Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (486. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
15.864
Cevap
80
Favori
1.592.453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 484485486487488
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fentek57

    Değerli arkadaşlar,
    yeni aldığım 2005 clio mdan memenunum. lakin kronik olduğunu öğrendiğim su sızdırma (ya da sunroof) problemine ummadığım miktarda bir para harcayınca biraz burkuldum. sunroof fitili değişti. inşaallah bitmiştir... bu arada arabayı geçen hafta bana satarken bundan hiç bahsetmeyen eski sahibini de hayırla(!) yad ettim...

    Geçmiş olsun. Kronik dedin de, ben 2 tane sunroof'lu clio kullandım 4 yıl boyunca, hiç fitillerden sızdırmadı. Bir kez düğmeden damlattı, o da tahliyeleri açınca düzeldi. İlginç geldi açıkçası. Ayarı var sunroof'un, camı aşağıya bastırmak ya da tersini yapmak mümkün.. Fitil yırtık mıydı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki


    quote:

    Orijinalden alıntı: fentek57

    Değerli arkadaşlar,
    yeni aldığım 2005 clio mdan memenunum. lakin kronik olduğunu öğrendiğim su sızdırma (ya da sunroof) problemine ummadığım miktarda bir para harcayınca biraz burkuldum. sunroof fitili değişti. inşaallah bitmiştir... bu arada arabayı geçen hafta bana satarken bundan hiç bahsetmeyen eski sahibini de hayırla(!) yad ettim...

    Geçmiş olsun. Kronik dedin de, ben 2 tane sunroof'lu clio kullandım 4 yıl boyunca, hiç fitillerden sızdırmadı. Bir kez düğmeden damlattı, o da tahliyeleri açınca düzeldi. İlginç geldi açıkçası. Ayarı var sunroof'un, camı aşağıya bastırmak ya da tersini yapmak mümkün.. Fitil yırtık mıydı?

    Arabanın içi yağmurlarda su alınca, nereden sızdığını ben anlayamadım. Benim serviste baktılar. Tahliyeler açıktı. Bagaj kapağının oralardan da sızmıyormuş. Tecrübe edip sunroof fitili dediler ve değiştirdiler. Kronik olduğunu hem servisten hem de internetteki bilgilerden öğrendim. Su sızdırma meselesinden epey bir çeken varmış...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fentek57

    quote:

    Orijinalden alıntı: leki


    quote:

    Orijinalden alıntı: fentek57

    Değerli arkadaşlar,
    yeni aldığım 2005 clio mdan memenunum. lakin kronik olduğunu öğrendiğim su sızdırma (ya da sunroof) problemine ummadığım miktarda bir para harcayınca biraz burkuldum. sunroof fitili değişti. inşaallah bitmiştir... bu arada arabayı geçen hafta bana satarken bundan hiç bahsetmeyen eski sahibini de hayırla(!) yad ettim...

    Geçmiş olsun. Kronik dedin de, ben 2 tane sunroof'lu clio kullandım 4 yıl boyunca, hiç fitillerden sızdırmadı. Bir kez düğmeden damlattı, o da tahliyeleri açınca düzeldi. İlginç geldi açıkçası. Ayarı var sunroof'un, camı aşağıya bastırmak ya da tersini yapmak mümkün.. Fitil yırtık mıydı?

    Arabanın içi yağmurlarda su alınca, nereden sızdığını ben anlayamadım. Benim serviste baktılar. Tahliyeler açıktı. Bagaj kapağının oralardan da sızmıyormuş. Tecrübe edip sunroof fitili dediler ve değiştirdiler. Kronik olduğunu hem servisten hem de internetteki bilgilerden öğrendim. Su sızdırma meselesinden epey bir çeken varmış...

