Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (489. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.858
Cevap
80
Favori
1.592.113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 487488489490491
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • valla dostum ben en son 29-30 ayarlamıştım sanırım sonra 4 lastiğide değiştirince lastikçi ayarladı lastikleri ama ne yaptı hiç bilmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    valla dostum ben en son 29-30 ayarlamıştım sanırım sonra 4 lastiğide değiştirince lastikçi ayarladı lastikleri ama ne yaptı hiç bilmiyorum

    burda ise farklı söylüyor ; önler 33 arkalar ise 30'a denk geliyor.

    />
  • Benim araç klavuzunda da yazan bu basınç değerleri normal kullanım ön 32 arka 30 (bar olarak eşit değr ön 31.5 ark 29.5 gib olur)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEFACTO07

    quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    valla dostum ben en son 29-30 ayarlamıştım sanırım sonra 4 lastiğide değiştirince lastikçi ayarladı lastikleri ama ne yaptı hiç bilmiyorum

    burda ise farklı söylüyor ; önler 33 arkalar ise 30'a denk geliyor.

    />


    benim aracın kitapçığındada bu değerler var,konuda sordum ama değerlere pek sıcak bakılmamıştı




  • ben bu degerlerde yaptım bugun
  • arkadaşlar benim arabanın hararet göstergesi çok çabuk orta seviyeye geliyor, hava soğuk olduğu zamanda, arkadaşın astrasına bindiğimde baktık, 10-15 dk da anca geliyo 90 dereceye, neden bu kadar fark var acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ediz_Donmez

    arkadaşlar benim arabanın hararet göstergesi çok çabuk orta seviyeye geliyor, hava soğuk olduğu zamanda, arkadaşın astrasına bindiğimde baktık, 10-15 dk da anca geliyo 90 dereceye, neden bu kadar fark var acaba?

    clioda durduğu yerde 5 dk çalıştımı hararet çeyrek bölüm yol alıyor.
    yolda araç yürüdümü direk termostat açıyor.
    peugeot bipperde durduğu yerde bırak dakikaları yarım saat çalışsa ancak kıpırdıyor hararet göstergesi.
    yolda 7-10 km yol alınca termostatını açıyor.
    havalar ıısınınca ve sıcak ayarını soğuk konumuna getirince daha hızlı motor ısınıyor.
    Emirgazi'de geçen hafta saat 16:00 ile 20:00 arasında sıcaklık değeri -18 derece idi. arabayı ısıtamadım bir türlü . ibre direk aşağı düşüyor. motorr bile ısınmıyordu.

     CLIO II SAHİPLERİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇUMRALI

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ediz_Donmez

    arkadaşlar benim arabanın hararet göstergesi çok çabuk orta seviyeye geliyor, hava soğuk olduğu zamanda, arkadaşın astrasına bindiğimde baktık, 10-15 dk da anca geliyo 90 dereceye, neden bu kadar fark var acaba?

    clioda durduğu yerde 5 dk çalıştımı hararet çeyrek bölüm yol alıyor.
    yolda araç yürüdümü direk termostat açıyor.
    peugeot bipperde durduğu yerde bırak dakikaları yarım saat çalışsa ancak kıpırdıyor hararet göstergesi.
    yolda 7-10 km yol alınca termostatını açıyor.
    havalar ıısınınca ve sıcak ayarını soğuk konumuna getirince daha hızlı motor ısınıyor.
    Emirgazi'de geçen hafta saat 16:00 ile 20:00 arasında sıcaklık değeri -18 derece idi. arabayı ısıtamadım bir türlü . ibre direk aşağı düşüyor. motorr bile ısınmıyordu.

