Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (358. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.865
Cevap
76
Favori
1.615.842
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 356357358359360
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı

    herkese günaydın arkadaşalar...

    sabah sbah arabamı çalıştırdığımda ilginç bir ses duydum motordan rahatsız edici bir ses değildi fakat ortam çok sessiz olduğundan kulağıma ilişti...kaputu açtım çok anlarmış gibi bakayım dedim bir şey göremedim, başka şey gördüm! bir de bakarık ki genleşme kabının içinde min.un neredeyse altında kalan bir su seviyesi, su ekledim devam ettim...

    1- antifriz koyulmuş bir araba su eksiltirse tekrar antifriz koymak gerekir mi?
    2- genleşme kabındaki su neden bu kadar fazla eksilir, arkadaşım opel astrasını 5 yıl kullandı 1 kere su koymadığını söyledi!
    3- genleşme kabına baktım çatlak vs.göremedim, fan motoru güzel çalışıyor, işin ilginci hararet de hiç yükselmemişti, yalnız sabahları egzozdan yoğun su buharı (beyaz duman) atıyorum bunun etkisi var mıdır?
    4- bir de egzozum hala patlak manifolddan hemde komple değişmesi lazım bunun etkisi olabilir mi?

    cahilliğimi bağışlayın cevap veren arkadaşlarıma teşekkür ediyorum...

    sorunu çözdünüzmü emin değilim ama antifriz koyduğunuz anda bunun etkisiyle eskiyen contaları,pasları kirleri vs ve su kanallarını bu koymuş olduğunuz antifiriz açar ve bunun sonucunda yeni koyduğunuz antifriz buralardan dışarı çıkar ve su eksilir aman dikkat bu durumda hemen contaları değiştirmeniz gerekiyor


    teşekkürler, sorunu serviste söylediler, termostat sportu su kaçırıyor değişmesi gerekiyor, şimdilik bir bidon su ile geziyorum :)

    EveT doğrudur hocam geçmiş olsun diğer arkadaşlara da yardımcı olmak açısından...

    Bu tür durumlarda aracın antifrizini değiştirdiğiniz zaman su haznesini antifriz ile doldurup 5-10 dk bekleyip tamamdır diyerek hareket etmemek lazım.Zira antifriz dedğim gibi bazı kanalları açar bu durumda kısa bir süre sonra araç yeniden su eksiltir.Tabi siz de yeni antifriz değiştirdiğinizden dolayı rahat davranırsınız ve motor suyunu kontrol etme ihtiyacı hissetmezsiniz.O zaman sizden habersiz su eksildiği için soğutma gerçekleşmez Motor kapağı contası sıcaklıktan erir (bunu yaptırmak bile 350-500 tl yi bulur) ve motor kapağı contası eridiğinden motoru soğutmak için koyduğunuz su kartele giderek aracın yağına su karışır yağ çamura döner araba yağsız çalışmış olur bu durumda kısa bir süre sonra motor yatak sarar.

    Böyle durumlarla karşılaşmamak için aracın antifrizini değiştirdiğimizde 5-10 dk .değilde akabinde 1-2 ve 3. gün ve sonrasında 1 hafta boyunca su kaçağı var mı diye kontrol etmek gerekir.Veya garanti olsun diye her antifriz değişiminde contalar da değiştririlmelidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denizkubi -- 14 Şubat 2011; 12:44:39 >




  • teşekkürler cevaplar için leki filmdükkanı. karşı tarafın ruhsat ehliyet fotokopilerini almak gerekiyormuş demekki öğrenmiş oldum saolun.tutanakta araç bilgileri ehliyet bilgileri tc nosu sigorta poliçe nosu falan bilgileri yazıyoruz zaten. bide fotokopi istemeleri ilginç.çektirip arabada gezdirmek lazım ozaman ıssız biyerde kaza yapsak fotokopiciyi nerden bulcaz
  • bu ne hareketlilik böyle :)
    ben daha yeni oturabildim bilgisayar başına.
  • komik olacak ama, kırmızı kapaklı bir sunum dosyası al, kapağından yaradan büyük bir parçayı kes ve içten doğru yapıştırmayı dene.

    quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı

    sağ çamurluğun far ile birleştiği yerde 1,5 cm lik bir yara (bildiğiniz delik) var bu yaraya nasıl bir işlem yaparsam kapatabilirim sizce...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı

    herkese günaydın arkadaşalar...

    sabah sbah arabamı çalıştırdığımda ilginç bir ses duydum motordan rahatsız edici bir ses değildi fakat ortam çok sessiz olduğundan kulağıma ilişti...kaputu açtım çok anlarmış gibi bakayım dedim bir şey göremedim, başka şey gördüm! bir de bakarık ki genleşme kabının içinde min.un neredeyse altında kalan bir su seviyesi, su ekledim devam ettim...

    1- antifriz koyulmuş bir araba su eksiltirse tekrar antifriz koymak gerekir mi?
    2- genleşme kabındaki su neden bu kadar fazla eksilir, arkadaşım opel astrasını 5 yıl kullandı 1 kere su koymadığını söyledi!
    3- genleşme kabına baktım çatlak vs.göremedim, fan motoru güzel çalışıyor, işin ilginci hararet de hiç yükselmemişti, yalnız sabahları egzozdan yoğun su buharı (beyaz duman) atıyorum bunun etkisi var mıdır?
    4- bir de egzozum hala patlak manifolddan hemde komple değişmesi lazım bunun etkisi olabilir mi?

    cahilliğimi bağışlayın cevap veren arkadaşlarıma teşekkür ediyorum...

    sorunu çözdünüzmü emin değilim ama antifriz koyduğunuz anda bunun etkisiyle eskiyen contaları,pasları kirleri vs ve su kanallarını bu koymuş olduğunuz antifiriz açar ve bunun sonucunda yeni koyduğunuz antifriz buralardan dışarı çıkar ve su eksilir aman dikkat bu durumda hemen contaları değiştirmeniz gerekiyor


    teşekkürler, sorunu serviste söylediler, termostat sportu su kaçırıyor değişmesi gerekiyor, şimdilik bir bidon su ile geziyorum :)

    EveT doğrudur hocam geçmiş olsun diğer arkadaşlara da yardımcı olmak açısından...

    Bu tür durumlarda aracın antifrizini değiştirdiğiniz zaman su haznesini antifriz ile doldurup 5-10 dk bekleyip tamamdır diyerek hareket etmemek lazım.Zira antifriz dedğim gibi bazı kanalları açar bu durumda kısa bir süre sonra araç yeniden su eksiltir.Tabi siz de yeni antifriz değiştirdiğinizden dolayı rahat davranırsınız ve motor suyunu kontrol etme ihtiyacı hissetmezsiniz.O zaman sizden habersiz su eksildiği için soğutma gerçekleşmez Motor kapağı contası sıcaklıktan erir (bunu yaptırmak bile 350-500 tl yi bulur) ve motor kapağı contası eridiğinden motoru soğutmak için koyduğunuz su kartele giderek aracın yağına su karışır yağ çamura döner araba yağsız çalışmış olur bu durumda kısa bir süre sonra motor yatak sarar.

    Böyle durumlarla karşılaşmamak için aracın antifrizini değiştirdiğimizde 5-10 dk .değilde akabinde 1-2 ve 3. gün ve sonrasında 1 hafta boyunca su kaçağı var mı diye kontrol etmek gerekir.Veya garanti olsun diye her antifriz değişiminde contalar da değiştririlmelidir.



    aynen tüm söylediklerinize katılıyorum. Geçenlerde benim soğutma sıvısına yağ karıştığı tespit edildi ve conta değişti antifiriz yenilendi akabinde 1 gün sonra 1cm lik eksilme oldu ve tamamladım suyu 3 gün sonra 2 mm lik eksilme oldu kontrole devam ediyorum 15 gün sonra servis tekrar kontrol için çağırdı.