    Allah düşman başına böyle dert vermesin.
    düşünsenize haftada 6-7 günde bir gün arabaya biniyorum. bir pazar heyecanla kapıyı açmışım içeride su birikintisi... öff .. düşüncesi bile kötü etti beni.
    sunroofun bacakları kırılınca cam fitile tam basmadığından hava ve ıslık sesi geliyordu .. o bile can sıkıyordu. en son baş edemedik . dıştan üst yanlara koli bantı çektim. hava girişi kesildiydi. ilk fırsatta tamir ettirdim zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇUMRALI

    quote:

    Orijinalden alıntı: fentek57

    quote:

    Orijinalden alıntı: leki


    quote:

    Orijinalden alıntı: fentek57

    Değerli arkadaşlar,
    yeni aldığım 2005 clio mdan memenunum. lakin kronik olduğunu öğrendiğim su sızdırma (ya da sunroof) problemine ummadığım miktarda bir para harcayınca biraz burkuldum. sunroof fitili değişti. inşaallah bitmiştir... bu arada arabayı geçen hafta bana satarken bundan hiç bahsetmeyen eski sahibini de hayırla(!) yad ettim...

    Geçmiş olsun. Kronik dedin de, ben 2 tane sunroof'lu clio kullandım 4 yıl boyunca, hiç fitillerden sızdırmadı. Bir kez düğmeden damlattı, o da tahliyeleri açınca düzeldi. İlginç geldi açıkçası. Ayarı var sunroof'un, camı aşağıya bastırmak ya da tersini yapmak mümkün.. Fitil yırtık mıydı?

    Arabanın içi yağmurlarda su alınca, nereden sızdığını ben anlayamadım. Benim serviste baktılar. Tahliyeler açıktı. Bagaj kapağının oralardan da sızmıyormuş. Tecrübe edip sunroof fitili dediler ve değiştirdiler. Kronik olduğunu hem servisten hem de internetteki bilgilerden öğrendim. Su sızdırma meselesinden epey bir çeken varmış...

    Allah düşman başına böyle dert vermesin.
    düşünsenize haftada 6-7 günde bir gün arabaya biniyorum. bir pazar heyecanla kapıyı açmışım içeride su birikintisi... öff .. düşüncesi bile kötü etti beni.
    sunroofun bacakları kırılınca cam fitile tam basmadığından hava ve ıslık sesi geliyordu .. o bile can sıkıyordu. en son baş edemedik . dıştan üst yanlara koli bantı çektim. hava girişi kesildiydi. ilk fırsatta tamir ettirdim zaten.

    Amin,
    evet bir ara benim de aklıma geldi koli bandı ile bantlama ya da komple sunroof u muşambayla kapatma ya da yere leğen koyma
    ama neyse dedim, bitsin bu rezillik. doğru servise...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fentek57 -- 12 Ocak 2012; 18:01:06 >




  • Arkadaşlar 2006 model Clio 2 1.4 Dynamique modelini kullanıyorum, bu araçta kapıları otomatik kilitleme özelliği var mı ? Bazen eve dönüşte kapıları kilitlemeyi unutuyorum, aç-kapa-aç yapınca kendisi 45sn sonra kilitliyor fakat yol yapıp eve döndükten sonra kilitleme yok sanıyorum ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigitozcan

    Arkadaşlar 2006 model Clio 2 1.4 Dynamique modelini kullanıyorum, bu araçta kapıları otomatik kilitleme özelliği var mı ? Bazen eve dönüşte kapıları kilitlemeyi unutuyorum, aç-kapa-aç yapınca kendisi 45sn sonra kilitliyor fakat yol yapıp eve döndükten sonra kilitleme yok sanıyorum ?

    merhaba, açma-kapama tusuna 5 sn. kadar basılı tutunca aktıf hale geliyor. tam tersini yaparsan iptal oluyor. 6 km hıza ulasınca kapatıyor
  • Teşekkürler fakat benim bahsettiğim araç park halindeyken duruyorken kendisini belli bir süre sonra kilitllemesi... Aç-Kapa-Aç yapınca filan 45sn sonra kendisini tekrar kilitliyor ama yol yaptıktan sonra park halinde bırakınca kilitleme gibi bir özelliği yok sanıyorum :/
  • Maalesef yok. Bu özellik bazı araçlarda var, yeni fiesta'nın bazı modellerinde, en yeni corolla'larda falan var. Cebimizde kart varken araçtan birkaç metre uzaklaşınca otomatik kilitleniyor kapılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    Maalesef yok. Bu özellik bazı araçlarda var, yeni fiesta'nın bazı modellerinde, en yeni corolla'larda falan var. Cebimizde kart varken araçtan birkaç metre uzaklaşınca otomatik kilitleniyor kapılar.

    fıesta dedın de lekı, el ıle kapıların acılması nasıl oluyor hıc anahtar kullanmadan ?
  • 5m yaklaşınca otomatik açıyor kilitleri araba. kapıyı açıp giriyorsun, sonra start düğmesine basıp devam ediyorsun.
    ablamın arabadaki biraz değişik, toyota passo adlı bir araba, ülkemizde yok, anahtar üstündeyse eğer kapının üstündeki küçük düğmeye basınca kilitler açılıyor.
  • Arkadaslar Mrh...