     CLIO II SAHİPLERİ


    cok soguk :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEFACTO07

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇUMRALI

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ediz_Donmez

    arkadaşlar benim arabanın hararet göstergesi çok çabuk orta seviyeye geliyor, hava soğuk olduğu zamanda, arkadaşın astrasına bindiğimde baktık, 10-15 dk da anca geliyo 90 dereceye, neden bu kadar fark var acaba?

    clioda durduğu yerde 5 dk çalıştımı hararet çeyrek bölüm yol alıyor.
    yolda araç yürüdümü direk termostat açıyor.
    peugeot bipperde durduğu yerde bırak dakikaları yarım saat çalışsa ancak kıpırdıyor hararet göstergesi.
    yolda 7-10 km yol alınca termostatını açıyor.
    havalar ıısınınca ve sıcak ayarını soğuk konumuna getirince daha hızlı motor ısınıyor.
    Emirgazi'de geçen hafta saat 16:00 ile 20:00 arasında sıcaklık değeri -18 derece idi. arabayı ısıtamadım bir türlü . ibre direk aşağı düşüyor. motorr bile ısınmıyordu.

     CLIO II SAHİPLERİ


    cok soguk :))

    evet hava çok soğuk.
    sormayın birde geçen hafta cuma günü su birikintisinden geçtim. biraz su fazlaymış. etrafından dolaşmadıkta..
    neyse arabayı iş bitimi ön tarafı kaldırım taşına gelecek şekilde park ettim. hiç sıkıntı yok . film sabah kopuyor. sabah aracı çalıştırdım. el freni inik araba burun önü 1.nci viteste takılı. Vites donmuş. gel çıkar çıkarabilirsen vitesten, araba geri gidecek imkanı yok vites kolu kıpırdamıyor arkadaş. neyse diğer şirket aracı olan bipper tepeeyi aldım işime devam ettim.servisi aradım usta vites halatı donmuştur dedi. tamam eyvallah, çözüm ne ? 1-kapalı garaja alınacak buzun çözülmesi beklenecek. bu seçeneğin uygulanması imkansız kapalı garaj yok dedim ustaya.veya debriyaja basılı(!!) yarım saat arabanın durduğu yerde çalıştırılması.ayakmı dayanır usta yarım saat debriyaja basmaya demişim.2-arabayı bir şekilde geri falan itip takılı olduğu viteste birmiktar yol almak. motor ısınınca ordan gelen ısıyla ve dişlilerin,yağın ısınmasıyla yumuşayıp açılır dedi. öğlen hava biraz yumuşayınca arkadaşla ben debriyaja basarak oda önden itekleyerek aracı geri aldık 1-2 metre . dedim ben giderim artık. 2-3 km 1.nci viteste 20 km hız ile yol alınca vites boşa geçti. hala zorluyor ama en azından çıktı takılı olduğu yerden. 2-3-4-5 derken araç normale döndü. cumartesi gün akşam park ederken aracı 1 de bıraktım ama bu sefer ön ön çıkılır şekilde. pazar sabahı yine çalıştırdım yine aynı senaryo. dedim dün tecrübe ettim bugun direk yürüyüm. 2-3 km sonra açıldı tekrar vites. pazartesi sabah yine aynı. servisi aradım el freni az çek vitesi boşa al, araç durduğu yerde yarım saat kadar çalışsın. vitese geçer dedi. bugun sabah vites boşta araca bindim. vites kolunu yokladım yine donmuş. arabayı çalıştırdım üstündeki 20 cm e yakın karı temizledim . elim değmişken benim yatan clioyuda kardan temizledim. eve çıktım. yarım saat sonra evden inince baktım vites geçiyor. ama yarım saat beklemek benim gibi saat 8 de işyerinde olmaya alışık biri için geç kalmış öğrenci gibi hissettirdi. şu an arabyı geri geri park ettim vites 1 e takılı el freni boşta. sabah ön ön çıkar giderim. servis bakımı gelmek üzere zaten 1000 kmden düştü. servis vites halatını garantiden yenileyelim dedi. milletin aracı soğuktan çalışmaz, benimki çalışır vitese geçmez.




  • Arkadaşlar dün akşam aracımın gösterge panelindeki egzoz emisyon uyarı ışığı yandı. Bu sorun neden kaynaklanmış olabilir? Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
    Teşekkürler.

    Not: Araç benzinli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yen@l -- 4 Şubat 2012; 8:14:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yen@l

    Arkadaşlar dün akşam aracımın gösterge panelindeki egzoz emisyon uyarı ışığı yandı. Bu sorun neden kaynaklanmış olabilir? Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
    Teşekkürler.