  • Kolçaktan ben memnunum bende vidalamadım ancak uzun yola gideceğim zaman kullanmayı düşünüyorum sebep ise emniyet kemer giriş yuvalarına sıkıştırıp koltukta göçüklük oluşturmuş birde koltuğun bazı fonksiyonlarını geri yaslama gibi engelliyor.


    quote:

    Orijinalden alıntı: BorAsi


    tatil iyi başlamadı ama güzel bitti ...

    uşak izmir arası 3 saat sürer ama yogun kar yağısı nedeniyle 7 saate kabus gibi bir yolculukla izmire varınca alllah dedim :)

    2-3 gün sonra izmir güneşiyle güzel yüzünü gösterince pekte güzel oldu ...

    Yanlız izmirde trafik inanılmaz şekilde yoğunlaşmış ... askam saatlerinde hataydan bucaya gitmek işkence gibi ... izmirlilere allah sabır versin ki
    bu sene tayin istemiyi düşünüyoruz :(

    bu arada benzin fiyatlarının artmasından dolayı kendimce boykot yapıp güzel havalarda okula bisikletle gitmeyi planlıyorum ...

    okul ev arası 5 km araba ısınıncaya kadar okula varıyorum ... gelişte yine aynı şekilde ... aylık 100 tl benzin parası veriyorum belki bu şekilde yarı yarıya cebe faydası olur ...


    bide kolçaklar nasıl arkadaslar ... ben 2 aydır kullanıyorum neredeyse çok memnunum wallahi ... vidalamadım ve buna karşın hala taş gibi duruyor ...


    quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    hoşgeldin, tatil nasıldı ?

    quote:

    Orijinalden alıntı: BorAsi
    selam millet ...








  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    komik olacak ama, kırmızı kapaklı bir sunum dosyası al, kapağından yaradan büyük bir parçayı kes ve içten doğru yapıştırmayı dene.

    quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı

    sağ çamurluğun far ile birleştiği yerde 1,5 cm lik bir yara (bildiğiniz delik) var bu yaraya nasıl bir işlem yaparsam kapatabilirim sizce...




    evet güzel fikir olabilir, bende evde kırmızı kapağı olan bir kavanoz var o kapağa gözü diktim aşağı yukarı arabanın renginde :)
  • arabanın kornası çaalışmıyor.sigortasını değiştirdim olmadı.arada bi dıt diyo o kadar.acaba arıza kolda olabilirmi.kornayıda öyle bi yere koymuşlarki üstten ulaşmak imkansız..arızanın koldanmı yoksa kornadanmı olduğunu anlamann bir yolu varmıdır.kolun diğer bütn fonksyoları çalışıyor.bu kolun fiyatını bilen varmı? inşallah kolda eğildir arıza yaw...
  • evet, bence de inşallah koldan değildir. bizimkini bilmiyorum ama kangoo'nun sinyal kolu (bizimkinin aynısı gibi görünüyordu) yan sanayisi 120 lira.
    korna patlamış ya da kornanın bağlantılarında sorun çıkmış olabilir. korna çok pahalı değil, şahin kornası taktırırsın, en güzeli o. en çok 20 liradır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: aliuygun

    arabanın kornası çaalışmıyor.sigortasını değiştirdim olmadı.arada bi dıt diyo o kadar.acaba arıza kolda olabilirmi.kornayıda öyle bi yere koymuşlarki üstten ulaşmak imkansız..arızanın koldanmı yoksa kornadanmı olduğunu anlamann bir yolu varmıdır.kolun diğer bütn fonksyoları çalışıyor.bu kolun fiyatını bilen varmı? inşallah kolda eğildir arıza yaw...




  • şahin kornası dat dat korna değil mi?
  • Arkadaşlar merhaba clio hb aracımdan çıkan farlarım satılıktır..Saglam sorunsuzdur... ilgilenen olursa ilana göz atabilir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canop -- 16 Şubat 2011; 12:46:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canop

    Arkadaşlar merhaba clio hb aracımdan çıkan farlarım satılıktır..Saglam sorunsuzdur... ilgilenen olursa ilana göz atabilir...


    güzel gözüküyor iyi satışlar...