    Bende 2001 model Clio 2 araniza katıldım... Aracim 1.4 16valf Otomatik suan 45.bin km'de İlk sahibinden aldım...
    Sormak istedigim birkac soru war...
    Arabanin yakıt olayı biraz fazla gibi geldi bana...
    Bujileri degistirecegim, Sanirim en iyisi Bosch marka... Birde Castrol Magnetech yag koyacagim...
    Onun disinda dikkat etmem gereken bisi war mı..?

    Eger çozum alamazsam BRC tup taktiracagim... Baya beni sarsicak gibi... Gezmeyi sewen ve heryere arabayla gitmeyi tercih eden tiplerdenim :)))
    Yardimlarinici bekliyorum,,, Ozellikle Leki arkadastan...


  • quote:

    Orijinalden alıntı: caddecan

    Arkadaslar Mrh...

    Bende 2001 model Clio 2 araniza katıldım... Aracim 1.4 16valf Otomatik suan 45.bin km'de İlk sahibinden aldım...
    Sormak istedigim birkac soru war...
    Arabanin yakıt olayı biraz fazla gibi geldi bana...
    Bujileri degistirecegim, Sanirim en iyisi Bosch marka... Birde Castrol Magnetech yag koyacagim...
    Onun disinda dikkat etmem gereken bisi war mı..?

    Eger çozum alamazsam BRC tup taktiracagim... Baya beni sarsicak gibi... Gezmeyi sewen ve heryere arabayla gitmeyi tercih eden tiplerdenim :)))
    Yardimlarinici bekliyorum,,, Ozellikle Leki arkadastan...




