi
    - Hava Filtresi
    - Benzin Filtresi
    - V kayışı
    - Motor katkısı bor ( ne yararı olur )


    Trigerin orjinali MAİS servislerde yada servisle anlaşmalı yedek parçacılarda bulunur diye biliyorum ayrıca VALEO marka mevcut. Ayrıca bunlarıda dışarıdan alırken raf ömrü geçmemiş olmamasına dikkat edin, bu nedenle servislerde sirkülasyon olduğundan çok fazla bayat malzeme olmuyor diye değerlendiriyorum. Buji 4 tırnak tabiki taktırabilirsin ancak ben çift tırnak taktırmıştır yakıtı artırdı ve araçta tarif edemediğim bir rahatsızlık yarattığı için tek tırnakla değiştirttim. Bu konuyu araştırdım çift tırnak bujinin mimarına ait orjinal tez dökümanını okudum, buji ömrünün uzunluğu dışında bir fayda sağlamadığını kendimce tespit ettim. Bununla beraber orjinal olarak dört yok ama çift tırnak bujiler serviste var bu buji numarısının sonu 168 ile bitiyor (ancak 1.4 16V için 1.4 8v neden olmasın). Devirdaim pompasında eğer bir sıkıntı yoksa niye değiştiriyorsun. ELF Moligraf 10-40, (alternatif olarak Mobil 10-40) güzel seçim olur diğer spesifikasyonları uyan yağlarıda kullanabilirsin (Her yıl yada 10000km). Antifiriz azami 5 yılda bir değişir bundan sonra etkisi azalır, Yağ filtresi her yağ değişiminde servis öneriyor, V kayışı ağır bakımlarda; BOR katkısı ile ilgili çok tartışmalar var bence risk alırsın. (Kaliteli motor yağlarında bu katıklar halihazırda uygun oranlarda kullanılmaktadır)

    arabamda antifirizi hersene yenilerim.
    hatta iş aracımda 30binden sonra antifirizin özelliğini yitirdiğini söyleyebilirim(yılda 60bin yapıyoruz).
    normal suya dönüyor.
    5 yılda bir değişir kelimesi Konya'nın bu soğuğunda blok çatlatır bence

    ÇUMRALI dostum nerelerdesin sen ya gözükmüyorsun. unuttuğum birşey varmı sence 120.000 bakımlarını yaptırayım erkenden diyorum aklında kalan varsa söylermisin?




  • aslında buralardayımda sessiz kaldım.
    benim aklıma gelen başka öneri yok. zaten servisler menü sunar gibi kilometre kaçtaysa o paketi sunuyor. fren diskleri ve balataları kontrol edilebilir .
    buralar çok soğuk. araba -14 dereceyi gösteriyordu parkederken. bipper tepee resmen drift arabası gibi buzun üstünde .. bazen yengeç gibi yan yan gittiğim oluyor. Allah kimseye kaza bela vermesin.
    hayırlı akşamlar tekrardan ...
  • Arkadaşlar 2003 hb aracımda 130-140 km hızdan sonra direksiyonda hafifleme ve hafif boşluk oluyor eskinden electrohidrolik olduğundan hızlandıkça sertleşiyordu. rot balans sorunu yok muş. nedeni ne olabilir.
  • Clio makyajlı kasalarda 2002 sonrası (Otantik dinamik privilege) konfor, güvenlik tüketim performans kat kat iyi zaten reno 2003 yılında açıklamasında aracı baştan aşağı yeniledik demişti daha doğrusu görsellik dışında herşey megane 2 den alındı. yalnız symboller dış ve direksiyon değişmesine rağmen 2010 da bu konfor donanım ve özelliklere geçti. Daha birçok araçta hala electrohidrolik direksiyon Atermik cam yok. standart ABS EBD AFU sensörlü Kemer Privilege ve dinamikte de ek olarak birçok özellik var, Ben 6 yıldır bunu söylüyorum. Clio faz 2 HB bambaşka. hala yerine koyabildiğim araç yok kendi imkanlarım ölçüsünde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biz

    Arkadaşlar 2003 hb aracımda 130-140 km hızdan sonra direksiyonda hafifleme ve hafif boşluk oluyor eskinden electrohidrolik olduğundan hızlandıkça sertleşiyordu. rot balans sorunu yok muş. nedeni ne olabilir.

    Eğer direksiyon pompasında bir sorun yoksa; alt takımda viraj uç lastikleri var aşındı ise onlar boşluk hissini yaratabilir. Rot balansçıya gittiyseniz alt takımı kontrol etmiş olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇUMRALI

    quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    Bizim oğlan 6 ayda 9 kilo olunca ve yeni doğan pusetine sığmayınca mothercare mağazasında maxicosi marka koltuklara baktık, 570 lira fiyatı vardı, sonra tezgahtar bize mothercare'in maxicosi'ye yaptırdığı bir koltuk var dedi, maxicosi'nin aynısı sadece kumaşı değişik. 280 lira idi, indirim varmış, 210 lira verdik 6 taksit. Koltukta 3 kademeli geriye yatma var. Arabaya montesi kolay oldu. Clio 2'ye sığar bence. İlk pusetten daha az yer kaplıyor.

    maşşallah .. oğlan maşallah iyi kilo almış.
    hepsiburadadan en fazla indirim yapılan bir koltuk almıştım 12 taksit. yeni bitti ödemesi. adını şanını unuttum valla . 9-36 kglıktı yanılmıyorsam.
    memnunum.