  • evet, favorimdir. havalı kornanın evrim geçirmemiş hali :)
    quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı

    şahin kornası dat dat korna değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliuygun

    arabanın kornası çaalışmıyor.sigortasını değiştirdim olmadı.arada bi dıt diyo o kadar.acaba arıza kolda olabilirmi.kornayıda öyle bi yere koymuşlarki üstten ulaşmak imkansız..arızanın koldanmı yoksa kornadanmı olduğunu anlamann bir yolu varmıdır.kolun diğer bütn fonksyoları çalışıyor.bu kolun fiyatını bilen varmı? inşallah kolda eğildir arıza yaw...

    bugün hallettim.korna bozulmuş çok şükür.Seger marka çift takım ,biri ince biri kalın ses veriyor ama ben bi tanesini taktırdım.usta fabrikadan ince takılı çıkıyor dedi ince taktık,sesbiraz ince geldi bana ama olsun,önemli olan önümdekini uyarmak..kalın olanı da yedek olarak koyduk kenara..
    seger takım salyangoz korna: 15 tl
    usta: 10 tl
    kornaya ihtiyaç olunca çalmasının verdiği his:paha biçilemez...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canop

    Arkadaşlar merhaba clio hb aracımdan çıkan farlarım satılıktır..Saglam sorunsuzdur... ilgilenen olursa ilana göz atabilir...

    benim farlar çok matlaştı,değiştirmei düşünmüyor değilim aslında.ama benim aracın farları çift mercekli değil,bu farlar benim araca uyarmı.ayrıca ilanda far motorları arızalı diyor ,bunu yaptırmakmı gerekiyor,yoksa benim araçtaki far motoru bu farları çalıştırımı? sanırım depo marka farlar 50-60 tl olmalı..100 tlye bu farlar mantıklımı?




  • h4 farı çift mercekli yapınca kısadan uzuna geçişte kısaları kapatıyor sadece uzunları açıyor çünkü düzenek tek ampule göre ayarlı. bu nasıl düzelttirilir bilmiyorum. farklı markaların far motorları birbirine uyar diye düşünüyorum çünkü önceki clio'da aldığım depo marka farlar üzerinde motor yoktu, başka farların motorlarını uydurmuştuk, hareket hızları ve boyutları farklıydı.
    görüş az olabilir h4'ten, ne de olsa 10 yıllık far. görüntü mü görüş mü, bunu değerlendirin bence. eğer açtırıp içindeki matlaşmış kısımları ve camın üstünü parlatabilirseniz (ki bu da 50 lira falan tutar) o zaman almaya değer sanırım.

    bir de yeniden bakınca farkettim, ampulleri yok bunun, çifti marka ve kalitesine göre 20 ile 50 arasında değişiyor sadece kısalar yani hb3, uzunlar da yaklaşık bu kadar desek (h7), en az 50 lira ampul parası da var sinyaller hariç.

    quote:

    Orijinalden alıntı: aliuygun


    quote:

    Orijinalden alıntı: canop

    Arkadaşlar merhaba clio hb aracımdan çıkan farlarım satılıktır..Saglam sorunsuzdur... ilgilenen olursa ilana göz atabilir...