    selamlar. hoşgeldin, yeni aracın hayırlı olsun. 2007-2011 yılları arasında 2 tane ayrı clio rxt otm vites sahibi oldum, ilkiyle kaza yaptım, sonra yeniden ikizini aldım, geçen mayıs ayında onu da sattım. toplam 60bin km kadar clio 2 sürdüm.
    km'yi böylesine düşük bulman piyango gibi olmuş ama km'nin yanı sıra zamana bağlı oluşan eskimeleri de hesaba katmak gerekiyor. km nasılsa düşük diye bakımları aksatmamak gerekiyor.
    buji ya da yağ markası konusunda yardımcı olabileceğimi sanmıyorum çünkü hayatımda yetkili ya da özel servise şu marka yağı koy ya da şu marka buji tak demiş biri değilim. bu yüzden de bilgim yok.
    aracın yakıt tüketimi fabrika verisi 10lt/100km'dir. kullanıma göre bu artar da azalır da. arabayı ilk aldığımızda bizim 13,6 gibi ortalamaları da gördüğümüz oldu, ama BVA şanzımana alıştıktan sonra 8,5-9lt/100km civarlarında idi şehir içi ortalamamız. uzun yol ortalamasındaki en iyi değerimiz 5,4 oldu rxt ile. şehir içi güzergahımız dik yokuşlardan oluşan bolca dur kalk ile dolu kısa mesafeler. lpg taktırmak kısa mesafeler yüzünden ve bana özel tepkilerden dolayı gündemimize hiç gelmedi. ama şehir içinde kontağı çevirdikten sonra minimum 10-15km giderim dersen ancak lpg'nin avantajını görüsün diye düşünüyorum, soğuk havada neredeyse 1km'yi buluyor arabanın benzinden lpg'ye geçmesi.
    bunun dışında yakıt tüketimini düşürmek için kullanımla ilgili olarak verebileceğim bazı tavsiyeler var;
    -gaza ilk kalkışta çok abanma, sadece gerektiği kadar bas ve bekle, araç kuvvetli olduğu için o az gazda bile otomatik şanzıman sırayla vites atacaktır, düz yolda 50-55km hızda 4. vitese atar ve kalkıştaki sakin gazla 60-65km hıza kadar çıkar.
    -düzenli bakımları yapılmış, hava-benzin-yağ filtreleri, yağı, bujileri zamanında değişmiş aracın yakıt tüketimi muhakkak daha az olacaktır. akis, bilya gibi aktarmada önemli olan parçaların da bozuk olması tüketimi artırır. bakımları zamanında ve işinin ehli kişilere yaptır, sağlam bir usta bilmiyorsan çevrenden yardım isteyebilirsin bu konuda, ben özel servislerde kobay oldum 2 yıl boyunca çünkü çevremde bu arabanın motorundan iyi anlayan kimse yoktu, sonraki 2 yılda 200lira fazla veririm servise giderim dedim, bakım masrafları arasındaki fark tahmin ettiğim kadar çok olmamasına rağmen bir sorun da yaşamadım. yetkili servislerde 4 yaş üstü arabalar için motrio fix kampanyaları oluyor, motrio, renault ve başka markalar için yedek parça üreten bir firma ve renault motrio'nun kendi araçları için ürettiği yedek parçaya 2 yıl garanti veriyor, atıyorum mais marka fren disk seti 400 liradır, motrio 200 liradır ama ikisinin de iki yıl garantisi var, ben lastikleri bile motrio almıştım, bir sıkıntı yaşamadım. ama dediğim gibi, eğer işinin ehli bir özel servis tanıyorsan ona gitmekten çekinme, kaliteli bir usta zaten yan sanayi ya da kalitesiz mekanik parçayı aracına takmaz.
    -gaz kelebeği ve karbon temizliği yaptır mümkünse, bu da yakıt tüketimini azaltıyor bir miktar. gaz kelebeği temizliğini yetkili servisler yapıyor. karbon temizliğini ben sinop'ta fiat servisinde yaptırdım. bir de 60bin km üstündeki araçlar için bor katkısı öneriyorlar, senin henüz o kadar km olmamış. bununla ilgili internetten ve yetkili servisten bilgi alabilirsin.
    -belki de istasyonla ilgilidir ama shell ve total marka benzin diğerlerine göre daha uzun mesafe gidiyor. shell'den aldığım benzin şehir içi 450km yaparken bu istasyon kapandığı için başka benzinciden aldığım benzin aynı koşullarda 380km gitti. hesapta yanlışlık yapmışımdır diye bir kez daha aynı yerden aldım, o da 390 km gitti. sonra total'i denedim, o da shell kadar km yapıyor. clio3'te de total kullanıyorum. renault cardvisit kullandığım için %4 oranında puan yükleniyor kartıma, yani 200 liralık benzini ben aslında 192 liraya almış oluyorum, bu da bir tasarruf diye düşünüyorum çünkü iş ve sağlık gereği arabayı çok kullanıyorum, ayda 3 depo benzin alıyorum ortalama ve 24 lira sadece club total-renault cardvisit kart ile tasarruf etmiş oluyorum. shell ya da diğer istasyonlarda puan olayı bu kadar iyi değil bildiğim kadarıyla.
    -ışıklara yaklaşırken mesafeyi iyi ayarlayıp frene basmaktan ziyade ayağını gazdan çekip arabanın kendisinin yavaşlamasını beklersen daha az benzin harcamış olursun çünkü ayağını gazdan çektiğin andan itibaren arabadaki benzin kesme sistemi (cut-off) devreye girer ve araç benzin yakmaz, yokuş aşağı giderken de bu durum böyledir.

    şimdilik aklıma gelenler bunlar. bazı yazdıklarım eminim senin de zaten bildiğin şeylerdir, tekrarlamış olalım yine de.

    rxt özel bir araçtır. rta ya da rte'den farkını pek kimse bilmez. şimdi kullandığım 2008 clio3 bomboş geliyor rxt'den sonra.

    tekrar hayırlı olsun. kazasız belasız kullan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caddecan

    Arkadaslar Mrh...