    Not: Araç benzinli

    Katalizör olabilirmi? bir kontrol ettirin ama önce bilgisayar bağlatıp hata sıfırlayın tekrarlar ise sıkıntı var demektir. Geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sert19

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yen@l

    Arkadaşlar dün akşam aracımın gösterge panelindeki egzoz emisyon uyarı ışığı yandı. Bu sorun neden kaynaklanmış olabilir? Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
    Teşekkürler.

    Not: Araç benzinli

    Katalizör olabilirmi? bir kontrol ettirin ama önce bilgisayar bağlatıp hata sıfırlayın tekrarlar ise sıkıntı var demektir. Geçmiş olsun.


    Ustaya telefon ettim, akü kutup başlarından birisini çıkarıp 2 saat kadar bekleyip kutup başlarını takın dedi. Eğer lamba sönmez ise getirin bilgisayara bağlayalım dedi. İki saatin dolmasını bekliyorum. Umarım büyük bir sorun değildir. Cevabınız için de teşekkür ederim.




  • Aracı komşumun ustasına birlikte götürdük, bilgisayara bağladı ve sorun gaz kelebeğinde çıktı. Bu sorun genelde kirli yakıttan olur dedi. Ben de opet ten aldığımı söyledim yakıtımı sürekli. Sonra bilgisayar aracılığıyla aracın beyninden arızayı sildi. Bir daha yaparsa getirin gaz kelebeğini değiştirelim dedi. Ben de temizlesek olmaz mı dedim? Olmaz değiştirmemiz gerek ve 700 ile 800 arası gibi bir masrafın olur dedi. Ben de teşekkür ettim ve oradan ayrıldım. Bakalım ne zamana kadar beni götürecek. Zaten iki ay sonra aracım muayenesi var. Benim esas gittiğim yerde hem tüm bakımlarını yaptırır hem de gaz kelebeğini temizletirim.
  • Arkadaslar bir kaç günden beri karlı havadan dolayı aracımı yerinden kıpırtdatmadım. Bugün kullandığımda ise 2 tane göstergenin devamlı yandığını fark ettim.

    Bu ışıkları aşağıdaki resimde kırmızı daire içerinde belirttim. Olay meydana geldiğinde aksam 7 gibiydi. Servise götüremedim ama oradan bir kişiye ulaşabildim. Bana aracın enjektör sisteminde arıza olabileceğini yada benzinde su olma ihtimalini söyledi. Sizlerin fikirlerini alabilir miyim?

     CLIO II SAHİPLERİ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yen@l

    Aracı komşumun ustasına birlikte götürdük, bilgisayara bağladı ve sorun gaz kelebeğinde çıktı. Bu sorun genelde kirli yakıttan olur dedi. Ben de opet ten aldığımı söyledim yakıtımı sürekli. Sonra bilgisayar aracılığıyla aracın beyninden arızayı sildi. Bir daha yaparsa getirin gaz kelebeğini değiştirelim dedi. Ben de temizlesek olmaz mı dedim? Olmaz değiştirmemiz gerek ve 700 ile 800 arası gibi bir masrafın olur dedi. Ben de teşekkür ettim ve oradan ayrıldım. Bakalım ne zamana kadar beni götürecek. Zaten iki ay sonra aracım muayenesi var. Benim esas gittiğim yerde hem tüm bakımlarını yaptırır hem de gaz kelebeğini temizletirim.

    gaz kelebegı dedıgınız sey bogaz kelebegi olmasın ? bu arada fiyat cok yüksek gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEFACTO07

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yen@l

    Aracı komşumun ustasına birlikte götürdük, bilgisayara bağladı ve sorun gaz kelebeğinde çıktı. Bu sorun genelde kirli yakıttan olur dedi. Ben de opet ten aldığımı söyledim yakıtımı sürekli. Sonra bilgisayar aracılığıyla aracın beyninden arızayı sildi. Bir daha yaparsa getirin gaz kelebeğini değiştirelim dedi. Ben de temizlesek olmaz mı dedim? Olmaz değiştirmemiz gerek ve 700 ile 800 arası gibi bir masrafın olur dedi. Ben de teşekkür ettim ve oradan ayrıldım. Bakalım ne zamana kadar beni götürecek. Zaten iki ay sonra aracım muayenesi var. Benim esas gittiğim yerde hem tüm bakımlarını yaptırır hem de gaz kelebeğini temizletirim.

    gaz kelebegı dedıgınız sey bogaz kelebegi olmasın ? bu arada fiyat cok yüksek gibi.