    benim farlar çok matlaştı,değiştirmei düşünmüyor değilim aslında.ama benim aracın farları çift mercekli değil,bu farlar benim araca uyarmı.ayrıca ilanda far motorları arızalı diyor ,bunu yaptırmakmı gerekiyor,yoksa benim araçtaki far motoru bu farları çalıştırımı? sanırım depo marka farlar 50-60 tl olmalı..100 tlye bu farlar mantıklımı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leki -- 16 Şubat 2011; 23:23:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    h4 farı çift mercekli yapınca kısadan uzuna geçişte kısaları kapatıyor sadece uzunları açıyor çünkü düzenek tek ampule göre ayarlı. bu nasıl düzelttirilir bilmiyorum. farklı markaların far motorları birbirine uyar diye düşünüyorum çünkü önceki clio'da aldığım depo marka farlar üzerinde motor yoktu, başka farların motorlarını uydurmuştuk, hareket hızları ve boyutları farklıydı.
    görüş az olabilir h4'ten, ne de olsa 10 yıllık far. görüntü mü görüş mü, bunu değerlendirin bence. eğer açtırıp içindeki matlaşmış kısımları ve camın üstünü parlatabilirseniz (ki bu da 50 lira falan tutar) o zaman almaya değer sanırım.

    quote:

    Orijinalden alıntı: aliuygun


    quote:

    Orijinalden alıntı: canop

    Arkadaşlar merhaba clio hb aracımdan çıkan farlarım satılıktır..Saglam sorunsuzdur... ilgilenen olursa ilana göz atabilir...

    benim farlar çok matlaştı,değiştirmei düşünmüyor değilim aslında.ama benim aracın farları çift mercekli değil,bu farlar benim araca uyarmı.ayrıca ilanda far motorları arızalı diyor ,bunu yaptırmakmı gerekiyor,yoksa benim araçtaki far motoru bu farları çalıştırımı? sanırım depo marka farlar 50-60 tl olmalı..100 tlye bu farlar mantıklımı?



    leki hocam sağol fikirlerin için.Öncelikli amacım görüş çünkü kısalar gerçekten çok zayıf,şehiriçinde o kadar problem olmuyor ama karanlık yerlerde sıkıntı oluyor.tabii görüntü de pek ho değil. sanayide aormuştum depo marka 55 tl demişti tanesi.Ya da böyle idare etcez...




  • hocam h4'ün az görüşüne sanayide çare bulabilirsin, 100'lük narva ya da hella ampul alıp far kolunu yakmasın diye role taktırırsan ve ayar da yaptırırsan görüş düzelir büyük oranda bence.
    benim sol far benden önceki küçük bir kazada kırılmış ve kaskodan orijinaliyle değiştirmişler, sağdaki fabrika çıkışı far soluk kaldı. sol ve sağ arasında belirgin oranda görüş farkı var.
    görüşü artırmak için o satılık farları alıp temizletebilirsen ya da depo marka far alıp xenon taktırırsan verim alırsın, ama bu da daha tuzlu bir çözüm. xenon far görüşü belirgin oranda artırıyor ve mercekli ve motorlu olduğu için ayar yapıldığında karşıdan gelenin gözlerini almıyor, kendi arabamla çok karşılaştım geceleri araba eşimdeyken. önceden hep sisleri de açardım önümü göreyim diye, xenondan sonra yağmur hariç sisleri açmıyorum.
    xenon setini hepsiburadadan almıştım en ucuzundan, 110tl, HID marka. 1 yıl gitsin yeter diye aldım, bir yıl oldu, henüz bir bozulma yok, gece gündüz açık farlar.

    quote:

    Orijinalden alıntı: aliuygun

    leki hocam sağol fikirlerin için.Öncelikli amacım görüş çünkü kısalar gerçekten çok zayıf,şehiriçinde o kadar problem olmuyor ama karanlık yerlerde sıkıntı oluyor.tabii görüntü de pek ho değil. sanayide aormuştum depo marka 55 tl demişti tanesi.Ya da böyle idare etcez...




  • sararan ve matlaşan farlar isimli bir konu vardı O.B.K. ustanın
    http://forum.donanimhaber.com/m_36451894/mpage_1/f_/key_//tm.htm#36451894
  • arkadaşlar sağ aynayı vurdum, katlanma yerinden kırıldı, elektrik vs çalışyor aynada da bi hasar yok, ama katlamaya çalışınca elinde kalıyor, o kırılan plastiği değiştirme imkanım varmı yoksa komple ayna mı değiştirmem lazım?
  • 
Sayfa: önceki 356357358359360
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.