    Bende 2001 model Clio 2 araniza katıldım... Aracim 1.4 16valf Otomatik suan 45.bin km'de İlk sahibinden aldım...
    Sormak istedigim birkac soru war...
    Arabanin yakıt olayı biraz fazla gibi geldi bana...
    Bujileri degistirecegim, Sanirim en iyisi Bosch marka... Birde Castrol Magnetech yag koyacagim...
    Onun disinda dikkat etmem gereken bisi war mı..?

    Eger çozum alamazsam BRC tup taktiracagim... Baya beni sarsicak gibi... Gezmeyi sewen ve heryere arabayla gitmeyi tercih eden tiplerdenim :)))
    Yardimlarinici bekliyorum,,, Ozellikle Leki arkadastan...




    ilginç 45 bınde clio bulmak cok zordur. ama bence tüpsüz bi süre kullan ınan tup taktırdıgında cekış gücü azalınca pek zevk almayabılırsın.




  • amma uzun yazmışım.. ben sıkıldım okurken :)
    şunu da hatırlatmakta fayda var, yüksek hızda araba boş ise, yol da ıslak-kaygan vs ise ve arka lastiklerin de bitik ise arabanın arkasının atması çok olası. ben 3 kez yoldan çıktım bu yüzden, birinde taklaya sardı.
    arka lastiklerin en az öndekiler kadar iyi olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    amma uzun yazmışım.. ben sıkıldım okurken :)
    şunu da hatırlatmakta fayda var, yüksek hızda araba boş ise, yol da ıslak-kaygan vs ise ve arka lastiklerin de bitik ise arabanın arkasının atması çok olası. ben 3 kez yoldan çıktım bu yüzden, birinde taklaya sardı.
    arka lastiklerin en az öndekiler kadar iyi olmalı.

    İlk başta dediklerini iyice okudum ve anladim... İlgine ve acıklayici bilgilerin icin cok saol walla... Az cok bu arabaya ilgin oldugunu bildigim icin 3-4 sayfa bu yorumlarinı okudum....

    Arabayi 2 ocakta 60 yasinda Maliye Emeklisi bir Amcadan aldım.. İst Kosuyolu... Nakit 15.000 Tl werdim..
    Arabayi az cok irdeledim we
    Orjinal Fransız bir oto oldugunu.
    1.4 16 walf Moturu war
    Yol bilgisayari war..
    2 airbag + ABS war + Isıtmalı dikiz aynalar + On camlar otomatik + Sis farlar +
    Üstünde Goodyerr 4 lastik war, daha yeni degistirmiş ve 1.000 km gitmiş.... - Yol tutusu Micshlen kadar iyi degil ama yeter simdilik..
    Mutlu 60 akü wardi,, Birkere araba calismadi, Herhalde durmaktan dedim, Huylandim ve gidip bunu 72 Mutlu akuyle degistirip yenisini aldım... 145.Tl werdim..
    Amcam agir bakımlarini yaptirdigini we sorunsuz binebilirsin dedi.. ama yinede ben Rot balansa soktum ayarlari yaptirdim ve Pasta cilada yaptimdim.. 220.Tl gitti. :))
    Sadece Arabanin yattigini soyledi.. En son 2 ay once calistirmis... :)))
    Araba 07 Plakalı ve 45.000 km - Yıllık zorunlu wergisi 190.Tl tuttu... + 6 aylık MTV vergisi 120.TL idi..
    Aslında piyasaya gore 1.000 TL fazla para werdim.. Ama arabanın temizligine werdim sayılır...
    En yakın zamanda resimlerini cekip koyacagim buraya...

    Bende İstanbul - Göztepede oturuyorum...
    Arabadan memnunum, tek kusuru fazla benzin yemesi :)))
    400 km yaptim.. 200 TL benzin param gitti... BRC alacagim mecburen cok gezen birisiyim...

    Ackcasi bu arabayi sewdim... we ilgi gosteriyorum...
    Cuma gunu BİM ' gidip Alarm we Park Sensoru aldım... Onlari taktiracagim iste..

    Anlican arabaya ilgi gosteriyorum.....





  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalmilitea

    quote:

    Orijinalden alıntı: caddecan

    Arkadaslar Mrh...