    Evet boğaz gaz kelebeği, bana da fiyat fazla geldi, internette çok daha uygun fiyatlara yaptıran kullanıcılar olduğunu okudum.

    Not: Ustanın taktığı bilgisayarda bu şekilde geçtiği için öyle yazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yen@l -- 4 Şubat 2012; 20:39:05 >




  • Sayın @judex, sanırım sorunlarımız aynı, bende de aynı göstergeler yandı, ancak benim soldaki göstergem söndü, sağdaki ise sönmedi. Bunun üzerine ustaya götürdüm. O da beyindeki hatayı sildi ve sorun şimdilik ortadan kalktı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yen@l

    quote:

    Orijinalden alıntı: DEFACTO07

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yen@l

    Aracı komşumun ustasına birlikte götürdük, bilgisayara bağladı ve sorun gaz kelebeğinde çıktı. Bu sorun genelde kirli yakıttan olur dedi. Ben de opet ten aldığımı söyledim yakıtımı sürekli. Sonra bilgisayar aracılığıyla aracın beyninden arızayı sildi. Bir daha yaparsa getirin gaz kelebeğini değiştirelim dedi. Ben de temizlesek olmaz mı dedim? Olmaz değiştirmemiz gerek ve 700 ile 800 arası gibi bir masrafın olur dedi. Ben de teşekkür ettim ve oradan ayrıldım. Bakalım ne zamana kadar beni götürecek. Zaten iki ay sonra aracım muayenesi var. Benim esas gittiğim yerde hem tüm bakımlarını yaptırır hem de gaz kelebeğini temizletirim.

    gaz kelebegı dedıgınız sey bogaz kelebegi olmasın ? bu arada fiyat cok yüksek gibi.

    Evet boğaz gaz kelebeği, bana da fiyat fazla geldi, internette çok daha uygun fiyatlara yaptıran kullanıcılar olduğunu okudum.

    Not: Ustanın taktığı bilgisayarda bu şekilde geçtiği için öyle yazdım.

    fakat söyle de bir sey var ; bogaz kelebegini temızlettıkten sonra bırde aracın normal degerlerının tekrar yüklenmesı gerekıyor diye biliyorum.aslında bende yaptırmayı düsünüyorum bakalım nasıl olacak .




  • Arkadaşlar merhaba, ya Clio HB yada Citroen otomobil almayı planlıyorum. Bu nedenle, Grubunuzun notlarını takip etmeye çalışıyorum ama herhalde mesaj yazmadan takip etmeme imkan yok.

    bu mesajla verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim. Lütfen siz devam edin, ben de takip edebileyim:)

    selamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: judex

    Arkadaslar bir kaç günden beri karlı havadan dolayı aracımı yerinden kıpırtdatmadım. Bugün kullandığımda ise 2 tane göstergenin devamlı yandığını fark ettim.

    Bu ışıkları aşağıdaki resimde kırmızı daire içerinde belirttim. Olay meydana geldiğinde aksam 7 gibiydi. Servise götüremedim ama oradan bir kişiye ulaşabildim. Bana aracın enjektör sisteminde arıza olabileceğini yada benzinde su olma ihtimalini söyledi. Sizlerin fikirlerini alabilir miyim?

     CLIO II SAHİPLERİ


    Soldaki semboller benzinli araçlar için bir şey ifade etmez bildiğim kadarıyla, onlar dizellerin kızdırma sembolleri..

    Sağdaki sembol emisyon tuhaflıklarında lambda sensörünün verdiği arıza tipi.Aracınızı çok soğuk havada tam ısınmadan zorlayarak boğarsanız o sembol yanar.Bazen kendi kendine söner sönmezse serviste cihaza bağlayıp silerler.




  • 
Sayfa: önceki 487488489490491
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.