    Bu maxi cossi yi bende çok beğendim ama pahalı, mothercare e bir bakayım.
    Teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sert19

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇUMRALI

    quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    Bizim oğlan 6 ayda 9 kilo olunca ve yeni doğan pusetine sığmayınca mothercare mağazasında maxicosi marka koltuklara baktık, 570 lira fiyatı vardı, sonra tezgahtar bize mothercare'in maxicosi'ye yaptırdığı bir koltuk var dedi, maxicosi'nin aynısı sadece kumaşı değişik. 280 lira idi, indirim varmış, 210 lira verdik 6 taksit. Koltukta 3 kademeli geriye yatma var. Arabaya montesi kolay oldu. Clio 2'ye sığar bence. İlk pusetten daha az yer kaplıyor.

    maşşallah .. oğlan maşallah iyi kilo almış.
    hepsiburadadan en fazla indirim yapılan bir koltuk almıştım 12 taksit. yeni bitti ödemesi. adını şanını unuttum valla . 9-36 kglıktı yanılmıyorsam.
    memnunum.

    Bu maxi cossi yi bende çok beğendim ama pahalı, mothercare e bir bakayım.
    Teşekkürler

    hepsiburdadan aldığım koltuk nania marka imiş. 100 lirayamı ne almıştım 12 taksitte..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sert19

    quote:

    Orijinalden alıntı: biz

    Arkadaşlar 2003 hb aracımda 130-140 km hızdan sonra direksiyonda hafifleme ve hafif boşluk oluyor eskinden electrohidrolik olduğundan hızlandıkça sertleşiyordu. rot balans sorunu yok muş. nedeni ne olabilir.

    Eğer direksiyon pompasında bir sorun yoksa; alt takımda viraj uç lastikleri var aşındı ise onlar boşluk hissini yaratabilir. Rot balansçıya gittiyseniz alt takımı kontrol etmiş olmalı.

    bence rot balanscının idare eder mantığı yürüütüğü birparaça sıkıntısı var. ön düzene başka bir yere baktırın. ama naciizane tavsiyem servis olmasın bu bakanlar. sanayide sorsanız 2 kişiye siziyönlendirirler. iyi rot-balanscı size fikir verir.




  • bugün aracı sanayiye götürdüm şanzıman yağı eksilmesinin sebebi aks körüğüğündenmiş,aks körüğü,şanzıman yağı,rot başı değişti ve arka sol lastikde hidrolik akıyor dedi usta bir parça varmış o değişti işçilik dahil 210tl tuttu ardından 4 tane orjinal buji ve yan sanayi hava filtresi değişti,rot ayarı yapıldı 280 tl tuttu sizce fiyat nasıl arkadaşlar bana normal geldi ama,usta araçla dolaşıp geldi motoru falanda kontrol etti aracın durumu iyi dedi,son birşey kaldı oda amortisör değişecek parçacı orjinal var 150tl dedi tanesine olurmu yan sanayisi nasıl olmaz dedi adam diretiyor yok diye 98 model 1.6 rte aracım arkadaşlar rica etsem link falan verirmisiniz yan sanayi amotisör için bu araca orjinal takıp 300tl veremem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    bugün aracı sanayiye götürdüm şanzıman yağı eksilmesinin sebebi aks körüğüğündenmiş,aks körüğü,şanzıman yağı,rot başı değişti ve arka sol lastikde hidrolik akıyor dedi usta bir parça varmış o değişti işçilik dahil 210tl tuttu ardından 4 tane orjinal buji ve yan sanayi hava filtresi değişti,rot ayarı yapıldı 280 tl tuttu sizce fiyat nasıl arkadaşlar bana normal geldi ama,usta araçla dolaşıp geldi motoru falanda kontrol etti aracın durumu iyi dedi,son birşey kaldı oda amortisör değişecek parçacı orjinal var 150tl dedi tanesine olurmu yan sanayisi nasıl olmaz dedi adam diretiyor yok diye 98 model 1.6 rte aracım arkadaşlar rica etsem link falan verirmisiniz yan sanayi amotisör için bu araca orjinal takıp 300tl veremem

    iyi fiyat.
    amortisör fiyatları için fikir olabilir:
    http://www.otoyedekparcaburada.com/index.php?do=catalog/showLabel&labels=3455-2&tp=2




  • sağol leki kardeşim,hızır gibi yettin garikonuyu ayakta tutan birkaç kişiden birisin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    bugün aracı sanayiye götürdüm şanzıman yağı eksilmesinin sebebi aks körüğüğündenmiş,aks körüğü,şanzıman yağı,rot başı değişti ve arka sol lastikde hidrolik akıyor dedi usta bir parça varmış o değişti işçilik dahil 210tl tuttu ardından 4 tane orjinal buji ve yan sanayi hava filtresi değişti,rot ayarı yapıldı 280 tl tuttu sizce fiyat nasıl arkadaşlar bana normal geldi ama,usta araçla dolaşıp geldi motoru falanda kontrol etti aracın durumu iyi dedi,son birşey kaldı oda amortisör değişecek parçacı orjinal var 150tl dedi tanesine olurmu yan sanayisi nasıl olmaz dedi adam diretiyor yok diye 98 model 1.6 rte aracım arkadaşlar rica etsem link falan verirmisiniz yan sanayi amotisör için bu araca orjinal takıp 300tl veremem

    amortisörlerden 2 ön amortisöre 150 civarı para vermiştim. bence iş görür bu fiyat aralığı. ama 300 fazla.




  • 
Sayfa: önceki 485486487488489
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.