    Bende 2001 model Clio 2 araniza katıldım... Aracim 1.4 16valf Otomatik suan 45.bin km'de İlk sahibinden aldım...
    Sormak istedigim birkac soru war...
    Arabanin yakıt olayı biraz fazla gibi geldi bana...
    Bujileri degistirecegim, Sanirim en iyisi Bosch marka... Birde Castrol Magnetech yag koyacagim...
    Onun disinda dikkat etmem gereken bisi war mı..?

    Eger çozum alamazsam BRC tup taktiracagim... Baya beni sarsicak gibi... Gezmeyi sewen ve heryere arabayla gitmeyi tercih eden tiplerdenim :)))
    Yardimlarinici bekliyorum,,, Ozellikle Leki arkadastan...




    ilginç 45 bınde clio bulmak cok zordur. ama bence tüpsüz bi süre kullan ınan tup taktırdıgında cekış gücü azalınca pek zevk almayabılırsın.

    Haklısın dostum ama inan param yetmiyor benzine...
    Çok pahlaı ya.. Litresi 4.440 ile - 4.460 arasi doldurdum daha 2 haftada ....
    Suan 200.Tl benzin parasi werdim... gucum yetmior acıkcasi...

    Herkese sordum onlarda BRC taktir dedi,, Gittim BRC takan servise,, İlk başta arabayi gormemiz lazim dedi we her motora takılmıyor dedi...
    Neyseki sansıma bu motora olur dedi... İlk basta bende sallıyor dedim...
    Neyse sohbet ettikce bana biraz fikir werdi...

    Onda 2000 model 1.4 otomatik clio warmiş.. Motor dan dolayı takamıyormus... Galiba degisik bir uygulamasi warmis... Bisiler dedi ama ben pek anlamadim...
    Neyse iste,, Sesinin araca 1.500 TL'ye BRC LPG takilir dedi.. 2 yıl garantili dedi...
    10 taksitte yapıyoruz dedi...




  • bugün ücretsiz check-up için bosch servisine gittim adam tın zaten pozisyonundaeleman baktı araca ön sol amartisör patlamış rot başı değişecek dedi,şanzımanda yağ kaçağı varmış bir yer dedi anlamadım değişecekmiş,bilgisayara bağladı sorun yok dedi,toplamda 100-150tl işçilik tutar dedi ki zaten benim oraya yaptırma niyetim oluşmamışken tamamen kayboldudavranışları yüzünden,amortisör ile rot başı ne tutar acaba arkadaşlar
  • Amortisör tek değişmez, çift almak gerek. Çifti 150'den başlar, 400'e kadar gider. Yetkili serviste motrio marka vardır belki ucuza, sorabilirsin. Rot başı ne kadardır bilmiyorum. otostart.com'da bu parçaların fiyatları vardır, oradan da fikir edinebilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar bu triger seti denilen aletin orijinali nedir bugün 4 yerden fiyat aldım kimi
    90.00TL , kimi 75.00TL, kimide 50.00TL diyor bizim cliolarda kullanılan malzemenin markası varmi acaba? CLİO 120.000 bakımını yaptıriyim diyorum 105.000 deyken. Şunları değiştireyim diyorum bakıma sokmuşken sizin aklınıza. Gelen değişmesi gereken parça varmi benim bilmediğim.
    - Triger seti
    - Devirdaim pompası
    - 4 buji ( bizimkilerine 4 tırnak olurmu )
    - Antifiriz ( ne kadar koyulur )
    - Motor Yağı ELF 4LT
    - Yağ Filtresi
    - Hava Filtresi
    - Benzin Filtresi
    - V kayışı
    - Motor katkısı bor ( ne yararı olur )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ssonerr -- 16 Ocak 2012; 20:02:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    Amortisör tek değişmez, çift almak gerek. Çifti 150'den başlar, 400'e kadar gider. Yetkili serviste motrio marka vardır belki ucuza, sorabilirsin. Rot başı ne kadardır bilmiyorum. otostart.com'da bu parçaların fiyatları vardır, oradan da fikir edinebilirsin.

    sağol leki,10 numara adamsın hala yardımcı oluyorsun bize eline,diline sağlık
  • 
Sayfa: önceki 484485486487488
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.